Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Психологиялық ахуал
Бір-бірімізді тыңдаймыз. 1 шапалақ Тәртіпті боламыз. 2 шапалақ
Белсенділік танытамыз. 3 шапалақ
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Ммұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Сөздік
жұмысы
|
Жазылым
Табиғат-природа
Тепе-теңдік-баланс
Қиянат-злоупотребление
Азаю-уменьшаться
Жойылу-исчезновение
Қамтамасыз
ету-обеспечивать
|
|
8-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Сөздік
|
|
Тапсырма:
Жеке
жұмыс
|
Айтылым
. «Қыран
қазақ»
«Ассоциограмма».
|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
-Топтастырады
-Түсіндіреді
«5-4-3» бағалау
|
8-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
|
№1-
тапсырма:
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
3-тапсырма
Топтық
жұмыс
Мұғалім оқушыларға
қосымша ақпарат көздерінен тың мәлімет ұсынады. Талдау жұмыстарына
көмектеседі.
2-тапсырма
Жеке
жұмыс
4-
тапсырма
Жеке
жұмыс
5-
тапсырма
Жеке
жұмыс
Ойтаразы
Жеке
жұмыс
|
Айтылым
Сурет юойынша
«Ғарышта» тақырыбында диалог
құрады.
«Бірге ойлаймыз»
тәсілі арқылы мағынасын
түсіндіреді.
Оқылым
Топқа бөлініп,
тапсырмаларды орындайды.
1-топ: «Венн
диаграммасын» пайдаланып салыстырады. Тоқтар Әубәкіров пен Талғат
Бигелдиновты салыстырады.
2-топ: «РАФТ» тәсілі
арқылы талдау жасайды.
3-топ: «Қыран қазақ»
әңгімесі бойынша сатылай кешенді талдау
жасайды.
Жазылым
Мәтіннен күрделі
сөздерді табады. Оларды қатыстырып сөйлем құрастырады. Мәтіннің
мазмұнын өз сөзімен айтады.
Айтылым
Мәтін бойынша
сұрақтарға жэауап береді.
Жазылым
Сөздерді
сәйкестендіріп, сөйлем құрап
жазады.
Айтылым
«Әңгімелесетін әріптестер»
тәсілі бойынша қорытынды
жасайды.
|
Дескриптор:
Жалпы - 4 балл.
-Салыстырады.
-Сұхбаттасады
Дескриптор
5
балл
-Салыстырады
-Мазмұнын
талдайды
-Түсіндіреді
-Мәтінді
тыңдайды
-Мәтінді
оқиды
-Дұрыс, бұрыстығын
анықтайды
«Екі жұлдыз, бір
тілек» тәсілі арқылы кері байланыс
жасалады.
Дескриптор
3
балл
-Сұраққа жауап
береді
-Пікірін
айтады
«Бас бармақ» тәсілі
|
8-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Слайдтар
Суреттер
тапсырмасы
Кесте
Сызба
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үй
тапсырмасы
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
«Табиғаттың заңдылығын
бұзба»» эссе
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым
бар».
|
|