Материалдар / Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2020
933
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

     

Бөлім:

Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы


Педагогтің аты-жөні

Қыбраева Д.С

Күні:


Сынып:9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы

Зерттеу сұрағы: Қазақ Автономиялық Кеңестік Республикасы құрылуының тарихи маңызы неде?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.1.6 Қазақстанда құрылған ұлттық

автономиялардың маңыздылығына баға беру;

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау.

Сабақтың мақсаты

Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығын бағалау

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Ой қозғау

«Азамат соғысы», «Шетел интервенциясы», «Әскери коммунизм саясаты», «Азық түлік салғырты» деген сөздерді талдау.

  • Бұл сөздердің ұғымын білесіздер ме?

  • Бір-бірімен қандай байланысы бар?

  • Бұл қандай тарихи оқиғаны баяндайды?

Суреттер топтамасы негізінде Қазақстанның Азамат соғысы жылдарындағы көрінісіне тоқталып, Азамат соғысының нәтижесінде Кеңес үкіметінің толық орнағаны туралы түсіндірілім жасап, сабақтың тақырыбын ашыңыз.

Сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне тоқталып өтемін.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді

мадақтау

Мұғалім презентациясы









Жаңа сабақ

1- тапсырма

Жаңа тақырыптың негізгі ұғымдарын түсіну мақсатында «сөздік мозаика» әдісін қолданып, берілген ұғымдарды сәйкестендіру

1

Автономия


мемлекет аумағында жинақы, топтасып өмір сүретін әлеуметтік қауымдастыққа берілетін ішкі өзін-өзі басқару мүмкіншілігі немесе мемлекеттік билікті өзінше жүзеге асыру.

2

Ревком


Кеңес өкіметінің азамат соғысы жылдарында құрылған уақытша органы

3

Декрет


жоғарғы биліктің белгілі бір мәселе бойынша шығарған заң қүші бар қаулысы

4

Декларация


Мемлекеттік саясат пен құқықтық, халықаралық қарым-қатынастардың негізгі принциптерін салтанатты түрде жариялайтын құжат;

5

құрылтай


Ресейде сайлау құқығы негізінде басқару түрі мен конституция жасау үшін ұйымдастырылған құрылым

6

құжат


айғақ деген мағына

7

шешім


саясат саласында нақты нәтижеге қол жеткізу мақсатында саяси іс-қимылдарды жүзеге асыруға бағытталған қаулы

Дескриптор:

  • Негізгі ұғымдарды түсінеді;

  • Берілген ұғымдарды салыстыра алады.

2-тапсырма

Декрет пен Декларацияны талдау және маңызын анықтау.

Құжатпен жұмыс жасау критерийлері:

  1. Бұл құжат қашан және қайда пайда болды?

  2. Құжаттың авторы кім?

  3. Құжат мәтініндегі негізгі/жаңа ұғымдарды түсіндіріңдер.

  4. Құжат қандай қоғам топтарының мүддесін қорғаған?

  5. Бұл құжаттың немесе оның жекелеген бөлімдері бұдан бұрын болған ұқсас басқа мемлекеттер құжаттарынан қандай айырмашылығы бар?

  6. Бұл құжат мемлекетке, қоғамға қандай нәтиже немесе өзгеріс әкелді?

 3 тапсырма

Қазақ Автономиялық кеңестік Республикасы құрылуына белсене атсалысқан ұлт зиялыларының ролін анықтау.

Ә.Бөкейханов;

А.Байтұрсынов;

Ә.Ермеков;

М.Сералин,

Критерийлері:

  • Қазақ жерінің қалпына келтіруінің маңызын ашу;

  • Айтылған пікірлерін дәлелдеу.




Жаңа сөздермен жұмыс жасайды











Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды






















Дерекпен жұмыс


Ақпараттық мәтін

Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т.

8 сынып. Қазақстан тарихы., Атамұра, 2012.

Алаш автономиясы мен Қоқан автономиясы

Азамат соғысы: https://www.youtube.com/watch?v=hrV8Y4Uv5GU
















Қорытынды


Қиын емес,

бірақ

мүмкін-

сәл

қиналдым.

Қиын,бірақ

түсінуге

тырыстым.


Қиын, бірақ

бар

түсінігімді

қолдана

білдім.

Қиын, бірақ

сабақты

игерген

сияқтымын

Қиын, соған қара-

мастан барлық

тапсырмаларды

орындап шықтым



Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

кесте

Оқу тапсырмасы

"Тәуелсіз ел - Қазақстан" ой толғау жазу
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!