Құрамды шарттарды программалау ҚМЖ 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Құрамды шарттарды программалау ҚМЖ 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Құрамды шарттарды программалау ҚМЖ 7 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар


Бөлімі:

4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

Педагогтің аты-жөні:

Туткабаева С.

Күні:

14.02.2024 ж.

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

4.6. Құрамды шарттарды программалау

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқу мақсаты

7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды

қолдану

Сабақтың мақсаты

Кірістірілген шарттардың операторларын біледі.

Python программалау тілінде кірістірілген шарттарды қалай құрастыруға болатынын біледі.

Күнделікті өмірден қарапайым және

құрамды шарттарға мысалдар келтіреді.

Сабақтың барысы:


Сабақ

кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


2 мин.

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу.





5 мин.


Ұжымдық жұмыс. Үйге берілген тапсырманы 120 беттегі үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар бір-бірінің дәптерін тексеріп, өз-өздерін бағалайды.

Оқушылар үйге берілген тапсырманы орындайды.



Өз-өздерін (+,-) арқылы бағалайды. Қорытындысын шығарады.

Оқулық


Жаңа сабаққа кіріспе

Оқушыларға бейнекөрсетілім көрсету арқылы жаңа сабақты түсіндіру.

https://www.youtube.com/watch?v=HYQWBIxtAyo


Видеодан кейін оқушыларға сұрақ қойылады.

  1. Құрамды шарттар дегеніміз не?

  2. Логикалық амалдар неше түрге бөлінеді?

  3. Логикалық амалдар кестесін сұрау, талдату





  • Python программалау тіліндегі құрамды шарттардан тұратын алгоритмдерді қалай программалауға болады?

Бір-біріне байланысты бірнеше шарттарды ортақ бір шартқа қалай біріктіруге болады? Мысалдар келтір.

Бағалау Топтар бір- бірін

«Смайлдер» әдісі арқылы бағалайды.

Бағалау Топтар бір-бірін

«Смайлд ер» әдісі арқылы бағалайд ы.

Сабақты

ң ортасы


31 мин.

Практикалық тапсырмалар (Ұжымдық жұмыс)

1-тапсырма.

126 беттегі Логикалық амалдардың орындалу кестесін талқылап шығады.


2-тапсырма. Жеке жұмыс. Практикалық кезең

126 беттегі 1 мысалды орындау керек


Дескриптор:

  • Берілген логикалық есептің кодын жазады.

  • Нәтижесін шығарады

Бағалау: Жұптар бір-бірін «Смайлдер» әдісі арқылы бағалайды.



(Т) 3-тапсырма.

Программа жұмысын орындағаннан соң, b айнымалысының мәні неге тең болады?

  1. топ:

a=10

b=5

if a>5 and a<b:

b - =10

print (10)

  1. топ:

a=15

b=5

if a>1 or a<b:

b + =7

if a >1 and a= = b:

b‰=4 print (b)

Дескриптор:

  • Программа кодын іске қосады.

  • b айнымалысының мәні неге тең екенін табады.

Бағалау: Топтар бір-бірін «Смайлдер» әдісі арқылы бағалайды.

Сабақты ң соңы





https://learningapps.org/24061028 платформасы арқылы жаңа сабақты түсінгендерін тексеру мақсатында сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.


Оқушылар сабақты қорыту мақсатында сұрақтарға жауап береді.


Кері байланыс ретінде «Қосу, алу, қызықты» әдісі арқылы бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын айтады.


  1. Құрамды шарттар мен кірістірілген шарттардың қандай ұқсастық пен айырмашылық-

тарын айта аласың?

  1. Программада құрамды шарттарды қандай жағдайларда қолданған дұрыс?

  2. Мысалы, a, b сандарының екеуінің де бірдей тақ сан екенін тексеру үшін

құрамды шарт қалай жазылу керек?

Логикалық амалдарды программалауда

қолданудың маңыздылығы неде?

Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағасы

«Смайлдер» әдісі

арқылы жүзеге асады.


7 мин. Рефлекс ия



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2024
390
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі