Материалдар / Құс жолы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Құс жолы

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа арналған жұмыс жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
99
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі

9-бөлім: Аспан әлемінің құпиялары

Күні : 09.04.2024

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Құс жолы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

5.1.6.1. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.

5.4.5.5. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану

Сабақтың мақсаты :

Берілген тапсырмалар арқылы коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қаратпа, одағай сөздерді қолданып, диалогке даярлықсыз қатысып, өз пікірін білдіру

Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолданады;

Бағалау критерийлері:

Диалог құрайды;

Диалог құруда қаратпа, одағай сөздерді қолданады;

Дауыс ырғағын орынды қолданады;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)


«Ой қозғау» тапсырмасы

1.Суреттегі бөгде ғаламшар адамын көргенде өз эмоцияларыңды қандай сөздермен жеткізер едіңдер?









Балалардың жауабы тыңдалған соң, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтамын.


Оқушылар берілген сұраққа жауап береді, өз ойын айтады.


Оқушылар өз эмоцияларын білдіретін сөздерді айтады.








Дескриптор:

Өз ойын айтады, дәлелдейді;

Өз эмоцияларын білдіретін сөйлемдерді айтады;

слайдтар




Сабақтың ортасы

(6-37 минут)



Жеке жұмыс

Тыңдалым алды тапсырма Кестеде берілген мәтінді оқып, айырмашылығын айтыңыз.

Қай қатардағы мәтінді айтқан кезде дауыс ырғағыңыз өзгергенін айтыңыз.

Арайлым тазалықты жақсы көреді. Киген киімі өзіне қонымды. Бөлмесін де әрдайым таза ұстайды. Көрген адам: « Мына баланың сыртқы келбеті, түр сипаты келіскен екен» ,- деп сүйсінеді.

- Пах, шіркін, мына баланың сыртқы келбеті мен түр сипаты келіскен екен! Атың кім, айналайын?

- Менің есімім Арайлым

- Арайлым, сен тазалықты жақсы көресің бе?

- Иә, мен айналамның таза, жайнап тұрғанын жақсы көремін.


Жеке жұмыс

Тыңдалым тапсырмасы

Мәтінді мұқият тыңдаңыз, сұраққа жауап беріңіз: Құс жолын неге Сүт жолы деп атайды?

Аспан сүті
Айлы түнде бұлтсыз аспанда солтүстіктен оңтүстікке қарай созылып жатқан ақ жолақ көрініп тұрады. Ол Құс жолы деп аталады. Оған Күн жүйесі және тағы осындай бірнеше жұлдыздар жүйесі кіреді. Құс жолы күз айларында жақсы көрінеді. Жыл құстары көктемде келгенде және күзде жылы өлкеге қайтқанда осы жолдың бағытымен ұшады екен. Қазақтар, қырғыздар, түрікмендер бұл жолақты Құс жолы деп атайды. Құс жолы – әлемдегі миллиондаған галактикалардың біреуі. «Галактика» сөзі ежелгі мысырлық «гала» – «сүт» деген сөзден шыққан. Бұл галактика «Сүт жолы» немесе «Құс жолы» ретінде әйгілі.
(«Менің алғашқы энциклопедиям» жинағынан) Жұптық жұмыс

Тыңдалым соңы тапсырмасы

  • Дауыс  ырғағын орынды қолданып, үш сұрақ және үш жауап арқылы «Құс жолынан келген қонақ» тақырыбында диалог құрастырыңыз. Диалогта мына сөздерді қолданыңыз: - Уау, ?

  • Мәссаған,

  • Әттең,

  • Меніңше,

  • Алақай,

  • Ой,


Оқушы мәтіндерді оқып, айырмашылықтарын табады,

дауыс ырғағының өзгерісін анықтайды.









 















Мәтінді тыңдайды, сұраққа жауап береді.










.















берілген сөздерді қатыстырып, тақырып бойынша диалог құрастырады.










Дескриптор

Мәтіндердің айырмашылығын айтады 2 балл;

-дауыс

ырғағының өзгерісін анықтайды1











































  1. Мәтіннің мазмұнын түсінеді 1 балл

  2. Той иесінің Іс әрекетіне баға бере алады. 1 балл



























Дескриптор

1.Дауыс ырғағын орынды қолданады1 балл

2. Берілген қаратпа,одағайлар мен сын есімдерді қатыстырып сөйлейді1 балл

3. Сөйлем санын сақтайды – 1

4. Тақырыптан ауытқымайды 1 балл















































Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 7- тапсырма


Кері байланыс

«Біз бүгін сабақтан не білдік?»


Бұл әдісті қолдану барысында мәселенің жағымды, жағымсыз жақтарына сараптама беріледі, мүмкіндіктері бағаланып, қауіп-қатерлері туралы нақты дәлелдер келтіріледі.









Бағалау






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!