Ортасы
|
3. Бірлескен
әңгіме. Сұрақтармен жұмыс.
Оқушылар алдыңғы сабақтағыдай жұп құрамымен мұғалімнің
ұсынған әртүрлі әшекейлеу түрімен, табиғи және жасанды тері және
былғарымен өңделген қазақтың ұлттық қамзолының суреті мен үлгісін
қарастыра отырып, келесі сұрақтарды талқылайды:
-
Осы материалдың сәндеуде қолданылу ерекшеліктерін сипаттап
бере аласыңдар ма?
-
Қолданылған материалдың қандай артықшылығы мен кемшіліктері
бар?
-
Тері және былғары материалдарын өңдеудің әдіс-тәсілдері мен
ерекшелігін сипаттап бере аласыңдар ма?
Шығармашылық жұмыс
Бұл
жұмыстың түрі екі кезеңнен тұрады:
1
кезең. Оқушылар өткен сабақта
орындаған өз эскиздерін қарастырып, жобалық бұйымды дайындау және
сәндеу үшін қандай материалдарды қолдануға болатынын ойластыруы
қажет. Ары қарай – жобалық бұйымды жасау, өңдеу, сәндеу үшін
материал таңдауы қажет.
2 кезең. Әртүрлі материалдардың функционалдық ерекшелігі мен
қасиетін ескере отырып, алдыңғы сабақта дайындаған өз эскиздеріне
қажетті өзгерістер енгізу.
-
Жаңа ақпарат (мұғалімнің көрсетілімі)
1
кезең
Оқушылар тері мен былғары материалдарымен жұмыс жасаудың
әдіс-тәсілдерімен, арнайы құралдар туралы жаңа ақпаратпен
танысады.
Тапсырма: оқушылар мұғалім
ұсынған кестені қарастырып, тері және былғарымен жұмыс істеу
реттілігін анықтайды.
2
кезең. Мұғалім тігін машинасының
құрылғыларын көрсетеді (тігіске арналған магнитті шектеуіш,
сыдырманы қосып тігуге арналған табан, тілік түймелікті торлауға
арналған табан)
http://tehnika.expert/dlya-chistoty-i-poryadka/shveinaya-mashina/lapki.htme#i/
-
Бірлескен әңгіме. Техника қуіпсіздігі ережелерін
құру.
Оқушылар бірлескен әңгімеде материалдар мен
құрал-жабдықтарды жұмысқа қолданудың әртүрлі тәсілдері мен
функциональдық ерекшеліктерін ескере отырып, құралдармен жұмыс
істеудің қауіпсіздік ережелерін құрады.
-
Тәжірибелік жұмыс
1
кезең. Оқушылар тігін машинасының
құрылғыларын қолданып, жаттығу орындау үшін (таңдау бойынша) кез
келген әдіспен топтарға бірігеді. Әр топқа тігін машинасы
құрылғысының түрі мен материал түрін таңдау ұсынылады.
2
кезең. Оқушылар топта ұсынылған
ақпаратқа сәйкес қосарлы тігіс немесе торлау тігімін орындайды. (4
қосымша).
-
Бағалау.
Өзіндік бағалау. Оқушылар бір-біріне жұмыстарын көрсетіп, суреттің
ерекшеліктеріне түсініктеме береді. Оқушылар бір-біріне жұмысты
жетілдіру жолдарын ұсына отырып, ауызша түсінік береді.
|
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен
бөліседі
Жауабын зерттеу
дәптеріңе жазып, суретке
түсіреді.
Оқушылар бұл тапсырманы жұпта
бағалайды.
|
Дискриптор
- материалдардың қасиеті
мен түрінің ерекшелігін түсінеді;
- тәжірибелік жұмысты орындау кезінде алған
білімдерін қолданады;
- қажетті
материалдар мен құрал-жабдықтарды қолдану кезінде қауіпсіздік
ережесін сақтайды.
|
Электронды презентация
2
слайд
Электронды презентация
3 слайд
Оқушылардың шығармашылық эскиздері
3 қосымша
Тігін машинасының әртүрлі құрылғылары туралы
ақпараттар бар сайт:
http://tehnika.expert/dlya-chistoty-i-poryadka/shvejnaya-mashina/lapki.html#i
мата, тері және былғары үлгілері, тігін
машинасының әртүрлі құрылғылары, қажетті құралдар.
4 қосымша
Қосарлы
тігіс: http://blog.t-stile.info/kak-shit-dvojnym-shvom
|