Ұйымдастыру,
5 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Мұғалім ... Балалар (хормен)
Әрбір адам? ... Туысым, досым,
жұрағат.
Әрбір сабақ? ... Үйрену, ұғу,
ұлағат.
Әрбір ісің? ... Тірлік, тірек,
адамдық.
Әрбір сөзің? ... Шындық, бірлік,
адалдық.
- Балалар бүгін бізде ерекше сабақ.
Сабағымызға қонақтар келіп отыр екен. Әрбір ісімізге мұқият болып,
білімімізді көрсетейік.
Топқа бөлу:
«Мозайка» әдісімен. Мозайканы құрастыру
арқылы құстың суретін табады.
1-топ: «Жыл құстары»
2-топ: «Үй құстары»
3-топ: «Жыртқыш құстар»
4-топ: «Отырықшы құстар»
|
Топқа
бірігеді.
Сұрақтар қояды,
сұрақтарға жауап береді.
|
«Ауызша мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
|
Құс суреттері
|
Жаңа білім
10
мин
5 мин
7 мин
10
мин
5мин
|
(Т)
1-
тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен
орындалады.
Аудиодискіден құстар дауысын
тыңдайды.
(Ұ) – Балалар, мен
сендерге қазір құстардың дауысы жазылған аудиожазбаларды
тыңдатамын. Сендер мұқият тыңдау арқылы оны қандай құстың дауысы
екенін айтуларың керек және сәйкестендіреміз.
Саралау: Оқушылардың тыңдалым
қабілеті артып, логикалық ойлауы дамиды.
Жаңа оқу материалын
жариялау «Ой қозғау» әдісі:- Балалар , қалай
ойлайсыңдар бүгінгі тақырыбымыз не туралы болмақ?
-Құстар туралы.
-Жарайсыңдар! Құстардың пайдасы өте көп.
Олар ағаштарды зиянкес жәндіктерден тазартады. Ал ағаш табиғаттың
байлығы болып саналады. Құстар әр түрлі болады. Қыстап қалатын, әрі
жылы жаққа ұшып кететін құстар болады. Ал сендер қандай жыл
құстарын білесіңдер?
- Тырна, көкек, қарлығаш, қара торғай
т.б
- Ал енді осы құстар жылы жаққа ұшарда
қандай қиындықтармен кездесетінін білесіңдер ме? Бүгін біз
сендермен сол туралы сөйлесеміз. Кітаптан «Күзгі құс керуені»
тақырыбын оқу және авторымен таныстыру.
Бейнефильм көреді.
«Төрт бұрыш» әдісі
(жеке жұмыс)
Оқушылардың мәтінді қаншалықты түсінгенін
тексеремін. (Сыныптың 4 бұрышына 4 түрлі пікір ілемін. Иә, жоқ,
келісемін, келіспеймін. Оқушылар өздерінің жауаптарына жақын
бұрышқа тұра алады.)
- құстар қоңыр күзде жылы жаққа ұшып
кетеді.
- құстардың қарны ашып,
шаршаған кезде ғана жерге қонады.
- құстардың үйірінде бір ғана жолбасшы
болады.
- жылы жаққа ұшатын құстар жолда көптеген
қиындықтарға тап болады.
Сергіту сәті – құстар
әні хормен.
Жұптық
жұмыс: «Бинго» әдісі.
(Тыңдалым, айтылым)
3х3 шаршыда сабаққа қатысты мынадай сөздер
жазылған: құстар, ұя, аққу, бұзба, атпау, балапан. Әр топтан бір
оқушыдан келіп лақтырады, шыққан сөзден нақыл сөз тауып айту
керек.
Топтық
жұмыс.
1топ: Әңгімеге жаңа
кейіпкерлер қосып ары қарай өрбіту
2топ: Берілген
материалдардан құстың бейнесін жасау.
3топ: Әңгімеге
байланысты өлең жолдарын жазу
ҚБ: «Құстар легі» арқылы
бағалау
4топ: Өлкеміздегі құстар жөнінде
баяндайды.
Б)
Қорытынды. «Joyteka» әдісі
арқылы береді.
|
Құстар үнін тыңдап
сергиді.
Сәйкестендіру тапсырмасын
орындайды.
Оқушылар тақырыпты ашады. Мәтінді бөлікке
бөліп оқиды. Бөлікке ат қояды.
Төрт бұрышта тұрған жұмыртқаларды жарып,
пікірлерді оқып келіседі немесе келіспейді. Өз дәлелің
айтады.
Оқушылар хормен ән айтады.
Берілген шаршыны лақтыру арқылы түскен
сөзге қатысты нақыл сөз, мақал – мәтел немесе сөз тіркесін
айтады.
|
Дескриптор:
-аудиожазбаны мұқият
тыңдап, құстарды анықтайды – 1б;
«Ауызша мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Дескриптор:
-мәтін бойынша өз пікірлерін білдіреді – 1
б
- өз пікірін дәлелдейді – 1б
Дескриптор:
-құстар туралы нақыл
сөздер айтады – 2б;
Дескриптор
- Әңгімеге жаңа
кейіпкерлер қосады - 1б
-Құс бейнесін жасайды –
1б.
- Әңгімеге байланысты
өлең жолдарын жазады – 1б
Ойын арқылы сұрақтарға дұрыс жауап беріп,
есіктен шығады – 1б.
|
Диск, слайд
https://www.youtube.com/watch?v=Z5a29ujTKII
«Әде-
биеттік оқу» оқулығы
4 сынып
2-бөлім
2019ж
аудиожазба
Құстар ұясы, жұмыртқалар
Текше
Слайд
|