Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қыпшақ хандығы. 6-сынып. ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
№40 Жалпы орта білім беретін мектебі |
||||||||||||||||||||
Пәні: |
Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||
Бөлім: |
X ғасырдың ортасы мен XIII ғасырдың басындағы Қазақстан |
||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Хамидуллина Сандуғаш Төлеуғалиқызы |
||||||||||||||||||||
Күні: |
21.11.2022 жыл |
||||||||||||||||||||
Сынып: 6 «Б» |
Қатысушылар саны: 22 |
Қатыспағандар саны: 0 |
|||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қыпшақ хандығы |
||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау; 6.3.2.4 қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтау; |
||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің дамуындағы ерекшеліктерді анықтайды, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдайды, Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын сипаттай алады |
||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
|||||||||||||||||
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасы: |
Амандасу. «Ұзақ есте сақтау» әдісі бойынша (Дамыған ортағасырлық мемлекеттер: Қарахан, Қарақытай, Найман. Керейт. Жалайыр) 3 топқа бөлу. Ой қозғау. «Пазл құрастыру» әдісі арқылы тақырыпты ашу. Жаңа сабақтың тақырыбы, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады Wordwall платпормасы арқылы https://wordwall.net/resource/52844237 Сұрақтары: 1.Дамыған ортағасырлық мемлекеттер (Қарахан, Қарақытай, Найман. Керейт. Жалайыр) 2.Жер иеленудің иқталық жүйесі орныққан мемлекет? (Қарахан) 3.Шыңғысхан шапқыншылығы қарсаңындағы Жетісу аумағындағы оқиғалардың қатесін тап. А.Исламның кеңінен дамуы В.Христиан көтерілістері С. Иқталық жүйенің қалыптасуы Д. Өзара соғыстар Е. Мұсылман көтерілістері Ж. Этностардың қалыптасу үрдісі 4. Қазақстан аумағындағы Қарахан мемлекеті кезеңіндегі басты оқиғалардың қатесін тап. А. Ислам мемлекеттік дін деп жарияланды В. Араб жазуы қабыланды С. Ихталық жүйе қалыптасты Д. Биліктің қосарлы жүйесі қалыптасты Е. Христиан діні енгізілді Ж. Отырышылану белсенді жүрді 5. XIII ғ.б Моңғолдардың қысымымен Наймандар қоныс аударды? (Жетісуға) Дескриптор: X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттерді анықтай алады; Саяси-экономикалық дамуын сипаттай алады |
Оқушылар өткенді еске түсіреді
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
Сұрақтарға жауап береді. Өткен білімді еске түсіреді. |
ҚБ оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беру |
Топ аты жазылған парақша «Пазл» Қыпшақ хандығы картасы |
|||||||||||||||||
Жаңа білім
|
Қыпшақ хандығы туралы бейнебаян көрсету. Тапсырма № 1 Жеке жұмыс. Ойлау деңгейі: «Білу, түсіну» Сұрақтар: - Қыпшақ хандығының тарихи шеңбері? - ХІ ғасырда қыпшақ мемлекетінің құрылу тарихы қай мемлекеттің саяси тарихымен тығыз байланысты? Дескриптор: -Қыпшақ хандығы өмір сүрген уақытын анықтайды; - ХI ғасырдың басында Қимақ қағанаты қыпшақ хандарының қолына өткенін баяндайды. Тапсырма № 2 Топтық жұмыс. Ойлау деңгейі: «Білу, түсіну» Мәтінмен жұмыс. Қыпшақ мемлекетінің құрылуы. «Ақиқат\Жалған» әдісі. Ақиқат\жалған кестесі беріледі. Нұсқаулық: Кестедегі ақпарат «ақиқат» болса « +», « жалған» болса «-» белгісін қойыңыз.
Тапсырма № 3 Жұптық жұмыс Жаңа ұғымдармен жұмыс Ойлау деңгейі: «Қолдану, талдау» «Жұбыңды тап» әдісі. Жаңа сөздер: Дешті Қыпшақ, половшылар, яланкуг, кун, коман, орда. Дескриптор: - Дешті қыпшақ сөзінің мағынасын ашады; - Половшылар сөзінің мағынасын табады; - Яланкуг сөзінің мағынасын табады; - Кун, коман сөздерінің мағынасын табады; - Орда сөзінің мағынасын табады. Тапсырма № 4 Жұптық жұмыс Картамен жұмыс Ойлау деңгейі: «Қолдану, талдау» Қыпшақтардың қоныстанған аумағын картадан көрсету. Дескриптор: - Қыпшақ хандығының аумағын кескін картада дұрыс көрсетеді; - Көршілес мемлекеттерді айқындайды; - Екі орталығын белгілейді.
Тапсырма №5 Топтық жұмыс Ойлау деңгейі: «Қолдану, талдау» «ПОПС талдауы» әдісі. Тұжырым: «ХІ-ХІІІ ғасырларда Ұлы даланы мекендеген қыпшақтардың тарихта алатын орны ерекше»
«Менің ойымша...» «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...» «Оны мен мына фактылармен, мысалдармен дәлелдей аламын...» «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...» Дескриптор: Қыпшақтардың Оғыз мемлекеті, Хорезмшахтары мемлекеті, орыс князьдықтарымен қарым қатынасын сипаттай алады; Славяндармен тығыз қарым қатынасын дәлелдейтін деректер келтіре алады; Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын сипаттай алады. |
Видеотүсіндіру бойынша сұрақтарға жауап береді, дәптерге жазады.
Ақпаратты ажыратады
Ұғымдарды сәйкестендіреді.
Білім алушылар картамен жұмыстанады
Берілген тұжырым бойынша ойын білдіреді. Себебін, деректермен дәлелдейді және қорытынды ойларын айтады.
|
«Ең үздік жауап»
«От шашу» әдісімен бағалау
«Өзін-өзі бағалау» әдісі арқылы бағалау
«Шапалақ» әдісі
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Ақиқат\жалған кестесі
Қазақстан тарихы оқулығы. 6- сынып
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |