Oқу бaғдaрлaмасынa сәйкес
оқытy мaқсaттaры
|
5.1.3.1 тыңдалған
мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты
анықтау;
5.4.3.1 омоним, антоним,
синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай
қолдану
|
Сaбaқтың
мақсaты
|
Тыңдалым мәтінін
түсініп, негізгі, қосымша ақпараттарды
анықтайды.
Омоним, антоним, синонимдерді
орынды қолданады.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
3
мин
Басы
Жеке
жұмыс
6
мин
Ортасы
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
Психологиялық жағымды орта
қалыптастырады.
Сабақ мақсатымен, бағалау
критерийлерімен
таныстырады.
Ой шақыру Тыңдалым алды
тапсырмасы
Тыңдалым
тапсырмасы.
|
Әуезді музыка фонында оқушыларға «Құстар әлеміне» саяхат
жасау үшін билеттер таратылады.
Экраннан аққу мен қарғаның
суреті көрсетіледі. Тыңдалым мәтінін болжау мақсатында
беріледі.
-Балалар, бұл суреттерде не
бейнеленген?
-Тыңдалым мәтіні не туралы
болуы мүмкін?
«Ғажайып
дыбыстар» атты құстар туралы шағын видео
көрсетіледі.
Топтық
жұмыс.
«Көгершіннен сәлем
хат» әдісі арқылы сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақтар:
Қарғаның қандай жақсы
қасиеттері бар атап
беріңіз.
Қарға мен қасқырдың достығы
туралы айтыңыз.
Қарақу туралы қандай деректер
айта аласыз?
Қарға ненің нышаны?
Неліктен?
Аққуларды қолға үйретуге бола
ма?
Қарғалар неліктен ақ
болады?
Қарғалар санай алады ма? Дәлел
келтіріңіз.
Аққу мен қарақудың
айырмашылығы туралы
айтыңыз.
Мәтін не
туралы?
Мәтінде қандай құстар туралы
айтылады?
Топтық
жұмыс.
«Құс
сұлбасы»
Мәтіннен негізгі және қосымша
ақпаратты «Құс
сұлбасына» жазады. Топтар бір-біріне
таныстырады. Басына негізгі ақпараттты, кеудесіне қосымша ақпаратты
жазады.
Дескриптор:
- негізгі 1 ақпаратты
анықтайды;
-қосымша 2 ақпаратты
табады;
|
Мадақтау, қошемет
білдіру
«Үш шапалақ» әдісі арқылы
бағалау
Дескриптор арқылы
бағалау
- негізгі 1 ақпаратты
анықтайды;
-қосымша 2 ақпаратты
табады;
|
Әуенді
музыка
Видео
|
|
Тыңдалымнан
кейінгі тапсырма
|
«Құстар дауы» Әр
топқа 1 дау беріледі. Қазылар тобы бақылаушы
болады.
-Балалар, құстар
дауласып қалыпты. Құстарға дауды шешуге көмектесейік. Сіздерге
сеніп отыр.
Дау:
1. Қарға: «Мен
омоним бола аламын!» деп құстарға жар
салыпты.
Құстар: «Сен, омоним
бола аламайсың!» - деп ренжіпті. Балалар, қайсысы дұрыс? Дауды
шешіп, дәлелдеп берейік!
2.Аққу мен қарға
бір-бірімізге антоним бола алмаймыз деп дауласыпты. Құстардың
барлығы бұған қарсы шығыпты. Қайсысы
дұрыс?
3.Аққу өзін әлемдегі
ең сұлу құспын деп жар салыпты. Шынымен аққу сұлу ма? Дәлелдеу үшін
синонимдер айтыңыз.
4. Әлемдегі ақ құстар өздерін
омоним, антоним бола аламыз деп дауласыпты. Дауды шешуге сіздердің
көмектеріңіз керек.
|
«Комментарий» әдісі арқылы «Қазылар» тобы топтарды
бағалайды.
|
2-қосымша
Суреттер
|
Сабақтың
соңы
|
Сабақты
бекіту
|
«Шындық, жалған» әдісі арқылы сабақты
бекіту.
Қарғалар санай алады
ма?
Ақ сөзі омоним бола
ма?
Қара сөзі омоним
емес
Ақтың антонимі
Қара
Ақ пен қара
антоним
Мәтін аққу мен қарға
туралы
Ақ қарға ұзақ өмір
сүреді.
Қарақу он жыл өмір
сүреді
Қасқыр мен қарға
достар
Әдемі, сұлу,
көрікті – синоним.
|
Дұрыс жауаппен
салыстыру.
|
|