Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы
|
Бөлім: |
Бөлім 3. Физикалық география 3.3 Гидросфера |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
.11.24ж |
|
Сыныбы:8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы Құрлық суларының шаруашылық маңыздылығы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.3.1-құрлық суларының қалыптасу жолдарын анықтайды 8.3.3.2-құрлық суларының негізгі түрлерінің шаруашылық маңызын түсіндіреді |
|
Сабақтың мақсаты: |
-құрлық суларының қалыптасу жолдарын анықтап, негізгі түрлерінің шаруашылыққа маңызын түсіндіреді; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. |
Топқа бөлініп отырады |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
Үй тапсырмасын тексеру. Климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері.Адамзат әрекетінің атмосфераға тигізетін кері әсері Оқушылар, үй тапсырмасын қаншалықты меңгергендеріңді «wordwall» бойынша тексеріп көрейік |
Нәтижесі экранда көрінеді. Өте жақсы, балалар. Жарайсыңдар! |
Өте жақсы, балалар. Жарайсыңдар! |
«wordwall» платформасында дайындалған сұрақтар |
|
|||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
Ұйымдастыру кезеңі. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушылармен амандасып бүгінгі сабаққа назарларын аудару. «Есіл ағады» өзенінің әуені қойылады. Тыңдап болған соң бұл әуенмен бүгінгі сабақтың қандай байланысы бар екені сұралады. Оқушылардан бұл әуенді тыңдай отырып, сабақтың тақырыбын анықтайды. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы Құрлық суларының шаруашылық маңыздылығы Сабаққа қысқаша шолу жасалады.(интерактивті тақтада) |
тыңдайды бейнекөріністен не көрдіңіздер? Әуен не туралы? Олардың барлығына не ортақ? -Олар қалай қалыптасады? -Неліктен олар маңызды? Өзендер бастауын қайдан алады? -Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыз? Деген сұрақтарға жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс |
«Есіл ағады» әуені multimedia/konvertery/page/2/
видео көрсету, слайдта қысқаша шолу
|
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
Мәтінмен жұмыс: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға береді, тапсырма орындайды 1-тапсырма Сұрақтарды топта талқылаймыз, дескрипторды негізге аламыз 1-топ:Құрлық суларының түрлері. 95бет-96бет 2-топ. Өзеннің маңызды сипатының бірі-су шығыны мен жылдық ағыны. 96 бет-98 бет 3-топ:Құрлық суларының шарушылық маңыздылығы. 99бет. 4-топ: Жерасты сулары, минералды сулар. 99бет-100бет |
Оқулықты оқып, танысып шығады. Сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор Құрлық суларының түрлерімен танысады; Өзеннің маңызды сипатының бірі-су шығыны мен жылдық ағынын сипаттайды; Құрлық суларының шарушылық маңыздылығын талдайды; Жерасты сулары, минералды сулар баға береді; ҚБ «2 жұлдыз, бір тілек» |
Фишбоун, ПОПС талдауы оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінімен жұмыс |
|
|||||||||||||||
|
|
2-тапсырма Жұптық жұмыс атласпен жұмыс Физикалык картаны пайдаланып, томендегі өзендер ту- ралы кестені толтырыңдар. |
|
Дескриптор картаны пайдаланып, томендегі өзендер туралы кестені толтырады; ҚБ «Дәптер алмасу» |
Физикалык карта |
|
|||||||||||||||
|
|
3-тапсырма Топтық жұмыс Tarsia әдісі Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуын сәйкестендіріңіз |
|
ҚБ Өзара бағалау |
Тарсия әдісімен |
|
|||||||||||||||
|
|
4-тапсырма
Өзен бөліктерін
көрсетіңіз learningapps.org
|
Жеке тақтада көрсетеді |
Дескриптор Өзен бөліктерін көрсетеді, ажыратады
|
https://learningapps.org/watch?v=p14btmrw223
|
|
|||||||||||||||
|
|
5-тапсырма Шығармашылық жұмыс
1.Құрлық суларының
қандай түрлері бар? Олардың су айналымындағы маңызы
қандай? |
|||||||||||||||||||
|
Бекіту |
Оқушылар, бүгінгі жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергендеріңді «kahoot» бойынша құрастырған тестпен тексеріп көрейік.
|
Нәтижесі экранда көрінеді. Рейтинг бойынша қарап жіберейік. Өте жақсы, балалар. Жарайсыңдар! |
|
Gulnur.111 |
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия
|
Ендеше оқушылар осы сабақта құрлық суларының қалыптасу жолдарын анықтап, негізгі түрлерінің шаруашылыққа маңызын түсіну арқылы бағалау критериийіне қол жеткіздіңіздер
|
Кері байланыс «3 минуттық үзіліс»
4.Мені таңқалдырды
|
Мұғалім оқушыларды Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
Тақта |
|
|||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚҰрлық сулары
ҚҰрлық сулары
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы
|
Бөлім: |
Бөлім 3. Физикалық география 3.3 Гидросфера |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
.11.24ж |
|
Сыныбы:8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы Құрлық суларының шаруашылық маңыздылығы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.3.1-құрлық суларының қалыптасу жолдарын анықтайды 8.3.3.2-құрлық суларының негізгі түрлерінің шаруашылық маңызын түсіндіреді |
|
Сабақтың мақсаты: |
-құрлық суларының қалыптасу жолдарын анықтап, негізгі түрлерінің шаруашылыққа маңызын түсіндіреді; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. |
Топқа бөлініп отырады |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
Үй тапсырмасын тексеру. Климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері.Адамзат әрекетінің атмосфераға тигізетін кері әсері Оқушылар, үй тапсырмасын қаншалықты меңгергендеріңді «wordwall» бойынша тексеріп көрейік |
Нәтижесі экранда көрінеді. Өте жақсы, балалар. Жарайсыңдар! |
Өте жақсы, балалар. Жарайсыңдар! |
«wordwall» платформасында дайындалған сұрақтар |
|
|||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
Ұйымдастыру кезеңі. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушылармен амандасып бүгінгі сабаққа назарларын аудару. «Есіл ағады» өзенінің әуені қойылады. Тыңдап болған соң бұл әуенмен бүгінгі сабақтың қандай байланысы бар екені сұралады. Оқушылардан бұл әуенді тыңдай отырып, сабақтың тақырыбын анықтайды. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы Құрлық суларының шаруашылық маңыздылығы Сабаққа қысқаша шолу жасалады.(интерактивті тақтада) |
тыңдайды бейнекөріністен не көрдіңіздер? Әуен не туралы? Олардың барлығына не ортақ? -Олар қалай қалыптасады? -Неліктен олар маңызды? Өзендер бастауын қайдан алады? -Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыз? Деген сұрақтарға жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс |
«Есіл ағады» әуені multimedia/konvertery/page/2/
видео көрсету, слайдта қысқаша шолу
|
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
Мәтінмен жұмыс: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға береді, тапсырма орындайды 1-тапсырма Сұрақтарды топта талқылаймыз, дескрипторды негізге аламыз 1-топ:Құрлық суларының түрлері. 95бет-96бет 2-топ. Өзеннің маңызды сипатының бірі-су шығыны мен жылдық ағыны. 96 бет-98 бет 3-топ:Құрлық суларының шарушылық маңыздылығы. 99бет. 4-топ: Жерасты сулары, минералды сулар. 99бет-100бет |
Оқулықты оқып, танысып шығады. Сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор Құрлық суларының түрлерімен танысады; Өзеннің маңызды сипатының бірі-су шығыны мен жылдық ағынын сипаттайды; Құрлық суларының шарушылық маңыздылығын талдайды; Жерасты сулары, минералды сулар баға береді; ҚБ «2 жұлдыз, бір тілек» |
Фишбоун, ПОПС талдауы оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінімен жұмыс |
|
|||||||||||||||
|
|
2-тапсырма Жұптық жұмыс атласпен жұмыс Физикалык картаны пайдаланып, томендегі өзендер ту- ралы кестені толтырыңдар. |
|
Дескриптор картаны пайдаланып, томендегі өзендер туралы кестені толтырады; ҚБ «Дәптер алмасу» |
Физикалык карта |
|
|||||||||||||||
|
|
3-тапсырма Топтық жұмыс Tarsia әдісі Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуын сәйкестендіріңіз |
|
ҚБ Өзара бағалау |
Тарсия әдісімен |
|
|||||||||||||||
|
|
4-тапсырма
Өзен бөліктерін
көрсетіңіз learningapps.org
|
Жеке тақтада көрсетеді |
Дескриптор Өзен бөліктерін көрсетеді, ажыратады
|
https://learningapps.org/watch?v=p14btmrw223
|
|
|||||||||||||||
|
|
5-тапсырма Шығармашылық жұмыс
1.Құрлық суларының
қандай түрлері бар? Олардың су айналымындағы маңызы
қандай? |
|||||||||||||||||||
|
Бекіту |
Оқушылар, бүгінгі жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергендеріңді «kahoot» бойынша құрастырған тестпен тексеріп көрейік.
|
Нәтижесі экранда көрінеді. Рейтинг бойынша қарап жіберейік. Өте жақсы, балалар. Жарайсыңдар! |
|
Gulnur.111 |
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия
|
Ендеше оқушылар осы сабақта құрлық суларының қалыптасу жолдарын анықтап, негізгі түрлерінің шаруашылыққа маңызын түсіну арқылы бағалау критериийіне қол жеткіздіңіздер
|
Кері байланыс «3 минуттық үзіліс»
4.Мені таңқалдырды
|
Мұғалім оқушыларды Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
Тақта |
|
|||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















