Сабақтың
басы
2
мин
5
мин
|
1 .(Ұ)
Ұйымдастыру.
Оқушылардың сабаққа
дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй
қалыптастыру.
2. Платформамен
топқа бөлу
3.Үй тапсырмасын
тексеру. №4.7
«Көршіңді тексер әдісі»
мәні неге
тең?
түбір астына енгізу
үшін...
4.Өткен тақырыпты
қайталаймыз. «Менен сұрақ, сенен
жауап» сұрақ- жауап
сәті
1
Квадрат түбір деген
не?
2. Арифметикалық квадрат
түбір деген не?
3. Саннан квадрат түбір
алу үшін бұл сан қандай болу
керек?
4. Теріс санның квадрат
түбірі бар ма?
5. Арифметикалық квадрат
түбірдің қандай қасиеттері
бар?
|
«А» оқушы есеп орындау барысында
квадрат түбірдің қандай қасиетін қолданды, түбір астынан қалай
шығарды
«Б» оқушының айтуы
бойынша: көбейткішті квадрат
түбір таңбасының астынан шығара
білу.
«С» оқушының айтуы
бойынша көбейткішті квадрат
түбір таңбасының астына енгізе алады.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады.
Топқа
бөлінеді
Үй тапсырмасы
бойынша;
Сұрақтарға жауап
беруі;
Оқушылар қайталап сабақ
мақсатын айтып өтеді.
|
Оқушылардың
белсенділігіне байланысты
бағаланады.
Дескриптор:
-көбейткішті квадрат түбір таңбасының астынан шығара
біледі: 1балл
-көбейткішті квадрат түбір таңбасының астына енгізе алады:
1 балл
Жалпы балл: 2 балл
Бағалау:
-дұрыс жауапқа 1 балл
Жалпы бал- 1
балл
|
Слайд, жұмыс
ддддддддәпте дәптері
Мобильді
қосымша
|
Сабақтың
ортасы
15мин
10
мин
”Кім
жылдам?”
8
мин
Үйге
тапсырма
|
(Ж.Ж) Жұптық
Жұмыс
а)

б)

в)

(Т.Ж) «Ойлан,
тап» әдісі бойынша берілген
тапсырмадан өздеріне қажетті білімді алып, топпен орындап, өз
пікірлерін ортаға салады,бір-біріне
түсіндіреді.
Өрнектің мәнін
тап, салыстыр:
Амалдарды
орында
(оқулықтан) №4,4
№4,6
№4,8
Жеке
жұмыс
Есептеңіз:

№4,20
|
«А» оқушы есеп орындау
барысында көбейтіндінің квадрат түбірі
қасиеттерін қолданады
«Б» оқушының айтуы
бойынша: түбрдің астынан шығара
біледі
«С» оқушының айтуы
бойынша түбрдің астынан шығара
біледі өрнектің мәнін
есептейді
«А» оқушы есеп орындау
барысында мәндерін
салыстырады
«Б» оқушының айтуы
бойынша: көбейтіндінің квадрат түбірі
қасиеттерін қолданады
«С» оқушының айтуы
бойынша көбейтіндінің квадрат түбірі
қасиеттерін қолданады, өрнектің мәнін
есептейді, мәндерін
салыстырады.
«А» оқушы есеп орындау
барысында: квадрат түбірдің
қасиетін қолданады
«Б» оқушының айтуы
бойынша: өрнектің мәнін есептейді
түбірдің астынан шығарады
«С» оқушының айтуы бойынша
берілген тапсырманы орындап орындау барсында түбірден шығарып
түбірдің ішіне енгізеді
|
Тапсырманы жұптасып
орындайды
Оқушылар тапсырманы
орындап бағалау парағына бал
қойылады
Оқушылар тапсырманы орындап
бағалау парағына бал
қойылады
|
Дескриптор:
-көбейтіндінің
квадрат түбірі қасиеттерін
қолданады:
1балл
-өрнектің мәнін есептейді1
балл
Жалпы балл – 2
балл
Оқушылар бір-бірін
бағалайды
Дескриптор:
- көбейтіндінің квадрат түбірі
қасиеттерін қолданады: -1
балл
-өрнектің мәнін
есептейді:1балл
-мәндерін
салыстырады: 1балл
Жалпы балл – 3
балл
|
Слайд
|
Сабақтың
соңы
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс
Рефлексия
5
мин.
|
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|
|
Рефлексия.
- нені білдім, нені
үйрендім
- нені толық
түсінбедім
- қандай бағытта жұмысты
жетілдіру қажет
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
|
|