0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Пәні: Алгебра Тексерілді: ________ М.С.Сүйгенбаев
| Сабақ: | Мектеп: С.Әліұлы атындағы жалпы орта мектебі | |
| Күні: 03.10.2018ж | Мұғалім: Нурманова Гульназ | |
| Сынып : 8 | Қатысқандар: | Қатыспағаны: |
| Сабақтың тақырыбы | Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру | |
| Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 8.1.2.3 көбейткішті квадрат белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу;8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту; | ||
| Ойлау дағдыларының деңгейі | ||
| Сабақ мақсаты | Көбейткішті квадрат белгісінің алдына шығару анықтамасын білу.Көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу ережесін қолдану.Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату ережесін қолдану. | |
| Тілдік мақсат | Негізгі сөздер мен тіркестер:Арифметикалық квадрат түбір, түбір | |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Берілген есептерді шығарып, қатемен жұмыс жасап, сұрақтар қою. | ||
| Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба? Осы ойын қалай түсіндірер едіңдер? Бұл арқылы бізге не айтпақшы?Квадрат түбірге берілген есептерді шығарады.Қатемен жұмыс жасайды. | ||
| Жазылым бойынша ұсыныстар:Оқулықпен, дәптермен жұмыс. | ||
| Алдыңғы оқу | Дәреже, квадрат түбір, квадрат түбірдің қасиеттері | |
| Қысқа мерзімді сабақ жоспары | ||
| Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | |
| Сабақ кезеңдерінің уақыты | Тапсырмалар | |
| Басталуы | Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесуОқушыларды түгелдеу«Зымыран сұрақтар» тәсілі арқылы өткенді қайталауӨтілген тақырыптар бойынша ережелер мен формулаларды қайталау. | |
| Ортасы | Есептер шығаруТақтамен жұмыс«Кім шапшаң?» әдісімен есептер шығару.№105. Салыстырыңдар:А) Ә) Б) 6В) 5№106А) Ә) Б) В) №127, 128, 129 есептер тақтада жылдам орындату.Берілген есепті жылдам орындау.Оқушылады кезекпен кезек тақтаға шығартып, тапсырмаларды орындату.Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою талдау. | |
| Аяқталуы | Сабақты қорытындылауҮй тапсырмасы: №130Сабақты қатемен жұмыс арқылы қорытындылау.Үйге тапсырма беру.Үйге берілген тапсырманы түсіндіру. | |
| Қосымша ақпарат | ||
| Барлығы:Өтілген тақырыптар бойынша формулалар мен ережелер жаттау.Басым бөлігі:Квадрат түбір ережесін қолданып, есептер шығаруКейбірі:Формулаларды қолданып есептер құрастыру. | Бағалау: Суммативті бағалау | Пәнаралық байланыс Еңбекке баулу туралы айтылды. Қауіпсіздік ережелерін айта отырып, сыныпта қауіпсіздік ережесі сақталды. |
| Рефлексия_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ | ||
| Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім? ____________________________________________________________________________ |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Нурманова Гульназ КазахбаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Құрамында өрнек түрлері бар квадрат
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Құрамында өрнек түрлері бар квадрат
Материал туралы қысқаша түсінік
Баска мұгалимге пайдасы тиер
Материалдың қысқаша нұсқасы
Пәні: Алгебра Тексерілді: ________ М.С.Сүйгенбаев
| Сабақ: | Мектеп: С.Әліұлы атындағы жалпы орта мектебі | |
| Күні: 03.10.2018ж | Мұғалім: Нурманова Гульназ | |
| Сынып : 8 | Қатысқандар: | Қатыспағаны: |
| Сабақтың тақырыбы | Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру | |
| Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 8.1.2.3 көбейткішті квадрат белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу;8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту; | ||
| Ойлау дағдыларының деңгейі | ||
| Сабақ мақсаты | Көбейткішті квадрат белгісінің алдына шығару анықтамасын білу.Көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу ережесін қолдану.Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату ережесін қолдану. | |
| Тілдік мақсат | Негізгі сөздер мен тіркестер:Арифметикалық квадрат түбір, түбір | |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Берілген есептерді шығарып, қатемен жұмыс жасап, сұрақтар қою. | ||
| Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба? Осы ойын қалай түсіндірер едіңдер? Бұл арқылы бізге не айтпақшы?Квадрат түбірге берілген есептерді шығарады.Қатемен жұмыс жасайды. | ||
| Жазылым бойынша ұсыныстар:Оқулықпен, дәптермен жұмыс. | ||
| Алдыңғы оқу | Дәреже, квадрат түбір, квадрат түбірдің қасиеттері | |
| Қысқа мерзімді сабақ жоспары | ||
| Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | |
| Сабақ кезеңдерінің уақыты | Тапсырмалар | |
| Басталуы | Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесуОқушыларды түгелдеу«Зымыран сұрақтар» тәсілі арқылы өткенді қайталауӨтілген тақырыптар бойынша ережелер мен формулаларды қайталау. | |
| Ортасы | Есептер шығаруТақтамен жұмыс«Кім шапшаң?» әдісімен есептер шығару.№105. Салыстырыңдар:А) Ә) Б) 6В) 5№106А) Ә) Б) В) №127, 128, 129 есептер тақтада жылдам орындату.Берілген есепті жылдам орындау.Оқушылады кезекпен кезек тақтаға шығартып, тапсырмаларды орындату.Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою талдау. | |
| Аяқталуы | Сабақты қорытындылауҮй тапсырмасы: №130Сабақты қатемен жұмыс арқылы қорытындылау.Үйге тапсырма беру.Үйге берілген тапсырманы түсіндіру. | |
| Қосымша ақпарат | ||
| Барлығы:Өтілген тақырыптар бойынша формулалар мен ережелер жаттау.Басым бөлігі:Квадрат түбір ережесін қолданып, есептер шығаруКейбірі:Формулаларды қолданып есептер құрастыру. | Бағалау: Суммативті бағалау | Пәнаралық байланыс Еңбекке баулу туралы айтылды. Қауіпсіздік ережелерін айта отырып, сыныпта қауіпсіздік ережесі сақталды. |
| Рефлексия_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ | ||
| Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім? ____________________________________________________________________________ |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2019
331
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













