Ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Ортаңғы
«Балдырған»тобы
Білім беру саласы:
Коммуникация
Бөлімі:Сөлеуді
дамыту
Тақырыбы:«Қыс қызығы» (Сурет
бойынша әңгімелеу)
Мақсаты: Балаларға қыста да
әртүрлі ойын-сауық қызықтар болатынын
айту.
Білімділік: Балаларды сурет
бойынша әңгіме құрып үйретуді жалғастыру, балалардың ойларын
жинатуға жаттықтыру.
Дамытушылық:Балалардың ойлау
қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа,
достыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік: Қыс мезгілінің
суреттері.
Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап,
әңгімелеу.
Қостілділік компонент:
Қыс-зима, аяз-мороз.
Оқу
қызметі
|
Тәрбиешінің
қызметі
|
Балалардың
қызметі
|
Мотивациялық-қозғаушы
күш
|
Жұмбақ
шешу
Қоймасын қыс
ақтарып,
Жерді жапты ақ
мамық
-Ол не
балалар?
-Ендеше қар қай мезгілде
жауады?
|
Қар
Қыс мезгілінде қар
жауады.
|
Ұйымдастыру-іздестіру
|
«Ақшақар» өлеңін
оқу
Далада қар
борайды,
Ақ мамыққа
орайды
Мз болады
қатады,
Жып-жылтыр болып
жатады
-Балалар қар қандай
болады?
-Балалар аязды күні
қарды басып жүрсек қандай дыбыс
шығады?
-Қысқы қандай
ойындарды білесіңдер?
-Иә, тағы қандай
ойындарды білесіңдер?
«М» «Н» дыбыстарына
жаттығу орындату
М-м-м-мұз
Ма-ма-ма-марал
На-на-на-нан
Сергіту
жаттығуы:
Ал, балалар
келіңдер,
Бой жазайық
бәріміз.
Мойнымызды
бұрамыз,
Қолымызды
созамыз.
Аяқтармен том-том
басып,
Орнымызға
барамыз
Д/о: «Аққаланы
жина»
Шарты: Пішіні әр түрлі
дөңгелектерден аққала жасау.
|
Тақпақты мұқият
тыңдайды
Қар аппақ, ұлпа,
жұп-жұмсақ мамықтай ұлпа
болады.
Сықыр-сықыр
Аққала
жасау,
Шанамен сырғанау,
коньки тебу, шаңғы тебу
Дыбыстарды анық
айтуға тырысу
Сергіту сәтін өлең
шумағының ырғағымен қимыл-қозғалыс арқылы
орындау
Ойынды қызыға
ойнайды
|
Рефлекстік-түзетшілік
|
Балаларды соңынан оқу
іс-әрекетке белесенділік танытқаны үшін
мадақтау
|
Балалар қуанышты сезімде
болады
|
Күтілетін
нәтиже:
Біледі:Бірінің сөзін бірі тыңдай
білу;
Игереді:Дыбыстарды анық
айтуды;
Меңгереді:Әңгімелей
біледі;