Қысқа мерзімді жоба «Терезе алдындағы бақша». Бұрыш өсіру.
Тәрбиеші:И.К.Манкебаева.Жоба түрі: Танымды-тәжіребиелікЖоба ұзақтығы: 2 ай.Жоба мақсаты: Балалардың бұрыш өсіруге деген танымдық қызығушылығын дамыту, бұрыштың әр түрлі жағдайларға байланысты өзгеруін бақылау ынтасын ояту, тәжірибе жағдайларын жасауға қызығушылық арттыру, суреттерын орындау.Жоба міндеті:1. бұрыш бөлшектерінің атауы және оның мақсатын түсіндіру.2. Балалардың көкеніс өсіруге деген танымдық қызығушылығын дамыту3. Көкеніс түрлі өсу кезеңіндегі жетілуін көрсету.4. Балаларға өсімдіктің өсуіне судың, жарықтың, жылудың, жердің, пайдалы мағынасын көрсету.5. Тәжіребиелік және танымдылық жұмысқа қызығыушылық ояту.6 Эксперимент жасау, бақылаушылық қабілетін дамыту, қорытынды жасау қабілетін дамыту.Күтілетін нәтежие:Тәжірибенің аяқталу сатысында өсімдіктің өсуіне қандай факторлардың ықпал еткені жайлы (жарық, су, жылу, жер, пайдалы заттар) қортынды жасау.Жобаға қатысушылар:Балалар және тәрбиеші.Жұмыс түрі: бақылау, салыстыру, тәрбие, күтім, суару, қопсыту, қию, бейнелеу, тамақ ретінде пайдалану.Перспективалық жоспарлау:1. бұрыштың үлкендігі, түсі, түрі бойыншы өзгешіліктерін бақылап, салыстыру. Өсімдіктің өсу ретін процессін бақылау.2. Қандай шарттарда өсетінін анықтау.3. Бұрыштың өсіп шығуын бақылау. Алғашқы өсіп шыққан қиярларды аңықтау.4. Күнтізбеге енгізу арқылы қиярдың өсу қарқынын анықтау.5. Піскен бұрыштарды үзіп алу және оны тамаққа пайдалану.Құрал-жабдықтар:Бұрыш ұрықтары, стакандар, суқұйғыш, көң салынған табандық, жұмысқа арналған шалғыштар.Тосынсый сәттері:Жоба жұмысының этаптары:1. Дайындық: жобаның мақсат, міндеттерін анықтау, ақпараттық мәліметтер жинау, «терезе алдындағы бақша» жұмысына жағдай жасау, балалардың жұмыс үйымдастыруларына іс-шараның жобасын жасау - 1 апта2. Басты (немесе жобаны іске асыру кезеңі): жобаны іске асыру бойынша жобаланған іс-шараларды өткізу (сұхбат өткізу, тәжіребие,эксперемент, шығармашылық жұмыс, иллюстрациялар қарау, оқу) – 2,3 апта.3. Қортынды: жобаны қортындылау кезеңінде презентация дайындалады.
Іс-шараМақсатыЖауаптыОрындау мерзімі1 этап – дайындық1Ата-анамен «терезе алдындағы бақша» тақырыбында әнгіме өткізу.Мақсаты мен міндетін талқылау. Ата-аналардың жобаны іске асыруға жағдай жасауларына қызығушылығын ояту.Тәрбиеші және ата-аналар.1 апта2«Терезе алдындағы бақша» тақырыбында ата-аналармен кеңесАта-аналарды тақырыппен таныстыру.тәрбиеші1 апта3Көрнекі – дидакт. құралдар, демонстрациялық материал, табиғи материалдан, көркем және ғылыми әдебиетті таңдау, қажетті жабдықтарды сатып алу.«терезе алдындағы бақша» жобасын іске асыру үшін жағдай жасау.Тәрбиеші және ата-аналар.1 апта2 этап – басты.4Өсімдіктер жайлы кітаптар мен суреттер қарастыру.Өсімдіктерге деген қызығушылық ояту, оларды күтуге баулу, өсімдіктер жайлы білімдерін тереңдету.тәрбиеші2 апта5Практикалық жұмыс:бұрыштарды орырғызу.Бау-бақша дақылдарын өсіруге қызығушылық ояту.тәрбиешілер2 апта6Ұрықтарды ұлкеткіш арқылы қарауӘр дақылдың ұрықтары әр-түрлі болатындығын түсіндіру.тәрбиеші2 апта7Тәжірибе- бұрыштың өсу барысын бақылауБалаларды ұрықтың өскен кезеңін бақылауға үйрету.тәрбиешілер3 апта8Тірі бұрыштағы жұмыс.Балаларға өсімдіктің өсуіне жақсы жағдай жасауды үйретуді жалғастыру (жарық, су, жылу)тәрбиеші3 апта9Тәжіребие – жақсы және жаман жағдайларында қиярдың өсуін бақылау.Бұрыштың өсуіне жағдай жасау.тәрбиеші3 апта10
Практикалық жұмыс: көшектерді өсіру.Дағдыларын отырғызу және өсімдіктерді күтуді қалыптастыруды жалғастыру.тәрбиеші3 апта11Дидактиалық ойын «Гүлдер дүкені».Түстерді айыру қабілетін бекіту, түстерді тез тауып атау, гүлдің түрлерін анықтау, гүлдерді түсі бойынша топтастырып, гүл шоқтарын жасау.тәрбиеші3 апта12Бақылау: «Біздің өсімдік өсуде ма?»Балалардың өсімдіктің өзгерістерін бақылауын жалғастыру.тәрбиеші3 апта13Бақылау күнделігін рәсімдеуӨсімдікті бақылау барысын айқындау.тәрбиеші3 апта14Табиғаттағы жұмысКөң салынған табандықтарды өсімдіктерді отырғызуға даярлау, өз жұмысының жемісіне қызығушылық ояту.тәрбиеші3 апта15Қортынды сұхбат: терезе алдындағы бақша балабақшаның бақшасына ауыстырылады.Балаларды терезе алдындағы бақша балабақша ауласына ауыстырылатынына бейімдеу.тәрбиеші3 апта3 этап – қортынды16Жобаның қортындысы бойыншы презентация даярлау
тәрбиеші4 апта17Қортындысын сараптау
тәрбиеші4 апта
Тәжіребие барысында өсімдіктің өсуіне қажетті факторларды талдау: ЖерШараның атауы: жер қандай болуы тиіс?мақсаты: түсін, түрін анықтауқурал: қораптағы жерсуШараның атауы: су және өсімдікмақсаты: судың табиғаттағы маңыздылығын анықтауқурал: 2 ұрықты 2 қорапқа отырғызып, балалардың еккен 1-шісін уақытымен суарып ұрықты үнемі суарып, 2-шісін мүлде суармай нәтежиесін қортындылау.ЖарықШараның атауы: күн мен өсімдікмақсаты: күннің өсімдіктің өсуіне әсері қандай?қурал: 2 ұрықты 2 қорапқа отырғызып, 1 жарық жерге, 2 күн түспейтін жерге қойып нәтежиесін қортындылау.№1 тәжірибе