Материалдар / Қыпшақ Сейтқұл

Қыпшақ Сейтқұл

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
315
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:18.04.2018 жылСынып: 1а Қатысқандар саны: 11Қатыспағандар саны:0
Сабақтың тақырыбы14 сабақ Әліпби.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.9.1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну1.1.4.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен)
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: тыңдау барысында тілдік бірліктерді ажыратады, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді және сурет бойынша сұрақтар қояды, буындап, тұтас оқиды және қойылған сұрақтарға жауап береді.Көбі: Суретке қарап сөз құрап, дыбыстық талдау жасайды;Кейбірі: Сан мен берілген сөздерді тауып, аліпби ретімен жазады.
Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысматематика, қазақ тілі
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікӘліпби-Алфавит- Alphabet
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру3 минутСендер ізденгішсіңдер ме?Сендер жалқаусыңдар ма?Сендер ойшылсыңдар ма?Сендер еріншексіңдер ме?Сендер тапқырсыңдар ма?Сендер алғырсыңдар ма?Сендер әдептісіңдер ме?Сендер ұйымшылсыңдар ма? Жарнама: 1 минутта 16 теледидар, 11 тоңазытқыш,13 кір жуғыш машина, 12 велосипед,10 радио, 80 сағат жасалады екен.Сендер 40 минутта неше тапсырма орындайтындарыңызды көрейік.Топқа бөліну«Дауысты дыбыстар, дауыссыз дыбыстар»

Тренинг











Суреттер
Өткенді пысықтау5 минут«Еркін микрафон» әдісі(Балалар, мына микрафон арқылы мен сендерге бірнеше дыбыстарды дыбыстаймын Мысалы: микрафонды тықылдату не естіп тұрсыңдар) дыбысМикрафон арқылы А-а-а-а...не естіп тұрмыз? ӘріпОлай болса -Дыбыс, әріп дегеніміз не?-Қазақ тілінде қанша әріп бар? 42-Дыбыстар қандай топтарға бөлінеді? Дауысты, дауыссыз-Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді? -Сөз неден құралады? -Сөйлем неден құралады?-Буын дегеніміз не?ҚБ:«Қол шапалақтау» әдісімен бағалау

микрафонкесте
Сабақтың ортасы30 минут







Оқулықпен жұмыс





















Тақтамен жұмыс

















Сергіту сәті







«Ой толғаныс»-Балалар айналамызға қарайықшы біздің бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыздар? Әріптер туралы, себебі алдымызда әліпби бар.- Әліпби дегеніміз не? А-дан басталып, Я-дан аяқталады14-сабақ «Оқылым»Мәтінді өз беттерінше түсініп оқу«Тізбектеп оқу» әдісіМәтінді талдау-Мәтін не туралы? Мазмұнын сұрау- Әліпби дегеніміз не? Үш тілдік сөздікӘліпби-Алфавит- AlphabetӘліпби сөзіндегі дауысты,дауыссыз дыбыстарды ауызша айтып өту.«Жазылым»Анаграмманы мұқият тыңдаңыз және шешуін жазыңыз. Сөздегі өзгерген әріптердің астын сызыңыз және сөздің мағынасын түсіндіріңіз.
  • Сөз басында «Б»-болса,
  • Бас киімің боламын.Сөз басында «Ө»-болса,Жазда пісіп толамын. (Бөрік -Өрік)

  • Егер «М»-дан бастасаң,
  • Тағамның бір түрімін.«М»-ны алып тастасаң,Түнгі аспанның нұрымын. (Май -Ай )(Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратқызу)Сергіту сәті «Тыңдалым» Аудиожазба тыңдау.«Айтылым» оқушылар мазмұнын баяндайды1-жаттығуӘліпбидегі әріптерді дұрыс оқу.2-жаттығу Кісі аттарының қай әріптен басталып тұрғанын тау,әліпби ретімен жазу.«Ойлан тап» ойыны.(3-жаттығу)-Жетінші тұрған әріп?-Т әрпінің алдында және соңында тұрған әріптерді атау?-Сол әріптерден басталатын сөздер ойлап табу?


    Суреттер









    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс



    Сөздік



















    слайд Суреттер



    кесте
    Аяқталуы2минутҚызықты тапсырма

    «Веен диограммасы»Дыбыстардың бір-бірінен ұқсастығы мен айырмашылығын айтып көр.

    интерактивті тақта

    Сабақтың соңы



    РефлексияБағдаршамның түсі арқылы бүгінгі сабақты түсінгендігі туралы өз өздерін бағалайды.«Бағдаршам» әдісі түсіндім түсініксізтүсінбедім

    Смайликтер
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.






    Батыс Қазақстан облысыТеректі ауданы,Сарыөмір ауылыХ.Есенжанов атындағы ЖОББ мектепБастауыш сынып мұғаліміМаулетова Н.Ш(жоғары санат)

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ