Материалдар / Құрлық суларының экологиялық проблемалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құрлық суларының экологиялық проблемалары

Материал туралы қысқаша түсінік
географ әріптестерге, әдіс тәсілдер қолдану үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2020
572
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

8 сынып

Қысқа мерзімді жоспар.

Күні:8.10.2020ж

Сынып:8

Мектеп:№8 Нұртас Оңдасынов атындағы жалпы орта мектебі мемлекеттік мекемесі

Мұғалімнің аты- жөні: Қабылова Ботакоз Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Құрлық суларының экологиялық проблемалары.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сәйкес)

8.3.3.6 Құрлық суларының экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын ұсынады

Сабақтың мақсаттары


Барлығы

Басым бөлігі

Кейбірі

Құрлық суларының таралуын біледі.





Құрлық суларының таралымын географиялық заңдылықтар арқылы сипаттай алады.

Құрлық суларының экологиялық проблемаларын жіктеп ,одан шығу жолдарын анықтайды.


Бағалау критериі

Құрлық суларының таралуын біледі,көрсете алады.

Құрлық суларының географиялық заңдылықтар арқылы ерекшелігін анықтай алады.

Құрлық суларының экологиялық проблемаларын жіктеп,одан шығу жолдарын анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Оқылым-айтылым : Мәтінді оқи отырып құрлық суларының түрлерін ,ерекшелігін зерделейді.Құрлық суларының түрлерін ,және жер бетінде таралымын айтып шығады.

Тыңдалым-жазылым: Ойларын ортаға салып,бейнероликте көргендерін талдап пікірлеседі.Оқушылар географиялық термин сөздерді жазып алады.

Құндылықтарға баулу

Өзін-өзіне және айналадағы адамдарға құрмет: Оқушылар топтық жұмыста өзгелердің мәдениетіне

көзқарастарына құрметпен қарайды,тапсырмаларды нақты және өз уақытында орындауға тырысады.

Ұлттық құндылықтар:Қоршаған табиғи ортаны қорғау,аялау ластаудан қорғай білуге уйрету.

Пәнаралық байланыс

Химия-құрлық суларында кездесетін химиялық элементтерді біледі.

Математика-құрлық суларының тереңдігін ,көлемін,ұзындығын анықтайды.

Алдыңғы білім

Көлдер мен мұздықтар

Жоспар

Сабақтың жоспарланған уақыты

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Дерексөздер, ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Сыныпқа ынтымақтастық атмосферасын орнату.оқушыларды түгендеу.сынып тазалығына көңіл бөлу.Сыныпты геометриялық пішіндер арқылы топқа біріктіремін.

1 топ Төрт бұрыш

2 топ Ұшбұрыш

3 топ Дөңгелек


Үй тапсырмасын « Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы сұраймын.

1Неліктен мұздықтар типіне қарай екіге бөлінеді.

2 Не себепті биік таулы өлкелердегі мұздықтар қайсы тауда басым орналасқан.

3 Не себепті көлдер орналасу типіне қарай қанша топқа бөлінеді.








Бағалау парақшасы

Сабақтың ортасы

20мин

Қызығушылығын ояту мақсатында бейнеролик көрсету. 1 тапсырма «Кластер » әдісі бойынша мәтін мен жұмыс (оқушыларға оқулықтағы мәтін бөліп беріледі,мәтінді оқып ,топ ішінде терең талқылайды постер жасайды)

1 топ Мұздықтар(картамен жұмыс)

2 топ Жер асты сулар (тірек сызбамен)

3 топ Өзендер (сурет арқылы)қорғап шығады.

Дескриптор

1 Мұздықтардың маңызы ,оның негізгі ерекшіліктерін сипаттайды.

2 Жер асты сулары пайда болуын ерекшелігін талдау жасайды.

3 Өзендердің түрлерін,оның адамзат үшін маңыздылығын сараптама жасайды.

Өзара топтық бағалау «Өзін өзі бағалау» парақшаларына өзара бағалайды.

2 тапсырма «Қорапшадағы сұрақтар» әдісі

картамен жұмыс .Бұл әдісте құрлық суларына кіретін обьектілерді дұрыс тауып картаға жабыстырып шығуы тиіс.Каспий,Арал,Балқаш,Ніл Амазонка, Корженевский,Хабборт,Миссисипи.


Дескриптор

1Құрлық суларының түрлерін біледі.

2 Құрлық суларды картадан көрсетіп ,анықтай алады.

3 Құрлық суларының таралу заңдылықтарын біледі.

Өзара топтық бағалау «Басбармақ бағалау» әдісі арқылы топтар өзара бағалайды.



































































Сабақтың соңы 10мин




«Файнворд» әдісі оқушыларға берілген төр көздегі құрлық суларына қатысты атаулар мен терминдерді анықтайды.


А

Т

А

Д

Х

Н

Т

Ю

М

Т

М

И

Ч

И

Г

А

И

Э

И

А

А

Ж

А

С

Ю

З

Т

У

С

Н

З

Я

К

А

С

П

И

Й

С

Г

О

Н

К

А

Ч

Й

К

Ч

И

А

В

Ь

О

Б

И

Б

А

Й

С

Н

Ф

Ш

Н

І

Л

Ю

К

К

И

Ь

Ю

Щ

Г

Л

Е

Я

А

А

П

И

И

К

О

Ю

Е

Д

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!