Ортасы
3
мин
2
мин
10
мин
2 мин
3 мин
5 мин
|
Қызығушылықты
ояту.
Құрлық суларының ластануы туралы видеоролик
көрсету.Тыңдау,көру,талқылау арқылы сабақтың мазмұнын
ашу.
Видеоролик
№1 тапсырма
Ой қозғау
-
Құрлық сулары
қалай ластанады?
-
Құрлық суларындағы
қандай экологиялық проблемаларды
білесіздер?
-
Құрлық суларындағы
экологиялық проблемаларын қалай шешуге
болады?
Көбелек әдісі арқылы
топтық жұмыс орыналады
Біоінші топ. Арал теңізі
туралы көбелектің оң қанатына мәлімет
жазады
Екінші топ. Ертіс өзені
туралы көбелектің сол қанатына мәлімет
жазады
Дискриптор
-
Арал теңізінің тартылуы туралы
жазу
-
Ертіс өзенінің ластану туралы нақты мәлімет жазу
ЕББҚЕО тапсырмасы
Сандар сөйлейді әдісі
-
3 %-
Қазақстандағы таза су қоры.
-
2727-
мұздык бар
-
4248км –
Ертіс өзенінің ұзындығы.
-
85-95%-суармалы егіншілікке жұмсалады.
Тапсырма.5 « Картамен
жұмыс»
Трансшегаралық өзендердің суымен
толығуы?
Дескриптор:
-Картамен жұмыс жасай
алу
Кері
байланыс
-
Маған ұнады
-Маған қиындық туғызды
-Мен хаббардар болдым
-Мені таң қалдырды
Үй
тапсырмасы
Параграф 27. Картамен жұмыс.
|
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді
дамыту арқылы, тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру
арқылы бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,
логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары
қалыптасады
.
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
Дескриптор:
Құрлық суларының ластану жолдарын
біледі -1 балл
Құрлық суларындағы экологиялық проблемаларды
біледі -1балл
.
Дескриптор:
Құрлық суларындағы экологиялық апаттардың туындау
себебін біледі.2 балл
Құрлық суларындағы экологиялық мәселелердің шешу
жолдарын ұсына алады.2 балл
Дескриптор Мәтінмен жұмыс жасай алады
1 балл
Дескриптор:
-Картамен жұмыс жасай
алу
1
балл
|
Жақсы
орташа
дайын. ке
Оқулық,мәтіндер,
плакаттар, түрлі-түсті бояулар,фото
суреттер
(Арал теңізі)
(Ертіс өзені)
Ашық сұрап-жауаптар
|