Құрылымы күрделі теңдеулер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Құрылымы күрделі теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
теңдеу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

К.Мендалиев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі

Пәні:

Математика

Бөлім:

Көбейту және бөлу. Есептер

Педагогтің аты-жөні:

Баймуханова Аймекен Сагидоллиновна

Күні:

21.02.24ж

Сынып:

2 «б»сынып.


Сабақтың тақырыбы:

Құрылымы күрделірек теңдеулер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.2.2.2. көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді,

х+(25-6)=38, (24-3)-х=8, а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу

Сабақтың мақсаты


Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым және күрделірек теңдеулерді ажыратады және шешу жолдарын меңгереді.


Құндылықтар:

Ақпан айы:

Жасампаздық пен жаңашылдық



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут








Өткенді пысықтау

5 минут








Сабақ

тың ортасы

20 минут

















































Сергіту сәті

2 минут



























Сабақты қорыту

8минут



















Кері байланыс

5 минут




Ширату жаттығуы

Белгісіз санды тап” жаттығуы

Оқушылар бұл есепті теңдеу түрінде жазып, шешімін табады.

Теңдеулерді құру және шешу дағдыларын қалыптастыру.

Мұғалім қарапайым сөздік есептерді оқиды, мысалы: “Мен бір сан ойладым, оған 5-ті қосқанда 12 шықты. Мен қандай сан ойладым?”


Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

«Көршіңді бағала»

Мысал 8

Теңдеулерді шешу, тура теңсіздіктерді тауып жазу.

Өткен материалды еске түсіруге арналған тапсырмалар

Wordwall.net инт.әдісі


Тақырыпты ашу

Теңдеу дегеніміз не?

Белгісіз саны бар теңдікті теңдеу дейміз.

Теңдеулерді оқу және салыстыру

Ұқсастығы мен айырмашылығын табу

x+8=27 x+(11-3)=27

Ұқсастығы: қосылғышы белгісіз теңдеулер.

Айырмашылығы: х + 8 = 27, мұндағы бірінші қосылғыш – белгісіз, екінші қосылғыш – 8, қосындының мәні 27-ге тең. бұл қарапайым теңдеу;

х + (11 – 3) = 27, мұндағы бірінші қосылғыш – белгісіз, екінші қосылғыш – (11 – 3), яғни амал компоненттерінің бірі қосынды түрінде болып келетін, құрылымы күрделірек теңдеу.

Бүгінгі сабақтың мақсаты:

Құрылымы күрделі теңдеулерді шешуді үйренесіңдер



Мысал2 «Көгершін хаты»әдәсі

Теңдеулерді алгоритм бойынша шешу

1.Белгісіз компонентті ата

2.Санды өрнектің мәнін тап

3.Амалдың белгісіз компонентін тап


4.Теңдеудің шешуін жаз және тексер:

(96-18)-х=29 5+x=100-93

78-x=29 5+x=7

X=78-29 x=7-5

X=49 x=2

(96-18)-49=29 5+2=100-93

29=29 7=7


Х-(84-55)=36

x-29=36

x= 36+29

x=65

65-(84-55)=36

36=36


Топтық жұмыс

Есеп 3

Есепті оқып, теңдеу құрастыру

Ұзындығы 56 м оралған матадан бірнеше метр қиып алынғаннан кейін , 14 м мата қалды.Орамнан неше метр мата қиып алынды?

56-х=14


«Нейрожаттығу»



Жұптық жұмыс

Мысал 4

А)Белгісіз сан 5 пен 6 сандарының көбейтіндісінен артық

Ә) 9 бен 3 сандарының бөліндісі белгісіз саннан кем


Мысал 6 Жеке жұмыс

Х-тің мәні 0-ге тең теңдеулерді тауып,жаз

4-x=4 6+x=6




Шығармашылық тапсырма ФС

«Кім жылдам?» ойыны

а) 6 жыл бұрын Батыржан 7 жаста болған. 15 жылдан кейін ол неше жаста болады?

6 + 7 = 13 – Батыржанның қазіргі жасы.

13 + 15 = 28 – 15 жылдан кейінгі жасы.

Ж.: Батыржан 15 жылдан кейін 28 жаста болады.

Ә) Теңдеулерді шешіп,чемпиондарды тап

гимнаст боксшы

Х*7=35 24:х=6

Мәнерлеп сырғанаушы

X: 5 =9


Топтық жұмыс

Қима қағаздардан күрделі теңдеу құрастырады, қағазға жапсырады,шығарады


45-x=100-60 59-x=11+18


X+300=700-100


«Синквейн әдісі»

Теңдеу

Белгісіз

Ойланамыз,шешеміз,тексереміз

Әрқашан белгісізді табамыз

Теңдік



Үй тапсырмасы Мысал 8




«Қоржын» әдісі


Ширату жаттығуын ауызша жауап береді








Үй тапсырмасын жұбымен дәптерлерін ауыстырып тексереді




Теңдеулерді оқып,салыстырады
















Cабақ мақсатымен

танысады




Теңдеулерді шешеді

















Топтық жұмыс жасайды









Жаттығу жасайды




Жұппен жұмыс жасайды









Шығармашы

лық тапсырманы орындайды






Чемпиондар туралы мәлімет айтады





















Үй тапсырмасын алады



«Қоржын» әдісі арқылы кері байланыс жасайды


Мақтау










Қ\Б: «Өзін-өзі бағалау»









Дескриптор:

Теңдеулерді шешеді-1б

Тура теңсіздіктерді тауып жазады-1б



















Дескриптор:

Теңдеулерді алгоритм бойынша шешеді-1 б


















Дескриптор:

Есепті оқып,шартын жазады-1б

Теңдеу құрады-1б

Шешуін табады-1б










Дескриптор:

Теңсіздіктерді құрады-1б



Дескриптор:

Х-тің мәні 0-ге тең теңдеулерді тауып,жазады-1б


















Дескриптор:

Теңдеулерді шешіп,чемпиондар

ды анықтайды,логикаж

лық сұрақтың жауабын табады-1б







Қима қағаздардан күрделі теңдеу құрастырады,шығарады-1б






Бес жолды өлең құрастыру















































Теңдеу шешу алгориті

мі жазылған парақша

лар































Суреттер





















Қима қағаздар




















Кері байланыс тақтасы















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.03.2025
168
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі