Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Психологиялық ахуал
Бір-бірімізді тыңдаймыз. 1 шапалақ Тәртіпті боламыз. 2 шапалақ
Белсенділік танытамыз. 3 шапалақ
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Ммұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Сөздік
жұмысы
|
Жазылым
Қондырғы-установка
Құпия-тайный
Тәнті болу-быть
восхищенным
Перне-клавиша,
струна
Дәреже-категория
Артықшылық-преимущество
Кемшілік-недостаток
|
|
8-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Сөздік
|
|
1-
тапсырма:
Жеке
жұмыс
|
Айтылым
Сурет бойынша мәтін құрайды.
Қосымша ақпарат көздерінен ол кісі туралы мәліметтер тауып,
кірістіреді.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
-Салысытрады
«Табыс сатысы» тәсілі
|
8-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
|
Тапсырма:
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
3-тапсырма
Топтық
жұмыс
Мұғалім оқушыларды
топпен жұмыс жасауға, сын тұрғысынан ойлау дағдысын қолданып пікрін
білдіруге баулиды.
Тапсырма
Жеке
жұмыс
Мұғалім бағыт-бағдар
береді.
Тапсырма
Жеке
жұмыс
Оқушыларға қосымша
ақпарат көздерінен қосымша мәлімет
береді.
2-
тапсырма
Жеке
жұмыс
4-
тапсырма
Жеке
жұмыс
|
Айтылым
Сұрақтарға жауап
береді.
«Зымыран сұрақтар»
тәсілін қолданады.
Тыңдалым
Оқылым
Топқа бөлініп,
тапсырмаларды орындайды.
Үш топқа тақырыпқа
қатысты үш түрлі мәтін беріледі. Сол мәтінді берілген оқулықтағы
мәтінмен салыстырып, айырмашлыығы ортақ мәселелерін айтып шығады.
«Венн диаграммасы» тәсілін қолданады. Түсінгенін баяндап,
талқылайды. Сыни пікірін
білдіреді.
Айтылым
Әр абзацка тақырып
қояды. «Дара диаграмма» әдісі арқылы Тоқтар Әубәкіровты
суреттейді.
Оқылым Жазылым
Айтылым
Тақырыпты ашатындай
мұғалім ұсынған мәтін бойынша кестені
толтырады.
«Кубизм» тәсілі
арқылы Талғат бигелдиновке сипттама
береді.
Жазылым
Сөздерден сөйлем
құрайды. Түсіндіреді. Талқылайды. Ойын
айтады.
Жазылым
Мәтіннен күрделі сөздер мен
тұрақты тіркестерді теріп
жазады.
|
Дескриптор:
Жалпы - 4 балл.
-Сұраққа жауап
береді
«Бас бармақ»
стратегиясы.
Дескриптор
5
балл
-Топтастырады
-Постер
құрады
-Түсіндіреді
-Мәтінді
оқиды
Дескриптор
3
балл
-Дәлелдеп
айтады
-Тірек сөздерді
анықтайды
«алма ағашы»
тәсілі
Дескриптор
3
балл
-Сөз тіркесін
жазады
-Жаңа сөздер
жазады
«Жылы лебіз, ыстық тілек» тәсілі.
|
Интербелсенді
тақта
Суреттер
топтамасы
Слайдтар
Кестелер
Схема
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім оқушылардың
көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Үй
тапсырмасы
«Семантикалық кесте»
құрастыру
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы
бағалайды. «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын»
|
|