Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
5-7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
- оқушылармен
амандасады, түгелдейді;
- сабақтың тақырыбы
мен мақсатын таныстырады.
- бағалау парағын
үлестіреді;
-
үй жұмысын
тексереді.
Word Wall интерактивті
тапсырма құру сервисінде құрастырылған «Сәйкестендіру» жаттығуын
ұсынады.
Мақсаты:
-үй тапсырмасын
тексеру;
-алдыңғы сабақтағы
білімді пысықтау.
|
- мұғаліммен
сәлемдеседі;
- сабаққа қажетті құралдарын
дайындайды;
- оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты туралы мәлімет
алады.
Word Wall платформасында
«Сәйкестендіру» тапсырмасын
орындайды.
Дескриптор:
-негіздері бірдей дәрежелерді
көбейтеді [1];
-негіздері бірдей дәрежелерді
бөледі [1];
-дәрежені дәрежеге
шығарады [1];
-көбейтіндіні дәрежеге
шығарады [1];
-теріс көрсеткішті дәреженің
анықтамасын біледі [1];
-нөлден өзге а санының нөл
дәрежесін біледі [1].
Күтілетін
нәтиже:
-өткен білімді
қаншалықты меңгергенін
тексеру;
-уақытты ұтымды пайдалануды
үйрету.
|
Мақсаты: Оқушылардың жылдамдыққа жұмыс
жасау дағдыларын дамытуға
бағытталған.
Өзін-өзі бағалау
жүргізіледі.
|
ДК
экраны.
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптері.
Презентация.
Бағалау
парағы.
Word Wall интерактивті
тапсырма құру
сервисі.
|
Сабақтың
ортасы
Топтық
жұмыс
15-20 мин.
|
Оқушыларға деңгелік тапсырманы
топта орындауға нұсқаулық береді. Әрбір оқушының пікірі құнды деп
табылады және қажет болған жағдайда мұғалім оқушыға жетелеуші
сұрақтар қою арқылы қате пікірлерін
дұрыстайды.
Мақсаты:
- Оқушылардың топта жұмыс
жасау мүмкіндіктерін
арттыру.
|
Деңгейлік
тапсырма:
А
деңгейі:
-
-
-
В
деңгейі:
-
-
-
С
деңгейі:
-
-
-
Дескриптор:
1.Дәрежені көбейтінді түріне
келтіреді [3];
2.Өрнектің мәнін
табады [4];
3.Өрнекті
ықшамдайды [5];
|
Бағалау, өзін-өзі бағалау негізінде жүргізіледі.
Дескрипторға сәйкес жұмыс
жасайды.
|
Word Wall интерактивті
тапсырма құру
сервисі.
|
Жеке
жұмыс
10
мин.
|
Мұғалім оқушыларға тапсырманы
жеке отырып орындауға нұсқаулық
береді.
Мақсаты:
- Оқушылардың өздігінен жұмыс
жасау қабілеттерін арттыру.
|
Берілген тапсырмаларды
орындап, жауаптарын тақтамен
салыстырады.
1. Өрнектің мәнін
тап: 24
·с3, мұндағы с
= .
2. Амалды
орында:
а) (х7)3
· х-12
б) (3х6)3
3. а) k- ның қандай мәнінде
теңдік дұрыс болады:
58
:
5k
=
54
б) х-ті
тап: х·26·29
=
217
4. Есепте
:
а)
б)
Дескриптор:
1.Өрнектің сан мәнін
табады [1];
2.а)өрнекті дәреже түріне
келтіреді [1];
б)дәрежені
көбейтінді түріне келтіреді [1];
3.а)k-ның мәнін
анықтайды [1];
б)белгісіз санды
табады [1];
4.а)өрнектің мәнін табады
[1];
б)өрнектің мәнін табады
[1];
|
Мақсаты:
Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Бағалау парағы бойынша
өзін-өзі бағалау
жүргізіледі.
|
ДК
экраны
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптері.
Презентация.
Таратпа
қағаздар
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия.
|
«Еркін микрофон»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Оқушылардың сынып алдында сөйлеу дағдылары қаншалықты
дамығаны бақыланады.
|
ДК
экраны.
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптері.
Презентация.
Бағалау
парағы.
|
Үй
тапсырмасы.
Мұғалім оқушыларға үй
тапсырмасына берілген есептер бойынша нұсқаулық
береді.
|
Үй тапсырмасына оқулықтағы
№1.118, №1.119, №1.120 есептерді
шығарады.
|
Мақсаты:
Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеу дағдысы
зерттелінеді.
|
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптері.
|