Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Құрлық суларының экологиялық проблемалары
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
8.3.3.6 Құрлық суларының
экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын
ұсынады
Сабақтың
мақсаттары
Барлығы
Басым
бөлігі
Кейбірі
Құрлық суларының
таралуын біледі.
Құрлық суларының таралымын
географиялық заңдылықтар арқылы сипаттай
алады.
Құрлық суларының экологиялық
проблемаларын жіктеп ,одан шығу жолдарын
анықтайды.
Бағалау
критериі
Құрлық суларының
таралуын біледі,көрсете
алады.
Құрлық суларының
географиялық заңдылықтар арқылы ерекшелігін анықтай
алады.
Құрлық суларының
экологиялық проблемаларын жіктеп,одан шығу жолдарын
анықтайды.
Тілдік
мақсаттар
Оқылым-айтылым :
Мәтінді оқи отырып құрлық суларының түрлерін ,ерекшелігін
зерделейді.Құрлық суларының түрлерін ,және жер бетінде таралымын
айтып шығады.
Тыңдалым-жазылым:
Ойларын ортаға салып,бейнероликте көргендерін талдап
пікірлеседі.Оқушылар географиялық термин сөздерді жазып
алады.
Құндылықтарға
баулу
Өзін-өзіне және
айналадағы адамдарға құрмет: Оқушылар топтық жұмыста өзгелердің
мәдениетіне
көзқарастарына
құрметпен қарайды,тапсырмаларды нақты және өз уақытында орындауға
тырысады.
Ұлттық
құндылықтар:Қоршаған табиғи ортаны қорғау,аялау ластаудан қорғай
білуге уйрету.
Пәнаралық
байланыс
Химия-құрлық
суларында кездесетін химиялық элементтерді
біледі.
Математика-құрлық
суларының тереңдігін ,көлемін,ұзындығын
анықтайды.
Алдыңғы
білім
Көлдер мен
мұздықтар
Жоспар
Сабақтың
жоспарланған уақыты
Сабақтағы
жоспарланған жаттығу
түрлері
Дерексөздер,
ресурстар
Сабақтың
басы
10
мин
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сыныпқа
ынтымақтастық атмосферасын орнату.оқушыларды түгендеу.сынып
тазалығына көңіл бөлу.Сыныпты геометриялық пішіндер арқылы топқа
біріктіремін.
1 топ Төрт
бұрыш
2 топ
Ұшбұрыш
3 топ
Дөңгелек
Үй тапсырмасын
«Зымыран
сұрақтар»әдісі арқылы
сұраймын.
1Неліктен мұздықтар
типіне қарай екіге бөлінеді.
2 Не себепті биік
таулы өлкелердегі мұздықтар қайсы тауда басым
орналасқан.
3 Не себепті көлдер
орналасу типіне қарай қанша топқа
бөлінеді.
Бағалау
парақшасы
Сабақтың
ортасы
20мин
Қызығушылығын ояту
мақсатында бейнеролик көрсету. 1 тапсырма
«Кластер» әдісі бойынша мәтін мен
жұмыс (оқушыларға оқулықтағы мәтін бөліп беріледі,мәтінді оқып ,топ
ішінде терең талқылайды постер
жасайды)
1 топ
Мұздықтар(картамен жұмыс)
2 топ Жер асты сулар
(тірек сызбамен)
3 топ Өзендер (сурет
арқылы)қорғап шығады.
Дескриптор
1 Мұздықтардың
маңызы ,оның негізгі ерекшіліктерін
сипаттайды.
2 Жер асты сулары
пайда болуын ерекшелігін талдау
жасайды.
3 Өзендердің түрлерін,оның
адамзат үшін маңыздылығын сараптама
жасайды.
Өзара топтық бағалау
«Өзін өзі бағалау» парақшаларына өзара
бағалайды.
2
тапсырма«Қорапшадағы сұрақтар»
әдісі
картамен жұмыс .Бұл
әдісте құрлық суларына кіретін обьектілерді дұрыс тауып картаға
жабыстырып шығуы тиіс.Каспий,Арал,Балқаш,Ніл Амазонка,
Корженевский,Хабборт,Миссисипи.
Дескриптор
1Құрлық суларының
түрлерін біледі.
2 Құрлық суларды
картадан көрсетіп ,анықтай
алады.
3 Құрлық суларының таралу
заңдылықтарын біледі.
Өзара топтық бағалау
«Басбармақ бағалау» әдісі арқылы топтар өзара
бағалайды.
Сабақтың соңы
10мин
«Файнворд» әдісі оқушыларға берілген
төр көздегі құрлық суларына қатысты атаулар мен терминдерді
анықтайды.
А
Т
А
Д
Х
Н
Т
Ю
М
Т
М
И
Ч
И
Г
А
И
Э
И
А
А
Ж
А
С
Ю
З
Т
У
С
Н
З
Я
К
А
С
П
И
Й
С
Г
О
Н
К
А
Ч
Й
К
Ч
И
А
В
Ь
О
Б
И
Б
А
Й
С
Н
Ф
Ш
Н
І
Л
Ю
К
К
И
Ь
Ю
Щ
Г
Л
Е
Я
А
А
П
И
И
К
О
Ю
Е
Д
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз