Сабақ бойынша мұғалімнің
жазбалары:
І.Ұйымдастыру
-
Физ.минутка
(муз.әуені)
-
Топқа
бөлу
Үй тасырмасын тексеру
(сұрақтар қою,1,2,3,4 көбейту кестесі,көбейтудің компаненттерін
еске түсіру,диолог)
II Қызығушылықты ояту
;
«Сиқырлы қобдиша» ойыны ,асық
лақтыра отырып тапсырма таңдау конвертте берілген тапсырмалар
орындау.
III Мағынаны тану
:Көбейту мен бөлу амалдарынан
тұратын есептермен таныстырмас бұрын есептер тізбегін
шығару.
Мысалы: Анам әрқайсысында алма
салынған екі пакет сатып алды.
Анам барлығы қанша алма сатып
алды?
Алмас екі алма жеді.Қанша алма
қалды?
Қалған он алты алманы екі
вазаға теңдей бөліп салды
Әрбір вазада нешеуден алма
бар?
1балада -4шар
бар.
|
2 балада
-8шар
|
4шар –
1балада
|
2- балада ? шар
бар.
|
1-балада ? шар
бар.
|
8-шар ?
балада
|
№ 1тапсырма өткен сабақта
танысқан ережені еске түсіріп тақтада
шығару.
№ 2 тапсырманы ауызша салыстыра
отырып шығару. 1топ
а
есепті,б
2топ бесепті
талдау.
№3а,б тапсырманы екі топ бөлісе
шығару.
Шарты:
Алма - 6кг- нан 4
шелек
Алмұрт-36 кг
жиналды
Барлығы неше кг
жеміс?
Шешімі:
6х4+36=60
Жауабы:барлығы 60 кг жеміс
жиналды.
Сергіту сәті
(муз.әуені)
№4,5 тапсырмалар теңдеуді шешу
жәнеүштаңбалы сандарды қосу мен азайту баған түрінде «Кім жылдам»
ойыны арқылы балалардың жас ерекшеліктеріне байланысты бөліп
шығарту.
Дарынды балалармен жұмыс
барысында корточка арқылы көбейту мен бөлуге байланысты тапсырмалар
беру.
IV Ой
толғаныс:Математикалық
диктант
2 мен 7 сандарының
бөліндісінің мәнін тап.
2санын 8 есе арттыр.Нәтежесін
жаз
9 бен 3 сандарының
көбейтіндісінің мәнін тап.
Бөлінгіш14 саны,бөлгіш 2 снына
тең.Бөліндінің мәнін тап.
4 санын4есе арттыр .Нәтежесін
жаз
36 мен 9 сандарының
бөліндісінің мінін тап.
24санын нешеге бөлгенде 8
санышығады?
Сабақты
қорту: тақырыпқа байланысты
лог.тасырмалар
Топпен
талқылау.
Ортаға
салу.
Бағалау.
Рефлексия(ұнады,ұнамады)
жазу
|