Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Құстарды аялайық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ 43 орта жалпы білім беретін мектебі
Тақырыбы: «Құстарды аялайық »
(сыныптан тыс шара)
Әдіскер:Ихласова Ж.М
Мұғалім: Аманғалиева А.А
Машықкер: Дюсалиева Г.Е
Орал , 2017 жыл
Құстартарды аялайық !
Тақырыбы: Құстар
аялайық
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың құстар туралы
білімдерін тиянақтап,
құстардың түрлерімен таныстыру.
Тәрбиелік: Құстарға қамқор болуға бейімдеу. Отанын, жерін, орманын, көлін, табиғатын сүюге тәрбиелеу.
Дамытушылық:
Оқушылардың құстар туралы
ой-өрістерін, түсініктерін, логикалық қабілеттерін
дамыту.
Көрнекілігі:
құстардың суреттері, кітаптар,
слайд, көрме.
Бөлімдері:
I. Таныстыру
II. Кім көп біледі
III. Үндер сыры
IV.Жағдаяттан шығайық
V. Суреттер сөйлейді
VI.
Ән : «Ақ көгершін»
Орындайтын: 6 «а» сынып оқушысы Жұмажанова Сабина, Акмышева Асема, Сагидулина Мөлдір
1-ж: Құрметті ұстаздар,
оқушылар!
Баршамызға белгілі 1сәуір –Халықаралық құстар күні. Бұл күн сонау
1906 жылдан құстарды қорғау туралы Халықаралық конвенция
жарияланғаннан бері аталып келеді. Бүкіл дүниежүзі бойынша12 мыңдай
құс тіршілік етеді. Біздің елімізде құстарға бай. Біздің елімізде
500-ге жуық құстың түрі бар. Олар зиянды жәндіктер мен кенелерді,
кемірушілер мен құстарды құртып, егін мен орманды
қорғайды.
2-ж: Дәл қазір елімізге жылы жақтан
құстар ұшып келуде. Қазақ халқы шебер әншісін «бұл-бұлға», ардақты
азаматын «сұңқарға», қас сұлуын «аққуға», ержігітін «жапалаққа»
теңеген. Ал ендеше осындай табиғаттың ерекше бір жаратылысы
құстарға арналған сайысымызды
бастайық.
1 –ж: Ендеше ортаға оқушыарымызды шақырайық. Қатысатын оқушылар
6 сынып оқушылары- Жұмажанова Сабина, Акмышева Асема, Имашев Мейржан
7 сынып оқушылары—Максутова Милана, Кебеков Гусман , Меңдіғалиев Дәурен
8 сынып оқушылары – Муратова Аружан, Максут дания, Кусайнова Мөлдір
2-ж: Оқушылымызды атап болсақ. Мына дорбаның ішіндегі суреттер бар , біреуін таңдап алыңыздар. Кімге қандай құстың суреті түсті. Аққу суреті барлар бір топқа, көгершін суреті барлар бір топқа, қыран суреті барлар бір топқа отыра қойыңыздар.
1ж: Топқа бөлініп орналасып
болсақ. Сайыскерлеріміздің біліміне, шеберлігіне әділ бағасын
беретін әділ-қазылар алқасымен таныстырып
өтейік
Машықкерлер:
Суйенбекова Асель, Ахметова
Айымгуль, Карес Гульнур
2-ж: Көңілді тапқыштар,
білімділер,
Бар өнерін алдарыңа салады.
Кім білімді, көп оқыған болса егер,
Бүгінгі күн жеңімпазы болады.
- деп, сайысқа қатысушы топтарға сәттілік тілей отырып,
сайысымыздың алғашқы турын
бастасақ.
1-ж: І тур . Таныстыру (10 балдан басталады)
Ал кәнекей оқушылар топтарыңды таныстырып, ұранын , айтып , эмблемаларыңызды көрсетіңдер.
І топ: «Аққу» тобы.
Емін – еркін жүр
қалқып,
Аққулар кербез таранып,
Құяды көлге нұр балқып,
Толқынмен баяу таранып.
Эмблемалары-
«Аққу – махаббаттың, пәктіктің
белгісі деп халқымыз бағалаған»
ІІ топ: «Қыран»
тобы.
Бақыттысың қыран
құс,
Бақытыңа шек бар ма?
Тағдырыңа айтасың ғой мың алғыс,
Аспан барда, көк барда.
Эмблемалары- «Қыран құсын да халқымыз ерекше бағалаған. Оны еліміздің туында бейнеленуінен де білуімізге болады»
ІІІ топ: «Көгершін» тобы.
Еркін самғап ұшсын, - деп,
Мәпелейміз, баптаймыз.
Бейбітшілік құсы, - деп,
Ақ көгершінді мақтаймыз!
Эмблемалары- «Татулықтың, бибітшіліктің белгісі»
2-ж: ІІ тур. Кім көп
біледі? (бұл жерде 3 топта кездесетін құстардың саны есептелмейді,
кездеспейтін құстар жазса 5 балдан
беріледі)
Білім аққан сел дейді,
Бірақ оңай келмейді.
Ала берсең білім көп,
Ақыл ойға кел дейді!
Бұл бөлімде сіздердің қаншалықты құстарды білетіндіктеріңіз
анықталады. (құстардың аттарын 3,4,5,6,7 жазу. Мысалы: үкі, аққу,
үйрек, бүркіт, балықшы)
Күй: « Шертпе »
Орындайтын: Владимиров Мұхаммед
1-ж: ІІІ тур .Үндер сыры
Бұнда неше түрлі құстардың үндері яғни дыбыстары ойналады, сол дыбыстарды әр топ табу керек. Әр топқа 2 дыбыстан жасырылады.
1 топқа – қарға, үкі, үйрек
2 топқа- торғай, қаз , қыран
3 топқа-тауық, сауысқан, құлақты үкі
2-ж: IV тур. Жағдаяттан шығайық. (ковертте жағдаяттар берілген, жағдаяттан жақсы ойда қалатын жауап айту керек 30 болмен есептеледі)
Балалар ормандағы құстар
біздің мереке өткізіп жатқанымызды біліп, ақ көгершіннен хат
жіберіпті. Бұл хатта орман құстары біздерге тапсырма жағдаят берген
екен. Берілген жағдаяттарға ойланып, жауап берейік.
1 –жағдаят
Егер сіз орманда құстарды тамашалап жүрген кезде, үлкен балалар құстың ұясына тиісейіндеп жатса не істер едіңіз?
2- жағдаят
Бір күні көл жағасына демалуға шықтыыңыз делік, көл жағасында үйре к қаздар жүрді делік, кішкентай балалар оларға тас лақтырып жатса не істер едіңіз?
3- жағдаят
Көктемнің алғашқы мезгілі еді, теңіз жағасына қыдырып жүрдіңіз, сіздің көзіңізге терек арасындағы аққуды атайын деп дайындалып жатқан адамдф көрдіңіз не істер едіңіз?
1-ж: VI тур. Суреттер
сөйлейді
Берілген сурет қиындыларды
құрап, сол суреттегі құс туралы мағлұмат беру керек. (түйеқұс және
пенгвин, қоқиқаз)
Ән: «Қос қарлығаш».
Орындайтын: Максутова Милана
2-ж: Табиғат, сен тіршілік, тұнып
тұрған,
Сен Күнсің көтерілген күліп қырдан.
Сен көлсің, сен армансың, сен бұлақсың,
Адамға сұлулықты шын ұқтырған
—деп әділ-алқазыларға сөз кезегін
ұсынамыз
1-ж: Міне, бүгінгі сайысымызды
қорытындылай келе мектебімізде өнерлі, білімді жастарымыз бар
екенін көз жеткіздік. Әр топ мүшелері өз білімдерін, өнерлерін
көрсете білді. Құстардың көктемгі тіршілігі, табиғаттағы, адам
өміріндегі маңызы, келтіретін пайдасы туралы ұғындыра отырып,
оларды қорғай біліңіздер демекпін.
2-ж: Осымен бүгінгі «Құстарды
аялайық » атты сайысымыз өз мәресіне жетті. Алда әлі де биік –биік
асулардан көріне беріңдер деп тілек
білдіреміз.
1-2-ж: Қош сау болыңыздар!