Құрлық суларының экологиялық проблемалары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Құрлық суларының экологиялық проблемалары

Материал туралы қысқаша түсінік
экологиялық проблема
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 8

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Құрлық суларының экологиялық проблемалары.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.3.6 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде құрлық суларының экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын ұсынады;


Сабақтың мақсаты


-құрлық суларының экологиялық мәселелерінің шешу жолдарын ұсынады;

-жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде құрлық суларының экологиялық проблемаларын жіктейді;

-құрлық суларындағы экологиялық проблемалардың шешу жолдарына баға береді;

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Оқушыларды сабақ басталмас бұрын кюаркод арқылы төрт топқа бөледі

Бағалау парағын үйлестіреді

Кюар кодты алады, телефон арқылы ашып, суреттер бойынша топқа бөлінеді

Суретке түсінік береді

Қ/Б «Карта» өзін-өзі бағалау жауап- балл

Карта

Интернет





Үй тапсырмасын тексеру. №1

Оқушылар, үй тапсырмасын қаншалықты меңгергендеріңді

«wordwall» бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы

тексеріп көрелік

Үй тапсырмасын тексеру. №2

1.Көлдер шығу тегі мен қалыптасуы жағынан қалай бөлінеді?

2.Қар сызығы дегеніміз не?

3.Қазақстандағы тау мұздықтары қандай тауларда таралған?


дескриптор

-көлдер мен мұздықтарды сипаттайды;

-көлдер шығу тегі мен

қалыптасуын ажыратады;


https://wordwall.net/ru/resource/64930742


Басы

Бейнебаян көрсету

«Судың ластануы» туралы бейнекөріністі қарауларыңызды сұраймын.

Құрлық сулары қалай ластанады?

Құрлық суларындағы қандай экологиялық проблемаларды білесіздер?

Осыдан бүгінгі сабақтың тақырыбы не деп ойлайсыздар?


сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты ашады






Интерактивті тақта

бейнекөрініс


Сабаққа қысқаша шолу жасалады.

Жалпы су жер шарындағы ерекше кең тараған минерал. Кез келген тіршілік иесінің денесі 70-98пайызы судан тұрады. Тұщы су тапшылғы басты мәселенің бірі.Жыл сайын 3 млрдттан астам адам сапасыз судың кесірінен әртүрлі ауруларға шалдығады.Бүгінгі тұщы ссу тапшылығы Орталық Азия мен Африка елдерінде емес, бүкіл әлемді толғандырып отыр.Ендеше, балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Құрлық суларының экологиялық проблемаларына» тоқталамыз.Сабағымыздың мақсаты құрлық суларының экологиялық мәселелерінің шешу жолдарын ұсынасыздар, жіктейсіздер және

баға бересіздер;


Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады



слайдта

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


1-тапсырма

топтық жұмыс

І топ. «Арал қасіреті»

ІІ топ. "Каспий теңізі экологиясы"»

ІІІ топ. Балқаш көлі


Сұрақтарды топта талқылаймыз, дескрипторды негізге аламыз














Жаңа тақырыпты оқып, талдайды

Оқушылар өз жұмысын сынып алдында таныстырады

1-тапсырма

топтық жұмыс

1-топ


2-топ

3-топ


дескриптор

- құрлық суларындағы экологиялық мәселелерді жіктей алады;

-құрлық суларындағы экологиялық апаттардың туындау себебін біледі;

-құрлық суларындағы экологиялық мәселелердің шешу жолдарын ұсына алады.


ҚБ «2 жұлдыз, бір тілек»

Қ/Б «Карта» өзін-өзі бағалау

жауап-2 балл


оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінмен, атласпен жұмыс



Оқулық,мәтіндер,

плакаттар, түрлі-түсті бояулар,фото суреттер



Олай болса

2-тапсырмаға көшеміз.

2-тапсырма

жеке жұмыс

картамен жұмыс.

картадан құрлық суларының экологиялық мәселері бар аймақтарды көрсету, сипаттау;


Shape1

дескриптор

- картада құрлық суларының экологиялық мәселері бар аймақтарды көрсетеді, сипаттайды;

-кескін картаға түсіреді;

ҚБ

Қ/Б «Карта» өзін-өзі бағалау

жауап-2 балл

атлас, кескін карта

https://learningapps.org/watch?v=p8mhntxjj23


Тапсырмалар айдарындағы 3-тапсырманы орындатады




3-тапсырма.

жұптық жұмыс

Су ресурстарын тазалаудың дұрыс сәйкестігін табыңыз


Тапсырманы орындаған кезде дескрипторға назар аударамыз.


Оқушылар сәйкестендіреді, түсіндіреді

Дәптерге жазып алады

Механикалық

тұндыру және сүзгілеу арқылы тазарту

Химия

лық

түрлі химиялық заттарды қосу арқылы тазарту

Физика

лық-химиялық

ультрадыбыс, электр тогымен өңдеу және озон, хлор сияқты заттарды қосу арқылы тазарту

Биологиялық

ұсақ тірі организмдер (моллюска, инфузория, ұсақ шаян)



Дескриптор

Суды тазалаудың түрлерін анықтайды;


ҚБ

Қ/Б «Карта» өзін-өзі бағалау

жауап-2 балл

атлас

https://learningapps.org/watch?v=pkko375r523



4-тапсырма.

Оқулықтағы мәтінмен жеке жұмыс

Сандар сөйлейді

1-топ 70-98 %, ХХІ

2-топ 6,84 мың м³, 3 %

3-топ 120 млрд м³, 20 %

4-топ 2011-2020ж, 100 млрд м³

Тексеру, әр топқа екі саннан екі оқушыдан жауап береді



дескриптор

Берілген сандарға тиісті жауап береді, талдайды

Қ/Б «Карта» өзін-өзі бағалау

жауап-2 балл

Тақтада

Сабақтың соңы


Қорытынды

Ендеше, оқушылар бүгін бірнеше тапсырма орындау барысында құрлық суларының экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын ұсыну арқылы бағалау критерийіне қол жеткіздіңіздер


Рефлексия



«SMS – хабарлама»

Оқушыларға қағаздан жасалған қалта телефондарынан SMS хабарлама жазу тапсырылады. Хабарлама ұсынылған сөйлемдердің толықтырылған немесе аяқталған нұсқасы болуы қажет.


«SMS – хабарлама»

«Бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ... білдім, ақиқатына жеттім»;

«Бүгінгі сабақта мені қуантқаны....»;

«Мен өзімді....үшін мақтар едім»;

«Маған ерекше ұнағаны....»;

«Мен... туралы армандаймын»;

«Мені... таңқалдырды»

Ү/т: Оқу тапсырмасы, параграф

Мұғалім оқушыларды Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!

Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.12.2024
190
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі