Материалдар / «Қыран қазақ» деректі әңгімесі 8-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Қыран қазақ» деректі әңгімесі 8-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қыран қазақ» деректі әңгімесі 8-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2024
70
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

35-сабақ.

Бөлім:

13- бөлім . Қазақстан – Байқоңыр – Ғарыш. Нұртөре Жүсіп «Қыран қазақ» деректі әңгімесі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Қыран қазақ» деректі әңгімесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.2.1 - публицистикалық стильдің (мақала, интервью) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау 8.4.5.1-тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу(жеке сөздер,бірге,бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздер)

Сабақтың мақсаты:

публицистикалық стильдің (мақала, интервью) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтай алады;

тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жаза алады(жеке сөздер,бірге,бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздер)

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Психологиялық ахуал Бір-бірімізді тыңдаймыз. 1 шапалақ Тәртіпті боламыз. 2 шапалақ Белсенділік танытамыз. 3 шапалақ

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Ммұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.





Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы


Жазылым

Табиғат-природа

Тепе-теңдік-баланс

Қиянат-злоупотребление

Азаю-уменьшаться

Жойылу-исчезновение

Қамтамасыз ету-обеспечивать


8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


Сөздік


Тапсырма:

Жеке жұмыс


Айтылым

. «Қыран қазақ»

«Ассоциограмма».

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Топтастырады

-Түсіндіреді

«5-4-3» бағалау

8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


1- тапсырма:

Жұптық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

3-тапсырма

Топтық жұмыс



Мұғалім оқушыларға қосымша ақпарат көздерінен тың мәлімет ұсынады. Талдау жұмыстарына көмектеседі.





2-тапсырма

Жеке жұмыс






4- тапсырма

Жеке жұмыс



5- тапсырма

Жеке жұмыс


Ойтаразы

Жеке жұмыс

Айтылым

Сурет юойынша «Ғарышта» тақырыбында диалог құрады.

«Бірге ойлаймыз» тәсілі арқылы мағынасын түсіндіреді.


Оқылым

Топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды.

1-топ: «Венн диаграммасын» пайдаланып салыстырады. Тоқтар Әубәкіров пен Талғат Бигелдиновты салыстырады.

2-топ: «РАФТ» тәсілі арқылы талдау жасайды.

3-топ: «Қыран қазақ» әңгімесі бойынша сатылай кешенді талдау жасайды.

Жазылым

Мәтіннен күрделі сөздерді табады. Оларды қатыстырып сөйлем құрастырады. Мәтіннің мазмұнын өз сөзімен айтады.

Айтылым

Мәтін бойынша сұрақтарға жэауап береді.

Жазылым

Сөздерді сәйкестендіріп, сөйлем құрап жазады.

Айтылым

«Әңгімелесетін әріптестер» тәсілі бойынша қорытынды жасайды.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-Салыстырады.

-Сұхбаттасады

Дескриптор

5 балл

-Салыстырады

-Мазмұнын талдайды

-Түсіндіреді

-Мәтінді тыңдайды

-Мәтінді оқиды

-Дұрыс, бұрыстығын анықтайды


«Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы кері байланыс жасалады.






Дескриптор

3 балл

-Сұраққа жауап береді

-Пікірін айтады

«Бас бармақ» тәсілі

8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері





Слайдтар







Суреттер тапсырмасы






Кесте





Сызба



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Үй тапсырмасы

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

«Табиғаттың заңдылығын бұзба»» эссе

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар».


Рисунок 23




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!