Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "Қуана біл, шаттана!" тренинг-жаттығулар 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Қуана біл, шаттана!" тренинг-жаттығулар 1 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың психологиялық көңіл-күйлерін көтеру, өздеріне құрметпен қарау, сыйластық қарым-қатынас орнату мақсатында өткізуге арналған тренинг-жаттығу. Бұндай тренинг-жаттығулар ұйымдастыру негізінде оқушылардың бойында өздеріне деген сенім, құрмет пайда болады, бір-біріне деген сыйластық, қамқорлық, ізеттілік сезімі артады, қарапайым заттарды елеп, өмірге деген құлшыныстары артады деген сенімдеміз.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: «Қуана біл, шаттана!»Мақсаты:Оқушылардың психологиялық көңіл-күйлерін көтеру, өздеріне құрметпен қарау,сыйластық қарым-қатынас орнату.Сабақтың түрі: тренинг сабақПсихолог сөзі:-Сәлеметсіздер ме, оқушылар.Бүгінгі «Қуана біл, шаттана!» атты тернинг сабағына қош келдіңіздер.Сабақты бастамас бұрын тренинг ережесімен танысайық.І.Тренинг ережелерін айту.ІІ. Шаттық шеңбері.
Танысу, сәлемдесу тренингі.
Нұсқау:-Балалар, бәріміз ортаға шығып, жылылық шеңберін құрайық. Қазір барлығымыз өз есіміздің бас әрпінен басталатын жылы, жақсы сөздерді есімімізге қоса айтып танысамыз.
Бүгінгі күніміз көңілді әрі жарасымды аяқталуы үшін өмімізге жақсылық және көтеріңкі көңіл тілейік.
ІІІ.Ойын-жаттығулар 1.«Сәлем! Сәлем! Сәлем!» ойыныНұсқау:Топ мүшелері, арқасымен шеңбер жасап тұрады да, жайлап өз-өздерін айналады.Жүргізуші қасындағы қатысушыға өзі бүгін естігісі келетін сәлемдесу түрін қасындағы келесі қатысуға сыбырмен айтуы тиіс.Тапсырма жүргізушіге қайтып келгенше жалғасады. Келесі қатысушылар да өз сәлемдерін араға 2-3 адам салып жіберіп отырады. Талқылау:-Өз сәлемдемеңізді қайтып алғанда қандай күйде болдыңыз?-Жіберген сәлемдемеңіз сол күйінде қайтты ма?-Олардың өзгеріске ұшырауына қандай әсер болды деп ойлайсыз?-Ақпарат өзгеріске ұшырамай қайтуы үшін не әрекет жасауға болады?2. «Атом және молекула » ойын-жаттығуНұсқау:Ойынға қатысушылар бір бірінің ұқсастықтарын ізеп араласып жүреді. Молекулалар броундық қозғалыста болады.Жүргізуші бір белгі берген кезде молекулар атомға бірігеді. Мысалы:қолмен шапалақтап атом «6» десе, оқушылар 6-дан бірігіп қалады, артық бала ойыннан шығады, осылай жалғаса береді, жеңімпаз анықталғанша.Талқылау.3.Жаттығу «Сыйлық»Шарты: Оқушылар шеңбер құрып тұрады.Әр оқушы өз есімін айтады да қасындағы оқушыға сыйлығын сыйлайды.Сыйлаған сыйлықты жест,мимика арқылы көрсету керек, ал сыйлық арналған оқушы ол қандай сыйлық екенін табу және атау керек.Талқылау:-Сыйлығынды айтпай, жест, мимика арқылы жеткізу саған оңай болды ма?- Сыйлық алған бала оны тауып атады ма?-Сыйлықты табу саған қаншалықты оңай немесе қиын болды ма?4. «Даусынан таны» жаттығуы. Жүргізуші: Балалар айналып тұрады, басқарушы артына қарап тұрады. Бәрі әндетіп: «........, біз ормандамыз, саған «Ау» деп айғайлаймыз. Көзіңді жақсылап жауып, сені кім шақырғанын тап». Ойыншылардың біреу басқарушының атын айтып шақырады, басқарушы оның атын тауып айтады.Ойын 2-3 рет қайталанады.Талқылау.
«Кірпі» ойыны.
Ойынның шарты: Оқушылардың алдында қауіп-қатер төніп тұр, соған дайын болған кірпілерге айналады. Қорғану үшін инелерін үрпитіп, дөңгеленеді. Алайда, қорқыныш сейіліп, кірпілер достарының арасында барлық қаіпке төтеп бергендей сезіну қажет. Ақырындап бір-бірінен ажырап , күн көзінің нұрына қуанады.Ойын 3 рет қайталанады.
«Бал аралары» ойыны.
Ойынның шарты:Балалар өз омартасында ызындайтын жабайы араларға айналады.Алайда, біреулердің омартадан бал ұрлап жатқынын сезсе, қаттырақ ызындап, ашу сезімін білдіреді. Бірақ бұл сезім болып, балалар сабырлы бола бастайды.ІV.Қорытыныды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз