Материалдар / Құзіретті тұлғаның қалыптасуына мектеп пен ата-ананың қарым-қатынасы, ынтымақтастығының ықпалын арттыру".
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құзіретті тұлғаның қалыптасуына мектеп пен ата-ананың қарым-қатынасы, ынтымақтастығының ықпалын арттыру".

Материал туралы қысқаша түсінік
Құзіретті тұлға қалыптастыруда оқытудың жаңаша тәсілдерін пайдалану арқылы мұғалім мен ата-ананың рөлін арттыру.Тұлғаның дамуына қолдау көрсету,ата-ананың мектеппен тығыз байланысын орнату.Құзіретті тұлғаны қалыптастыруда туындайтын мәселелерді анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
344
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Т. Рысқұлов атындағы жалпы орта мектебі














Тақырыбы: Құзіретті тұлғаның қалыптасуына мектеп пен ата-ананың қарым-қатынасы, ынтымақтастығының ықпалын арттыру".

(Ата-аналармен жұмыс)







Әлеуметтік педагог: А. Сарыпбекова









Түлкібас қонысы

2017 жыл

"Бекітемін"

Мектеп директоры:

..............................Махашев Е.М.



Коучинг сессиясы



Ата-аналармен жұмыс



Мерзімі: 07.12.2017ж

Қатысушылар:

7"А "сынып ата-аналары

Коучинг сессиясын жүргізуші А. Сарыпбекова

Сынып жетекшісі Әлімбекова Айгерім.

Сабақтың тақырыбы:" Құзіретті тұлғаның қалыптасуына мектеп пен ата-ананың қарым-қатынасы, ынтымақтастығының ықпалын арттыру".

Мақсаты: Құзіретті тұлға қалыптастыруда оқытудың жаңаша тәсілдерін пайдалану арқылы мұғалім мен ата-ананың рөлін арттыру.Тұлғаның дамуына қолдау көрсету,ата-ананың мектеппен тығыз байланысын орнату.Құзіретті тұлғаны қалыптастыруда туындайтын мәселелерді анықтау.


Міндеттері: Оқу- тәрбие үрдісінде мектептің, ата-ананың тығыз байланысын үйлесімді жүргізу. Психологиялық-педагогикалық білім бере отырып, ата-ананың бала тәрбиесіндегі тәжірибесін арттыру.

Күтілетін нәтиже:

Құзіретті тұлға қалыптастыруда оқытудың жаңаша тәсілдерін ұғынады, тиімділігіне көз жеткізеді.

Оқушының тұлғалық қасиеттерін қалыптастыруда ата-ананың міндетін, ұстаздық жауапкершілікті түсінеді.

Сабақта туындаған негізгі идеялар арқылы

құзіретті тұлғаны қалыптастырудағы нақты мәселелерді анықтайды.


Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Ата-ананың іс- әрекеті

Ресурстар, көрнекіліктер



2-минут

Ынта-ықыласын ояту.

Топқа бөлемін.

Суретті кеспеқағаздар бойынша 3 топқа бөлінді.

Кеспеқағаз

5-минут


Психологиялық жағымды ахуал туғызуМіне сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық.

Осы киіз үй сияқты біздің мектебіміздің

қабырғалары мықты болып, шаңырағы

биік болсын дегім келеді.Бәріміз айнала шеңбер жасап, орнымыздан тұрайық



Құзіретті тұлғаны қалыптастырудағы нақты мәселелерді анықтау.


Тек ата-ана мен бірге, жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен, адамдық бақытты беруі мүмкін”

В.А. Сухомлинский


Дөңгеленіп тұрайық
Керегені құрайық.
Уықтар боп иіліп,
Шаңыраққа киіліп
Киіз үйді құрайық.

Баланың өмірге бейімделуіне мектеп, ұстаз және ата-ананың орны бөлек. Құзіретті тұлға қалыптастыруда оқыту мен тәрбиелеуде жарасымдылық мектеп пен ата-ананың әлеуметтік ортаның бірлесіп жұмыс істеген жағдайында үйлесімділік табады. Ендеше, бүгінгі коучингімізді танысу тренингінен бастайық.Ортаға ата-аналар, мұғалімдер «Шаттық шеңберін» құрайды.Шеңберіміз-көктегі жылу беретін күн тәрізді дөңгелек. Шеңберге тұрып біз бір-бірімізге жылылық, жақсылық сыйлайық. Ата-ана, мұғалімдер есімдеріне сын есім қосып айту арқылы тілектер айтады.

Қазір біз орнымыздан тұрып қимыл-қозғалыс арқылы мына сұрақтарға жауап беріп көрейік. Еркін атмосфера орнату , жақынырақ танысу, мұғалім мен ата-ананың жеке тұлғаның қасиеттерін тану, білу мақсатындағы қарым- қатынас мәдениетін орнықтыру.

  1. Газет, журналдардан, теледидардағы бағдарламалардан тәрбиеге байланысты хабарларды оқып, қарап жүресіз бе?

2.Отбасыңызда баланыңызды тәрбиелеу жауапкершілігі кімде?


Интербелсенді тақтадағы слайдтар



3.Видео көру . «Бала тәрбиесі» видеосын көреді. Интерактивті тақтадан ой салуға арналған түрлі-түсті психологиялық суреттер көрсетіледі. Әр топ 1 суретке өз ойларын айтып, ой қорытындысын шығарады, тәрбиелік мәнін ашады.









20-минут


ІІ. Мағынаны тану.

Ш.Уәлиханов : «Халықтың кемеліне келіп өркендеуі үшін ең алдымен азаттық пен білім қажет» деген болатын

«Түсінісу теоремасы» Қазіргі кезеңнің ең басты қажеттілігі - адамдар арасындағы сыйластық, бірін-бірі қадірлеу, бірін-бірі құрметтей білу мен бағалай алуы, яғни адамдардың өзін-өзі, қоршаған ортаны, әлемді тани білуі.

  1. Сіз балаңызды білесіз бе?» жаттығуы.

. Сұрақта:

1.Балаңыздың аты-жөні?

2.Балаңыздың ең жақын досы?

3.Сүйікті пәні...

4.Сүйіп тыңдайтын әні..

5.Сүйікті тағамы..

6.Жақсы көретін түсі...

7.Көзінің түсі...

8.Аяқ киімінің өлшемі...

9.Шаршаған да, не ашуланғанда демалатын орын...

10.Жақсы көретін мұғалімі...

2.«Жалғасын тап» ойыны. Ойын барысында 4 сөз беріледі. «Ана», «Бала», «Дана», «Асығу». Осы

сөздерді қолдана отырып, өлең

шумағын құрастырамыз.

3.Талдау: Өлең шумағын бірден оқып, талдайды.


Топтарға жалпы тапсырма

-Құзіретті тұлға деген кім? )Құзіретті тұлғаға қандай қасиеттер тән? Тұлға қасиетін ашатын сөздер тауып жазады. Сол сөздерден кластер құрастырады. (қабілетті, өмірге сүруге бейім, коммуникативті, мәдениетті, мақсатшыл, қызығушылығы жоғары, іскер, білімді, төзімді, ұстамды)

Топтық тапсырма:

1- топ Осы сөздердерді негізге ала отырып, құзіретті тұлға қасиеттерін ашу.

2- топ. Құзіретті тұлға қалыптастыруда мұғалімнің рөлі қандай?

3- топ. Құзіретті тұлға қалыптастыруда ата-ананың рөлі қандай? деген сұрақтарға ой бөлісіп, постер құрастырады. Тұжырымды ойларын ортаға салады.

Әр топ бір-бірінің постерін бағалайды.


Таңдаған фигураларыңыз бойынша мінездемеңіз:

Ситуациялық сұрақтар.

Байлаулы бала

Бір ата-ана ортаға шығады. Төмендегідей сұрақтар қойылады.

  1. Сіз балаңызбен көл жағасына бардыңыз. Балаңыз суға қызыққаны соншалық суға қарай жүгіріп кетті. Сіз қалай тоқтатасыз? (аяғы байланады)

  2. Қарасаңыз балаңыз адамдардың тастап кеткен темекінің тұқылын жинап алып, сонымен ойнап отыр. Сіздің әрекетіңіз? (қолы байланады)

  3. Жұмыстан шаршап келсеңіз бала теледидардан атыс-шабыс, бір сөзбен айтқанда өз деңгейіне келмейтін кино көріп отыр. Сіздің әрекетіңіз? (көзі байланады)

  4. Балаңыз сізге басқа ұлттың қызын ұнатты. Бірақ сіздің қалауыңыз ол емес еді. Сіздің әрекетіңіз? (кеудесі байланады)

  5. Балаңыз досымен келіспей қалды да, жаман сөздермен сыбағасын берді. Сіздің айтар сөзіңіз? (аузы байланады)


Ата –ананың, ұстаздың міндеті – баланың өзі жеке тұлға ретінде

дамуына жағдай жасау.

Бір-бірімізбен өте жақсы түсінісіп жұмыс жасадық деп ойлаймын.

Құрметті ата-аналар! Енді осы балапандарымызға жүрегімізден

шыққан жылы сөздеріңізбен, тілектеріңізді қағазға (жапырақ)

жазып ағашты көркейтейік.

Жүректен шыққан тілектеріңіз

әрдайым жер бетіндегі балаларды

қолдап желеп-жебеп жүрсін дегім келеді

Алтын ереже шығару.














12-минут

Бәйтерек ағашын егу


Құндылықтарды орналастыру керек



Соңында үлкен бәйтерек ағашы шығу керек

Бала тәрбиесі туралы слаид, бейнекөрсетілім.

1. Сенен ешқандай жақсылық шықпайды, нөлсің.
2. Неге сен басқа балалардай емессің?
3. Неменеге ұсқынсыз болып кеткенсің, шашың дудыраған, үстің кір - кір.
4. Тағы осылай істесең, менен таяқ жейтін боласың.
5. Сенің кесіріңнен өмірі жолымыз болмады.
6. Жұмысыма барарда сенің мектебіңнің жиналысы да жағаласып қалды ғой.
7. Айтатының ылғи өтірік, сенің сөзіңе қалай сенемін.
8. Сені жиналыста жамандағанда жерге кіріп кете жаздаймын.
Ата-аналар осы сөздерді былай алмастыруына болады:
1. «Сенің де қолын өмірде бір нәрсеге жететініне сенгім келеді. Оқу озаты немесе оқу екпіндісі боласың» - деп, үміт артуы керек.
2. «Сенің де басқалардан өзгеше болуыңа құқың бар, сенің де қолыңнан келеді» - деп, сенім артуы керек.
3. «Үстіңді ретке келтір, шашыңды тара, киіміңді ауыстыр» - деп, баланың өзін жақсы сезінуіне көмектесу керек.
4. «Біз саған қиыншылықты жеңуге көмектесеміз, екіншілей жаман қылық жасама».
5. «Үлкендердің өмір жолында болып жатқан ыңғайсыз жағдайларға сен кінәлі емессің. Сенің болашағың алда, үлкен ғалым боласың, жақсы дәрігер, білімді ұстаз болуды арманда» және ата-анасын сыйлау керек екенін айтып отыру керек.
6. Балам бүгін жұмыстан сұрана алмаймын, бос уақытымда сынып жетекшіңе барып жолығамын
7. Қателеспейтін адам болмайды, мен саған сенемін, сырлас болайық. 
8. Сен туралы айтылған әрбір жақсы сөз маған күш, қуат береді. 


Алтын ереже шығару.

Мектеп пен ата-ананың ынтымағын арттырудағы іс-әрекеттер тізбесін шығарайық

1.Мықты денсаулық

2.Әр ата-ана өз баласына мұқият көңіл бөлу.

3.Сынып жетекшімен әр апта сайын алтын көпір орнату.

4. Ауызбіршілік
5. Ортақ қызығушылық
6.Қамқорлық
7. Тәртіп
8. Бос уақытыңызды бірге өткізу
9. Сенімділік
10.Ата - ананың тәрбиелілігі 11.Отбасылық қарым - қатынас
12. Махаббат
13. Мейірімділік
14. Шынайылық
15. Сырт көзге үлгі болу
16. Береке
17. Үлкенге - ізет, кішіге - құрмет
18. Ата - ана отбасының үлгісі



А4 қағазы



Shape1

Shape2 құқығын

Shape3

3-минут

Рефлексия

Білгім келеді. Түсінемін. Көп нәрсеге қол жеткіздім.

Бағалау парағы

3-минут

Кері байланыс

Тілек шырағданы



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!