Материалдар / Құрама есептер шығару

Құрама есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
«Сиқырлы қобдиша» ойыны ,асық лақтыра отырып тапсырма таңдау конвертте берілген тапсырмалар орындау.
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Күні:

Пәні: Математика

Сабақ:

Сабақтың

тақырыбы:

Құрама есептер шығару

Жалпымақсаты:


Көбейту және бөлу амалдарынан тұратын құрама есептерді құрастыруға үйренеді.

Оқу нәтижесі:


санның кубын есептей алады

топта жұмыс істейді,

өздігінен жұмыс жасайды

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

І.Ұйымдастыру

  1. Физ.минутка (муз.әуені)

  2. Топқа бөлу

Үй тасырмасын тексеру (сұрақтар қою,1,2,3,4 көбейту кестесі,көбейтудің компаненттерін еске түсіру,диолог)

II Қызығушылықты ояту ;

«Сиқырлы қобдиша» ойыны ,асық лақтыра отырып тапсырма таңдау конвертте берілген тапсырмалар орындау.


III Мағынаны тану :Көбейту мен бөлу амалдарынан тұратын есептермен таныстырмас бұрын есептер тізбегін шығару.

Мысалы: Анам әрқайсысында алма салынған екі пакет сатып алды.

Анам барлығы қанша алма сатып алды?

Алмас екі алма жеді.Қанша алма қалды?

Қалған он алты алманы екі вазаға теңдей бөліп салды

Әрбір вазада нешеуден алма бар?

1балада -4шар бар.


2 балада -8шар

4шар – 1балада

2- балада ? шар бар.


1-балада ? шар бар.

8-шар ? балада

1тапсырма өткен сабақта танысқан ережені еске түсіріп тақтада шығару.

2 тапсырманы ауызша салыстыра отырып шығару. 1топ а есепті 2топ бесепті талдау.

3а,б тапсырманы екі топ бөлісе шығару.

Шарты:

Алма - 6кг- нан 4 шелек

Алмұрт-36 кг жиналды

Барлығы неше кг жеміс?

Шешімі:

6х4+36=60

Жауабы:барлығы 60 кг жеміс жиналды.

Сергіту сәті (муз.әуені)

4,5 тапсырмалар теңдеуді шешу жәнеүштаңбалы сандарды қосу мен азайту баған түрінде «Кім жылдам» ойыны арқылы балалардың жас ерекшеліктеріне байланысты бөліп шығарту.

Дарынды балалармен жұмыс барысында корточка арқылы көбейту мен бөлуге байланысты тапсырмалар беру.


IV Ой толғаныс:Математикалық диктант

2 мен 7 сандарының бөліндісінің мәнін тап.

2санын 8 есе арттыр.Нәтежесін жаз

9 бен 3 сандарының көбейтіндісінің мәнін тап.

Бөлінгіш14 саны,бөлгіш 2 снына тең.Бөліндінің мәнін тап.

4 санын4есе арттыр .Нәтежесін жаз

36 мен 9 сандарының бөліндісінің мінін тап.

24санын нешеге бөлгенде 8 санышығады?

Сабақты қорту: тақырыпқа байланысты лог.тасырмалар

Топпен талқылау.

Ортаға салу.

Бағалау.

Рефлексия(ұнады,ұнамады) жазу


Дереккөздер және жабдықтар:Ғаламтор,мұғалімге арналған нұсқаулық, стикерлер,суреттер, кері байланыс картасы


Үйге тапсырма беру



6,7

Сабақты бағалау



Мұғалімнің жиынтық бағасы, бағдаршам, смайликтер арқылы, қолпаштау арқылы,мадақтау, рефлексия



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі