|
Сабақтың |
Қуат |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Қуаттың мағынасын ұғыну,
формуласын қорыту және есептер шығаруда қолдана білуге
машықтандыру 2. Оқушылардың ойлау қабілетін, таным белсенділіктерін дамыту. 3. Сабақ барысында бір-бірінің пікірін тыңдау, ақпаратты өз бетінше қабылдап, сараптай білуге дағдыландыру. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылардың белсенді жұмыс жасау қаблеттері артады, білім деңгейлерін тереңдетеді, пәнге қызығушылықтары артады. Оқушылардың ойлау қабілеті, таным белсенділіктері дамиды. Сабақ барысында бір-бірінің пікірін тыңдайды, ақпаратты өз бетінше қабылдап, сараптай білуге дағдыланады. |
||
|
Түйінді идеялар |
Тақырыпты жан-жақты қарайды, ұсынылған проблема бойынша өз көзқарасын шығармашылық тұрғыдан жеткізе біледі. |
||
|
Уақыты |
Сабақты іс-әрекет |
Бағалау |
Ресурстар |
|
3 мин Жаңа материалдардың таныстырылымы 20 мин
10 мин |
1.Тренинг. « Бір оңға , бір солға » 2.Жұптастыру ( қуаттың туынды өлшем бірліктеріне қатысты бөлу) 3.Графикалық диктант (жабық сұрақтар «ия, жоқ») (Үй тапсырмасы ) 4. Бейне жазба арқылы тақырыпты ашу. «Кубизм» әдісі бойынша жаңа сабақты меңгерту.
5. Практикалық тапсырма. Жұппен тапсырма орындау |
Критерий бойынша бағалау Екі жұлдыз, бір тілек
Жұптық бағалау |
Оқулық, Әр түрлі суреттер, Таратпа қағаздар, АКТ интернет материалдары |
|
Рефлексия 7 мин |
4. Физикалық домино 5. Сәйкестендіру |
Топ басшысының бағалауы |
|
|
Не сәтті өтті? |
«Кубизм» әдісі |
|
|
|
Не сәтсіз? |
Уақытты дұрыс пайдаланбады |
|
|
|
Нені дамыта аласыз? Нені өзгерткіңіз келеді? |
Ұсынылған проблема, жасалған жұмыс бойынша өзінің шығармашылық қатынасын көрсете білуді көрсету Ақпаратпен жұмыс жасау барысында оған ынталы болуды |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қуат және оның өлшем бірлігі
Қуат және оның өлшем бірлігі
|
Сабақтың |
Қуат |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Қуаттың мағынасын ұғыну,
формуласын қорыту және есептер шығаруда қолдана білуге
машықтандыру 2. Оқушылардың ойлау қабілетін, таным белсенділіктерін дамыту. 3. Сабақ барысында бір-бірінің пікірін тыңдау, ақпаратты өз бетінше қабылдап, сараптай білуге дағдыландыру. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылардың белсенді жұмыс жасау қаблеттері артады, білім деңгейлерін тереңдетеді, пәнге қызығушылықтары артады. Оқушылардың ойлау қабілеті, таным белсенділіктері дамиды. Сабақ барысында бір-бірінің пікірін тыңдайды, ақпаратты өз бетінше қабылдап, сараптай білуге дағдыланады. |
||
|
Түйінді идеялар |
Тақырыпты жан-жақты қарайды, ұсынылған проблема бойынша өз көзқарасын шығармашылық тұрғыдан жеткізе біледі. |
||
|
Уақыты |
Сабақты іс-әрекет |
Бағалау |
Ресурстар |
|
3 мин Жаңа материалдардың таныстырылымы 20 мин
10 мин |
1.Тренинг. « Бір оңға , бір солға » 2.Жұптастыру ( қуаттың туынды өлшем бірліктеріне қатысты бөлу) 3.Графикалық диктант (жабық сұрақтар «ия, жоқ») (Үй тапсырмасы ) 4. Бейне жазба арқылы тақырыпты ашу. «Кубизм» әдісі бойынша жаңа сабақты меңгерту.
5. Практикалық тапсырма. Жұппен тапсырма орындау |
Критерий бойынша бағалау Екі жұлдыз, бір тілек
Жұптық бағалау |
Оқулық, Әр түрлі суреттер, Таратпа қағаздар, АКТ интернет материалдары |
|
Рефлексия 7 мин |
4. Физикалық домино 5. Сәйкестендіру |
Топ басшысының бағалауы |
|
|
Не сәтті өтті? |
«Кубизм» әдісі |
|
|
|
Не сәтсіз? |
Уақытты дұрыс пайдаланбады |
|
|
|
Нені дамыта аласыз? Нені өзгерткіңіз келеді? |
Ұсынылған проблема, жасалған жұмыс бойынша өзінің шығармашылық қатынасын көрсете білуді көрсету Ақпаратпен жұмыс жасау барысында оған ынталы болуды |
|
|
шағым қалдыра аласыз













