Құрамында өрнек түрлері бар квадрат

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Құрамында өрнек түрлері бар квадрат

Материал туралы қысқаша түсінік
Баска мұгалимге пайдасы тиер
Материалдың қысқаша нұсқасы
Пәні: Алгебра Тексерілді: ________ М.С.Сүйгенбаев

Сабақ:Мектеп: С.Әліұлы атындағы жалпы орта мектебі
Күні: 03.10.2018жМұғалім: Нурманова Гульназ
Сынып : 8 Қатысқандар:Қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбыҚұрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 8.1.2.3 көбейткішті квадрат белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу;8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту;
Ойлау дағдыларының деңгейі
Сабақ мақсатыКөбейткішті квадрат белгісінің алдына шығару анықтамасын білу.Көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу ережесін қолдану.Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату ережесін қолдану.
Тілдік мақсатНегізгі сөздер мен тіркестер:Арифметикалық квадрат түбір, түбір


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Берілген есептерді шығарып, қатемен жұмыс жасап, сұрақтар қою.


Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба? Осы ойын қалай түсіндірер едіңдер? Бұл арқылы бізге не айтпақшы?Квадрат түбірге берілген есептерді шығарады.Қатемен жұмыс жасайды.


Жазылым бойынша ұсыныстар:Оқулықпен, дәптермен жұмыс.
Алдыңғы оқуДәреже, квадрат түбір, квадрат түбірдің қасиеттері
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар
Сабақ кезеңдерінің уақыты Тапсырмалар

БасталуыҰйымдастыру кезеңіСәлемдесуОқушыларды түгелдеу«Зымыран сұрақтар» тәсілі арқылы өткенді қайталауӨтілген тақырыптар бойынша ережелер мен формулаларды қайталау.
  • Қандай сан иррационал сан деп аталады?
  • Мысалдар келтіріңдер.
  • Нақты сандар жиыны қандай жиындардан тұрады?
  • Санның арифметикалық квадрат түбірі деп нені айтады?
  • х-тің қандай мәндерінде өрнегінің мағынасы бар болады?
  • Теріс санның тақ дәрежесінің арифметикалық квадрат түбірін табуға болады ма?
  • Квадрат түбірлердің қасиеттерін атаңдар.


  • ОртасыЕсептер шығаруТақтамен жұмыс«Кім шапшаң?» әдісімен есептер шығару.№105. Салыстырыңдар:А) Ә) Б) 6В) 5№106А) Ә) Б) В) №127, 128, 129 есептер тақтада жылдам орындату.Берілген есепті жылдам орындау.Оқушылады кезекпен кезек тақтаға шығартып, тапсырмаларды орындату.Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою талдау.
    АяқталуыСабақты қорытындылауҮй тапсырмасы: №130Сабақты қатемен жұмыс арқылы қорытындылау.Үйге тапсырма беру.Үйге берілген тапсырманы түсіндіру.
    Қосымша ақпарат
    Барлығы:Өтілген тақырыптар бойынша формулалар мен ережелер жаттау.Басым бөлігі:Квадрат түбір ережесін қолданып, есептер шығаруКейбірі:Формулаларды қолданып есептер құрастыру.Бағалау:



    Суммативті бағалау
    Пәнаралық байланыс



    Еңбекке баулу туралы айтылды. Қауіпсіздік ережелерін айта отырып, сыныпта қауіпсіздік ережесі сақталды.

    Рефлексия_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім? ____________________________________________________________________________







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    14.02.2019
    331
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі