Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Құстар. Үй құстары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Күні:
Сыныбы: 1 «А»
Пәні: дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Құстар. Үй құстары.
Сабақтың білімділік мақсаты: -оқушыларға жабайы құстар мен үй құстары
туралы , олардың ерекшеліктері, тіршіліктері
туралы білім беру.
Дамытушылық мақсаты: оқушылардың ой-өрісін, есте сақтау
қабілеттерін, пәнге қызығушылығын дамыту;
табиғатты бақылай білуге үйрету.
Тәрбиелік мақсаты: құстардың табиғаттың бір бөлшегі екендігін
түсіндіру, оларды қорғауды ұғындыра отырып
экологиялық тәрбие беру адамгершілікке,
мейірімділікке , табиғатты қорғауға , қамқор
болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың типі:
Сабақтың көрнекілігі: құстардың суреті, муляж, ұя, қанатты сөздер, бақылау жұмысы дәптері , семантикалық карта, интерактивті тақта
Пәнаралық байланыс: әліппе, математика, музыка
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру, топпен жұмыс, баяндау, ой қозғау,ойын, көрнекілік т.б.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Сынып оқушыларымен сәлемдесу, түгендеу.
2. Психологиялық дайындық.
Ойға толып санамыз,
Естіп білім аламыз.
Баласындайбірүйдің
Тату болсынарамыз.
ІІ. Үйтапсырмасынсұрау, бағалау, қорытындылау.
Балаларданүйгеқандайтапсырмаберілгендігісұралады. (Сабақтоппенжұмысжасауәдісіарқылыөтілді)
Шығармашылықтапсырма: 3 топқатапсырмаберілген .Солтапсырмабойыншаәр топ дайындапкелгенжұмыстарынқорғап шығады,
І топ-жабайыаңдар
ІІ топ-үйжануарлары
ІІІ топ – сүтқоректілер
ІІІ. Жаңа сабақ.
- Балалар ,мынадауысқаназараударайық. Бұлненіңдауысы?
( Интерактивтітақтаданқұстардыңбейнесі көрсетіледі)
- Дұрыс, бүгінгісабағымызжануарларәлемініңбіртобықұстаржайлыболмақ. Олайболсақұстаржайлы не білемізесімізгетүсірейік. /Ой қозғау/
Жаңа сабақтытүсіндірмесбұрыноқушыларғасемантикалық карта таратыпберіледі. Балаларқұстаржайлы не білетіндіктерінтолтырады.
Не білемін?
Мұғалім сөзі :/түсінік беру/ - Құстарғажаптіршілікиелері . «Құстардықанаттыжануарлар» депатайды. Құстар – қанаты, қауырсыны, тұмсығы бар, омыртқалыжануар. Құстар .үйқұстарыжәнежабайықұстарболыпекігебөлінеді. Құстардың түрлері өте көп. Сондықтанолармекенететінжерлері де әртүрлі. Бірі суда, бірібатпақта, бірідалада, ормандатаудатіршілікетеді.
Ал үй құстары қолда бағылады. Оларөтепайдалы. Жұмырқасы ,еті, мамығыүшінпайдаланады. ҚазіргікездеҚазақстандақұстардыкөптепасырауғаарналғанқұсфермалары бар.
Оқулықпен жұмыс. Берілгенмәтіндібірнешеоқушығатізбектепоқыту, сұрақ–жауап арқылы түсінгендерін сұрау.
Балалармынажердебарлыққұстар, яғниүйқұстары, жабайықұстар, суда жүзетінқұстарбәріараласыпкетіпті. Тіптіторғақамалыпқалыпты. Олардыторданбосатыпаламыз ба? Ендешетапсырмалардымұқияттыңдап, орындапотырайық.Сендерәртапсырманыдұрысорындасаңдарбірқұстықұтқарыпқанақоймай, құстартуралықызықтыбірмағлұматалыпотырасыңдар.
І топ үйқұстарын, ІІ топ жабайықұстарды, ІІІ топ суда жүзетін құстарды құтқарады.
1-тапсырма. Әртопқабірсұрақтанберіледі:
1. Құстартірітабиғатқа жата ма , әлдеөлітабиғатқа жата ма ?
2.Құс фермаларықандаймақсатқақұрылған?
3. Құстыңмүшелеріната
4.Жабайы құстар мен үйқұстарыныңайырмашылығынеде?
«Ойлан , тап!»Әртопқақиындыларберіледі. Оқушылароданқұстықұрастырып, солқұстуралыайтыпбереді.
І топ қарлығаштуралы, ІІ топ тауық, ІІІ топаққутуралыбілетіндерінайтыпбереді.
-Балалар ,сендарбұлтапсырмадансүрінбейөттіңдер .(құстықұтқарады) Сендербілесіңдерме, жербетіндеқұстардың 9000-дай түрі бар екенін? Олардыңбәрініңқанатыболғаныменбәрібірдейұшаалмайдыекен. Кейбірұшаалатынқұстардыңішіндетіптікүндізұшпайтүндеұшатындары да бар, себебіолардыңкөзікүндізкөрмейді. (Бұлқұстыңтүрлеріслайдтанкөрсетіледі)
2- тапсырма. Бақылаудәптерменжұмыс.(44-45 беттер)
1.Төменде берілгенқұстардыңатынсуретастындағысәйкессызықшаүстінежаз.
2.Құстарды атап ,оныңішіндеұшаалмайтындарынбелгіле.
3.Қала маңындажиікездесетінқұстардытауыпбелгіле. Олардыңаттарынжаз.
-Балалар, бұлтапсырмадан да сүрінбейөттіңдер. Ендіқұстардыңұяларынатоқталайық. Құстардыңұяларыалуантүрлі , тіптіқызықдесек те болады, Мынданазараударайық… бірнешеқұстардыңұяларынатоқталу. Мысалы ,құрқұлтайдыңұясыадамқолыментоқылғандай…
-Ұяларқұстарғажауынанқорғануүшін, балаларынжетілдіруүшінқажет.Әліппеденжаттаған «Ұя» өлеңінжатқаайтыпағашқаеңбексабағынан
қолданжасағанұяныбайлайды.
Ұяжасаптақтайдан,
Талғаапарыпбайладым.
Жылқұсыныңшаттанған
Күттімқашансайрауын.
Солұяныталғады
Қараторғаймекендеп.
Күнібойысайрады,
Жайлыпәтерекендеп.
Қ. Баянбаев.
3-тапсырма. Оқушыларғаәртүрлііздерберіледі. Оқушылароныңненің, кімніңізіекендігінтауып ,солсөздіқатыстырыпсөйлемқұрайды.
Тапсырманыдұрысорындапқұстарды құтқардыңдар. Ал сендербілесіңдерме? Адамдарқұстардықасиеттідеп санаған. Мысалы, көгершіндібейбітшіліктіңбелгісідесе, аққудысұлулықтың,үкініқасиеттіқұсдесе, тоқылдықтыағаштыңемшісідеген. Тау құстарыбүркіт, қыран, сұңқардымықтылықтың ,мәрттіктің, биіктұлғалылықтыңбелгісідепсанаған.Сондықтан да мемлекетіміздіңрәміздерініңбірітуымыздақыранқұсбейнеленген.
Соныменқатар , қазақхалқыбүркіттібаптапаңғасалған. Бұлөнердіқұсбегілікнемесесаятшылықдейді. Бұлар жыртқыш құстар, өтекүшті, тырнағыменаңдардыбүріпалыпкетеді. Осындайқұсбегілікпенайналысатынадамдармұндайқұстардың 260-тан астамтүрінбаулыған.
4- тапсырма. Семантикалық карта .
Жылмезгілдерінеқарайқұстардыңтіршілігі.
Көктемде-балапандайды, оларғажайлыұясалады, азықәкеліпбереді.
Жазда-балапандарынөздігіненазықтауыпжеугеүйретеді.
Күзде-Жылқұстарыжылыжаққаұшыпкетеді
Қыста-отырықшықұстаразықтарынтауыпжеп , қыстанаманшығудыойлайды.
Сен білесіңбе?Ертезамандақұстыңқауырсынынқаламетіппайдаланғанын.
Сен білесіңбе?Халыққұстардыңіс-әрекетінеқарапауа-райынаболжамжасаған.
Қарғатұмсығынқанатыныңастынажасырса, күнсуытады.
Қыстыгүніәтешбіраяғыментұрса , аязбасталады.
Қыстақаздарқаңқылдасакүнжылиды.
IV. Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау.
- Балалар ,сендерқұстарды құтқардыңдар. Оларсендергеалғыстарынбілдіріпжатыр. (оқушыларғақұстардыңалғысынашық хат ретіндетаратыпбағалаймын)
V. Үйгетапсырма.
1. Нені білдім? Нені білгім келеді? Семантикалықкартанытолтырыпкелутапсырылады.
2. Өзіңе ұнаған құстың суретін салып келу.