-
Баламен
сәлемдесу.
-
Көңіл-күйін, ауа-райын, жыл
мезгілін, ай аттарын сұрау.
-
Сұрақ-жауап арқылы баланың
қызығушылығын оятып, назарын сабаққа аудару.
ІІ Өткен
сабақ:
ІІІ Жаңа
сабақ:
«Қысқа байланысты заттарды
боя»
Мақсаты: Сөздік қорын молайту, танымдық
іс-әрекеттерді дамыту.
Барысы: Балаға тақырыптық сурет
беріледі, тақырыпқа байланысты заттарды табады.
«Түстерімен боя»
Мақсаты:Ұсақ қол моторикасын және
зейін бөлінісін дамыту.
Барысы: Балаға аққала мен шыршаның
суреті салынған шаблон беріледі. Бала әрбір бөлігін өз түсімен
бояйды.
«Аязда»
Мақсаты: Баланың ойлау және логикалық
ойлауын дамыту.
Барысы: Берілген шаблонда лабиринт
бейнеленген. Лабиринттен шығу жолын табу керек.
«Айырмашылығын тап»
Мақсаты: Баланың ойлау және логикалық
ойлауын, зейін бөлінісін дамыту.
Барысы: Бірдей екі сурет беріледі.
Бала сол суреттен айырмашылық табады.
«Қолғап»
Мақсаты: Баланың ойлау және логикалық
ойлауын, зейін бөлінісін, есте сақтауын дамыту.
Барысы: Қолғаптың ішінде боялмаған
пішіндер бар, бала сол пішіндерді өз түстерімен бояп, қолғапты
безендіреді.
«Байланыстыр»
Мақсаты: Баланың танымдық қабілеттерін
дамыту .
Барысы: Балаға бірнеше аққала
беріледі. Бірдей екі аққаланы бір-бірімен
байланыстырады.
«Кел ойнаймыз»
Мақсаты: Еңбектеу арқылы баланың жалпы
психикалық дамуына және мидың жұмыс жасауына ықпал
ету.
Барысы: Маман өзі бастап баланы
еңбектеткізіп үйретеді. Еңбектеп бір-бірін қуалап ойнауға
болады.
«Доп ойнайық»
Мақсаты: Доппен ойнау арқылы баланы
сөйлеуге тарту, сөздерді атау арқылы сөздік қорын
молайту.
Барысы: Балансирге баланы тұрғызып
допты лақтыра отырып маман екеуі кезек тақырыпқа байланысты
сөздерді атайды.
планшеттермен жұмыс.
ІV Нейропсихологиялық
жаттығу
Мақсаты:
Мидың екі
жарты шарының дамуына ықпал ету.
Үлгі бойынша орындау
қажет
V Сабақты
қорытындылау:
- Қандай
тапсырмалар орындадық?
- Бүгінгі
сабақ саған ұнады ма?
VІІ. Үйге
тапсырма
-
Дәптермен
жұмыс
-
Тақпақ
жаттау
Көңілді
қыс!
Балалар
шықты далаға,
Ойнап,
күліп жүр енді.
Шаналармен озады,
Аққаланы
соғады.
|