Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру саласы: Қатынас,шығармашылық.

    Бөлімі: Тіл дамыту,сурет салу.

    Тақырыбы: «Қыс қызығы»

    Мақсаты: Шығармашылықты әңгіме құрастыруды жетілдіру.

    1)Картинадан нақты нысананы бөліп алуды және оған ат қоя білуді, жұмбақ маз мұнын аша білуге үйрету.

    2)Монолог тілін дамыту;бөлініп алынған нысандарды сызба арқылы қосуды,олар

    жайында шығармашылықты әңгіме құрастыру дағдыларын қалыптастыру.Тіл байлықтарын кеңейту:қыс қатты,аязды,қар сықырлайды,жылтыр,тайғақ.

    Зейіндерін,естерін,байқағыштықтарын,шығармашылықтарын,қиялдарын дамыту.

    3)Достыққа,бір-бірін тыңдауға,мейірімділікке тәрбиелеу.

    Технология: ТРИЗ

    Құралдар: «Қысқы ойындар»картинасы,нысандардың үлгілері,мольберт,сиқыр

    лы таяқша,сиқыршылардың суреттері, «сиқырлы» фломастер.

    Сөздік жұмыс: аязды,сықырлайды,боран,тайғақ,жылтыр.

    Билингвальды  компонент: қыс қатты – железная зима,аязды – морозная,қар

    сықырлайды –скрепучий снег,жылтыр – блестящий,тайғақ – скользкий.

    Алдын-ала жасалатын жұмыс:

    1.Табиғат құбылыстарын бақылау.

    2.Қыс мезгілі,қысқы ойындар туралы иллюстрацияларды қарастыру.

    3.А.Құнанбаевтің «Қыс»,Н.Жанаевтің «Қыста»өлеңдерін,орыс халық ертегілерін

    «Екі аяз», «Аяз» оқып беру.

    4. «Қыс келді» атты тақырыпқа әңгімелесу.

    5.Қыс туралы жұмбақтар,мақалдар оқу.

    6. «Біз қыста қалай ойнаймыз?» атты тақырыпқа өз тәжірибелерінен әңгіме құрау.

     

    Оқу іс-әре

    кетінің

    кезеңдері

     

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

     

    Балалардың

    іс-әрекеті

    Мотивац.

    қозғаушы.

    Шаттық шеңбері:

    -Сәлем Күн!

    -Сәлем Жел!

    -Сәлем Жер!

    -Сәлем саған туған ел!

    - Балалар,бүгін біз не туралы әңгімелейтінімізді

    жұмбақ шешу арқылы білетін боламыз.

    Жұмбақ:

    Шанамен зырлап желетін,

    Шаңғы,коньки тебетін.

    Аққала жасап ойнайтын,

    Қай мезгіл деп ойлайсың?

    Бірге өлең сөздерін қайта

    лайды.

     

     

     

    Қызығушылық танытады.

     

    Мұқият тыңдап,шешуін

    табады.

     

     

    -Қыс мезгілі.

    Ұйымдаст.

    ізденістік

    -Дұрыс,қыс мезгілі.Қалай ойлайсыңдар ,неге «қыс

    тың қамын жаз ойла», «мұрныңды аяздан сақта»

    деп айтады?

    -Балалар,айтыңдаршы қыста қандай өзгерістер  бо

    лады?

     

    -Қыс қандай болады?

     

    -Сонымен қатар,қыс мезгілі балалардың сүйікті қыс

    қы ойындарының мезгілі.Қандай қысқы ойын түрле

    рін білесіңдер?

     

     

    -Қыста сендер әртүрлі ойындар ойнайсыңдар.Бүгін

    мен сендерге «Қыс қызығы» атты картина арқылы

    әңгіме құруды ұсынамын.

    -Суретте қандай жыл мезгілі бейнеленген?

    -Оны қайдан білдіңдер?

    -Тағы қайдан?

     

     

     

    -Ауа-райы қандай?

     

    Ойын «Дүрбі»

    -Қолымызға дүрбімізді алып картинаны зерттейміз.

    Бізге досымыз «Бәрін бөл»сиқыршысы көмектеседі.

    («Бәрін бөл» сиқыршысының суретін іледі.)

    -Ол нысандарды бөлуді талап етеді.Жақсылап қараң

    дар,суретте кімдер,нелер бейнеленген?

    -Кәне кім қандай нысанды бөліп алады?

     

     

    -Суретте үлкен адамдар не істеп жүр?

    -Балалар не істеп жүр?

    -Олар қалай киінген?

    -Суретші суреттегі адамдардың көңіл-күйлерін қа

    лай суреттеген?

     

    Сергіту сәті: «Аққала»

    Қар жауғанда  топ бала,

    Соқтық келіп аққала.

    Мұрны сәбіз,үп-үшкір,

    Көзі көмір қап-қара.

    Көне шелек басында,

    Сыпырғышы қолында.

    Мұзайдынды аршуға,

    Келгендей-ақ ол мұнда.

     

    Ойын «Дос іздеймін»

    («Бәрін қос» сиқыршысының суретін іледі.)

    -Енді бізге «Бәрін қос»сиқыршысы келді,ол нысан дарды бір-бірлерімен қосып,дос іздеуді сұрайды.

    (бала-шана,балалар-аққала,бала-коньки,үлкендер-

    шаңғы,қар-ағаш т.б.)

     

    -Балалар,келесі сиқыршыларымыз бізді сиқырлы саяхатқа шақырады,барамыз ба?

    -Сиқыршылардың аттары: «Бәрін естимін», «Бәрін қолыммен сипаймын».(суреттерін іледі)

    -Бұл сиқыршылар бізді картинаға енуімізді сұрайды,

    көзімізді жұмып сиқырлы кілемге отырып ұшайық.

    Ойын: «Картинаға ену».

    (шығармашылық тапсырмалар беріледі)

    -Не естіп тұрсыңдар?

    -Не сезіп тұрсыңдар?

     

    Сергіту сәті:

    Боран гулеп соғады,

    Айналаны орады.

    Баста – тымақ,

    Үстінде – тон.

    Қайсар қалай тоңады?

     

    Аяғында – саптама,

    Өзіне дәл,шақ қана.

    Қолда –қамшы,астында – ат.

    Мақта,мейлі

    Мақтама.

    Қайсар бейне атамдай,

    Қой қайырған шопандай.

     

    -Балалар,картинадан шығып топқа қайтатын уақыт

    келді.Барлығымыз көзімізді жұмып сиқыршыларды

    бізді қайтарсын деп өтінейік.(топқа оралу)

    -Балалар,бізге тағы бір сиқыршы қонаққа келіпті,

    оның аты «Уақыт көлігімен» екен.

    -Бұл сиқыршы суреттегі бір кейіпкерді таңдап,сол

    кейіпкердің атынан осында келмес бұрын не болды,

    содан кейін не болатыны жайлы әңгімелеуді сұрай

    ды.Әңгімелеріңе ат қойыңдар.Әңгімені қалай бастай

    тындарыңды,оны қалай жалғастыратындарыңды ,не

    мен аяқталатынын анықтап алыңдар.Бір-бірлеріңнің

    сөздеріңді қайталамауға тырысыңдар.

     

     

    Өз ойларын айтады.

     

     

    -Қар жауады,суық жел со

    ғады,күннің көзі аз қызды

    рады т.б.

    -аппақ,суық,аязды,қырау

    лы,қарлы,мұзды т.б.

    -Шанамен сырғанаймыз,

    шаңғы,коньки тебеміз,қар

    лақтырып ойнаймыз,аққа

    ла жасаймыз т.б.

     

    Балалар орындықтарына

    отырады.

     

    -Суретте қыс мезгілі бейнеленген,өйткені айнала аппақ қар,адамдар жылы киінген.

    -Картинаның аты «Қыс қызығы» болғандықтан.

    -Ауа-райы ашық,аязды,

    суық т.с.

     

    Қолдарына дүрбіні алып

    картинаны қарайды.

    -Мен шананы бөліп алам

    -мен қарды бөліп аламын

    -мен аққаланы бөліп ала

    мын

    -мен ағашты бөліп аламын т.с.

    Қойған сұрақтарға жауап

    береді.

     

    -Көңілді,қуанышты,т.б.

     

     

    Балалар өлең мазмұнына

    байланысты іс-қимылдар

    жасайды.

     

     

     

     

     

     

     

    Балалар өзара нысандар

    ды қосып,оларға дос із

    дей бастайды,неге қосқа

    нын дәлелдейді.

     

     

     

    -Иә,барамыз.

    Мұқият тыңдайды,сиқыршылар

    мен танысады.

     

     

    Көздерін жұмып не естіп

    тұрғандарын,не сезіп тұр

    ғандарын айтады.

     

     

    Орнынан тұрып,қолды

    екі жаққа созып айнала

    ды.

    Басын ұстап,үстін сипа

    лап көрсетеді.Қолдарын

    екі жаққа жаяды.

     

    Қол белде,екі аяғын кезек-кезек созып көрсе

    теді.Оң қолын жоғары

    көтереді,сол қолын жүген

    ұстағандай алға-артқа қоз

    ғап,орнында алға,артқа

    шабады.

     

    Көздерін жұмады,топқа қайтаруды өтінеді.

     

    Қызыға тыңдайды.

     

     

    Өздерінің құрған әңгіме

    лерін айтады.(3-4 бала)

    Рефлексия

    лық-түзе

    тушілік.

    -Қандай суретті талдадық?

    -Қандай қонақтар келді?

    -Сиқыршылардың аттары қалай?

    -Жолдастарыңның әңгімесіне қандай баға бересіңдер

    -Кімнің әңгімесі ұнады?

    -Картинаны қарастыру ұнады ма?

    Балалардың әңгімесіне мінездеме береді,мақтайды.

    -Қыс мезгілі қандай тамаша!Сабақтан кейін өз әңгімелеріңе байланысты сурет салуға  және сол су

    реттерден көрме ұйымдастыруды ұсынамын.

     

    -«Қыс қызығы»

    -Сиқыршылар келді

    Балалардың жауаптары.

     

























    Ұйымдастырылған оқу қызметін бақылау парағы



    ҰОҚ бақылау күні: 2.12.2021

    Топ: «Балапан»

    Тақырыбы: Қыс қызығы

    Педагог: Исаева Бибаиша Намиялыевна

    Бақылаушы: Сейдалиева Ботагөз Абановна



    №

    Бақылау элементтері

    Белгі (+)

    ҰОҚ жоспары берілді

    +

    Күтілетін нәтижелер оқыту мақсаттарына сәйкес келеді

    +

    • білім алушылардың қажеттіліктерін ескереді

    +

    • зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған

    +

    Педагог сабақ мақсаттары мен күтілетін нәтижелерді қоюға білім алушыларды тартады

    +

    Сабақтың әр кезеңінде педагог барлық білім алушыларды белсенді оқуға тартады

    +

    Оқу материалын зерделеуді ұйымдастыру кезінде педагог мыналарды қамтамасыз етеді:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Баймуратова Перизат Нуранбайкызы
    14 Наурыз 2023
    376
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Қыс қызығы»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Қыс қызығы»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Шығармашылықты әңгіме құрастыруды жетілдіру. 1)Картинадан нақты нысананы бөліп алуды және оған ат қоя білуді, жұмбақ маз мұнын аша білуге үйрету. 2)Монолог тілін дамыту;бөлініп алынған нысандарды сызба арқылы қосуды,олар жайында шығармашылықты әңгіме құрастыру дағдыларын қалыптастыру.Тіл байлықтарын кеңейту:қыс қатты,аязды,қар сықырлайды,жылтыр,тайғақ.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру саласы: Қатынас,шығармашылық.

    Бөлімі: Тіл дамыту,сурет салу.

    Тақырыбы: «Қыс қызығы»

    Мақсаты: Шығармашылықты әңгіме құрастыруды жетілдіру.

    1)Картинадан нақты нысананы бөліп алуды және оған ат қоя білуді, жұмбақ маз мұнын аша білуге үйрету.

    2)Монолог тілін дамыту;бөлініп алынған нысандарды сызба арқылы қосуды,олар

    жайында шығармашылықты әңгіме құрастыру дағдыларын қалыптастыру.Тіл байлықтарын кеңейту:қыс қатты,аязды,қар сықырлайды,жылтыр,тайғақ.

    Зейіндерін,естерін,байқағыштықтарын,шығармашылықтарын,қиялдарын дамыту.

    3)Достыққа,бір-бірін тыңдауға,мейірімділікке тәрбиелеу.

    Технология: ТРИЗ

    Құралдар: «Қысқы ойындар»картинасы,нысандардың үлгілері,мольберт,сиқыр

    лы таяқша,сиқыршылардың суреттері, «сиқырлы» фломастер.

    Сөздік жұмыс: аязды,сықырлайды,боран,тайғақ,жылтыр.

    Билингвальды  компонент: қыс қатты – железная зима,аязды – морозная,қар

    сықырлайды –скрепучий снег,жылтыр – блестящий,тайғақ – скользкий.

    Алдын-ала жасалатын жұмыс:

    1.Табиғат құбылыстарын бақылау.

    2.Қыс мезгілі,қысқы ойындар туралы иллюстрацияларды қарастыру.

    3.А.Құнанбаевтің «Қыс»,Н.Жанаевтің «Қыста»өлеңдерін,орыс халық ертегілерін

    «Екі аяз», «Аяз» оқып беру.

    4. «Қыс келді» атты тақырыпқа әңгімелесу.

    5.Қыс туралы жұмбақтар,мақалдар оқу.

    6. «Біз қыста қалай ойнаймыз?» атты тақырыпқа өз тәжірибелерінен әңгіме құрау.

     

    Оқу іс-әре

    кетінің

    кезеңдері

     

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

     

    Балалардың

    іс-әрекеті

    Мотивац.

    қозғаушы.

    Шаттық шеңбері:

    -Сәлем Күн!

    -Сәлем Жел!

    -Сәлем Жер!

    -Сәлем саған туған ел!

    - Балалар,бүгін біз не туралы әңгімелейтінімізді

    жұмбақ шешу арқылы білетін боламыз.

    Жұмбақ:

    Шанамен зырлап желетін,

    Шаңғы,коньки тебетін.

    Аққала жасап ойнайтын,

    Қай мезгіл деп ойлайсың?

    Бірге өлең сөздерін қайта

    лайды.

     

     

     

    Қызығушылық танытады.

     

    Мұқият тыңдап,шешуін

    табады.

     

     

    -Қыс мезгілі.

    Ұйымдаст.

    ізденістік

    -Дұрыс,қыс мезгілі.Қалай ойлайсыңдар ,неге «қыс

    тың қамын жаз ойла», «мұрныңды аяздан сақта»

    деп айтады?

    -Балалар,айтыңдаршы қыста қандай өзгерістер  бо

    лады?

     

    -Қыс қандай болады?

     

    -Сонымен қатар,қыс мезгілі балалардың сүйікті қыс

    қы ойындарының мезгілі.Қандай қысқы ойын түрле

    рін білесіңдер?

     

     

    -Қыста сендер әртүрлі ойындар ойнайсыңдар.Бүгін

    мен сендерге «Қыс қызығы» атты картина арқылы

    әңгіме құруды ұсынамын.

    -Суретте қандай жыл мезгілі бейнеленген?

    -Оны қайдан білдіңдер?

    -Тағы қайдан?

     

     

     

    -Ауа-райы қандай?

     

    Ойын «Дүрбі»

    -Қолымызға дүрбімізді алып картинаны зерттейміз.

    Бізге досымыз «Бәрін бөл»сиқыршысы көмектеседі.

    («Бәрін бөл» сиқыршысының суретін іледі.)

    -Ол нысандарды бөлуді талап етеді.Жақсылап қараң

    дар,суретте кімдер,нелер бейнеленген?

    -Кәне кім қандай нысанды бөліп алады?

     

     

    -Суретте үлкен адамдар не істеп жүр?

    -Балалар не істеп жүр?

    -Олар қалай киінген?

    -Суретші суреттегі адамдардың көңіл-күйлерін қа

    лай суреттеген?

     

    Сергіту сәті: «Аққала»

    Қар жауғанда  топ бала,

    Соқтық келіп аққала.

    Мұрны сәбіз,үп-үшкір,

    Көзі көмір қап-қара.

    Көне шелек басында,

    Сыпырғышы қолында.

    Мұзайдынды аршуға,

    Келгендей-ақ ол мұнда.

     

    Ойын «Дос іздеймін»

    («Бәрін қос» сиқыршысының суретін іледі.)

    -Енді бізге «Бәрін қос»сиқыршысы келді,ол нысан дарды бір-бірлерімен қосып,дос іздеуді сұрайды.

    (бала-шана,балалар-аққала,бала-коньки,үлкендер-

    шаңғы,қар-ағаш т.б.)

     

    -Балалар,келесі сиқыршыларымыз бізді сиқырлы саяхатқа шақырады,барамыз ба?

    -Сиқыршылардың аттары: «Бәрін естимін», «Бәрін қолыммен сипаймын».(суреттерін іледі)

    -Бұл сиқыршылар бізді картинаға енуімізді сұрайды,

    көзімізді жұмып сиқырлы кілемге отырып ұшайық.

    Ойын: «Картинаға ену».

    (шығармашылық тапсырмалар беріледі)

    -Не естіп тұрсыңдар?

    -Не сезіп тұрсыңдар?

     

    Сергіту сәті:

    Боран гулеп соғады,

    Айналаны орады.

    Баста – тымақ,

    Үстінде – тон.

    Қайсар қалай тоңады?

     

    Аяғында – саптама,

    Өзіне дәл,шақ қана.

    Қолда –қамшы,астында – ат.

    Мақта,мейлі

    Мақтама.

    Қайсар бейне атамдай,

    Қой қайырған шопандай.

     

    -Балалар,картинадан шығып топқа қайтатын уақыт

    келді.Барлығымыз көзімізді жұмып сиқыршыларды

    бізді қайтарсын деп өтінейік.(топқа оралу)

    -Балалар,бізге тағы бір сиқыршы қонаққа келіпті,

    оның аты «Уақыт көлігімен» екен.

    -Бұл сиқыршы суреттегі бір кейіпкерді таңдап,сол

    кейіпкердің атынан осында келмес бұрын не болды,

    содан кейін не болатыны жайлы әңгімелеуді сұрай

    ды.Әңгімелеріңе ат қойыңдар.Әңгімені қалай бастай

    тындарыңды,оны қалай жалғастыратындарыңды ,не

    мен аяқталатынын анықтап алыңдар.Бір-бірлеріңнің

    сөздеріңді қайталамауға тырысыңдар.

     

     

    Өз ойларын айтады.

     

     

    -Қар жауады,суық жел со

    ғады,күннің көзі аз қызды

    рады т.б.

    -аппақ,суық,аязды,қырау

    лы,қарлы,мұзды т.б.

    -Шанамен сырғанаймыз,

    шаңғы,коньки тебеміз,қар

    лақтырып ойнаймыз,аққа

    ла жасаймыз т.б.

     

    Балалар орындықтарына

    отырады.

     

    -Суретте қыс мезгілі бейнеленген,өйткені айнала аппақ қар,адамдар жылы киінген.

    -Картинаның аты «Қыс қызығы» болғандықтан.

    -Ауа-райы ашық,аязды,

    суық т.с.

     

    Қолдарына дүрбіні алып

    картинаны қарайды.

    -Мен шананы бөліп алам

    -мен қарды бөліп аламын

    -мен аққаланы бөліп ала

    мын

    -мен ағашты бөліп аламын т.с.

    Қойған сұрақтарға жауап

    береді.

     

    -Көңілді,қуанышты,т.б.

     

     

    Балалар өлең мазмұнына

    байланысты іс-қимылдар

    жасайды.

     

     

     

     

     

     

     

    Балалар өзара нысандар

    ды қосып,оларға дос із

    дей бастайды,неге қосқа

    нын дәлелдейді.

     

     

     

    -Иә,барамыз.

    Мұқият тыңдайды,сиқыршылар

    мен танысады.

     

     

    Көздерін жұмып не естіп

    тұрғандарын,не сезіп тұр

    ғандарын айтады.

     

     

    Орнынан тұрып,қолды

    екі жаққа созып айнала

    ды.

    Басын ұстап,үстін сипа

    лап көрсетеді.Қолдарын

    екі жаққа жаяды.

     

    Қол белде,екі аяғын кезек-кезек созып көрсе

    теді.Оң қолын жоғары

    көтереді,сол қолын жүген

    ұстағандай алға-артқа қоз

    ғап,орнында алға,артқа

    шабады.

     

    Көздерін жұмады,топқа қайтаруды өтінеді.

     

    Қызыға тыңдайды.

     

     

    Өздерінің құрған әңгіме

    лерін айтады.(3-4 бала)

    Рефлексия

    лық-түзе

    тушілік.

    -Қандай суретті талдадық?

    -Қандай қонақтар келді?

    -Сиқыршылардың аттары қалай?

    -Жолдастарыңның әңгімесіне қандай баға бересіңдер

    -Кімнің әңгімесі ұнады?

    -Картинаны қарастыру ұнады ма?

    Балалардың әңгімесіне мінездеме береді,мақтайды.

    -Қыс мезгілі қандай тамаша!Сабақтан кейін өз әңгімелеріңе байланысты сурет салуға  және сол су

    реттерден көрме ұйымдастыруды ұсынамын.

     

    -«Қыс қызығы»

    -Сиқыршылар келді

    Балалардың жауаптары.

     

























    Ұйымдастырылған оқу қызметін бақылау парағы



    ҰОҚ бақылау күні: 2.12.2021

    Топ: «Балапан»

    Тақырыбы: Қыс қызығы

    Педагог: Исаева Бибаиша Намиялыевна

    Бақылаушы: Сейдалиева Ботагөз Абановна



    №

    Бақылау элементтері

    Белгі (+)

    ҰОҚ жоспары берілді

    +

    Күтілетін нәтижелер оқыту мақсаттарына сәйкес келеді

    +

    • білім алушылардың қажеттіліктерін ескереді

    +

    • зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған

    +

    Педагог сабақ мақсаттары мен күтілетін нәтижелерді қоюға білім алушыларды тартады

    +

    Сабақтың әр кезеңінде педагог барлық білім алушыларды белсенді оқуға тартады

    +

    Оқу материалын зерделеуді ұйымдастыру кезінде педагог мыналарды қамтамасыз етеді:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Мақала 1 сынып
    14.03.2023
    376
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Баймуратова Перизат Нуранбайкызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации