Ұйымдастыру,
өзін –
өзі тексеру
8
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру «Гүлмен тілек»
әдісімен өтеді.
Топқа бөлу «Таңдау» әдісімен
жүреді.
- Сыйға алған гүлдің түріне
қарай топқа бірігіп отырыңдар.
Өткен тақырыпқа
шолу:
-Үй тапсырмасын сұрау.
-Бір-біріңе өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар
қойып, жауап алыңдар.
Жаңа оқу материалын
жариялау «Ой қозғау» әдісі:
-Н.Тілендиевтің «Құстар әнін»
тыңдайық.
-Ойларыңа не
түсті?
-Құстардың үнін еске түсіріп, ненің даусы екенін
анықтаңдар.
- Олай болса, бүгінгі
сабақта құстар туралы оқып,
тапсырмалар орындайтын боламыз.
|
Шеңберде тұрып бір-біріне тілек айтады, гүл
сыйлайды.
Топқа
бірігеді.
Сұрақтар қояды, сұрақтарға
жауап береді.
|
«Ауызша мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
|
гүл
суреттері
|
Жаңа білім
15 мин
2 мин
Бекіту
15 мин
|
(Т)
1- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен
орындалады.
А)
Мәтінмен
жұмыс.
-Мәтінді түсініп, тізбектей
оқыңдар.
-Әңгімедегі құстардың
ерекшелігін атаңдар.
-Өз жерімізде қыстап қалатын
құстарға қандай көмек керек?
Саралаудың
«Дереккөз» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір оқушыға:
- Құстар туралы басқа не айта
аласың?
Сергіту сәті – құстар
үні.
(Д, Т) 2-тапсырмада «Ашық
микрофон» әдісі, дәптермен жұмыс
жүзеге
асырылады.
А)
Құрастыру.
-Құрмалас сөйлемді үлгі
бойынша аяқтаңдар.
Құстар топтасып, қиқулап ұшып, туан жерге
келіп жатыр.
Ә)
Сұрақ-жауап.
-Бір-біріңе құстар туралы сұрақтар қойып, жауап
алыңдар.
-Шығарманы бағалауға
негізделген сұрақтар қойыңдар, қойылған сұраққа жауап
беріңдер. Б)
Қорытынды.
-Әкесінің әңгімесінен бала қандай ой
түйді?
|
-
Тапсырма
орындайды.
Құстар үнін тыңдап
сергиді.
-Тапсырманы орындап, өз
пікірлерін білдіреді.
|
Дескриптор:
-
Мәтінді оқып, сұраққа жауап
береді-2балл.
Дескриптор:
-
Құрмалас сөйлемді үлгі бойынша
аяқтайды-2балл.
Шығарманы бағалауға
негізделген сұрақтар қойыңдар, қойылған сұраққа жауап
береді-2балл.
Әкесінің әңгімесінен бала
қандай ой түйгені туралы
әңгімелейді-1балл.
|
«Әде-
биеттік оқу» оқулығы
4 сынып
2-бөлім
2019ж
аудиожазба
|
Қорытын-ды
5
мин
|
Кері
байланысты «Үш қадамдық сұқбат»
әдісі арқылы
береді.
Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз
қалыптастырушы бағасын қояды.
Оқу
тапсырмасы: мәтінді мазмұндау, құстардың
атынан хат жазу.
|
Сабақтан түйген ой-пікірін
айтады.
|
ҚБ
қойылады.
А29алия
|
|