Материалдар / «Қыран қазақ» (деректі әңгіме) 8-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Қыран қазақ» (деректі әңгіме) 8-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қыран қазақ» (деректі әңгіме) 8-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2024
59
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

33-сабақ.

Бөлім:

13- бөлім . Қазақстан – Байқоңыр – Ғарыш. Нұртөре Жүсіп «Қыран қазақ» деректі әңгімесі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Қыран қазақ» (деректі әңгіме)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.1.1 - мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау; 8.4.1.1-мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап,шағын интервью жазу;

Сабақтың мақсаты:

мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжай алады;

мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап,шағын интервью жаза алады;

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Психологиялық ахуал Бір-бірімізді тыңдаймыз. 1 шапалақ Тәртіпті боламыз. 2 шапалақ Белсенділік танытамыз. 3 шапалақ

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Ммұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.





Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы


Жазылым

Қондырғы-установка

Құпия-тайный

Тәнті болу-быть восхищенным

Перне-клавиша, струна

Дәреже-категория

Артықшылық-преимущество

Кемшілік-недостаток


8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


Сөздік


1- тапсырма:

Жеке жұмыс


Айтылым

Сурет бойынша мәтін құрайды. Қосымша ақпарат көздерінен ол кісі туралы мәліметтер тауып, кірістіреді.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Салысытрады

«Табыс сатысы» тәсілі

8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


Тапсырма:

Жұптық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

3-тапсырма

Топтық жұмыс


Мұғалім оқушыларды топпен жұмыс жасауға, сын тұрғысынан ойлау дағдысын қолданып пікрін білдіруге баулиды.





Тапсырма

Жеке жұмыс

Мұғалім бағыт-бағдар береді.



Тапсырма

Жеке жұмыс

Оқушыларға қосымша ақпарат көздерінен қосымша мәлімет береді.


2- тапсырма

Жеке жұмыс




4- тапсырма

Жеке жұмыс

Айтылым

Сұрақтарға жауап береді.

«Зымыран сұрақтар» тәсілін қолданады.

Тыңдалым Оқылым

Топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды.

Үш топқа тақырыпқа қатысты үш түрлі мәтін беріледі. Сол мәтінді берілген оқулықтағы мәтінмен салыстырып, айырмашлыығы ортақ мәселелерін айтып шығады. «Венн диаграммасы» тәсілін қолданады. Түсінгенін баяндап, талқылайды. Сыни пікірін білдіреді.

Айтылым

Әр абзацка тақырып қояды. «Дара диаграмма» әдісі арқылы Тоқтар Әубәкіровты суреттейді.

Оқылым Жазылым Айтылым

Тақырыпты ашатындай мұғалім ұсынған мәтін бойынша кестені толтырады.

«Кубизм» тәсілі арқылы Талғат бигелдиновке сипттама береді.

Жазылым

Сөздерден сөйлем құрайды. Түсіндіреді. Талқылайды. Ойын айтады.

Жазылым

Мәтіннен күрделі сөздер мен тұрақты тіркестерді теріп жазады.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-Сұраққа жауап береді

«Бас бармақ» стратегиясы.





Дескриптор

5 балл

-Топтастырады

-Постер құрады

-Түсіндіреді

-Мәтінді оқиды

Дескриптор

3 балл

-Дәлелдеп айтады

-Тірек сөздерді анықтайды

«алма ағашы» тәсілі

Дескриптор

3 балл

-Сөз тіркесін жазады

-Жаңа сөздер жазады

«Жылы лебіз, ыстық тілек» тәсілі.

Интербелсенді тақта








Суреттер топтамасы








Слайдтар






Кестелер







Схема

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім оқушылардың көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Үй тапсырмасы

«Семантикалық кесте» құрастыру

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын»


Рисунок 23





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!