Материалдар / Құрылысшы боламын. 20-ға дейін санап үйренемін. Алдыңғы. Кейінгі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құрылысшы боламын. 20-ға дейін санап үйренемін. Алдыңғы. Кейінгі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2020
1907
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

14 ҰОҚ. Тақырыбы: Құрылысшы боламын. 20-ға дейін санап үйренемін. Алдыңғы. Кейінгі.

Мектеп/МҰ:

Күні:

Педагогтің аты-жөні:

Мектепалды сынып/топ

Қатысушылардың саны:

Қатыспағандардың саны:

Оқыту мақсаттары

0.2.1.1. 20 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау.

0.2.1.2.Заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атау.

Күтілетін нəтижелер

Барлық тəрбиеленушілер:

-20 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санайды.

Көптеген тəрбиеленушілер:

-заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін

атайды.

Кейбір тəрбиеленушілер:

-заттарды саны бойынша салыстырып, ара-арасынан олардың

реттік нөмірін атайды.

Тілдік мақсаттар

Дағдыларын дамыту:

- өзінің сұрақтарын қойғанда жəне педагог пен тəрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде сөйлемде лексика мен терминологияны пайдалана алады.

Пəндік лексика жəне терминология:

- алдыңғы, кейінгі.

Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

Осы санға қатысты кейінгі жəне алдыңғы сандар қалай туындайтынын түсіндір.


  • Қалай ойлайсың, алдыңғы жəне кейінгі сандар орындарын ауыстыра ала ма?

  • Қандай сандар екі таңбалы сандар деп аталады?

Жазу:

- түрлі түсті қарындаштармен бояу, біріктіру сызықтарын жүргізу.

Алдыңғы білім

Заттардың сандық ұғымы туралы түсінік, геометриялық фигуралар мен денелердің атауы.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-əрекет

Ресурстар

Басталуы

0–5 минут

Ынталандыру.

Педагог əңгімесін балаларға санай алу, санау əрекетін меңгеру өмірде өте қажет болатыны туралы айтып береді. Өзектендіру.

Педагог балалардан:

  • Сендер нешеге дейін санап үйрендіңдер?

  • Сендерде көп затты санап үйрену қажеттігі туындай ма?

  • «Алдыңғы» жəне «кейінгі» деген ұғымдар нені білдіретінін білесіңдер ме?– деп сұрайды.


Ортасы

6–15

Мақсат қою (проблемалық жағдай).

(Ұ) Педагог балаларға 1-тапсырмадағы боялған он текшеден жасалған жолақшада орналасқан текшелерді бояуды ұсынады. Педагог балаларға:

Текшелердің осы санына бір текшені қосса, қанша текше шығады?

Осы санға қатысты бұл санды қалай атауға болады? деген сұрақтар қояды.

Жаңалық ашу.

(К) Жұмысты электрондық жиынтық полотномен (№14) немесе қималы материалмен (№48) жүргізген қолайлы. Проблемалық жағдайды шешу нəтижесінде балалар əрбір келесі сан бір текшені қосқан кезде туындайды, əрбір алдыңғы сан бұл саннан 1-ге аз деген қорытындыға келеді. Сергіту сəті.

Педагогтің қалауы бойынша. (Əдістемелік нұсқаудың соңына қараңыз.)

Əліппе-дəптер.

16–25

Жаңаны қолдану.

(Ж) Қолдың ұсақ моторикасын дамыту үшін 2-тапсырманы орындайды.

Əліппе-дəптердегі 3-тапсырмада балалар алдымен алдыңғы цифрларға, содан кейін келесі цифрларға сəйкес келетін цифрларды жапсырады.

Əліппе-дəптер.

Рефлексия

26–30

Рефлексия.

Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады.

Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады.

Əліппе-дəптер



Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!