Күні: 24.01.18
ж
Сабақ №
37
|
Химия
10
сынып
|
Мектебі: «Қарақұм орта
мектебі» КММ
Пән мұғалімі: Құлман
Кенжегүл
|
Сабақ тақырыбы:
|
Экологиялық
мазмұнды
есептер.
«Құрамындағы қоспа өнімінің
массасын реакция теңдеуі бойынша
есептеу»
|
Жалпы мақсаттар:
|
Оқушылардың есеп шығару іскерлігін
дамыту.
|
Күтілетін нәтиже
|
Өз
бетімен жұмыс жасауға, ізденуге, өздігінен шешім қабылдауға
дағдыланады
|
Сабақтың әдісі
|
Диалогтік оқыту (Он сұрақ) Оқытуды бағалау.
Көшбас-шы (Серпілген сауал) Дарынды оқушы-ды оқыту.(Лездеме) Сын
тұрғысынан ойлау. (Сұрақты ұстап ал) АКТ-ны
пайдалану
|
Сабақтың түрі
|
Жаңа сабақты меңгерту
|
Сабақтың көрнекілігі
|
Периодтық жүйе, еріткіш
кестесі,
химиялық
реактивтер,ыдыстар,видео,слайд,түрлі-түсті қағаздар,желі
мәліметтері,сұрақтар топтамасы,кері байланыс
парақтары.
|
Пәнаралық байланыс
|
география,биология,
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
Ынтымақтастық атмосферасын
құру
Сынып оқушылары жұптасып, бір-бірімен түрліше
амандасады
|
Оқушылар бір бірімен амандасады: мұғаліммен,
сыныптасымен, туысымен
|
Үй
тапсырасын сұрау
|
«Кім жылдам» ойыны Кестеде формуласы берілген
заттарға атау беру
|
Әр
бала өз нұсқасындағы тапсырмаға сәйкес жұмыс
жасайды.
|
Ой
қозғау
|
1.
Генетикалық тізбектегі А, X, Y заты:1) Cu →CuSO4→ Cu(OH)2→ А →
Cu
2)H2S→X→SO2→Y→H2SO4→MgSO4
|
2
топқа да тапсырма беріледі .
Тапсырма орындалған кейін оқушылар өзара фишкамен бағалайды.
|
Есеп шығару
|
1-есеп: Массасы 0,84 г тотығу дәрежесі +2 болатын
металл гидриді сумен әрекеттескенде көлемі 896 мл (қ.ж) сутек
бөлінді. Бұл металл:
2-есеп: Алюминий мен мыстың массасы 12г қоспасына
тұз қышқылымен әсер еткенде 7,4л (қ.ж) сутек бөлінді. Қоспа
құрамындағы әр металдың массалық үлесін
табыңдар.
3-есеп: Төмендегі реакцияның термохимиялық
теңдеуі бойынша: C+O2= CO2 +393кДж. Құрамында 20% жанбайтын қоспасы
бар 4 кг көмір жанғанда қанша жылу бөлінетінін
есептеңдер.
4-есеп: Құрамында 12 % қоспасы бар 2 т әктасты
қыздырғанда түзілетін көміртек (IV) оксидінің массасын
есептеңдер.
|
Оқушылар тапсырмамен танысып, топта талдайды,
сосын тапсырманы орындауға кіріседі.
2
топта есептерді шығарып, қорғайды
|
Қорытындылау
|
Екі
топқа тапсырма кітаптан жаттығулар беремін
Деңгейлік тапсырмалар орындайды ,есептер
шығару
|
Берілген тапсырманы орындап, түсінгендерін
айтады.
|
Бағалау
|
Топтық бағалау, критерий арқылы бағалау
А-
1-2 ұпай.-3 Б-3-4 ұпай-4 С- 5 ұпай -5
|
Өзін –өзі бағалайды.Топ басшысы критерий арқылы
бағалайды.
|
Кері байланыс
|
Рефлексия. сабақ соңында оқушылар 3 түсті (жасыл
–сабақ ұнады, қызыл-ұнамады, сары – түсінбегенім бар ) таратылған
стикерлерге жазып, іледі.
|
Сабақтағы көңіл күйін стикерлерге жазып, тақтаға
іліп қояды.
|
Үйге тапсырма
|
Үйге тапсырма:§28-38 ,10-жаттығу
|
Үйге тапсырма: §28-38, 10-жаттығу
|