Тақырыбы: «Қыс».
Өткізген: Болат Бекзат
Тақырыбы: «Қыс».
Мақсаты: Балалардың қыс туралы білімдерін жалпылау. Берілген материалға сүйеніп, ауызекі сөйлеуге машықтыру, сурет бойынша әңгіме құрастыру қабілетін дамыту, сөздік қорын молайту, есту және көру, назар аудару, ұсақ маторикасын дамыту, тәрбиеленушілердің әңгіме айтушыға және тыңдаушыға деген құрметке тәрбиелеу.Көрнекі құралдар: «Қыс» тақырыбындағы суреттер, өрмекші бейнеленген макет, ағаш макеті, көк-қызыл түсті жолақты қағаздар, өрмекші өрмегінің схемасы, «қысқы орман дыбыстары» жазылған аудио дискі, ойыншық аққала, «Алтын күншуақтар».
Амандасу:Мейірімді жүрекпен,Ақпейілді тілекпен.Амандасып алайық,Бір жадырап қалайық.Келіп қалған қонақтарды,Сүіп, сүйіп алайық.
Жылы лебіз:- Мейірімді болайық!- Әдемі болайық!- Күніміз жарық болсын!- Балабақшамыз жайнай берсін!- Бәріміз дос болайық!
Тәрбиеші: Бүгін балалар бізге қонақ келді, бірақ қонағымыздың кім екенін табу үшін, алдымен жұмбақтың шешімін табыңдар:Аппақ, аппақ қар дала,Домалатар бар бала,Мұрны сәбіз, өзі нағыз,Ол кім?(Аққала)
Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар балалар, біздің қонағымыз Аққала екен, ол да бізге жұмбақ жасырмақшы.Шанамен зырлап желетін,Шаңғы, коньки тебетін.Аққала жасап ойнайтын,Қай мезгіл деп ойлайсың?(Қыс)
Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Жұмбақтың шешімін дұрыс таптыңдар. Бірақ жұмбақ қыс туралы екенін қайдан білдіңдер?Балалардың жауабы.
Тәрбиеші:- Ал қазір жылдың қай мезгілі?- Қыс мезгілі.- Қыс мезгілі орыс тілінде қалай аталады? (Зима)- Қыс мезгілінің неше айы бар? (3 ай бар)- Атап берші?- Желтоқсан, қаңтар, ақпан.- Қазір қай ай?- Ақпан айы. (Февраль)
Ұйымдастыру-іздестіру кезеңі: «Өрмекші» ойынымен басталады.Тәрбиеші: Балалар, қараңдаршы бізге тағы кім келді қонаққа? (Өрмекші). Дұрыс балалар. Өрмекші қыстың не екенін білмейді ғой, өйткені ол қыста ұйықтайды. Қане қыста не жақсы екенін айтайықшы. Ол үшін біз мына жолақтардан өрмек құрамыз:
Қызыл жолақ (жақсы)Көк жолақ (жаман)- Жаңа жыл- Күн суық, аяз- Шанамен, конькимен- Суық жел соғады- Шаңғымен сырғанау- Құстарға жем жоқ- Қысқы қызықтар- Гуілдеп боран соғады- Әдемі қаралар
Тәрбиеші: Қараңдаршы,біздің өрмегіміз қандай әдемі болды. Қане, қанша қызыл, қанша көк өрмек болды, санайықшы. Қандай өрмек көп? (Қызыл). Олай болса қыс мезгілі ұнайды ғой.Саусақ жаттығуы: «Ёлка» - шырша.
Тәрбиеші: Ал біз сендермен тағы ойын ойнаймыз. Ойынымыздың аты: Тізбектер. Мен допты лақтырып қоямын, сендер тізбектеп жауап бересіңдер.- (аю+қыс=қысқы ұйқыда)- (қоян+қыс=ақ тон)- (тиін+қыс=қысқы қорегі бар)- (құс+қорегі жоқ=жылы жаққа ұшып кетеді)- (адам+аяз=тон)- (ағаш+жапырақ=ағаштар жапырақсыз)- (қар+ойын=ұлпа қарлар)Сергіту жаттығуы.
Тәрбиеші: Балалар, ойын қысқы орман дыбыстары бізге демалуға көмектеседі. Қыс – сыйқыршы бізді қысқы орманға апарады.Қане, көзімізді жұмып, қысқы орманды елестетейік. Қысқы орманда қандай дыбыстарды естуге болатынын тыңдап көрейік. Тыңдаңдаршы мұз астындағы сылдыраған судың дыбысы, аңшы келе жатыр, аяғын басқан сайын қар сықырлайды, қасқыр ұлыйды. Міне орман тағы да тыныштыққа бөленді.Қане, қысқы орманда біз не естідік, не білдік есімізге түсірейікші? Қысқы орманға барып қандай күйде болдыңдар, көңіл күйлеріңді айтыңдаршы неге? (Қуаныш, қорқыныш, қобалжу).Сурет салу: Аққала.Саусақ жаттығуы: Орысша.
Қорыту:Тәрбиеші: Балалар бүгін біз жылдың қай мезгілі туралы айттық. (Қыс).Жарайсыңдар, сендердің қыс туралы қызықты әңгімелерің үшін өрмекші сыйлықтар әкелді, қазір далада қыс, суық аяз болғандықтан өрмекші сендерге жылылық, мейірімді күнді, сыйға береді, бұл күн сендерге жылулық беріп, жақсы көңіл күйлеріңді сақтайды.