Материалдар / Қысқа мерзімді жоба «Терезе алдындағы бақша»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқа мерзімді жоба «Терезе алдындағы бақша»

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2018
4492
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







Қысқа мерзімді жоба «Терезе алдындағы бақша». Бұрыш өсіру.

Тәрбиеші:И.К.Манкебаева.Жоба түрі: Танымды-тәжіребиелікЖоба ұзақтығы: 2 ай.Жоба мақсаты: Балалардың бұрыш өсіруге деген танымдық қызығушылығын дамыту, бұрыштың әр түрлі жағдайларға байланысты өзгеруін бақылау ынтасын ояту, тәжірибе жағдайларын жасауға қызығушылық арттыру, суреттерын орындау.Жоба міндеті:1. бұрыш бөлшектерінің атауы және оның мақсатын түсіндіру.2. Балалардың көкеніс өсіруге деген танымдық қызығушылығын дамыту3. Көкеніс түрлі өсу кезеңіндегі жетілуін көрсету.4. Балаларға өсімдіктің өсуіне судың, жарықтың, жылудың, жердің, пайдалы мағынасын көрсету.5. Тәжіребиелік және танымдылық жұмысқа қызығыушылық ояту.6 Эксперимент жасау, бақылаушылық қабілетін дамыту, қорытынды жасау қабілетін дамыту.Күтілетін нәтежие:Тәжірибенің аяқталу сатысында өсімдіктің өсуіне қандай факторлардың ықпал еткені жайлы (жарық, су, жылу, жер, пайдалы заттар) қортынды жасау.Жобаға қатысушылар:Балалар және тәрбиеші.Жұмыс түрі: бақылау, салыстыру, тәрбие, күтім, суару, қопсыту, қию, бейнелеу, тамақ ретінде пайдалану.Перспективалық жоспарлау:1. бұрыштың үлкендігі, түсі, түрі бойыншы өзгешіліктерін бақылап, салыстыру. Өсімдіктің өсу ретін процессін бақылау.2. Қандай шарттарда өсетінін анықтау.3. Бұрыштың өсіп шығуын бақылау. Алғашқы өсіп шыққан қиярларды аңықтау.4. Күнтізбеге енгізу арқылы қиярдың өсу қарқынын анықтау.5. Піскен бұрыштарды үзіп алу және оны тамаққа пайдалану.Құрал-жабдықтар:Бұрыш ұрықтары, стакандар, суқұйғыш, көң салынған табандық, жұмысқа арналған шалғыштар.Тосынсый сәттері:Жоба жұмысының этаптары:1. Дайындық: жобаның мақсат, міндеттерін анықтау, ақпараттық мәліметтер жинау, «терезе алдындағы бақша» жұмысына жағдай жасау, балалардың жұмыс үйымдастыруларына іс-шараның жобасын жасау - 1 апта2. Басты (немесе жобаны іске асыру кезеңі): жобаны іске асыру бойынша жобаланған іс-шараларды өткізу (сұхбат өткізу, тәжіребие,эксперемент, шығармашылық жұмыс, иллюстрациялар қарау, оқу) – 2,3 апта.3. Қортынды: жобаны қортындылау кезеңінде презентация дайындалады.





Іс-шараМақсатыЖауаптыОрындау мерзімі1 этап – дайындық1Ата-анамен «терезе алдындағы бақша» тақырыбында әнгіме өткізу.Мақсаты мен міндетін талқылау. Ата-аналардың жобаны іске асыруға жағдай жасауларына қызығушылығын ояту.Тәрбиеші және ата-аналар.апта2«Терезе алдындағы бақша» тақырыбында ата-аналармен кеңесАта-аналарды тақырыппен таныстыру.тәрбиешіапта3Көрнекі – дидакт. құралдар, демонстрациялық материал, табиғи материалдан, көркем және ғылыми әдебиетті таңдау, қажетті жабдықтарды сатып алу.«терезе алдындағы бақша» жобасын іске асыру үшін жағдай жасау.Тәрбиеші және ата-аналар.1 апта2 этап – басты.4Өсімдіктер жайлы кітаптар мен суреттер қарастыру.Өсімдіктерге деген қызығушылық ояту, оларды күтуге баулу, өсімдіктер жайлы білімдерін тереңдету.тәрбиешіапта5Практикалық жұмыс:бұрыштарды орырғызу.Бау-бақша дақылдарын өсіруге қызығушылық ояту.тәрбиешілерапта6Ұрықтарды ұлкеткіш арқылы қарауӘр дақылдың ұрықтары әр-түрлі болатындығын түсіндіру.тәрбиешіапта7Тәжірибе- бұрыштың өсу барысын бақылауБалаларды ұрықтың өскен кезеңін бақылауға үйрету.тәрбиешілер3 апта8Тірі бұрыштағы жұмыс.Балаларға өсімдіктің өсуіне жақсы жағдай жасауды үйретуді жалғастыру (жарық, су, жылу)тәрбиешіапта9Тәжіребие – жақсы және жаман жағдайларында қиярдың өсуін бақылау.Бұрыштың өсуіне жағдай жасау.тәрбиешіапта10

Практикалық жұмыс: көшектерді өсіру.Дағдыларын отырғызу және өсімдіктерді күтуді қалыптастыруды жалғастыру.тәрбиешіапта11Дидактиалық ойын «Гүлдер дүкені».Түстерді айыру қабілетін бекіту, түстерді тез тауып атау, гүлдің түрлерін анықтау, гүлдерді түсі бойынша топтастырып, гүл шоқтарын жасау.тәрбиешіапта12Бақылау: «Біздің өсімдік өсуде маБалалардың өсімдіктің өзгерістерін бақылауын жалғастыру.тәрбиешіапта13Бақылау күнделігін рәсімдеуӨсімдікті бақылау барысын айқындау.тәрбиешіапта14Табиғаттағы жұмысКөң салынған табандықтарды өсімдіктерді отырғызуға даярлау, өз жұмысының жемісіне қызығушылық ояту.тәрбиешіапта15Қортынды сұхбат: терезе алдындағы бақша балабақшаның бақшасына ауыстырылады.Балаларды терезе алдындағы бақша балабақша ауласына ауыстырылатынына бейімдеу.тәрбиешіапта3 этап – қортынды16Жобаның қортындысы бойыншы презентация даярлау

тәрбиешіапта17Қортындысын сараптау

тәрбиешіапта























Тәжіребие барысында өсімдіктің өсуіне қажетті факторларды талдау: ЖерШараның атауы: жер қандай болуы тиіс?мақсаты: түсін, түрін анықтауқурал: қораптағы жерсуШараның атауы: су және өсімдікмақсаты: судың табиғаттағы маңыздылығын анықтауқурал: 2 ұрықты 2 қорапқа отырғызып, балалардың еккен 1-шісін уақытымен суарып ұрықты үнемі суарып, 2-шісін мүлде суармай нәтежиесін қортындылау.ЖарықШараның атауы: күн мен өсімдікмақсаты: күннің өсімдіктің өсуіне әсері қандай?қурал: 2 ұрықты 2 қорапқа отырғызып, 1 жарық жерге, 2 күн түспейтін жерге қойып нәтежиесін қортындылау.1 тәжірибе

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!