Білім беру саласы: Таным
Бөлім:Қоршаған
орта
Тақырыбы:Құстар-біздің досымыз
Мақсаты: Құстар туралы түсініктерін кеңейту.Құстар туралы
әңгімелеп беруге үйрету, алған білімдерін қорытындылау.Сөздік қорын
молайту;шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Құстарға қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу,еңбекке
баулу.
Көрнекілік:Суреттер,торғай,сандық,сары түсті
дөңгелек, жазыл түсті тік төртбұрыш, көк түсті үшбұрыш(пішіндер
бөліктері),ермексаз, ақ парақ, түрлі түсті қарындаштар,түрлі түсті
қағаз,қайшы,желім
Әдіс-тәсіл:сұрақ-жауап, түсіндіру,ойындар, көркем
сөз,әңгімелесу,
Сөздік жұмыс: құстар
Билингвальдік
компонент:құс-птица,торғай-воробей.
Балаларды шеңбер бойымен жағалай отырғызып,
бір-біріне құстар атына байланысты еркелететін сөздер
айтқызу.
Балалар шеңбер бойымен жағалай отырып, бір-біріне
құстар атына байланысты еркелететін сөздер айтады: көгершінім,
балапаным, торғайым,қарғам, аққуым...
Ұйымдастырушылық ізденістік
Әңгімелесу.
-Балалар,қазір қандай жыл
мезгілі?
-Қыс
мезгілінің ерекшеліктерін атаңдар.
«Сөйлемді аяқта»
ойыны.
1.Құстар ұша алады
өйткені...
2.Құстар қоректенеді...
3.Құстар бір-біріне
ұқсайды...
4.Көктемде ұшып
келеді...
5.Аяздан қорықпайды...
6.Үй құстары...
7.Құстар қорғайды...
Жаттығу жасау.
Бала қарға-қарқ,қарқ (бәсең
дауыспен)
Ана қарға-қарқ,қарқ (орта
дауыспен)
Әке қарға –қарқ,қарқ (қатты
дауыспен)
Табиғат бұрышына
бару.
-Балалар,табиғат бұрышына қандай құс ұшып
келді?
-Торғай туралы не
білесіңдер?
(Балалар торғайды қолдарын
ұстап,сипайды)
Сөздік жұмыс: құстар
Билингвальдік
компонент:құс-птица,торғай-воробей
Суреттер жұмыс
-Қандай құстарға қатысты тыйымды сөздер
білесіңдер?
Сергіту сәті
«Құстар»
Құстар ұшып келеді,
Қанаттарын қағады.
Ұшып,келіп отырды,
Қайта ұша жөңілді.
-Балалар, менің қолымда «ғажайып сандық» бар.
Ашып көрейік.
-Мұнда не бар екен?-Түрлі түсті пішінің бөліктері
бар екен.
-Өздеріне ұнайтын түсті алыңдар,топқа
бөлінеміз.
Топпен
жұмыс.
Шығармашылық жұмыс.
I-топ-сары түсті
дөңгелек.
-Не болады сары түсті?
I-топ-құсты мүсіндейді.
II-топ-жазыл түсті тік
төртбұрыш
-Не болады жазыл түсті?
II-топ-құстың суретін
салады.
III-топ-көк түсті
үшбұрыш.
-Не болады көк түсті ?
III-топ-түрлі түсті қағаздан құсты қиып
жапсырады.
(Жұмыс барысында құстар әуені орындалып
тұрады).
Рефлексиялық-жинақтаушы
-Балалар, кім құстар туралы тақпақ айтып
береді.
-Жарайсыңдар,балалар! Бүгін біз құстар жайлы көп
білдік.Құстар-біздің
досымыз.Құстарға қамқорлық жасау
керек!
Балалардың жұмыстарынан көрме
ұйымдастыру.Балаларды мақтау.
Айша:
Көк көгершін,көгершін,
Көгершін келер жем үшін.
Балалар,жем себелік,
Жем жесін де семірсін.
Айбек:
Қарға,қарға,қарғалар,
Қар үстінде жорғалар.
Боран соқса қар болар,
Бұтаға келіп,қорғалар.
Әсел:
Шыр-шыр еткен торғайды,
Қорғамасақ болмайды.
Кіп-кішкене торғайлар,
Ағаштарды қорғайды.
«Ы.Алтынсарин атындағы орта
мектебі» КММ
Ұйымдастырылған оқу
әрекет:
Қоршаған
орта
Тақырыбы: Құстар біздің
досымыз
Өткізген:тәрбиеші: Джексемба
С.Т