Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Психологиялық
ахуал:
«Күн
шуағы»
Тақырыпалды
жұмыс
«Жұмбақты
шеш»
Шарты:
Жасырылған жұмбақтардың шешуін
тап.
Қызығушылықты
ояту
«Көңілді қолшатыр»
әдісі
Шарты:
Шеңберге тұру. Мұғалім ұсынған
қолшатырдың ішінен бір құстың суретін
таңда.
Сабақ мақсатын
анықтау
4.4.2.3 – зат есімді
септеу, тәуелденген сөздердің септелуін
білу.
|
- Оқушылар мұғалімнің
берген бағыты бойынша әртүрлі қимылдарды бірге
қайталайды.
Дескриптор:
- Жасырылған жұмбақтардың шешуін
табады;
-Жұмбақтың шешуі арқылы сабақ
тақырыбын болжайды;
|
Әр топқа баға жинаушы
карточкалар таратылады. Тапсырма деңгейі мен дұрыс орындалуына
қарай фишкалар таратылып отырады. Оқушылар сабақ аяғында жиналған
фишка баллына қарай бағаланады.
«10-9»-
5;
«8-6»-
4;
«5-3»-
3.
|
Слайд
1
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа
ақпарат
13-тапсырма. «Ұяшықтар
әлемі» әдісі
Шарты:
Мәтінді оқы. Мәтіннің тақырыбы
бойынша бір-біріңе сұрақ қойыңдар. Неліктен? Неге олай? деген
сұрақтар пайдаланылған, мәтін мазмұны бойынша сұраулы сөйлемдерге
жауап бер.
Қ арамен
берілген сөздерді теріп жазып, сөз құрамына талда. Олардың қай
септікте тұрғанын айт. Қарлығаштар сөзін
септе.
14-тапсырма
Ш
арты: Мәтінді қатесіз жаз. Мәтінде
берілген суреттердің орнына тиісті сөздерді қой. Көптік жалғаулы
зат есімдерді тап. Құс және құстар сөзін септеп жазып, өзара
салыстыр.
15-тапсырма
Шарты:
Сурет қиындыларын пайдаланып
құстар бейнесін құрастыр.Құстарға қанат не үшін керек екенін
белгіле.
|
Дескриптор:
-Мәтінді
оқиды;
-
Мәтіннің тақырыбы бойынша
бір-біріне сұрақ қояды;
- Неліктен? Неге олай? деген
сұрақтар пайдаланылған, мәтін мазмұны бойынша сұраулы сөйлемдерге
жауап береді;
-Берілген жаңа ақпаратты
меңгереді;
-
Қарамен берілген сөздерді
теріп жазып, сөз құрамына талдайды;
- Қарлығаштар сөзін
септейді;
Дескриптор:
-Мәтінді қатесіз
жазады;
-Мәтінде берілген суреттердің
орнына тиісті сөздерді қояды;
-Көптік жалғаулы зат есімдерді
табады;
-Құс және құстар сөзін септеп,
салыстырады;
Дескриптор:
- Сурет қиындыларын пайдаланып
құстар бейнесін құрастырады;
- Құстарға қанат не үшін керек
екенін біледі;
|
Әр топқа баға жинаушы
карточкалар таратылады. Тапсырма деңгейі мен дұрыс орындалуына
қарай фишкалар таратылып отырады. Оқушылар сабақ аяғында жиналған
фишка баллына қарай бағаланады.
«10-9»-
5;
«8-6»-
4;
«5-3»-
3.
Әр топқа баға жинаушы
карточкалар таратылады. Тапсырма деңгейі мен дұрыс орындалуына
қарай фишкалар таратылып отырады. Оқушылар сабақ аяғында жиналған
фишка баллына қарай бағаланады.
«10-9»-
5;
«8-6»-
4;
«5-3»-
3.
|
Қазақ тілі 4- сынып 2-бөлім
https://www.okulyk.kz/kazahskij-jazyk/76/
48 бет
Қазақ тілі 4- сынып 2-бөлім
https://www.okulyk.kz/kazahskij-jazyk/76/
48 бет
Қазақ тілі 4- сынып 2-бөлім
https://www.okulyk.kz/kazahskij-jazyk/76/
48 бет
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс
«Құстарды тамақтандыр»
әдісі
Шарты:
Тақтада жеті септік атауына
байланысты жеті түрлі құстың суреті ілініп тұр. Әр топта осы
құстарды тамақтандыру үшін зат есімдер жазылған жемнің суреттері
берілген, әр жемнің суреттерімен тиісті құсты
тамақтандыр.
Рефлексия
«Білім деңгейі»
әдісі
Шарты:
Берілген құстардың суретін
айтылған нұсқаулықтарға сәйкес орналастыр.
Жер(төмен
деңгей)–
Сабақ өте қызықты болды. Маған
ұнады. Тапсырмаларды өзім орындадым.
Ұя(орта
деңгей) – Маған сабақ ұнады. Маған
мұғалім мен оқушылар көмектесті.
Аспан(жоғары
деңгей) – Маған сабақ қызықсыз болды.
Мен берілген тапсырмаларды орындамадым.
|
-Көптік жалғаулы зат есімдерді
ажыратады;
-Жеті септіктің сұрақтары мен
жалғауларын біледі;
- Берілген құстардың суретін
айтылған нұсқаулықтарға сәйкес
орналастырады;
|
Әр топқа баға жинаушы
карточкалар таратылады. Тапсырма деңгейі мен дұрыс орындалуына
қарай фишкалар таратылып отырады. Оқушылар сабақ аяғында жиналған
фишка баллына қарай бағаланады.
«10-9»-
5;
«8-6»-
4;
«5-3»-
3.
|
|