"Қуана біл, шаттана!" тренинг-жаттығулар 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қуана біл, шаттана!" тренинг-жаттығулар 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың психологиялық көңіл-күйлерін көтеру, өздеріне құрметпен қарау, сыйластық қарым-қатынас орнату мақсатында өткізуге арналған тренинг-жаттығу. Бұндай тренинг-жаттығулар ұйымдастыру негізінде оқушылардың бойында өздеріне деген сенім, құрмет пайда болады, бір-біріне деген сыйластық, қамқорлық, ізеттілік сезімі артады, қарапайым заттарды елеп, өмірге деген құлшыныстары артады деген сенімдеміз.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: «Қуана біл, шаттана!»

Мақсаты:Оқушылардың психологиялық көңіл-күйлерін көтеру, өздеріне құрметпен қарау,сыйластық қарым-қатынас орнату.

Сабақтың түрі: тренинг сабақ

Психолог сөзі:-Сәлеметсіздер ме, оқушылар.Бүгінгі «Қуана біл, шаттана!» атты тернинг сабағына қош келдіңіздер.Сабақты бастамас бұрын тренинг ережесімен танысайық.

І.Тренинг ережелерін айту.

ІІ. Шаттық шеңбері.

  1. Танысу, сәлемдесу тренингі.

Нұсқау:-Балалар, бәріміз ортаға шығып, жылылық шеңберін құрайық. Қазір барлығымыз өз есіміздің бас әрпінен басталатын жылы, жақсы сөздерді есімімізге қоса айтып танысамыз.

  1. Бүгінгі күніміз көңілді әрі жарасымды аяқталуы үшін өмімізге жақсылық және көтеріңкі көңіл тілейік.

ІІІ.Ойын-жаттығулар

1.«Сәлем! Сәлем! Сәлем!» ойыны

Нұсқау:Топ мүшелері, арқасымен шеңбер жасап тұрады да, жайлап өз-өздерін айналады.Жүргізуші қасындағы қатысушыға өзі бүгін естігісі келетін сәлемдесу түрін қасындағы келесі қатысуға сыбырмен айтуы тиіс.Тапсырма жүргізушіге қайтып келгенше жалғасады. Келесі қатысушылар да өз сәлемдерін араға 2-3 адам салып жіберіп отырады.

Талқылау:

-Өз сәлемдемеңізді қайтып алғанда қандай күйде болдыңыз?

-Жіберген сәлемдемеңіз сол күйінде қайтты ма?

-Олардың өзгеріске ұшырауына қандай әсер болды деп ойлайсыз?

-Ақпарат өзгеріске ұшырамай қайтуы үшін не әрекет жасауға болады?

2. «Атом және молекула » ойын-жаттығу

Нұсқау:Ойынға қатысушылар бір бірінің ұқсастықтарын ізеп араласып жүреді. Молекулалар броундық қозғалыста болады.Жүргізуші бір белгі берген кезде молекулар атомға бірігеді. Мысалы:қолмен шапалақтап атом «6» десе, оқушылар 6-дан бірігіп қалады, артық бала ойыннан шығады, осылай жалғаса береді, жеңімпаз анықталғанша.

Талқылау.

3.Жаттығу «Сыйлық»

Шарты: Оқушылар шеңбер құрып тұрады.Әр оқушы өз есімін айтады да қасындағы оқушыға сыйлығын сыйлайды.Сыйлаған сыйлықты жест,мимика арқылы көрсету керек, ал сыйлық арналған оқушы ол қандай сыйлық екенін табу және атау керек.

Талқылау:

-Сыйлығынды айтпай, жест, мимика арқылы жеткізу саған оңай болды ма?

- Сыйлық алған бала оны тауып атады ма?

-Сыйлықты табу саған қаншалықты оңай немесе қиын болды ма?

4. «Даусынан таны» жаттығуы.

Жүргізуші: Балалар айналып тұрады, басқарушы артына қарап тұрады. Бәрі әндетіп: «........, біз ормандамыз, саған «Ау» деп айғайлаймыз. Көзіңді жақсылап жауып, сені кім шақырғанын тап». Ойыншылардың біреу басқарушының атын айтып шақырады, басқарушы оның атын тауып айтады.Ойын 2-3 рет қайталанады.

Талқылау.

  1. «Кірпі» ойыны.

Ойынның шарты: Оқушылардың алдында қауіп-қатер төніп тұр, соған дайын болған кірпілерге айналады. Қорғану үшін инелерін үрпитіп, дөңгеленеді. Алайда, қорқыныш сейіліп, кірпілер достарының арасында барлық қаіпке төтеп бергендей сезіну қажет. Ақырындап бір-бірінен ажырап , күн көзінің нұрына қуанады.Ойын 3 рет қайталанады.



  1. «Бал аралары» ойыны.

Ойынның шарты:Балалар өз омартасында ызындайтын жабайы араларға айналады.Алайда, біреулердің омартадан бал ұрлап жатқынын сезсе, қаттырақ ызындап, ашу сезімін білдіреді. Бірақ бұл сезім болып, балалар сабырлы бола бастайды.

ІV.Қорытыныды.



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1137
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі