Басы
10
мин
|
І.Психологиялық дайындық
Қал
қалай? – Осылай! (Бас бармағын көтереді).
Жүріс
қалай? – Осылай! (Алақанда екі саусақпен
«адымдайдыы»).
Жүгіріс ше? – Осылай!
(Қолдарын шынтағынан бүгіп,
жүгіргендегідей етіп
қозғалтады).
Түнгі ұйқы? Осылай! (Қолдарын бетінің астына салып, бастарын
түсіреді).
Аласың
ба? Осылай! (Қолдарымен қармайтын əрекеттер
жасайды).
Бергенде ше? Осылай! (Қолдарымен бір затты беріп тұрғандай
қозғалтады).
Ойын қалай
-Осылай! (Езулерін ауаға толтырып,
оларды алақандарымен
ұрады).
Ұрысқанда?
– Осылай!
(Саусағымен көршісін қорқытады)
ІІ.Өткенді бекіту.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау
|
Оқушылар
психологиялық ахуалын тудыру үшін жаттығу жасау
Оқушылар
сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
«Ауызша
мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар
жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
Слайд1
Слайд
2
|
Ортасы
25
мин
|
Жаңа
сабақ
1-тапсырма (Ұ.Ж)
25*4-25*3=25 2*(11*30-320)=20
20*11-(99*2+2)=20
2-тапсырма. Өзіндік
жұмыс
№3теңдеулерді шеш.
56:x=(10+6):2 x-340:10=12*5
56:x=16:2
x-34=60
56:x=8
x=60+34
X=56:8
x=94
X=7
94-340:10=12*5
56:7=(10+6):2 60=60
8=8
484:4+x=210
121+x=210
X=210-121
X=89
484:4+89=210
210=210
3-тапсырма Тақтамен
жұмыс.
№4 есепті
шығар
Фотосурет-35
Әр
бетіне-4ф
Қалды-?ф
Ш:35:4=8(3қалд)
8*4+3=35
Ж:3
фотосурет артылып қалды
№5
Дәптер-52
Қарап-7
Қалды-?д
Ш:52:7=7(3қалд)
7*7+3=52
Ж:3 дәптер
артық қалды
4-тапсырма. Жұптық жұмыс
№6.
Теңдеулерді шеш.
45*2*у=900. 45*2+в=900
90*у=900.
90+в=900
У=900:90.
В=900-90
У=10.
В=810
45*2*10=900. 45*2+810=900
900=900.
900=900
а-45*2=900
а-90=900
а=900+90
а=990
990-45*2=900
900=900
5-тапсырма. Топтық жұмыс
№7
а)Барлығы-127 қатысушы
Тігілді-х
кәстөм
Қалды-42
кәстөм
Шешуі:127-85=42
42=42
Жауабы:85
кәстөм тігілді
Ә)Бір
орам-х(м)
Қиып
алынды-14 м
Қалды-36
м
Шешуі:х-14=36
х=36+14
х=50
50-14=36
36=36
Жауабы:орамда 50 м мата болған
6-тапсырма. Математика күнделікті өмірде.
(Ф.С)
Камила
сауалнама жүргізді. Оған 100 оқушы қатысты.Өз сыныбыңызға зерттеу
жүргіз. Алынған мәліметтерді диаграммаға жаз.
|
Өрнектердің мәнін табады.
Концертте
қанша ән орындалып, би биленетінін және марш болатынын
біледі.
Тапсырманы
өз беттерімен орындайды.
Теңдеулерді шешеді.
Есептерді
шығарады.
Жұппен
тапсырманы орындайды.
Теңдеулерді шешеді.
Топпен
тапсырманы орындайды. Есептерді шығарады,
талдайды.
Алынған
мәліметтерді диаграммаға жазады.
|
Дескриптор:
-Көбейту мен бөлуді орындайды;
(1б)
-Теңдеулерді шешеді;(1б)
Дескриптор:
-Есептерді
шығарады;(1б)
-Шартын
құрады;(1б)
-Шешуі мен
жауабын жазады.(1б)
Дескриптор:
-Көбейту мен бөлуді орындайды;
(1б)
-Теңдеулерді шешеді;(1б)
Дескриптор:
-Шартын
құрады;(1б)
-Шешуі мен
жауабын жазады.(1б)
- Алынған
мәліметтерді диаграммаға жазады.(1б)
|
Слайд
3
Слайд
4
Слайд
5
Слайд
6
Слайд
7
Слайд
8
|
Соңы
10
мин
|
Сабақты
бекіту.
Үйге
тапсырма: №2.
Есепте.
а)
Көбейткіш 23,10,9,20,4,31,70,10
Көбейткіш
10,40,100,30,200,10,10,30
Көб/нің
мәні 230,400,900,600,800,310,700,300
1)23*10=230 5)4*200=800
2)10*40=400 6)310:10=31
3)900:9=100 7)70*10=700
4)20*30=600 8)300:10=30
Ә)Бөлінгіш
250,600,700,210,500,1000,800,800
Бөлгіш
10,30,100,21,100,50,40,200
Бөліндінің
мәні 25,20,7,10,5,20,20,4
1)250:10=25 5)500:100=5
2)600:30=20 6)1000:50=20
3)700:100=7 7)40*20=800
4)210:10=21 8)200*4=800
Рефлексия
|
Білім ағашына жапырақтарға
кері байланыс жасап, іледі.Бүгінгі сабақта алған білімдері бойынша
рефлексия жасайды
|
Оқушылар
1-10 балдық жүйемен бағаланады.
|
Слайд
9
Слайд
10
|