Материалдар / Құстар туралы не білемін?Жіктеу есімдігі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Құстар туралы не білемін?Жіктеу есімдігі.

Материал туралы қысқаша түсінік
мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және негізгі ойды тұжырымдау.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Қоршаған ортаны қорғау

Педагогтің аты - жөні

Тиесова Асель Салимжановна

Күні

23.02.24

Сынып:4 «В»

Қатысушылар саны: 26

Қатыспағандар саны:



Пәні

Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы

Құстар туралы не білемін? Жіктеу есімдігі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


4.2.4.1-мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және негізгі ойды тұжырымдау.

Сабақтың мақсаты

Берілген мәтіннің мазмұны бойынша өз пікірлерін білдіреді.

Жіктеу есімдіктерін біледі.

Сабақтың барысы

Сабақ

тың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті


Оқушының

әрекеті

Баға

лау



Ресурс

тар



Сабақ

тың басы

8 минут

Амандасу

Психологиялық ахуал «Додекаэдр» әдісі Оқушылар додекаэдрды лақтыру арқылы түскен іс-әрекетті жасауларыңыз қажет.

Өткенге шолу 1.Есімдік-Зат есім,сын есім,сан есімдердің орнына жұмсалатын сөздерді..... дейміз.

2.Жіктеу есімдігі- мен, сен, біз, ол сөздері..... деп аталады. 3.Есімдіктер- мен, сен, біз, ол,өзі,бұл,сол,кім,қанша,қайда, ешкім,әркім,ешқашан,әрқайсысысы,т.б, сөздер ...... деп атайды.

«Фонарик» әдісі арқылы топқа бөліну

1топ-Құтқарушылар тобы

2 топ-Өртсөндірушілер тобы

3 топ-Бозторғай тобы

4 топ-Бүркіт тобы

5 топ-Қыран тобы

Балалар біз қандай топтарға бөліндік? Яғни,бүгінгі сабағымыз құстарға байланысты.Жіктеу есімдігі.



Сабақтык мақсаты: Берілген мәтіннің мазмұны бойынша өз пікірлерін білдіреді. Жіктеу есімдіктерін біледі.



Мұғаліммен амандасады.

Өткенді қайталайды.














Топқа бөлінеді.










Сабақтың тақырыбын анықтайды,мақсатымен танысады.



Жарайсыңдар”










Дескриптор:

  • Сөздерді дұрыс қояды.















Дескриптор;

  • Сабақтың тақырыбын анықтайды.

  • Сабақтың мақсатымен танысады.














Презентатция

















Оқулық










Сабақ

тың ортасы


5 минут





















5минут




3 минут






5мин








5 мин






2 мин








7 мин


42-жаттығу

Мәтінді тыңда.

Бүркіттің тағдыры


Бүркіт – жыртқыш құс. Ол бүрген кезде түлкінің омыртқасын опырып жібереді. Ал адам қолға үйретіп, баулыған бүркіттер қасқырды да тайсалмай алады. Бүркіттер қоян, тиін, құр, кейде тырнаға да түседі. Су бүркіті балықты қорек етеді. Бүркіттің түрі көп. Бүркіттер тек адамнан ғана зардап шегіп келеді. 1917– 1922 жылдары Америкада 15 мың 745 бүркіт адамның суық қолынан өлген. Осындай озбырлықтың салдарынан бүркіттердің тұқымы кеми бастаған соң, қазір барлық елде бүркіттерді қорғау туралы арнаулы заң шығарылды. Біздің елімізде бүркіттерге ешқандай қастандық жасалмайды.


«Сұрақ-жауап» әдісі

1.Бүркіттер туралы не білдіңдер?

2.Бүркіттерді не үшін қолға үйретілген?




Топтық жұмыс

Кластер құру. Бүркіттерді қорғауға қатысты өз пікірлеріңді жазыңдар.

Shape3 Shape2 Shape1

Бүркіттерді қорғау



Shape4 Shape5





Жеке жұмыс




ФС тапсырмасы

Қазір қандай мезгіл? Қыс мезгілінде қандай құстар жылы жаққа ұшып кетпейді.Аялдамада қандай құстарды көрдіңдеор





Тапсырма

Жіктеу есімдігін қолданып,қоршаған ортаны қорғау тақырыбына шағын мәтін құрады.







Берілген мәтінді оқиды.





Сұрақтарға жауап береді.

1.Бүркіттер-өте жыртқыш құс.Ол түлкінің омыртқасын опырып жібереді.Ал қолға үйретілген бүркіт қасқырды да тайсалмай алады. 2.Бүркіт аң аулау үшін үйретілген.





Тапсырманы орындайды.























Сұраққа жауап береді.







Жіктеу есімдігін қолданып,шағын мәтін құрады.






























«Жебе» әдісі

Дескриптор:

- Бүркіт жайлы білген ақпаратпен бөліседі-1 б.

- Бүркіттің не үшін қолға үйретілгенін айтады-1б.





«Жебе» әдісі

арқылы бағалау

Дескриптор:

- Бүркіттерді қорғауға қатысты өз пікірлерін жазады-1б.

- Кластерді қорғайды-1б.


«Жебе» әдісі

Дескриптор

  • Дұрыс жіктейді-1б.

  • Сауатты жазады-1б.

  • Буын үндестігін сақтайды-1б

Дескриптор:

  • Қазіргі мезгілді айтады.

  • Жылы жаққа ұшып кетпейтін құстарды атайды.



«Жебе» әдісі

Дескриптор:

  • Жіктеу есім

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!