Материалдар / «Құрамындағы қоспа өнімінің массасын реакция теңдеуі бойынша есептеу»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Құрамындағы қоспа өнімінің массасын реакция теңдеуі бойынша есептеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Құрамындағы қоспа өнімінің массасын реакция теңдеуі бойынша есептеу» туралы түсінік алады,есептің шығару жолдарын үйренеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
2502
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:



Күні: 24.01.18 ж

Сабақ № 37

Химия

10 сынып

Мектебі: «Қарақұм орта мектебі» КММ

Пән мұғалімі: Құлман Кенжегүл

Сабақ тақырыбы:

Экологиялық мазмұнды есептер.

«Құрамындағы қоспа өнімінің массасын реакция теңдеуі бойынша есептеу»

Жалпы мақсаттар:

Оқушылардың есеп шығару іскерлігін дамыту.

Күтілетін нәтиже

Өз бетімен жұмыс жасауға, ізденуге, өздігінен шешім қабылдауға дағдыланады

Сабақтың әдісі

Диалогтік оқыту (Он сұрақ) Оқытуды бағалау. Көшбас-шы (Серпілген сауал) Дарынды оқушы-ды оқыту.(Лездеме) Сын тұрғысынан ойлау. (Сұрақты ұстап ал) АКТ-ны пайдалану

Сабақтың түрі

Жаңа сабақты меңгерту

Сабақтың көрнекілігі

Периодтық жүйе, еріткіш кестесі,

химиялық реактивтер,ыдыстар,видео,слайд,түрлі-түсті қағаздар,желі мәліметтері,сұрақтар топтамасы,кері байланыс парақтары.

Пәнаралық байланыс

география,биология,


Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

Ынтымақтастық атмосферасын құру

Сынып оқушылары жұптасып, бір-бірімен түрліше амандасады



Оқушылар бір бірімен амандасады: мұғаліммен, сыныптасымен, туысымен




Үй тапсырасын сұрау

«Кім жылдам» ойыны Кестеде формуласы берілген заттарға атау беру

Әр бала өз нұсқасындағы тапсырмаға сәйкес жұмыс жасайды.

Ой қозғау

1. Генетикалық тізбектегі А, X, Y заты:1) Cu →CuSO4→ Cu(OH)2→ А → Cu

2)H2S→X→SO2→Y→H2SO4→MgSO4

2 топқа да тапсырма беріледі . Тапсырма орындалған кейін оқушылар өзара фишкамен бағалайды.



Есеп шығару
















1-есеп: Массасы 0,84 г тотығу дәрежесі +2 болатын металл гидриді сумен әрекеттескенде көлемі 896 мл (қ.ж) сутек бөлінді. Бұл металл:

2-есеп: Алюминий мен мыстың массасы 12г қоспасына тұз қышқылымен әсер еткенде 7,4л (қ.ж) сутек бөлінді. Қоспа құрамындағы әр металдың массалық үлесін табыңдар.

3-есеп: Төмендегі реакцияның термохимиялық теңдеуі бойынша: C+O2= CO2 +393кДж. Құрамында 20% жанбайтын қоспасы бар 4 кг көмір жанғанда қанша жылу бөлінетінін есептеңдер.

4-есеп: Құрамында 12 % қоспасы бар 2 т әктасты қыздырғанда түзілетін көміртек (IV) оксидінің массасын есептеңдер.

Оқушылар тапсырмамен танысып, топта талдайды, сосын тапсырманы орындауға кіріседі.

2 топта есептерді шығарып, қорғайды

Қорытындылау

Екі топқа тапсырма кітаптан жаттығулар беремін

Деңгейлік тапсырмалар орындайды ,есептер шығару

Берілген тапсырманы орындап, түсінгендерін айтады.

Бағалау

Топтық бағалау, критерий арқылы бағалау

А- 1-2 ұпай.-3 Б-3-4 ұпай-4 С- 5 ұпай -5

Өзін –өзі бағалайды.Топ басшысы критерий арқылы бағалайды.

Кері байланыс

Рефлексия. сабақ соңында оқушылар 3 түсті (жасыл –сабақ ұнады, қызыл-ұнамады, сары – түсінбегенім бар ) таратылған стикерлерге жазып, іледі.

Сабақтағы көңіл күйін стикерлерге жазып, тақтаға іліп қояды.

Үйге тапсырма

Үйге тапсырма:§28-38 ,10-жаттығу


Үйге тапсырма: §28-38, 10-жаттығу











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!