Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Құстар әні
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
«------------------------- орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Әдебиеттік оқу 69-сабақ
Бөлім: |
Қоршаған ортаны қорғау |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Құстар әні |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.2.1 шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру 8 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Гүлмен тілек» әдісімен өтеді. Топқа бөлу «Таңдау» әдісімен жүреді. - Сыйға алған гүлдің түріне қарай топқа бірігіп отырыңдар. Өткен тақырыпқа шолу: -Үй тапсырмасын сұрау. -Бір-біріңе өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қойып, жауап алыңдар. Жаңа оқу материалын жариялау «Ой қозғау» әдісі: -Н.Тілендиевтің «Құстар әнін» тыңдайық. -Ойларыңа не түсті? -Құстардың үнін еске түсіріп, ненің даусы екенін анықтаңдар. - Олай болса, бүгінгі сабақта құстар туралы оқып, тапсырмалар орындайтын боламыз. |
Шеңберде тұрып бір-біріне тілек айтады, гүл сыйлайды. Топқа бірігеді. Сұрақтар қояды, сұрақтарға жауап береді. |
«Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! Жақсы! |
гүл суреттері |
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 15 мин |
(Т) 1- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен орындалады. А) Мәтінмен жұмыс. -Мәтінді түсініп, тізбектей оқыңдар. -Әңгімедегі құстардың ерекшелігін атаңдар. -Өз жерімізде қыстап қалатын құстарға қандай көмек керек? Саралаудың «Дереккөз» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: - Құстар туралы басқа не айта аласың? Сергіту сәті – құстар үні.
(Д, Т) 2-тапсырмада «Ашық микрофон» әдісі, дәптермен жұмыс жүзеге асырылады. А) Құрастыру. -Құрмалас сөйлемді үлгі бойынша аяқтаңдар. Құстар топтасып, қиқулап ұшып, туан жерге келіп жатыр. Ә) Сұрақ-жауап. -Бір-біріңе құстар туралы сұрақтар қойып, жауап алыңдар. -Шығарманы бағалауға негізделген сұрақтар қойыңдар, қойылған сұраққа жауап беріңдер. Б) Қорытынды. -Әкесінің әңгімесінен бала қандай ой түйді? |
- Тапсырма орындайды.
Құстар үнін тыңдап сергиді. -Тапсырманы орындап, өз пікірлерін білдіреді. |
Дескриптор: - Мәтінді оқып, сұраққа жауап береді-2балл.
Дескриптор: - Құрмалас сөйлемді үлгі бойынша аяқтайды-2балл. Шығарманы бағалауға негізделген сұрақтар қойыңдар, қойылған сұраққа жауап береді-2балл. Әкесінің әңгімесінен бала қандай ой түйгені туралы әңгімелейді-1балл. |
«Әде- биеттік оқу» оқулығы 4 сынып 2-бөлім 2019ж аудиожазба |
Қорытын-ды 5 мин |
Кері байланысты «Үш қадамдық сұқбат» әдісі арқылы береді. Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды. Оқу тапсырмасы: мәтінді мазмұндау, құстардың атынан хат жазу. |
Сабақтан түйген ой-пікірін айтады. |
ҚБ қойылады. А29алия |
|
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі
«------------------------- орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Әдебиеттік оқу 70-сабақ
Бөлім: |
Қоршаған ортаны қорғау |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Сақтан, қорға, көмектес |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру 10 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. Өткен тақырыпқа шолу: -Үй тапсырмасын сұрау. -Бір-біріңе өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қойып, жауап алыңдар. Топқа бөлу «Пазл» әдісімен жүреді. -Сурет бөліктерінің бірін таңдап, нөмірі бойынша топқа бірігіп отырыңдар. Жаңа оқу материалын жариялау «Миға шабуыл» әдісі: - Топқа бөлінгенде алған бөліктерден суретті құрастырыңдар. Ненің суреті пайда болды? -Қандай құстарды атай аласыңдар? -Құстарға қандай қамқорлық керек? -Қандай құстар сирек кездеседі? Олар неге сирек кездеседі? -Суреттегі заттардың қызыл түстерінің ортақ мағынасы болуы мүмкін бе? -Халық ұғымында қызыл түстер нені білдіреді? -Жойылып бара жатқан құстарды қайдан біле аламыз? -Қызыл кітапқа енген құстарды атаңдар. -Ендеше бүгінгі сабақта жануарларды сақтау, қорғау, көмектесу туралы шығарма оқып, тапсырмалар орындаймыз. |
Жаттығу жасайды. Топқа бірігеді. Сұрақтарға жауап береді. |
«Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! Жақсы! |
Пазл бөліктеріне бөлінген табиғаттағы құстар суреттері
|
Жаңа білім 15 мин Бекіту 15 мин |
(Ұ, Д) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісі: А) Білгенге маржан. Мәтінді оқып, әңгімелеңдер. Ә) Сөздік жұмысы.
Б) Мәтінмен жұмыс. Өлеңді мәнерлеп, тізбектей оқыңдар. Саралаудың «Дереккөз» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: -Қызыл кітап жайлы оқып, әңгімелеп бер. (Т) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен орындалады. А) Сұрақ-жауап. -Өлеңдегі негізгі ойды түсіндіріңдер. -Автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеңдер. -Өлеңдегі қай сөздер аяныш тудырады? -Хайуанатқа қиянат кімдердің қолымен жасалады? Ә) Дәлелдеу. -Ақын біздің жеріміздегі мәселені ғана жырлаған ба? -Бұл тұжырым нені білдіреді?
Б) Топтық жұмыс. -«Жер –мекенімізді сақтайық!» тақырыбында постер жасаңдар. |
- Тапсырма орындайды.
-Тапсырманы орындап, өз пікірлерін білдіреді. |
Дескриптор: - Қызыл крест, қызыл жарты ай ха қозғалысы туралы оқып, әңгімелейді-1балл. Сөздікті жазып-жаттайды-1балл. Өлеңді мәнерлеп, тізбектей оқиды-1балл. Өлеңдегі негізгі ойды түсіндіреді-1балл.
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |