|
Білім беру дағдысы: Әлеумет Бөлім : Қоршаған ортамен таныстыру |
Мектеп: |
||||
|
Күні: |
Мектепалды сыныбы тәрбиешісі |
||||
|
Сынып: 0 " " |
Қатысқан балалар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Тақырыбы: |
Жыл мезгілдері қыс көктем |
||||
|
ҰІӘ тің міндеті; |
1.Жыл мезгілдері жайлы түсініктерін кеңейту . Сөйлеу дағдысын дамыту 2... Балалардың жыл мезгілдері мен қоршаған орта туралы білімдерін пысықтау. Қыс көктемнің белгілері туралы білімдерін кеңейту 3. Балалардың сөйлемдермен жұмыс жасау дағдыларын бекіту және оларды суреттермен байланыстыру, сұрақтарға жауап беру:Тапсырмаларды орындату арқылы талаптану, іздену секілді қасиеттерін тəрбиелеу. 4. Ұжым болып, жұмыс жасауға , ұқыпты болуға тəрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Таным Қатынас,,әлеумет, шығармашылық |
||||
|
Көрнекілігі |
Интерактивті тақта, № 1 жұмыс дəптері. Шаңырақ, асықтар, карточка көрнекіліктер |
||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Жануарлардың немен қоректенетінін үйрену |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||
|
ҰІӘ басы
0-5мин |
Балалар оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, қонақтар мен амандасып, бір-бірімізге сәттілік тілейік. Психологиялық дайындық: Білгір қазақ баласы - Жарайсыңдар балалар. Асықтар арқылы топқа бөліну Балалар қорапшаның ішінен асықтардан аламыз. Қорапшада екі түрлі түсті асықтар бар бірі қызыл бірі көк түсте Қызыл түстегі асықты алғандар қызыл түстегі сандық тұрған үстелге, ал көк түстегі асықты алғандар көк сандық тұрған үстелге отырамыз. Жақсы қатысқан балаларға осы қорапшаларға мадақтамалар беріп отырамын ҰІӘ соңында жеңімпаз топты анықтаймыз. |
Күн суреті.
Асықтар
|
|||
|
ҰІӘ ортасы
5-23мин |
Алдыңғы ұйымдастырылған іс-әрекетімізде балалар жанды табиғатқа жататын жануарлар және жануарлар немен қоректенетінін біліп алдық суретке қарап, суреттегі жануарлар немен қоректенеді екен есімізге түсіреміз. Жарайсыңдар Ал енді балалар бүгін
біздер сіздер мен жыл мезгілдері болған қыс көктем белгілері жайлы
үйренеміз Бір жылда қанша мезгіл бар балалар мезгілдерді
атайықшы Жарайсыңдар балалар
көктем мезгілі келеді. Көктемде қандай маусымдық құбылыстар
болады. 1.Әліппе-дәптер мен жеке шығармашылық жұмыс суретте көктемге тән қандай белгілер суреттелген аяқтап салып шығамыз сергіту сәті 2. тапсырма мнемотехникалық кестеге қарап, өлең шумағын жаттау Көктем келді құлпырып, Арықтардан су ақты. Мал төлдеді мыңғырып, Бәйшешектер гүл ашты әліппе дәптермен жұмыс. Суретке қарап, ең бірінші гүлдейтін қыр гүлін атаңыздар Бәйшешек (подснежник) - дара жарнақтылар класы, құртқашаштар тұқымдасына жатады. Ғылыми аты шафран, ел арасында "бәйшешек" деп аталып кеткен. Көктем айының басталуын күтпей ақпанның аяғында қар кетер-кетпестен жер бетіне гүлдеп шығады. 3-тапсырма әліппе дәптерімізде берілген үзік сызықтарды бастырып жазамыз. |
|
|||
|
ҰІӘ Рефлексия. 2 мин |
Жарайсыңдар балалар енді әр топ қанша мадақтамадан жинады. Санайықшы? Балалар санайды.
Балалар енді бүгінгі өтілген ҰІӘ ұнадыма? Кері байланыс Киіз үй әдісі
|
Мадақтамалар
|
|||
|
Күтілетін нәтиже: Жыл мезгілдерін анық айта алады, маусымдық құбылыстарды біледі. Өз ойларын толық жеткізе алуға үйренеді. Сөздік қорлары дамиды. |
|||||

Бәйшешек

Қызғалдақ

Раушан

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қыс көктем белгілері
Қыс көктем белгілері
|
Білім беру дағдысы: Әлеумет Бөлім : Қоршаған ортамен таныстыру |
Мектеп: |
||||
|
Күні: |
Мектепалды сыныбы тәрбиешісі |
||||
|
Сынып: 0 " " |
Қатысқан балалар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Тақырыбы: |
Жыл мезгілдері қыс көктем |
||||
|
ҰІӘ тің міндеті; |
1.Жыл мезгілдері жайлы түсініктерін кеңейту . Сөйлеу дағдысын дамыту 2... Балалардың жыл мезгілдері мен қоршаған орта туралы білімдерін пысықтау. Қыс көктемнің белгілері туралы білімдерін кеңейту 3. Балалардың сөйлемдермен жұмыс жасау дағдыларын бекіту және оларды суреттермен байланыстыру, сұрақтарға жауап беру:Тапсырмаларды орындату арқылы талаптану, іздену секілді қасиеттерін тəрбиелеу. 4. Ұжым болып, жұмыс жасауға , ұқыпты болуға тəрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Таным Қатынас,,әлеумет, шығармашылық |
||||
|
Көрнекілігі |
Интерактивті тақта, № 1 жұмыс дəптері. Шаңырақ, асықтар, карточка көрнекіліктер |
||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Жануарлардың немен қоректенетінін үйрену |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||
|
ҰІӘ басы
0-5мин |
Балалар оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, қонақтар мен амандасып, бір-бірімізге сәттілік тілейік. Психологиялық дайындық: Білгір қазақ баласы - Жарайсыңдар балалар. Асықтар арқылы топқа бөліну Балалар қорапшаның ішінен асықтардан аламыз. Қорапшада екі түрлі түсті асықтар бар бірі қызыл бірі көк түсте Қызыл түстегі асықты алғандар қызыл түстегі сандық тұрған үстелге, ал көк түстегі асықты алғандар көк сандық тұрған үстелге отырамыз. Жақсы қатысқан балаларға осы қорапшаларға мадақтамалар беріп отырамын ҰІӘ соңында жеңімпаз топты анықтаймыз. |
Күн суреті.
Асықтар
|
|||
|
ҰІӘ ортасы
5-23мин |
Алдыңғы ұйымдастырылған іс-әрекетімізде балалар жанды табиғатқа жататын жануарлар және жануарлар немен қоректенетінін біліп алдық суретке қарап, суреттегі жануарлар немен қоректенеді екен есімізге түсіреміз. Жарайсыңдар Ал енді балалар бүгін
біздер сіздер мен жыл мезгілдері болған қыс көктем белгілері жайлы
үйренеміз Бір жылда қанша мезгіл бар балалар мезгілдерді
атайықшы Жарайсыңдар балалар
көктем мезгілі келеді. Көктемде қандай маусымдық құбылыстар
болады. 1.Әліппе-дәптер мен жеке шығармашылық жұмыс суретте көктемге тән қандай белгілер суреттелген аяқтап салып шығамыз сергіту сәті 2. тапсырма мнемотехникалық кестеге қарап, өлең шумағын жаттау Көктем келді құлпырып, Арықтардан су ақты. Мал төлдеді мыңғырып, Бәйшешектер гүл ашты әліппе дәптермен жұмыс. Суретке қарап, ең бірінші гүлдейтін қыр гүлін атаңыздар Бәйшешек (подснежник) - дара жарнақтылар класы, құртқашаштар тұқымдасына жатады. Ғылыми аты шафран, ел арасында "бәйшешек" деп аталып кеткен. Көктем айының басталуын күтпей ақпанның аяғында қар кетер-кетпестен жер бетіне гүлдеп шығады. 3-тапсырма әліппе дәптерімізде берілген үзік сызықтарды бастырып жазамыз. |
|
|||
|
ҰІӘ Рефлексия. 2 мин |
Жарайсыңдар балалар енді әр топ қанша мадақтамадан жинады. Санайықшы? Балалар санайды.
Балалар енді бүгінгі өтілген ҰІӘ ұнадыма? Кері байланыс Киіз үй әдісі
|
Мадақтамалар
|
|||
|
Күтілетін нәтиже: Жыл мезгілдерін анық айта алады, маусымдық құбылыстарды біледі. Өз ойларын толық жеткізе алуға үйренеді. Сөздік қорлары дамиды. |
|||||

Бәйшешек

Қызғалдақ

Раушан

шағым қалдыра аласыз




















