Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ


    Қысқа мерзімді жоспар

          Әдебиеттік оқу 69-сабақ

    Бөлім:

    Қоршаған ортаны қорғау

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Құстар әні

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.2.2.1 шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

    Сабақтың мақсаты

    • шығарманы бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру



    8 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Гүлмен тілек» әдісімен өтеді.

    Топқа бөлу «Таңдау» әдісімен жүреді.

    - Сыйға алған гүлдің түріне қарай топқа бірігіп отырыңдар.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    -Үй тапсырмасын сұрау.

    -Бір-біріңе өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қойып, жауап алыңдар.

    Жаңа оқу материалын жариялау «Ой қозғау» әдісі:

    -Н.Тілендиевтің «Құстар әнін» тыңдайық.

    -Ойларыңа не түсті?

    -Құстардың үнін еске түсіріп, ненің даусы екенін анықтаңдар.

    - Олай болса, бүгінгі сабақта құстар туралы оқып, тапсырмалар орындайтын боламыз.

    Шеңберде тұрып бір-біріне тілек айтады, гүл сыйлайды.

    Топқа бірігеді.

    Сұрақтар қояды, сұрақтарға жауап береді.









    «Ауызша мадақтау» әдісі:

    Жарайсың!

    Тамаша!

    Жақсы!




    гүл

    суреттері











    Жаңа білім

    15 мин











    2 мин


    Бекіту

    15 мин






    (Т) 1- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен орындалады.

    А) Мәтінмен жұмыс.

    -Мәтінді түсініп, тізбектей оқыңдар.

    -Әңгімедегі құстардың ерекшелігін атаңдар.

    -Өз жерімізде қыстап қалатын құстарға қандай көмек керек?

    Саралаудың «Дереккөз» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    - Құстар туралы басқа не айта аласың?


    Сергіту сәті – құстар үні.


    (Д, Т) 2-тапсырмада «Ашық микрофон» әдісі, дәптермен жұмыс жүзеге асырылады.

    А) Құрастыру.

    -Құрмалас сөйлемді үлгі бойынша аяқтаңдар.

    Құстар топтасып, қиқулап ұшып, туан жерге келіп жатыр.

    Ә) Сұрақ-жауап.

    -Бір-біріңе құстар туралы сұрақтар қойып, жауап алыңдар.

    -Шығарманы бағалауға негізделген сұрақтар қойыңдар, қойылған сұраққа жауап беріңдер. Б) Қорытынды.

    -Әкесінің әңгімесінен бала қандай ой түйді?

    - Тапсырма орындайды.











    Құстар үнін тыңдап сергиді.

    -Тапсырманы орындап, өз пікірлерін білдіреді.

    Дескриптор:

    - Мәтінді оқып, сұраққа жауап береді-2балл.











    Дескриптор:

    - Құрмалас сөйлемді үлгі бойынша аяқтайды-2балл.

    Шығарманы бағалауға негізделген сұрақтар қойыңдар, қойылған сұраққа жауап береді-2балл.

    Әкесінің әңгімесінен бала қандай ой түйгені туралы әңгімелейді-1балл.

    «Әде-

    биеттік оқу» оқулығы

    4 сынып

    2-бөлім 2019ж






    аудиожазба



    Қорытын-ды

    5 мин

    Кері байланысты «Үш қадамдық сұқбат» әдісі арқылы береді.

    Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.

    Оқу тапсырмасы: мәтінді мазмұндау, құстардың атынан хат жазу.

    Сабақтан түйген ой-пікірін айтады.

    ҚБ қойылады.

    А29алия



































    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Әдебиеттік оқу 70-сабақ

    Бөлім:

    Қоршаған ортаны қорғау

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Сақтан, қорға, көмектес

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу

    Сабақтың мақсаты

    • шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтайды;

    • автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдейді.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру



    10 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    -Үй тапсырмасын сұрау.

    -Бір-біріңе өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қойып, жауап алыңдар.

    Топқа бөлу «Пазл» әдісімен жүреді.

    -Сурет бөліктерінің бірін таңдап, нөмірі бойынша топқа бірігіп отырыңдар.

    Жаңа оқу материалын жариялау «Миға шабуыл» әдісі:

    - Топқа бөлінгенде алған бөліктерден суретті құрастырыңдар. Ненің суреті пайда болды?

    -Қандай құстарды атай аласыңдар?

    -Құстарға қандай қамқорлық керек?

    -Қандай құстар сирек кездеседі? Олар неге сирек кездеседі?

    -Суреттегі заттардың қызыл түстерінің ортақ мағынасы болуы мүмкін бе?

    -Халық ұғымында қызыл түстер нені білдіреді?

    -Жойылып бара жатқан құстарды қайдан біле аламыз?

    -Қызыл кітапқа енген құстарды атаңдар.

    -Ендеше бүгінгі сабақта жануарларды сақтау, қорғау, көмектесу туралы шығарма оқып, тапсырмалар орындаймыз.

    Жаттығу жасайды.


    Топқа бірігеді.



    Сұрақтарға жауап береді.








    «Ауызша мадақтау» әдісі:

    Жарайсың!

    Тамаша!

    Жақсы!








    Пазл бөліктеріне бөлінген табиғаттағы құстар суреттері







    Жаңа білім

    15 мин














    Бекіту

    15 мин






    (Ұ, Д) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісі:

    А) Білгенге маржан.

    Мәтінді оқып, әңгімелеңдер.

    Ә) Сөздік жұмысы.

    Б) Мәтінмен жұмыс.

    Өлеңді мәнерлеп, тізбектей оқыңдар.

    Саралаудың «Дереккөз» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Қызыл кітап жайлы оқып, әңгімелеп бер.


    (Т) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен орындалады.

    А) Сұрақ-жауап.

    -Өлеңдегі негізгі ойды түсіндіріңдер.

    -Автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеңдер.

    -Өлеңдегі қай сөздер аяныш тудырады?

    -Хайуанатқа қиянат кімдердің қолымен жасалады?

    Ә) Дәлелдеу.

    -Ақын біздің жеріміздегі мәселені ғана жырлаған ба?

    -Бұл тұжырым нені білдіреді?

    Б) Топтық жұмыс.

    -«Жер –мекенімізді сақтайық!» тақырыбында постер жасаңдар.


    - Тапсырма орындайды.














    -Тапсырманы орындап, өз пікірлерін білдіреді.

    Дескриптор:

    - Қызыл крест, қызыл жарты ай ха қозғалысы туралы оқып, әңгімелейді-1балл.

    Сөздікті жазып-жаттайды-1балл.

    Өлеңді мәнерлеп, тізбектей оқиды-1балл.


    Өлеңдегі негізгі ойды түсіндіреді-1балл.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Курбанов Юнус Юсупбекович
    25 Ақпан 2023
    399
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Құстар әні

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Құстар әні

    Материал туралы қысқаша түсінік
    шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ


    Қысқа мерзімді жоспар

          Әдебиеттік оқу 69-сабақ

    Бөлім:

    Қоршаған ортаны қорғау

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Құстар әні

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.2.2.1 шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

    Сабақтың мақсаты

    • шығарманы бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру



    8 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Гүлмен тілек» әдісімен өтеді.

    Топқа бөлу «Таңдау» әдісімен жүреді.

    - Сыйға алған гүлдің түріне қарай топқа бірігіп отырыңдар.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    -Үй тапсырмасын сұрау.

    -Бір-біріңе өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қойып, жауап алыңдар.

    Жаңа оқу материалын жариялау «Ой қозғау» әдісі:

    -Н.Тілендиевтің «Құстар әнін» тыңдайық.

    -Ойларыңа не түсті?

    -Құстардың үнін еске түсіріп, ненің даусы екенін анықтаңдар.

    - Олай болса, бүгінгі сабақта құстар туралы оқып, тапсырмалар орындайтын боламыз.

    Шеңберде тұрып бір-біріне тілек айтады, гүл сыйлайды.

    Топқа бірігеді.

    Сұрақтар қояды, сұрақтарға жауап береді.









    «Ауызша мадақтау» әдісі:

    Жарайсың!

    Тамаша!

    Жақсы!




    гүл

    суреттері











    Жаңа білім

    15 мин











    2 мин


    Бекіту

    15 мин






    (Т) 1- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен орындалады.

    А) Мәтінмен жұмыс.

    -Мәтінді түсініп, тізбектей оқыңдар.

    -Әңгімедегі құстардың ерекшелігін атаңдар.

    -Өз жерімізде қыстап қалатын құстарға қандай көмек керек?

    Саралаудың «Дереккөз» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    - Құстар туралы басқа не айта аласың?


    Сергіту сәті – құстар үні.


    (Д, Т) 2-тапсырмада «Ашық микрофон» әдісі, дәптермен жұмыс жүзеге асырылады.

    А) Құрастыру.

    -Құрмалас сөйлемді үлгі бойынша аяқтаңдар.

    Құстар топтасып, қиқулап ұшып, туан жерге келіп жатыр.

    Ә) Сұрақ-жауап.

    -Бір-біріңе құстар туралы сұрақтар қойып, жауап алыңдар.

    -Шығарманы бағалауға негізделген сұрақтар қойыңдар, қойылған сұраққа жауап беріңдер. Б) Қорытынды.

    -Әкесінің әңгімесінен бала қандай ой түйді?

    - Тапсырма орындайды.











    Құстар үнін тыңдап сергиді.

    -Тапсырманы орындап, өз пікірлерін білдіреді.

    Дескриптор:

    - Мәтінді оқып, сұраққа жауап береді-2балл.











    Дескриптор:

    - Құрмалас сөйлемді үлгі бойынша аяқтайды-2балл.

    Шығарманы бағалауға негізделген сұрақтар қойыңдар, қойылған сұраққа жауап береді-2балл.

    Әкесінің әңгімесінен бала қандай ой түйгені туралы әңгімелейді-1балл.

    «Әде-

    биеттік оқу» оқулығы

    4 сынып

    2-бөлім 2019ж






    аудиожазба



    Қорытын-ды

    5 мин

    Кері байланысты «Үш қадамдық сұқбат» әдісі арқылы береді.

    Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.

    Оқу тапсырмасы: мәтінді мазмұндау, құстардың атынан хат жазу.

    Сабақтан түйген ой-пікірін айтады.

    ҚБ қойылады.

    А29алия



































    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Әдебиеттік оқу 70-сабақ

    Бөлім:

    Қоршаған ортаны қорғау

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Сақтан, қорға, көмектес

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу

    Сабақтың мақсаты

    • шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтайды;

    • автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдейді.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру



    10 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    -Үй тапсырмасын сұрау.

    -Бір-біріңе өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қойып, жауап алыңдар.

    Топқа бөлу «Пазл» әдісімен жүреді.

    -Сурет бөліктерінің бірін таңдап, нөмірі бойынша топқа бірігіп отырыңдар.

    Жаңа оқу материалын жариялау «Миға шабуыл» әдісі:

    - Топқа бөлінгенде алған бөліктерден суретті құрастырыңдар. Ненің суреті пайда болды?

    -Қандай құстарды атай аласыңдар?

    -Құстарға қандай қамқорлық керек?

    -Қандай құстар сирек кездеседі? Олар неге сирек кездеседі?

    -Суреттегі заттардың қызыл түстерінің ортақ мағынасы болуы мүмкін бе?

    -Халық ұғымында қызыл түстер нені білдіреді?

    -Жойылып бара жатқан құстарды қайдан біле аламыз?

    -Қызыл кітапқа енген құстарды атаңдар.

    -Ендеше бүгінгі сабақта жануарларды сақтау, қорғау, көмектесу туралы шығарма оқып, тапсырмалар орындаймыз.

    Жаттығу жасайды.


    Топқа бірігеді.



    Сұрақтарға жауап береді.








    «Ауызша мадақтау» әдісі:

    Жарайсың!

    Тамаша!

    Жақсы!








    Пазл бөліктеріне бөлінген табиғаттағы құстар суреттері







    Жаңа білім

    15 мин














    Бекіту

    15 мин






    (Ұ, Д) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісі:

    А) Білгенге маржан.

    Мәтінді оқып, әңгімелеңдер.

    Ә) Сөздік жұмысы.

    Б) Мәтінмен жұмыс.

    Өлеңді мәнерлеп, тізбектей оқыңдар.

    Саралаудың «Дереккөз» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Қызыл кітап жайлы оқып, әңгімелеп бер.


    (Т) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен орындалады.

    А) Сұрақ-жауап.

    -Өлеңдегі негізгі ойды түсіндіріңдер.

    -Автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеңдер.

    -Өлеңдегі қай сөздер аяныш тудырады?

    -Хайуанатқа қиянат кімдердің қолымен жасалады?

    Ә) Дәлелдеу.

    -Ақын біздің жеріміздегі мәселені ғана жырлаған ба?

    -Бұл тұжырым нені білдіреді?

    Б) Топтық жұмыс.

    -«Жер –мекенімізді сақтайық!» тақырыбында постер жасаңдар.


    - Тапсырма орындайды.














    -Тапсырманы орындап, өз пікірлерін білдіреді.

    Дескриптор:

    - Қызыл крест, қызыл жарты ай ха қозғалысы туралы оқып, әңгімелейді-1балл.

    Сөздікті жазып-жаттайды-1балл.

    Өлеңді мәнерлеп, тізбектей оқиды-1балл.


    Өлеңдегі негізгі ойды түсіндіреді-1балл.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 5 сынып
    25.02.2023
    399
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Курбанов Юнус Юсупбекович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации