Материалдар / Қырғи қабақ соғысының аяқталуы мен әлемдегі қауіпсіздік артты ма?

Қырғи қабақ соғысының аяқталуы мен әлемдегі қауіпсіздік артты ма?

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзі тарихы пәнінен ашық сабаққ үлгі ретінде ұсынылады. Сабақтың тақырыбы: Қырғи қабақ соғысының аяқталуы мен әлемдегі қауіпсіздік артты ма? Оқу мақсаттары: 9.3.2.4- Қырғи қабақ соғыстан кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындау. 9.3.2.5-Аймақтың шиеліністердің себептері мен салдарын тұжырымдау .
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

118 «Көкбұлақ» жалпы орта білім беретін мектеп
(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Пәні

Дүниежүзі тарихы

Бөлім:

Екі полюсті әлемнен көп полюсті әлемге бағыт алу үдерісі

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Исмайлова Жаркынай Имантаевна

Күні:

13.12.2024ж

Сынып: 9 А

Қатысушылар саны: 19 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қырғи қабақ соғысының аяқталуы мен әлемдегі қауіпсіздік артты ма?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

9.3.2.4- Қырғи қабақ соғыстан кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындау.

9.3.2.5-Аймақтың шиеліністердің себептері мен салдарын тұжырымдау .

Сабақтың мақсаты

- Қырғи қабақ соғыстан кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындайды

XX ғасырдың II жартысындағы әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді айқындайды

- Аймақтың шиеліністердің себептері мен салдарын тұжырымдайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ-тың басы

10 минут

Ұйымдастыру кезеңі : қалыпты атмосфера қалыптастыру ;

-Оқушылардың зейінін шоғырландыру және жағымды ахуалды қалыптастыру

Топқа біріктіру: «Жалауша» әдісі

1 топ ГФР 2 топ АҚШ 3 топ КСРО

ГФР

АҚШ

КСРО

Үй тапсырмасын пысықтау

С :/ (сыныптық жұмыс)

«Қарлы кесек» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрауда оқушылардың жылдам жауап беруде сыни ойлау және шешім қабылдау дағдыларын дамыту.

1. «Қырғи қабақ» соғыстың аяқталуына не түрткі болған оқиғалар ?

2. Интеграциялық процесс дегеніміз не?

3.Латын Америкасының басты интеграциялық үдерісін атаңдар

4 .КСРО мен Югославияның ыдырау себептері неде?

5. ТМД- ның құрамындағы мемлекеттерді атаңдар ?

ЕБҚ оқушыға иллюстрациялық материалдар ұснылады;

БЫМ: (Бастапқы ынталандыру материалы)

«Ой қозғау» әдісі арқылы оқушылар берілген суреттерге қарап отырып және аудио тапспаны тыңдау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжауды ұсынамын


  • Берілген дереккөздегі құжат не жайында?

  • Берілген құжатта қандай түйінді оқиғалар ұсынылып отыр?

Тапсырма орындауда ЕБҚ (есту қабілеті төмен оқушыға) оқушыға қолдау көрсетеді;


МТ: (Мұғалім түсіндірмесі) Оқушылар оқу мақсаты, сабақ тақырыбы және бағалау критерийлерімен таныстырылады.



Оқушылар сәлемдеседі;

Сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастырады;




Жалаушалар арқылы 3 топқа бөлінеді;



Өткен материалды еске түсіріп,қойылған сұрақтарға нақты жауап береді






ЕБҚ оқушы картаның аумағын анықтайды және тақырыптың атауын болжайды;


«Ой қозғау» әдісі арқылы оқушылар берілген суреттерге қарап отырып және аудио тапспаны тыңдау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжайды










  • ЕБҚ оқушы:

Суретпен жұмыс жасайды;


Оқушылар сабақ мақсатымен, бағалау критерийлерімен танысады;

Оқушылардың жауаптарын тыңдап, мадақтау арқылы кері байланыс беріледі






Дескрипторлар

1. «Қырғи қабақ» соғыстың аяқталуына түрткі болған оқиғалар ды анықтайды. 1 балл

2. Интеграциялық процесстің анықтамасын айтады 1балл

3.Латын Америкасының басты интеграциялық үдерісін атайды 1 балл

4 .КСРО мен Югославияның ыдырау себептерін анықтайды 1 балл

5. ТМД- ның құрамындағы мемлекеттерді атайды 1 балл







Дескрипторлар:

  • Құжат түрін анықтайды. 1 балл

  • Құжаттағы түйінді ойды сипаттайды 1 балл



Табыс баспалдағы арқылы бағалау



Дүние жүзі тарихы «Мектеп» баспасы


9 сынып 2 бөлім


http://expert.mektep.kz/ru/shop/105049-9_klass/109956-dnijezhz_tarihy_9/1



Презентация

https://www.emaze.com/@ALIWQOIQC/------

wordwall жасанды интелект

https://wordwall.net/resource/82579058

ГФР

https://cdn1.ozone.ru/s3/multimedia-0/c600/6053688420.jpg

АҚШ https://digiseller.mycdn.ink/preview/147467/p1_2213209_cd8256a7.jpg

КСРО

https://maska-spb.ru/wa-data/public/shop/products/61/57/25761/images/6147/6147.970.jpg

Табыс баспалдағы:

https://avatars.mds.yandex.net/i?id=2a00000179ed619cb7c7db5a699294d16ac2-3095911-images-thumbs&n=13

Сабақтың ортасы

30 минут

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.

Т:/ (Топтық жұмыс) «Графикалық органайзер» әдісі бойынша оқушылардың визуалды және дереккөз материалдарымен жұмыс жасауда оқушыларлдың шығармашылық қабілетін арттыру мақсатында ұсынамын

.


Оқулықпен жұмыс.


Мәтін: Әртүрлі салалардағы ыдырау процестерімен байланысты негізгі оқиғалар: Саяси ыдырау. "Шыңы" 1990 жылдардың басында болды. 1990 жылы КСРО республикаларында" егемендік шеруі" басталды, ол Одақ шартының күшін жоюмен аяқталды.Бір мемлекеттің орнына әлем картасында он бес мемлекет пайда болды. КСРО — ның ыдырауы өзі көшбасшы болған халықаралық ұйымдардың-ІІО мен сав-ның қызметін тоқтатуға әкелді. Чехословакиядағы "барқыт ажырасу".1993 жылы 1 қаңтарда екі тәуелсіз мемлекет-Чехия мен Словакия құрылды.


1-тапсырма. «Қырғи қабақ соғыстан» кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерге мысал келтіруді ұсынамын.

Shape2 Shape1

Дезинтеграциялық процестер

Интеграциялық процестер








Ж:(Жеке жұмыс) 2-тапсырма. «Картамен жұмыс»

Тапсырма :Соғыстан кейін қол қойылған шарттарға сәйкес Еуропадағы аймақтық өзгерістерді картадан көрсетуді сұраймын .


ЖЖ:/(Жұптық жұмыс) 3-тапсырма «Балық қаңқасы» әдісі арқылы аймақтың шиеліністердің себептері мен салдарына тұжырым жасауды ұсынамын.

ЕБҚ оқушылары аймақтың шиеленістің 1 себебін және 1 салдарын бірнеше себеп -салдарын анықтайды. Жұпта жұмыс жасаңға қолдау көрсетемін


ҚБ:/ Ашық журнал әдісі бойынша оқушылар өздері журнал бетіне стикер қояды



  • ЕБҚ оқушы:

Мәтіннен хронологиялық тізбек жасайды;





Мәтінмен оқулықтан жұмыс жасайды





  • ЕБҚ оқушы:

Трминдерді мағынасымен сәйкестендіреді;







. «Қырғи қабақ соғыстан» кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерге мысал келтіреді, қорытынды ой айтады.







Оқушылар соғыстан кейін қол қойылған шарттарға сәйкес Еуропадағы аймақтық өзгерістерді картадан көрсетеді









«Балық қаңқасы» әдісі арқылы аймақтың шиеліністердің себептері мен салдарын анықтайды.


Дискриптор:

- Интеграциялық процестерге 1 мысал келтіреді; 1 балл

- Дезинтеграция-лық процестерге 1 мысал келтіреді; 1 балл

  • - Осы екі жүйенің жалпы бүкіл әлемге қандай әсерін қалдырғанын анықтайды ; 1 балл

-Қорытынды ой жазады 1 балл

«Ашық журнал» әдісі арқылы бағалау

Дескриптор:

-«Қырғи қабақ» соғыс аяқталғаннан кейін әлемнің геосаяси картасында қандай ірі өзгерістерді анықтайды; 1 балл

- ТМД- ның құрамындағы елдердің территориясын ажыратады ; 1 балл


Блоб ағашы арқылы бағалау



Дескриптор:

Қырғи қабақ соғыстан» кейін әлемдегі интеграция-

лық процеске бір мысал келтіреді;

1 балл

Қырғи қабақ соғыстан» кейін әлемдегі дезинтеграция-

лық процеске бір мысал келтіреді;

1 балл

-Қорытынды ой жазады; 1 балл



ҚБ:Бас бармақ әдісі арқылы бағалау

Дескриптор:

  • Аймақтық шиеленістердің 1/2/3 себебін анықтайды; 1 балл

  • Аймақтық шиеленістердің 1/2/3 салдарын анықтайды; 1 балл

-Қорытынды ой жазады; 1 балл


Emaze.com жасанды интелект презентация

https://www.emaze.com/@ALIWQOIQC/------

Virbo жасанды интелект

https://youtu.be/FtkWGKOQ17w






«Ашық журнал»


Блоб ағашы:

https://media.feminis.ro/media/image/201712/w610/tree_768x486_37693300.jpg



https://yandex.kz/images/search?pos=0&from=tabbar&img_url=https%3A%2F%2Fkzref.org%2Fsabati-tairibi-4-bolim-januarlar-elemi-men-osimdikter-dniesi-7%2F56143_html_1fdd2286.jpg&text=басбармақ+әдісі&rpt=simage&lr=221



Карта

https://cf2.ppt-online.org/files2/slide/t/tm4hVoSFi3y05lO1QkwDrvnHM97PBEGUqTR62peuAL/slide-0.jpg





Сабақтың соңы

5 минут

Қорытындылау Ж:/(Жеке жұмыс)

Бүгінгі сабақты қорытындылау мақсатында

Kahoot әдісімен тест жұмысын ұсынамын .

ЕБҚ оқушыны тапсырма орындауда сүйемелдеймін.

Кері байланысты ұялы телефон арқылы : “Сауалнама” жіберемін

1. Бүгінгі сабақ түсінікті болды ма? …

2. Сен үшін ең қиын тапсырма …

3. Қандай тапсырмалар ұнады.....

4. Көп тапсырманы орындадым…

5. Мен талпынып,тырыстым…

Оқушылар Kahoot әдісі арқылы тест жұмысын орындайды.


ЕБҚ оқушы

тапсырманы мұғалім сүйемелдеуі бойынша орындайды

Сауалнама бойынша бүгінгі сабақтан түсінгенін, қиын болған тапсырманы, орындай алған тапсырма бойынша кері байланыс береді.

ҚБ:/ Ауызша бағалау

Ашық журнал арқылы алған бағаларын «Білім класс» журналында бағалу

Kahoot тест жұмысына сілтеме

https://create.kahoot.it/details/d8a1f601-ca6f-463b-86b5-cc607a59e169



Стикер

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? Оқушылардың деңгейін ескере отырып, сабақ мақсатын сараладым.

  • оқушылардың деңгейін ескере отырып «Қарлы кесек» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрауда оқушылардың жылдам жауап беруде сыни ойлау және шешім қабылдау дағдыларын дамытамын.

  • Білім алушылар топтық жұмыс барысында жалпы оқу мақсатқа сәйкес «Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға суреттерге қарап отырып және аудио таспаны тыңдау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтауда есте сақтау қабілеттерін дамытамын;

  • Сабақ барысында оқушылар бірдей тапсырмамен жұмыс істейді, бірақ әр баладан әртүрлі нәтиже күтемін.

  • Топтық жұмыс кезінде жұмыс қарқынын ескере отырып, қосымша уақыт беремін.

  • Уақытқа жұмыс жасау жылдамдығын саралаймын.

  • Тапсырманы орындау кезінде күтілетін нәтижені саралаймын.

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

«Блоб ағашы» , «Ашық журнал» арқылы бағалау, түрлі-түсті стикерге жазып, таблицаға жабыстырады, әрі өзара бағалау жүреді.



Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Денсаулық сақтау технологиялары.

Оқушылардың денсаулығын сабақтың өн бойында жіті бақылап, ерекше көңіл бөлуді назарда ұстаймын. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеремін

Рефлксия

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не біледі?

Сыныптағы ахул қандай болды?

Мен жоспарлаған саралу шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім ба?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Жалпы бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескріңіз)?

1:

2

Сабақ барысында мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектестінін білдім?



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі