Уәждемелік-түрткелік
кезені.
|
-Аяз жылдың қай мезгілінде
болады? -Аяз қандай болады? -Аязды күні ойнауға бола ма? -Қандай
қысқы ойындарды білесіңдер?
|
Бәрі қол ұстасып
бір- біріне қуаныш сыйлайды.
-Қыс мезгілінде
болады.-Қатты, суық. Бетті, қолды үсітіп жібереді.
- Аққала соға мыз, сырғанай мыз, шаңғы,
шана,ойнаймыз.
|
Ұйымдастыру ізденістік
кезең
|
Жұмбақ
шешу.
Қолы менен қаламы
жоқ,
Бірақ сурет салады көп.
(АЯЗ)
-Қарлы боранымен, сықырлаған
аязымен қыс келді. Бірақ біз қыстан қорықпаймыз, денемізді
шыңдаймыз, жылы киінеміз. Сырғанақ ойнап, аққала
жасаймыз.
-Бүгін, бізге аққала қонаққа
келіпті.
Ауыл алды
ақшақар,
Ақша қарда
балалар.
Соғып жатыр
аққала,
Жалқауы жоқ
жұмысқа.
Аққаламен қосылып, 1-2 жалпы дамыту жаттығуын
орындату. -Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен сендермен бірге
ойнайын деп келдім. Дала өте суық екен. Біз тоңып барамыз,
денемізді қыздырып жаттығу жасайық.
Қыздырайық денені,
Кел, балалар, кел бері.
Қыздырайық денені, Орнымызда
тұрып-ақ.
Жүгірейік бір уақ бір, екі, үш, (орындарында
тұрып жүгіреді).
Бір, екі, үш!
Екпіндей түс,
Аяқты алға созайық. (аяқтарын алға кезек-кезек
көтереді).
Тік көтеріп қозғайық!
Аққаланың
келесі тапсырмасы: «Қысқы ойындар» тақырыбына сурет бойынша
әңгіме не ертегі құрастыру. Аққала дорбасынан төмендегідей тірек
сөздерді шығарады. Тәрбиеші сөздерді балаларға оқып, осы сөздерді
қатыстырып сөйлемдер, әңгіме құрастыру керектігін айтады. Тірек
сөздер: ақ қоян, мәнерлеп сырғанау,
сұр қасқыр, шаңғы, хоккей, шайба, таяқ, шанасымен
жүйткиді.
Тірек сұрақтар:
Ақ қоян, сұр қасқыр, түлкі және кірпі қандай
ойындар ойнады?
Ақ қоян не істеді?
Хоккей ойнау үшін қандай құралдар
қажет?
Кірпі сыртқа не алып
шықты?
Дәптерге қысқы ойынға қажетті құралдың суретін
салады.
Дидактикалық
ойын:«Кім жылдам» ойынының шарты: тәрбиеші
тақтаға шананың, шаңғының, коньки, аққала, т.б. суреттерін іледі.
Балалар суреттегі заттардың атын айтады, содан соң сол сөздерді
қатыстырып сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастырады.Балалар қысқы
ойындар туралы сабақ барысында алған білімдерін ортаға
салады.
|
Жұмбақ
шешеді.
Тәрбиешіні мұқият
тыңдайды.
Қимылмен
көрсетеді.
Сурет бойынша сөйлем, сөз
тіркестерін, әңгіме құрайды.
Ойын
ойнайды.
Қысқы ойындар туралы өз
ойларын айтады.
|