Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Т.Әубәкіров атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қысқа мерзімді (тәрбие) жоспары
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Қойбасова
Ә.Ұ |
|
|
Күні: |
07.04.2025 |
|
|
Сынып: 1Б сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Құстар күні. № 28-САБАҚ «Ата –аналармен құпия сөз» |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға салауатты өмір салтының маңыздылығын түсіндіру. Денсаулықты күтуге, дұрыс тамақтануға, спортпен айналысуға баулу. Зиянды әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«АТА-АНАЛАРМЕН ҚҰПИЯ СӨЗ» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: төтенше жағдайда балаларға қауіпсіздік ережесін сақтауды үйрету. Табиғатты аялай білу ,құстарға қамқорлық жасауды үйрену. Апта дәйексөзі: «Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді» (Леонардо да Винчи) |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Амандасу, оқушылардың көңіл-күйін білу. «Көңілді шеңбер» ойыны (балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады). Тақырыппен таныстыру: 1
сәуір - Құстар күні. |
Құстар туралы тақырыпты тыңдайды. |
|
Суреттер
Суреттер
|
||
|
С |
Құстар
Талдау сұрақтары: Құстардың қандай пайдасы бар? Көлде жүзетін құстарды ата. Жылы жаққа ұшатын құстарды ата. Ең киелі құс. Бейбітшілік құсы. Ұя салмайтын құс. Қорытынды: Ойын: «Құстар – біздің досымыз» Тақтаға құстардың суреті тілінеді. Оқушылар өздері таңдаған құс туралы әңгімелейді. Мысалы: 1)Туысы дейді құстардың, Інісі дейді тышқанның, Тышқан да емес, құс та емес, Екеуінен де тыс қалдым. (Жапалақ) 2) Қызығып әр адам, Ұстап ап даладан. Жүнімді жұлып ап, Бесікке қадаған. Бұл қай құс? (Үкі) 3) Қашаудай мықты тұмсығым, Бәсеке тігемін Бұл шыным – Құрт, қоңыз аулап жарассам, Орман дәрігері болып табылам. (Тоқылдақ) «Жүректен – жүрекке» шеңбері: Оқушыларды ортаға шеңберге тұрғызып, бүгінгі сабақтан алған әсерлерін және жақсылық жасаған сәттерін естеріне түсіргізіп, өз ойларын айтқызу. |
Құстар туралы айтады
Жұмбақтардың жауабын шешеді. |
|
Суреттер
|
||
|
Сабақтың соңы |
-Енді балалар, құстар жөнінде
викторина сұрақтарына жауап берейік. Рефлексия: «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?» «Құстар туралы не білдік?” |
Сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын айтады |
|
|
||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«АТА-АНАЛАРМЕН ҚҰПИЯ СӨЗ» Сабақтың мақсаты: төтенше жағдайда балаларға қауіпсіздік ережесін сақтауды үйрету. Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй қалыптастыру (1-2 мин). Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы. Күн сайын таңертең адам үйден шығып, қоршаған ортамен араласады, кездейсоқ қиын жағдайлар, апаттар болуы мүмкін. Бұл қиындықтар «Төтенше жағдайлар» деп аталады. Төтенше жағдай бұл адамның қиын және жағымсыз жағдайларға ұшырауын білдіреді. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау
Үйдегі, көшедегі, табиғаттағы қауіпсіздік. Тапсырма: 3 минут ішінде қауіпті жағдайларда қауіпсіздік ережелерін мүмкіндігінше көбірек еске түсіріңіз: үйде, көшеде, табиғатта… Болжалды жауап нұсқалары: Қосылған электр құрылғыларын қараусыз қалдырмаңыз. Сіріңкелермен ойнамаңыз. Тоқ көзінен ажыратарда сымынан тартпаңыз. Бейтаныс адамдарға есік ашпаңыз. Мұз үстінде жүрмеңіз. Бағдаршамның жасыл түсі жанғанда өтіңіз. Таныс емес саңырауқұлақтарды, жидектерді жеуге болмайды. Жолдың үстінде ойнамаңыз. Жолда жүру ережесін сақтаңыз. Бейтаныс заттарды алып, үйге әкелмеңіз. Досыңызға барғанда, ата-анаңызға хабарлаңыз. Дәрі-дәрмектерден абай болыңыз. Терезеден шықпаңыз. Лифтіге бейтаныс адамдармен кірмеңіз. Даладағы тоқ сымдарын қолыңызбен ұстамаңыз. Тақырыпқа кіріспе. Әңгіме Біздің ең маңызды міндетіміз – өзімізге және айналамыздағы адамдарға жауапкершілікпен қарау, қауіптерді болжай және тани білу, жеке қауіпсіздіктің қарапайым ережелерін сақтау. Қауіп бізді барлық жерде күтеді: жолда, аулада, үйдің кіреберісінде тіпті біз болатын кез келген жерде. Ата-анаңызбен бірге арнайы «құпия сөз» ойлап табыңыз. Бұл сөз құпия, оны ешкім білмеуі керек (тек қауіпті жағдайларда қолдану керек). «Қауіп», «қиындық» және т.б. деген сөздер болмау керек – шабуылдаушы сіздің ата-анаңызға сигнал жіберіп жатқаныңызды білмеуі керек. Егер бұл сөз тіркесі болса, өте қолайлы. Мысалы, «Жасыл шарф». Білімді бастапқы игеру және түсінгендерін тексеру. Біздің сынып үшін «құпия сөз» ойлап табыңыз. 6.Сабақты бекіту. Өзіндік жұмыс «Әдеби викторина» байқауы. Жетекші: Сіз көптеген ертегілерді білесіз. Бірақ, қазір сіз өмір қауіпсіздігі негіздерін бұзу, қайғылы салдарға әкеп соқтырған ертегілерді еске түсіріп, себебін түсіндіруіңіз керек. 1. «Бауырсақ», «Пиноккионың шытырман оқиғалары», «Қызыл телпек» – бейтаныс дамдарға шамадан тыс сенім «Қасқыр мен жеті бала» – бөтен адамдарға есікті ашпаңыз. «Ұр тоқпақ», «Қаздар-аққулар» – үлкендерге мойынсұныңыз. «Ұйқыдағы ару» – үшкір заттардан абай болыңыз. «Қар ханшайымы» – алда келе жатқан көлікке жабысуға болмайды. «Мысық үйі» – отпен ойнауға болмайды. Қорытынды Пайдалы сілтемелер: https://www.youtube.com/watch?v=NCnr6WmrZ4o&list=PLA5eCSY2FeoQLLo
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Құстар күні қмж
Құстар күні қмж
Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Т.Әубәкіров атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қысқа мерзімді (тәрбие) жоспары
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Қойбасова
Ә.Ұ |
|
|
Күні: |
07.04.2025 |
|
|
Сынып: 1Б сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Құстар күні. № 28-САБАҚ «Ата –аналармен құпия сөз» |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға салауатты өмір салтының маңыздылығын түсіндіру. Денсаулықты күтуге, дұрыс тамақтануға, спортпен айналысуға баулу. Зиянды әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«АТА-АНАЛАРМЕН ҚҰПИЯ СӨЗ» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: төтенше жағдайда балаларға қауіпсіздік ережесін сақтауды үйрету. Табиғатты аялай білу ,құстарға қамқорлық жасауды үйрену. Апта дәйексөзі: «Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді» (Леонардо да Винчи) |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Амандасу, оқушылардың көңіл-күйін білу. «Көңілді шеңбер» ойыны (балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады). Тақырыппен таныстыру: 1
сәуір - Құстар күні. |
Құстар туралы тақырыпты тыңдайды. |
|
Суреттер
Суреттер
|
||
|
С |
Құстар
Талдау сұрақтары: Құстардың қандай пайдасы бар? Көлде жүзетін құстарды ата. Жылы жаққа ұшатын құстарды ата. Ең киелі құс. Бейбітшілік құсы. Ұя салмайтын құс. Қорытынды: Ойын: «Құстар – біздің досымыз» Тақтаға құстардың суреті тілінеді. Оқушылар өздері таңдаған құс туралы әңгімелейді. Мысалы: 1)Туысы дейді құстардың, Інісі дейді тышқанның, Тышқан да емес, құс та емес, Екеуінен де тыс қалдым. (Жапалақ) 2) Қызығып әр адам, Ұстап ап даладан. Жүнімді жұлып ап, Бесікке қадаған. Бұл қай құс? (Үкі) 3) Қашаудай мықты тұмсығым, Бәсеке тігемін Бұл шыным – Құрт, қоңыз аулап жарассам, Орман дәрігері болып табылам. (Тоқылдақ) «Жүректен – жүрекке» шеңбері: Оқушыларды ортаға шеңберге тұрғызып, бүгінгі сабақтан алған әсерлерін және жақсылық жасаған сәттерін естеріне түсіргізіп, өз ойларын айтқызу. |
Құстар туралы айтады
Жұмбақтардың жауабын шешеді. |
|
Суреттер
|
||
|
Сабақтың соңы |
-Енді балалар, құстар жөнінде
викторина сұрақтарына жауап берейік. Рефлексия: «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?» «Құстар туралы не білдік?” |
Сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын айтады |
|
|
||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«АТА-АНАЛАРМЕН ҚҰПИЯ СӨЗ» Сабақтың мақсаты: төтенше жағдайда балаларға қауіпсіздік ережесін сақтауды үйрету. Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй қалыптастыру (1-2 мин). Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы. Күн сайын таңертең адам үйден шығып, қоршаған ортамен араласады, кездейсоқ қиын жағдайлар, апаттар болуы мүмкін. Бұл қиындықтар «Төтенше жағдайлар» деп аталады. Төтенше жағдай бұл адамның қиын және жағымсыз жағдайларға ұшырауын білдіреді. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау
Үйдегі, көшедегі, табиғаттағы қауіпсіздік. Тапсырма: 3 минут ішінде қауіпті жағдайларда қауіпсіздік ережелерін мүмкіндігінше көбірек еске түсіріңіз: үйде, көшеде, табиғатта… Болжалды жауап нұсқалары: Қосылған электр құрылғыларын қараусыз қалдырмаңыз. Сіріңкелермен ойнамаңыз. Тоқ көзінен ажыратарда сымынан тартпаңыз. Бейтаныс адамдарға есік ашпаңыз. Мұз үстінде жүрмеңіз. Бағдаршамның жасыл түсі жанғанда өтіңіз. Таныс емес саңырауқұлақтарды, жидектерді жеуге болмайды. Жолдың үстінде ойнамаңыз. Жолда жүру ережесін сақтаңыз. Бейтаныс заттарды алып, үйге әкелмеңіз. Досыңызға барғанда, ата-анаңызға хабарлаңыз. Дәрі-дәрмектерден абай болыңыз. Терезеден шықпаңыз. Лифтіге бейтаныс адамдармен кірмеңіз. Даладағы тоқ сымдарын қолыңызбен ұстамаңыз. Тақырыпқа кіріспе. Әңгіме Біздің ең маңызды міндетіміз – өзімізге және айналамыздағы адамдарға жауапкершілікпен қарау, қауіптерді болжай және тани білу, жеке қауіпсіздіктің қарапайым ережелерін сақтау. Қауіп бізді барлық жерде күтеді: жолда, аулада, үйдің кіреберісінде тіпті біз болатын кез келген жерде. Ата-анаңызбен бірге арнайы «құпия сөз» ойлап табыңыз. Бұл сөз құпия, оны ешкім білмеуі керек (тек қауіпті жағдайларда қолдану керек). «Қауіп», «қиындық» және т.б. деген сөздер болмау керек – шабуылдаушы сіздің ата-анаңызға сигнал жіберіп жатқаныңызды білмеуі керек. Егер бұл сөз тіркесі болса, өте қолайлы. Мысалы, «Жасыл шарф». Білімді бастапқы игеру және түсінгендерін тексеру. Біздің сынып үшін «құпия сөз» ойлап табыңыз. 6.Сабақты бекіту. Өзіндік жұмыс «Әдеби викторина» байқауы. Жетекші: Сіз көптеген ертегілерді білесіз. Бірақ, қазір сіз өмір қауіпсіздігі негіздерін бұзу, қайғылы салдарға әкеп соқтырған ертегілерді еске түсіріп, себебін түсіндіруіңіз керек. 1. «Бауырсақ», «Пиноккионың шытырман оқиғалары», «Қызыл телпек» – бейтаныс дамдарға шамадан тыс сенім «Қасқыр мен жеті бала» – бөтен адамдарға есікті ашпаңыз. «Ұр тоқпақ», «Қаздар-аққулар» – үлкендерге мойынсұныңыз. «Ұйқыдағы ару» – үшкір заттардан абай болыңыз. «Қар ханшайымы» – алда келе жатқан көлікке жабысуға болмайды. «Мысық үйі» – отпен ойнауға болмайды. Қорытынды Пайдалы сілтемелер: https://www.youtube.com/watch?v=NCnr6WmrZ4o&list=PLA5eCSY2FeoQLLo
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз















