Материалдар / Құрамында өрнек түрлері бар квадрат
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құрамында өрнек түрлері бар квадрат

Материал туралы қысқаша түсінік
Баска мұгалимге пайдасы тиер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2019
268
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Алгебра Тексерілді: ________ М.С.Сүйгенбаев

Сабақ:Мектеп: С.Әліұлы атындағы жалпы орта мектебі
Күні: 03.10.2018жМұғалім: Нурманова Гульназ
Сынып : 8 Қатысқандар:Қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбыҚұрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 8.1.2.3 көбейткішті квадрат белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу;8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту;
Ойлау дағдыларының деңгейі
Сабақ мақсатыКөбейткішті квадрат белгісінің алдына шығару анықтамасын білу.Көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу ережесін қолдану.Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату ережесін қолдану.
Тілдік мақсатНегізгі сөздер мен тіркестер:Арифметикалық квадрат түбір, түбір


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Берілген есептерді шығарып, қатемен жұмыс жасап, сұрақтар қою.


Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба? Осы ойын қалай түсіндірер едіңдер? Бұл арқылы бізге не айтпақшы?Квадрат түбірге берілген есептерді шығарады.Қатемен жұмыс жасайды.


Жазылым бойынша ұсыныстар:Оқулықпен, дәптермен жұмыс.
Алдыңғы оқуДәреже, квадрат түбір, квадрат түбірдің қасиеттері
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар
Сабақ кезеңдерінің уақыты Тапсырмалар

БасталуыҰйымдастыру кезеңіСәлемдесуОқушыларды түгелдеу«Зымыран сұрақтар» тәсілі арқылы өткенді қайталауӨтілген тақырыптар бойынша ережелер мен формулаларды қайталау.
  • Қандай сан иррационал сан деп аталады?
  • Мысалдар келтіріңдер.
  • Нақты сандар жиыны қандай жиындардан тұрады?
  • Санның арифметикалық квадрат түбірі деп нені айтады?
  • х-тің қандай мәндерінде өрнегінің мағынасы бар болады?
  • Теріс санның тақ дәрежесінің арифметикалық квадрат түбірін табуға болады ма?
  • Квадрат түбірлердің қасиеттерін атаңдар.


  • ОртасыЕсептер шығаруТақтамен жұмыс«Кім шапшаң?» әдісімен есептер шығару.№105. Салыстырыңдар:А) Ә) Б) 6В) 5№106А) Ә) Б) В) №127, 128, 129 есептер тақтада жылдам орындату.Берілген есепті жылдам орындау.Оқушылады кезекпен кезек тақтаға шығартып, тапсырмаларды орындату.Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою талдау.
    АяқталуыСабақты қорытындылауҮй тапсырмасы: №130Сабақты қатемен жұмыс арқылы қорытындылау.Үйге тапсырма беру.Үйге берілген тапсырманы түсіндіру.
    Қосымша ақпарат
    Барлығы:Өтілген тақырыптар бойынша формулалар мен ережелер жаттау.Басым бөлігі:Квадрат түбір ережесін қолданып, есептер шығаруКейбірі:Формулаларды қолданып есептер құрастыру.Бағалау:



    Суммативті бағалау
    Пәнаралық байланыс



    Еңбекке баулу туралы айтылды. Қауіпсіздік ережелерін айта отырып, сыныпта қауіпсіздік ережесі сақталды.

    Рефлексия_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім? ____________________________________________________________________________







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!