Құрылымы күрделі теңдеу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Құрылымы күрделі теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
3.2.2.2 көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х× (25:5)=60; (24×3):х=6;х: (17×2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Т.Әлімқұлов атындағы №14 мектеп интернат-лицей

Пәні:

Математика

Бөлім:

Кестеден тыс көбейту және бөлу

Педагогтің аты-жөні:

Иманбердиева А

Күні:

22.01.2025 ж

Сынып:

3 А сынып


Сабақтың тақырыбы:

90 сабақ. Құрылымы күрделі теңдеулер. Әдебиет

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.2.2.2 көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х× (25:5)=60; (24×3):х=6;х: (17×2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу


Сабақтың мақсаты

Құрылымы күрделі теңдеулерді шешетін болады және теңдеудің көмегімен есеп шығарады


Құндылықтар:

Қаңтар айы: Заң және тәртіп

Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Әділ заң- аспан тірегі



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут





Өткенді пысықтау

5 минут


















Сабақ

тың ортасы

20 минут




















































































Сабақты қорыту

6минут






























Кері байланыс

5 минут




Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Стоп «әдісі


Топқа бөлу

«Кітап әлемі» әдісі


9*7=63 Бердібек Соқпақбаев, Менің атым Қожа

5*6=30 Ағайынды Гримм6 Бремен музыканттары

6*8=32 И.А. Крылов, Квартет.


6*6=36 Х:К.Андерсен.Ертегілер


Өткенді пысықтау

«Қаламсап» әдісі

Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Бос орындарды толтыр

325 500 254 100

+ 365 -196 +376 -699

690 304 630 301

3-тапсырма

Кесте бойынша өрнектер құр. Олардың мәнін тап.


301*2

35*0

960

75;1

230

404:4

560:80

75:3

Қ.м

832

101

967

100

«Галереяға саяхат» әдісі

Өзіндік жұмыс

2-тапсырма

Теңдеулерді шеш. Тексеруді орында

Х*(75:5)=60 15*3:х=9 k+120:4=500

Х*15=60 45:х=9 k+30=500

x=60*15 x=45:9 k=500-30

x=900 x=5 k=470


900*(75:5)=60 15*3:5=9 470+120:4=500

60=60 9=9 50=500




3-тапсырма

Теңдеулерді шеш

Үлгі:

а:15=54:(6*3)

а:15=54:18

а:15=3

а=15*3

а=45

45:15=54:(6*3)

3=3



5-тапсырма

Көбейтіндіні көбейткіштердің квадратына немесе кубына ауыстыр. Өрнектердің мәнін тап.

7*7=72 8*8=82 2*2*2=23

4*4=42 3*3*3=33 9*9=92



6-тапсырма

«Білім бәйгесі» ойыны

Бөліндінің мәні мен қалдықты тап.


бөлінгіш

59

23

47

70

30

5

бөлгіш

6

4

5

9

4

8

Б.м

9

5

9

7

7

0

қал

5

3

2

7

2

5


Топтық жұмыс

7-тапсырма

Есепті теңдеудің көмегімен шығарыңдар

1-топ

Кітаптың 60 беті бар. Оқушы бірнеше бетін оқығаннан кейін, оқылмаған 15 бет қалды. Оқушы

кітаптың неше бетін оқыды?


Бары- 60бет

Оқылды-х бет

Қалды-? Бет

60-х15

Х=60-15

Х=45

Ж: Кітаптың 45 беті оқылды

2-топ

Оқу залында 17 оқушы бар. Тағы бірнеше оқушы келгеннен кейін барлығы 31 оқушы болды. Оқу залына неше бала келді?


Болды-17 оқушы

Келді-х оқушы

Барлығы-?оқушы

17+х=31

Х=31-17

Х=14

Ж. Оқу залына 14 бала келді


3-топ
Сөреде бірнеше кітап тұр. Сөреге тағы 35 кітап қойғанда, онда 49 кітап болды. Сөреде неше кітап тұрған еді?
Х+35=49

4-топ

Көкөніс қоймасында 548 т қызылша болды. Қоймадан бірнеше тонна қызылшаны тиеп жібергеннен кейін онда 399 т қызылша қалды. Қоймадан қанша қызылша тиеліп жіберілді?


ҚБ тапсырмасын орындату

Үй тапсырмасы

8-тапсырма

Тура теңдік шығу үшін қажетті жеріне арифметикалық амалдар мен жақшалар қой

5+(3*4)=17 (12+3)-4=11 30-(3*7)=3

8+(2+7)=17 (18:6)+2=5 ( 14:7)+2=4

(20:5)*6=24 (5+8)*4=52(2+9)-3=8


Кері байланыс





Бір- бірімен амандасады


Топқа бөлінеді


Қандай жанр екенін табады






Үй тапсырмасын тексертеді














Теңуді шешеді



Жеке жұмыс жасайды








Теңдеуді шешеді










Өрнектердің мәнін есептейді






Кестені толтырады













Есепті теңдеу арқылы шығарады







































Үй тапсырмасын алады




























Кері байланыс жасайды






Дескриптор:

Өзара байланысты үш санды табады-1б

Жазушының аты-жөнін, шығарманың жанрын табады



ҚБ:

« Медаль » әдісі


Дескриптор:

Бос орындарды толтырады-1б

Амалдарды баған түрінде орындайды-1б

Дескриптор:

Кесте бойынша өрнектер құрады.-1б Олардың мәнін табады.-1б


Дескриптор:

Теңдеулерді шеше алады-1б

Оларды ықшамдау тәсілін біледі, қолданады-1б









Тамаша жұмыс!





Маған ұнады!






Дескриптор:

Көбейтіндіні көбейткіштердің квадратына немесе кубына ауыстырады-1б

Өрнектердің мәнін есептейді-1Б



Дескриптор:

Бөліндінің мәні мен қалдықты табады-1б










Дескриптор:

Есепті теңдеу құру арқылы шешеді-1б

Теңдеу құру жолын түсінеді-1б













































«Аралдар картасы» әдісі



















Суреттер







Жұмыс дәптері








Оқулық









Оқулық










Жұмыс дәптері










Оқулық









Кесте

















Оқулық










Жұмыс дәптері






Оқулық


















Жұмыс дәптері





















Кері байланыс тақтасы




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.01.2025
144
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі