ҚҰрлық сулары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚҰрлық сулары

Материал туралы қысқаша түсінік
Құрлық сулары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар


Сабақтың тақырыбы: Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы

Бөлім:

Бөлім 3. Физикалық география 3.3 Гидросфера

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

.11.24ж

Сыныбы:8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы

Құрлық суларының шаруашылық маңыздылығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.3.1-құрлық суларының қалыптасу жолдарын анықтайды 8.3.3.2-құрлық суларының негізгі түрлерінің шаруашылық маңызын түсіндіреді

Сабақтың мақсаты:

-құрлық суларының қалыптасу жолдарын анықтап, негізгі түрлерінің шаруашылыққа маңызын түсіндіреді;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Топқа бөлініп отырады





Үй тапсырмасын тексеру. Климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері.Адамзат әрекетінің атмосфераға тигізетін кері әсері Оқушылар, үй тапсырмасын қаншалықты меңгергендеріңді «wordwall» бойынша тексеріп көрейік

Нәтижесі экранда көрінеді. Өте жақсы, балалар. Жарайсыңдар!

Өте жақсы, балалар. Жарайсыңдар!


«wordwall» платформасында дайындалған сұрақтар


Жаңа сабаққа кіріспе


Ұйымдастыру кезеңі.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушылармен амандасып бүгінгі сабаққа назарларын аудару.

«Есіл ағады» өзенінің әуені қойылады. Тыңдап болған соң бұл әуенмен бүгінгі сабақтың қандай байланысы бар екені сұралады.

Оқушылардан бұл әуенді тыңдай отырып, сабақтың тақырыбын анықтайды.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы

Құрлық суларының шаруашылық маңыздылығы

Сабаққа қысқаша шолу жасалады.(интерактивті тақтада)


тыңдайды


бейнекөріністен не көрдіңіздер? Әуен не туралы? Олардың барлығына не ортақ?

-Олар қалай қалыптасады?

-Неліктен олар маңызды?

Өзендер бастауын қайдан алады?

-Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыз?

Деген сұрақтарға жауап береді

Қалыптастырушы бағалау

Кері байланыс











«Есіл ағады» әуені

http://shelmedia.ru/

multimedia/konvertery/page/2/



видео көрсету, слайдта қысқаша шолу


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


Мәтінмен жұмыс:

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға береді, тапсырма орындайды

1-тапсырма Сұрақтарды топта талқылаймыз, дескрипторды негізге аламыз

1-топ:Құрлық суларының түрлері. 95бет-96бет

2-топ. Өзеннің маңызды сипатының бірі-су шығыны мен жылдық ағыны. 96 бет-98 бет

3-топ:Құрлық суларының шарушылық маңыздылығы. 99бет.

4-топ: Жерасты сулары, минералды сулар. 99бет-100бет

Оқулықты оқып, танысып шығады.

Сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор

Құрлық суларының түрлерімен танысады;

Өзеннің маңызды сипатының бірі-су шығыны мен жылдық ағынын сипаттайды;

Құрлық суларының шарушылық маңыздылығын талдайды;

Жерасты сулары, минералды сулар баға береді;

ҚБ «2 жұлдыз,

бір тілек»


Фишбоун, ПОПС талдауы




оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінімен

жұмыс




2-тапсырма

Жұптық жұмыс

атласпен жұмыс

Физикалык картаны пайдаланып,

томендегі өзендер ту-

ралы кестені толтырыңдар.



Өзен аты:

Бастауы,сағасы

Сол жақ ж/ә оң жақ сала-ры

Ніл



Конго



Амазонка



Миссисипи





Дескриптор

картаны пайдаланып,

томендегі өзендер туралы кестені толтырады;

ҚБ «Дәптер алмасу»

Физикалык карта



3-тапсырма

Топтық жұмыс Tarsia әдісі

Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуын сәйкестендіріңіз

ҚБ

Өзара бағалау

Тарсия әдісімен



4-тапсырма

Өзен бөліктерін көрсетіңіз learningapps.org
(жеке жұмыс)



Жеке тақтада көрсетеді

Дескриптор

Өзен бөліктерін көрсетеді, ажыратады



https://learningapps.org/watch?v=p14btmrw223




5-тапсырма

Шығармашылық жұмыс

1.Құрлық суларының қандай түрлері бар? Олардың су айналымындағы маңызы қандай?
2.Өзен жүйесі қандай құрамдас бөліктерден тұрады?
3.«Өзендер - климаттың өнімі» дегенді қалай түсінесіңдер?
4.Мұздықтар қалай пайда болады? Олардың қандай түрлері бар?
6. Мұздықтарды пайдаланудың қандай жолдарын ұсына аласыңдар?
7. Жер асты сулары қандай топтарға бөлінеді? Олардың шаруашылық маңызы қандай?


Бекіту

Оқушылар, бүгінгі жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергендеріңді «kahoot» бойынша құрастырған тестпен тексеріп көрейік.


Нәтижесі экранда көрінеді. Рейтинг бойынша қарап жіберейік. Өте жақсы, балалар. Жарайсыңдар!


ladieva@mail.ru

Gulnur.111


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия


Ендеше оқушылар осы сабақта

құрлық суларының қалыптасу жолдарын анықтап, негізгі түрлерінің шаруашылыққа маңызын түсіну арқылы бағалау критериийіне қол жеткіздіңіздер



Кері байланыс

«3 минуттық үзіліс»

  1. Маған ұнады

  2. Маған қиындық туғызды

  3. Мен хабардар болдым

4.Мені таңқалдырды


Мұғалім оқушыларды Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!

Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Тақта



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.12.2024
204
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі