Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау
|
Бөлім: |
Мерекелер мен рәсімдер |
|
|||
|
Педагогтың тегі, аты, әкесінің (болған жағдайда) |
|
||||
|
Күні: |
|
|
|||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Құттықтау мәтіні |
|
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.7.2.1 құттықтау хатының мәтінін құрастыру |
|
|||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|||
|
Сабақ барысы |
|
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
І. Психологиялық ахуал Ынтымақтастық ортасын құру; «Жүректен жүрекке» Оқушылар жүректен шыққан тілектерін бір-біріне жеткізеді. |
Оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Сабаққа назар аударады. |
|
Музыка |
|
|
5 мин |
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау «Мен саған, сен маған» әдісі Оқушылар өткен материалдың мазмұны негізінде сұрақтар құрастырып, бір-бірінің сұрақтарына жауап береді. |
ЕББҚ оқушы сұрақтарға жауап береді |
|
Слайд |
|
|
Сабақтың ортасы
5 мин
5 мин
20 мин |
Жаңа сабақ 1-тапсырма. Тыңда. Құттықтау сөз көбіне-көп үлкен дастарқан басында айтылады. Дастарқан басында айтылатын жақсы сөздің де өз ереже, шарттары бар. Жиналған қауым тамақ ішу үшін емес қуанышты шын ниеттен қабылдап, игі тілекпен келеді. Бұл жерде әркім өзін мазалаған ойын, жеке шеше алмай жүрген ісін немесе біреулерге деген өкпе-ренішін айтпайды. Жақсылыққа келген жұрт барлығына ортақ қуанышты, көңілді кезді еске алады. Ұнатпаған, бұрыннан ренішті адамдармен жолыға қалса, ішкі сырын сыртқа шығаруға, не болмаса ұнатпағанын білдіріп сөйлеу мәдениетсіздік болады. Бұрын көрмеген адамдармен танысып, ортақ тақырып тауып әңгімелесуге тырысқан жөн. 2-тапсырма. Құттықтау ашықхатына қара. Осы үлгі бойынша анаңды мерекесімен құттықта. 3-тапсырма. Досыңның туған күніне төмендегі сөздерді пайдаланып, құттықтау сөз құрастыр.
4-тапсырма. Жақындарыңды Наурыз мерекесіне арнап құттықау сөз дайында.
|
Мәтінді тыңдайды Мұғаліммен бірге тапсырмаларды орындайды.
|
Ауызша қолдау Жарайсың!
. Өте жақсы |
Слайд
|
|
|
5 мин |
ҮІ. Бекіту «Үш түсіндірме» әдісі. Не себепті ... екендігін түсіндіріңіз. Сіз неге ... ойлайсыз. Сіз неге ... деп есептейсіз |
Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
|
Сабақтың соңы 2 мин |
ҮІІ: Рефлексиялық
|
Сабақты түсінгені бойынша смайлктің бірін таңдайды. |
Оқушының сабақты меңгеру көңіл-күйі анықталады. |
|
|
|
3 мин
Үйге тапсырма |
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау Оқушылар тапсырманы орындауына орай, жетондар беріледі. Берілген жетондарды санап, бағалайды. Ашық хат дайында. |
Әр тапсырмада алған жетондарын санайды |
Жетондары саналады. |
Күнделік |
|
Сабақ өтілген күні:
Оқушының аты-жөні:____________________________________________
Сыныбы:______________
Сабақтың тақырыбы: Құттықтау мәтіні
1-тапсырма. Құттықтау ашықхатына қара. Осы үлгі бойынша анаңды мерекесімен құттықта.

2-тапсырма. Досыңның туған күніне төмендегі сөздерді пайдаланып, құттықтау сөз құрастыр.
-
Туған күн.
-
Денсаулық.
-
Бақытты балалық шақ.
-
Достарың көп болсын.
-
Ата-анаң аман болсын.
-
Сабақты жақсы оқы
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3-тапсырма. Жақындарыңды Наурыз мерекесіне арнап құттықау сөз дайында.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Құттықтау мәтіні
Құттықтау мәтіні
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау
|
Бөлім: |
Мерекелер мен рәсімдер |
|
|||
|
Педагогтың тегі, аты, әкесінің (болған жағдайда) |
|
||||
|
Күні: |
|
|
|||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Құттықтау мәтіні |
|
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.7.2.1 құттықтау хатының мәтінін құрастыру |
|
|||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|||
|
Сабақ барысы |
|
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
І. Психологиялық ахуал Ынтымақтастық ортасын құру; «Жүректен жүрекке» Оқушылар жүректен шыққан тілектерін бір-біріне жеткізеді. |
Оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Сабаққа назар аударады. |
|
Музыка |
|
|
5 мин |
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау «Мен саған, сен маған» әдісі Оқушылар өткен материалдың мазмұны негізінде сұрақтар құрастырып, бір-бірінің сұрақтарына жауап береді. |
ЕББҚ оқушы сұрақтарға жауап береді |
|
Слайд |
|
|
Сабақтың ортасы
5 мин
5 мин
20 мин |
Жаңа сабақ 1-тапсырма. Тыңда. Құттықтау сөз көбіне-көп үлкен дастарқан басында айтылады. Дастарқан басында айтылатын жақсы сөздің де өз ереже, шарттары бар. Жиналған қауым тамақ ішу үшін емес қуанышты шын ниеттен қабылдап, игі тілекпен келеді. Бұл жерде әркім өзін мазалаған ойын, жеке шеше алмай жүрген ісін немесе біреулерге деген өкпе-ренішін айтпайды. Жақсылыққа келген жұрт барлығына ортақ қуанышты, көңілді кезді еске алады. Ұнатпаған, бұрыннан ренішті адамдармен жолыға қалса, ішкі сырын сыртқа шығаруға, не болмаса ұнатпағанын білдіріп сөйлеу мәдениетсіздік болады. Бұрын көрмеген адамдармен танысып, ортақ тақырып тауып әңгімелесуге тырысқан жөн. 2-тапсырма. Құттықтау ашықхатына қара. Осы үлгі бойынша анаңды мерекесімен құттықта. 3-тапсырма. Досыңның туған күніне төмендегі сөздерді пайдаланып, құттықтау сөз құрастыр.
4-тапсырма. Жақындарыңды Наурыз мерекесіне арнап құттықау сөз дайында.
|
Мәтінді тыңдайды Мұғаліммен бірге тапсырмаларды орындайды.
|
Ауызша қолдау Жарайсың!
. Өте жақсы |
Слайд
|
|
|
5 мин |
ҮІ. Бекіту «Үш түсіндірме» әдісі. Не себепті ... екендігін түсіндіріңіз. Сіз неге ... ойлайсыз. Сіз неге ... деп есептейсіз |
Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
|
Сабақтың соңы 2 мин |
ҮІІ: Рефлексиялық
|
Сабақты түсінгені бойынша смайлктің бірін таңдайды. |
Оқушының сабақты меңгеру көңіл-күйі анықталады. |
|
|
|
3 мин
Үйге тапсырма |
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау Оқушылар тапсырманы орындауына орай, жетондар беріледі. Берілген жетондарды санап, бағалайды. Ашық хат дайында. |
Әр тапсырмада алған жетондарын санайды |
Жетондары саналады. |
Күнделік |
|
Сабақ өтілген күні:
Оқушының аты-жөні:____________________________________________
Сыныбы:______________
Сабақтың тақырыбы: Құттықтау мәтіні
1-тапсырма. Құттықтау ашықхатына қара. Осы үлгі бойынша анаңды мерекесімен құттықта.

2-тапсырма. Досыңның туған күніне төмендегі сөздерді пайдаланып, құттықтау сөз құрастыр.
-
Туған күн.
-
Денсаулық.
-
Бақытты балалық шақ.
-
Достарың көп болсын.
-
Ата-анаң аман болсын.
-
Сабақты жақсы оқы
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3-тапсырма. Жақындарыңды Наурыз мерекесіне арнап құттықау сөз дайында.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз














