Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Құрылыс материалдары
Материал туралы қысқаша түсінік
Құрылыс материалдарын меңгерту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
937
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: География Мектебі: Ш.Бектасов ЖОМПән мұғалімі: Бусаханова РСабақтың тақырыбы: Конструкциялық материалдар.1.Сабақтар топтамасы аяқталғанда оқушыларының нені білгенін, түсінгенін және жасай алғанын қалар едіңіз?Білу:Орман, ағаш өңдеу және құрылыс материалдары өнерәсібі туралы білу.Түсіну:Орман, ағаш өңдеу және құрылыс материалдары салаларындағы мәселелерді түсіну. Қолдану:Картамен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру Талдау:Қазақстанның орман, ағаш және құрылыс материалдары өнеркәсібіСалаларына талдау жасау. Жинақтау:Қазақстанның орман және ағаш өңдеу өнеркәсібін шекаралас Азия елдерінің бірімен саластырмалы сипаттама жасау.Бағалау:Еліміздегі орман және ағаш өңдеу өнеркәсібі мен құрылыс материалдары өнеркәсібінің дамуы туралы қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып материалдар даярлау.2.Жұмыстың қандай түрлері оқушылардың белсенді білім алуына әсер етіп, олардың ойлауына барынша ықпал жасайды?Жеке жұмыс, топтық әңгіме, гипотеза жасауға, оны қорғауға, сынақтан өткізуге және құруға уақыт бөлу2.Оқушыларға білім алуға көмектесу үшін бағалауды қалай пайдаланасыз? Оқушылардың жауабын тыңдай отырып екі жетістік бір ұсыныс айту, дайын жауаптары арқылы өзін-өзі бағалау, критерий арқылы топтың жұмысын бағалау3. Сыныптағы барлық оқушыларды (дарынды және талантты, жасы кіші) жұмысқа қалай тартасыз?Ерте болған оқышыларға қосымша тапсырмалар беру4. Сіз олар үйренеді деп жоспарлаған нәрселердің барлығын олардың үйренгенін қайдан білесіз?Оқып үйрену нәтижелері бойынша берілген тапсырмаларды орындау барысында Сабақтың барысы
Топтық жұмысты бағалау критерийТақырыпты ашу тереңдігіТақырып ашылмаған -0 ұпайТақырып ашылған, бірақ негізделмеген-1 ұпайТақырып ашылған, жалпы негізделген – 2 ұпайТақырып ашылған, нақты негізделген- 3 ұпайЕрте болған оқушыларға берілетін тапсырма
Уақыты | Мұғалімнің іс -әрекеті | Оқушылардыңіс-әрекеті |
5 минут | Ұйымдастыру кезеңіОқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару, сыныптағы оқушыларды топқа бөлу. Сынып құрамын түгелдеу, тақтаға күн ретін жазу. -сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау; -сабақтың өткізу жоспарын көрсету. | Оқушылар топқа бөлінеді.Тақтадан күн ретін жазып алады.сабақтың жалпы мақсатымен және өткізу жоспарымен танысады |
10 минут | Кіріспе бөлім Оқушыларға жеке жұмыс жасау тапсырылады. Оқулықпен жұмыс: | Оқушылар жеке жұмыс жасап берілген тапсырманы орындап шығады. Дайын жауаптары арқылы өзін-өзі бағалайды. |
20 минут | Негізгі бөлімВидио көрсетіп Қазақстандағы ағаш өнеркәсіпінің дамуынның негізгі бағытын анықтату а)Тақтаға жаңа сабақтың тақырыбы жазыладыә)Жаңа терминдер мен ұғымдарды жазу тапсырыладыб)Оқушыларға мәтінмен танысу тапсырыладыТоптық тапсырма:I-топ. Қазақстандағы ағаш өнеркәсібінің дамуы.II-топ. Ағаш өнеркәсібінің өнімдері.III- топ. Құрылыс материалдары өнеркәсібінің шаруашылықтың басты салаларымен байланысы | а)Оқушылар тақырыпты жазып алады ә)Жаңа терминдер мен ұғымдарды дәптерлеріне жазып аладыб)Оқушылар мәтінмен танысып шығады. Топтаса отырып ойланады, талқылайды,оқушылар бағалау көрсеткіштеріне сүйене отырып, жақсы жауап беруге ұмтылады. |
10 минут | Қорытынды бөлім Сұрақ - жауап | Оқушыларға сұрақтар қойылады.Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. Бүгінгі сабаққа анализ жасайды.Сабақ рефлексиясын жазады. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)