Сабақтың тақырыбы: Сөйлеп үйренейік.
Сабақтың мақсаты: Тақырып бойынша білімдерін кеңейтіп, баланың танымдық қабілеттерін жан-жақты дамыту.
Білімділік: Қыс мезгілімен таныстыру.
Түзете-дамытушылық: Жаңа тақырып бойынша сөздік қорын дамыту. Тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін (ойлау, қабылдау, есте сақтау, зейін) түзете отырып дамыту. Ұсақ қол моторикасын дамыту.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, әдемі сөйлеуге, тақырыптық суреттер арқылы өз ойын айтуға үйрету.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, түсіндіру, бақылау, ойын, ақпарат алмасу.
Сабақтың көрнекілігі: Тақырыптық суреттер, дидактикалық ойындар, дамытушы ойыншықтар және дамытушы планшеттер, тапсырмалар қатары, қайшы, желім.
|
Іс – әрекет барысы |
Сабақ барысы |
|
Ұйымдастыру кезеңі Негізгі бөлім Қорытындылау кезеңі |
ІІ Өткен сабақ:
ІІІ Жаңа сабақ:
«Қысқа байланысты заттарды боя» Мақсаты: Сөздік қорын молайту, танымдық іс-әрекеттерді дамыту. Барысы: Балаға тақырыптық сурет беріледі, тақырыпқа байланысты заттарды табады.
«Түстерімен боя» Мақсаты:Ұсақ қол моторикасын және зейін бөлінісін дамыту.
Барысы: Балаға аққала мен шыршаның
суреті салынған шаблон беріледі. Бала әрбір бөлігін өз түсімен
бояйды. «Аязда» Мақсаты: Баланың ойлау және логикалық ойлауын дамыту. Барысы: Берілген шаблонда лабиринт бейнеленген. Лабиринттен шығу жолын табу керек.
«Айырмашылығын тап» Мақсаты: Баланың ойлау және логикалық ойлауын, зейін бөлінісін дамыту. Барысы: Бірдей екі сурет беріледі. Бала сол суреттен айырмашылық табады.
«Қолғап» Мақсаты: Баланың ойлау және логикалық ойлауын, зейін бөлінісін, есте сақтауын дамыту. Барысы: Қолғаптың ішінде боялмаған пішіндер бар, бала сол пішіндерді өз түстерімен бояп, қолғапты безендіреді.
«Байланыстыр» Мақсаты: Баланың танымдық қабілеттерін дамыту . Барысы: Балаға бірнеше аққала беріледі. Бірдей екі аққаланы бір-бірімен байланыстырады.
«Кел ойнаймыз» Мақсаты: Еңбектеу арқылы баланың жалпы психикалық дамуына және мидың жұмыс жасауына ықпал ету. Барысы: Маман өзі бастап баланы еңбектеткізіп үйретеді. Еңбектеп бір-бірін қуалап ойнауға болады. «Доп ойнайық» Мақсаты: Доппен ойнау арқылы баланы сөйлеуге тарту, сөздерді атау арқылы сөздік қорын молайту. Барысы: Балансирге баланы тұрғызып допты лақтыра отырып маман екеуі кезек тақырыпқа байланысты сөздерді атайды.
планшеттермен жұмыс.
ІV Нейропсихологиялық жаттығу Мақсаты: Мидың екі жарты шарының дамуына ықпал ету. Үлгі бойынша орындау қажет
V Сабақты қорытындылау:
- Қандай тапсырмалар орындадық? - Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?
VІІ. Үйге тапсырма
Көңілді қыс! Балалар шықты далаға, Ойнап, күліп жүр енді. Шаналармен озады, Аққаланы соғады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қыс мезгілі
Қыс мезгілі
Сабақтың тақырыбы: Сөйлеп үйренейік.
Сабақтың мақсаты: Тақырып бойынша білімдерін кеңейтіп, баланың танымдық қабілеттерін жан-жақты дамыту.
Білімділік: Қыс мезгілімен таныстыру.
Түзете-дамытушылық: Жаңа тақырып бойынша сөздік қорын дамыту. Тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін (ойлау, қабылдау, есте сақтау, зейін) түзете отырып дамыту. Ұсақ қол моторикасын дамыту.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, әдемі сөйлеуге, тақырыптық суреттер арқылы өз ойын айтуға үйрету.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, түсіндіру, бақылау, ойын, ақпарат алмасу.
Сабақтың көрнекілігі: Тақырыптық суреттер, дидактикалық ойындар, дамытушы ойыншықтар және дамытушы планшеттер, тапсырмалар қатары, қайшы, желім.
|
Іс – әрекет барысы |
Сабақ барысы |
|
Ұйымдастыру кезеңі Негізгі бөлім Қорытындылау кезеңі |
ІІ Өткен сабақ:
ІІІ Жаңа сабақ:
«Қысқа байланысты заттарды боя» Мақсаты: Сөздік қорын молайту, танымдық іс-әрекеттерді дамыту. Барысы: Балаға тақырыптық сурет беріледі, тақырыпқа байланысты заттарды табады.
«Түстерімен боя» Мақсаты:Ұсақ қол моторикасын және зейін бөлінісін дамыту.
Барысы: Балаға аққала мен шыршаның
суреті салынған шаблон беріледі. Бала әрбір бөлігін өз түсімен
бояйды. «Аязда» Мақсаты: Баланың ойлау және логикалық ойлауын дамыту. Барысы: Берілген шаблонда лабиринт бейнеленген. Лабиринттен шығу жолын табу керек.
«Айырмашылығын тап» Мақсаты: Баланың ойлау және логикалық ойлауын, зейін бөлінісін дамыту. Барысы: Бірдей екі сурет беріледі. Бала сол суреттен айырмашылық табады.
«Қолғап» Мақсаты: Баланың ойлау және логикалық ойлауын, зейін бөлінісін, есте сақтауын дамыту. Барысы: Қолғаптың ішінде боялмаған пішіндер бар, бала сол пішіндерді өз түстерімен бояп, қолғапты безендіреді.
«Байланыстыр» Мақсаты: Баланың танымдық қабілеттерін дамыту . Барысы: Балаға бірнеше аққала беріледі. Бірдей екі аққаланы бір-бірімен байланыстырады.
«Кел ойнаймыз» Мақсаты: Еңбектеу арқылы баланың жалпы психикалық дамуына және мидың жұмыс жасауына ықпал ету. Барысы: Маман өзі бастап баланы еңбектеткізіп үйретеді. Еңбектеп бір-бірін қуалап ойнауға болады. «Доп ойнайық» Мақсаты: Доппен ойнау арқылы баланы сөйлеуге тарту, сөздерді атау арқылы сөздік қорын молайту. Барысы: Балансирге баланы тұрғызып допты лақтыра отырып маман екеуі кезек тақырыпқа байланысты сөздерді атайды.
планшеттермен жұмыс.
ІV Нейропсихологиялық жаттығу Мақсаты: Мидың екі жарты шарының дамуына ықпал ету. Үлгі бойынша орындау қажет
V Сабақты қорытындылау:
- Қандай тапсырмалар орындадық? - Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?
VІІ. Үйге тапсырма
Көңілді қыс! Балалар шықты далаға, Ойнап, күліп жүр енді. Шаналармен озады, Аққаланы соғады. |
шағым қалдыра аласыз



















