Сабақ: | Мектеп: С.Әліұлы атындағы жалпы орта мектебі |
Күні: 03.10.2018ж | Мұғалім: Нурманова Гульназ |
Сынып : 8 | Қатысқандар: | Қатыспағаны: |
Сабақтың тақырыбы | Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру |
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 8.1.2.3 көбейткішті квадрат белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу;8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту; |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Сабақ мақсаты | Көбейткішті квадрат белгісінің алдына шығару анықтамасын білу.Көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу ережесін қолдану.Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату ережесін қолдану. |
Тілдік мақсат | Негізгі сөздер мен тіркестер:Арифметикалық квадрат түбір, түбір |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Берілген есептерді шығарып, қатемен жұмыс жасап, сұрақтар қою. |
| Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба? Осы ойын қалай түсіндірер едіңдер? Бұл арқылы бізге не айтпақшы?Квадрат түбірге берілген есептерді шығарады.Қатемен жұмыс жасайды. |
| Жазылым бойынша ұсыныстар:Оқулықпен, дәптермен жұмыс. |
Алдыңғы оқу | Дәреже, квадрат түбір, квадрат түбірдің қасиеттері |
Қысқа мерзімді сабақ жоспары |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар |
Сабақ кезеңдерінің уақыты | Тапсырмалар
|
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесуОқушыларды түгелдеу«Зымыран сұрақтар» тәсілі арқылы өткенді қайталауӨтілген тақырыптар бойынша ережелер мен формулаларды қайталау.Қандай сан иррационал сан деп аталады?Мысалдар келтіріңдер.Нақты сандар жиыны қандай жиындардан тұрады?Санның арифметикалық квадрат түбірі деп нені айтады?х-тің қандай мәндерінде өрнегінің мағынасы бар болады?Теріс санның тақ дәрежесінің арифметикалық квадрат түбірін табуға болады ма?Квадрат түбірлердің қасиеттерін атаңдар.
|
Ортасы | Есептер шығаруТақтамен жұмыс«Кім шапшаң?» әдісімен есептер шығару.№105. Салыстырыңдар:А) Ә) Б) 6В) 5№106А) Ә) Б) В) №127, 128, 129 есептер тақтада жылдам орындату.Берілген есепті жылдам орындау.Оқушылады кезекпен кезек тақтаға шығартып, тапсырмаларды орындату.Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою талдау. |
Аяқталуы | Сабақты қорытындылауҮй тапсырмасы: №130Сабақты қатемен жұмыс арқылы қорытындылау.Үйге тапсырма беру.Үйге берілген тапсырманы түсіндіру. |
Қосымша ақпарат |
Барлығы:Өтілген тақырыптар бойынша формулалар мен ережелер жаттау.Басым бөлігі:Квадрат түбір ережесін қолданып, есептер шығаруКейбірі:Формулаларды қолданып есептер құрастыру. | Бағалау:
Суммативті бағалау | Пәнаралық байланыс
Еңбекке баулу туралы айтылды. Қауіпсіздік ережелерін айта отырып, сыныпта қауіпсіздік ережесі сақталды.
|
Рефлексия_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім? ____________________________________________________________________________
|