Қысқа мерзімді жоспар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдердің күнделікті сабақ уақытында қолданылатын жоспар.
Материалдың қысқаша нұсқасы


«Математика» пәні бойынша 2-сыныпқа арналған

күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Апталық жүктеме 4 сағат, жылдық жүктеме 136 сағат.

Алматыкітап баспасы 2017. Авторлары: Ә.Б. Ақбаева, Л.А. Лебедева, М.Ж. Мыңжасарова.

р/с

Ортақ тақырып

Сабақтың тақырыптары

Оқу мақсаттары

Сағ саны

Күні

Оқытудың тілдік мақсаты

1-тоқсан 32 сағат

1


1А бөлім – Екі таңбалы сандар












1В бөлім-Сандармен амалдар орындау. Есептер

0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11-ден 20-ға дейінгі сандар.Толық ондықтар.100 саны.

2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100

көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау

1

03.09

2

21-ден 100-ге дейінгі сандар.

2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100

көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау

1

04

3

Екі таңбалы сандардың ондық құрамы.

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

05

4

Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы.

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

06

5

Өзіңді тексер.

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

10

6

Ондықтан аттап өту арқылы қосу

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

11

7

Ондықтан аттап өту арқылы азайту.

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

12

8

11 санының құрамы.

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

13

9

Өткенді бекіту.

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

17

10

12 санының құрамы.

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

18

11

Өткенді бекіту.

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

19

12

13 санының құрамы.

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

20

13

14 санының құрамы.

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

24

14

15,16 сандарының құрамы

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

25

15

17,18 сандарының құрамы

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

26

16

20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту кестесі.

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

27

17

Өткенді бекіту.

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

01.10

18

100 көлемінде ауызша қосу және азайту

2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100

көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал

сандар қатарындағы орнын анықтау

1

02

19














1С бөлім– Шамалар және олардың өлшем бірліктері

100 көлемінде ауызша қосу және азайту

2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100

көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал

сандар қатарындағы орнын анықтау

1

03

20

100 көлемінде ауызша қосу және азайту

22.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100

көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал

сандар қатарындағы орнын анықтау

1

04

21

100 көлемінде ауызша қосу және азайту

2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100

көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал

сандар қатарындағы орнын анықтау

1

08

22

100 көлемінде ауызша қосу және азайту

2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100

көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал

сандар қатарындағы орнын анықтау

1

09

23

Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеті.

2.5.2.1 екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру, разрядтық кестені қолдану

1

10

24

Бір және екі амалмен орындалатын есептер.

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

11

25

Бір және екі амалмен орындалатын есептер.

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

15

26

Өзіңді тексер

2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау,

разрядтық қосылғыштарға жіктеу

1

16

27

Өлшеу құралдары.

2.1.3.3** - шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг,

ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру

және амалдар орындау

1

17

28

Метр

2.1.3.3** - шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг,

ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру

және амалдар орындау

1

18

29

Центнер

2.1.3.3** - шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг,

ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру

және амалдар орындау

1

22

30

Шамалармен амалдар орындау.

2.1.3.3** - шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг,

ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру

және амалдар орындау

1

23

31

Өзіңді тексер!

2.1.3.3** - шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг,

ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру

және амалдар орындау

1

24

32

Бақылау жұмысы

2.1.3.3** - шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг,

ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру

және амалдар орындау

1

25




1

2A – Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер.Есеп.

Рим цифрлары

2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру

1

05.11

2

100-ге дейін санау

2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру

1

06

3

Жүздік-жаңа санау бірлігі

2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру

1

07

4

Жүздіктерді қосу және азайту

2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру

1

08

5

Шамаларды қосу және азайту

2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру

1

12

6

Тиімді тәсілмен қосу және азайту. Есепті әртүрлі тәсілмен шығару

2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру

1

13

7

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі.

32+45,77-32

2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру

1

14

8

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі.

46+14,60-14,82+18,100-82

2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру

1

15

9

Қосу және азайту

2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру

1

19

10

Есептер шығару

2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру

1

20

11

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі.

15+28,43-15

2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

1

21

12

Есептер шығару

2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

1

22

13

Өткенді бекіту

2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

1

26

14



2B-бөлім Шамалар және олардың өлшем бірліктері








2 C-бөлім Жиынды және оның элементін белгілеу. және таңбалары

Есептер шығару.

Математикалық олимпиада.

2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

1

27

15

Өзіңді тексер!

2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

1

28

16

Тәулік

2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру

1

29

17

Уақыт. Тәулік

2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру

1

03.12

18

Шамалар

2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру

1

04

19

Шамалар

2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру

1

05

20

Уақыт. Уақыттың өлшем бірліктері.

2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру

1

06

21

Өзіңді тексер!

2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру

1

10

22

және €/ белгілері (Жиын)

2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау

2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру

1

11

23

Жиынды біріктіру және бөлімдерге бөлу

2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау

2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру

1

12

24

Жиындардың қиылысуы

2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау

2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру

1

13

25

Ақиқат және жалған пікір

2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау

2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру

1

18

26

Ақиқат және жалған пікір

2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау

2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру

1

19

27

«Үш-үштен» комбинациялар нұсқасы

2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау

2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған 26тұжырымдар құру

1

20

28

Мәліметтер жинау

2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау

2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру

1

21

29

Өткенді бекіту

2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау

2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру

1

24

30

Кестелер мен диаграммалар

2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау

2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру

1

25

31

Өзіңді тексер!

2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау

2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру

1

26

32

Бақылау жұмысы

2.4.1.3 - жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілеу; элементтердің жиынға жиындардың бірігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау

2.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау, ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру

1

27





















3-тоқсан 40 сағат

1

бөлімі

Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы





3B бөлім Көбейту және бөлу. Есептер

Бұрыш түрлері. Көп бұрыштар.

2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау

2.3.1.2 көпбұрыштарды төбелер саны бойынша жіктеу

1




2

Көпбұрыштың түрлері.Шаршының және тіктөртбұрыштың қасиеттері

2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау

2.3.1.2 көпбұрыштарды төбелер саны бойынша жіктеу

1




3

Фигуралар салу

2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау

2.3.1.2 көпбұрыштарды төбелер саны бойынша жіктеу

1




4

Бұрыш және фигуралар салу

2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау

2.3.1.2 көпбұрыштарды төбелер саны бойынша жіктеу

1




5

Фигуралар тізбегі

2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау

2.3.1.2 көпбұрыштарды төбелер саны бойынша жіктеу

1




6

Өзіңді тексер!

2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау

2.3.1.2 көпбұрыштарды төбелер саны бойынша жіктеу

1




7

Тең топтармен санау. Тең топтарға бөлу.

2.1.1.5 - 50-ге дейін 3, 4, 5-тен топтап тура және кері санау; жұп/тақ сандарды ажырату; заттар тобын 6, 7, 8, 9-дан тең бөліктерге бөлуді көрсету

1




8

Көбейту

2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау

1




9

Бөлу

2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау

1




10

Көбейтудің ауыстырымдылық заңы

2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау

1




11

Көбейту мен бөлудің байланысы.

2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау

1




12

2 санын көбейту және бөлу кестесі

2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау

2.1.2.4** - 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану

1




13

2 санын көбейту және бөлу кестесін бекіту.

2.1.2.4** - 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану

1




14

3 санына бөлу және көбейту кестесін құрастыру.

2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау

2.1.2.4** - 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану

1




15

3 санына бөлу және көбейту кестесін бекіту

2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау

2.1.2.4** - 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану

1




16

4 санына бөлу және көбейту кестесін құрастыру.

2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау

2.1.2.4** - 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану

1




17

Өткенді бекіту

2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау

2.1.2.4** - 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану

1




18

5 санын көбейту және бөлу кестесін құрастыру

2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау

2.1.2.4** - 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану

1




19

2-5 сандарына көбейту және бөлу кестесін бекіту

2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау

2.1.2.4** - 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану

1




20

Теңге. Монета және қағаз ақша

2.1.3.6 - 50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200

теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және

түрліше төлем жасау

1




21




3С бөлімі Сандық және әріптік өрнектер.

Баға. Сан. Құн

2.5.1.3 - бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға; мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару

1




22

Жиындар және оларға амалдар қолдану.

2.5.1.3 - бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға; мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару

1




23

Өзіңді тексер!

2.5.1.3 - бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға; мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару

1




24

Теңдік және тесіздіктер. Санды және әріпті өрнектер.

2.2.1.1 - санды және әріпті өрнектерді (көбейтінді, бөлінді)/теңдіктер мен теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу

1




25

1 санымен амалдар қолдану.

2.2.1.2 - әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу

1




26

Өткенді бекіту.

.2.1.2 - әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу

1




27

Көбейту және бөлуге берілген теңдеулер.

2.2.2.1 - х < және х > түріндегі теңсіздіктерге сәйкес келетін сандарды анықтау 2.2.2.2 - көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді

1




28

Көбейту және бөлуге берілген теңдеулерді шешу

2.2.2.1 - х < және х > түріндегі теңсіздіктерге сәйкес келетін сандарды анықтау 2.2.2.2 - көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді

1




29

Теңдеудің күрделірек түрі және оларды шешу

2.2.2.1 - х < және х > түріндегі теңсіздіктерге сәйкес келетін сандарды анықтау 2.2.2.2 - көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді

1




30

Бірнеше есе арттыруға, кемітуге есептер шығару

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыру

1




31

Еселік алыстыруға берілген есептерді шығару

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыру

1




32

Есептер шығару

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыру

1




33

Есептер шығару

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыру

1




34

Есептер шығару

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыру

1




35

«Бірнеше бірлікке артық\кем», «бірнеше есе артық\кем»қатынастарымен байланысты тура дәне жанама сұрақтармен берілгенесептер.

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыру

1




36

Есептер шығару

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыру

1




37

Есептер шығару

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыру

1




38

Өткенді бекіту

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыру

1




39

Өзіңді тексер

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыру

1




40

Бақылау жұмысы

2.2.1.2 - әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу 2.2.1.3 - қосу мен көбейтудің қасиеттерін әріпті теңдік түрінде: a+b=b+a; (a+b)+c=a+(b+c) ab=ba көрсету және қолдану 2.2.1.4 - санды 1 -ге көбейту және бөлу жағдайларын әріпті теңдік түрінде: a 1=a; a:1=a көрсету

1




4-тоқсан 32 сағат


1



4А-бөлім Есептеудің тиімді әдістері






4В бөлім

Есепті шығару

тәсілдері

Тиімді есептеу

2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

1




2

Өрнектердегі амалдардың орындалу реті

2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

1




3

Өткенді бекіту

2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

1




4

Өткенді бекіту

2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

1




5

Өткенді бекіту

2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

1




6

Өткенді бекіту

2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

1




7

Өткенді бекіту

2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

1




8

Өзіңді тексер!

2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

1




9

Есептер шығару

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыр

1




10

Құрама есептер

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыр

1




11

Құрама есептер

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыр

1




12

Құрама есептер

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыр

1




13

Құрама есептер Алматыға саяхат

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыр

1




14

Өткенді бекіту

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыр

1




15

Өзіңді тексер!

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыр

1




16

Үшбұрыш, тіктөртбұрыш, шаршының периметрі

2.3.1.4 - фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу

2.3.1.5 - берілген периметрі бойынша жазық фигуралар сазайту, олардың пішіндері өзгеруіне қарай периметрдің қалай өзгеретінін түсіндіру

1




17

4С бөлім: Геометриялық фигуралар .Периметр. Аудан

Фигуралар салу

2.3.1.4 - фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу

2.3.1.5 - берілген периметрі бойынша жазық фигуралар сазайту, олардың пішіндері өзгеруіне қарай периметрдің қалай өзгеретінін түсіндіру

1




18

Фигуралар салу. Теңізге саяхат.

2.3.1.4 - фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу

2.3.1.5 - берілген периметрі бойынша жазық фигуралар сазайту, олардың пішіндері өзгеруіне қарай периметрдің қалай өзгеретінін түсіндіру

1




19

Фигуралар салу. Теңізге саяхат.

2.3.1.4 - фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу

2.3.1.5 - берілген периметрі бойынша жазық фигуралар сазайту, олардың пішіндері өзгеруіне қарай периметрдің қалай өзгеретінін түсіндіру

1




20

Қозғалыс бағыты.

Орманға саяхат.

2.3.1.4 - фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу

2.3.1.5 - берілген периметрі бойынша жазық фигуралар сазайту, олардың пішіндері өзгеруіне қарай периметрдің қалай өзгеретінін түсіндіру

1




21

Заттардың орналасуы.

Жергілікті жердің планы.

2.3.1.4 - фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу

2.3.1.5 - берілген периметрі бойынша жазық фигуралар сазайту, олардың пішіндері өзгеруіне қарай периметрдің қалай өзгеретінін түсіндіру

1




22

Заттарддың орналасуы. Жергілікті жердің планы.

2.3.1.4 - фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу

2.3.1.5 - берілген периметрі бойынша жазық фигуралар сазайту, олардың пішіндері өзгеруіне қарай периметрдің қалай өзгеретінін түсіндіру

1




23

Геометриялық мазмұндағы есетерді шығару.

2.3.1.4 - фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу

2.3.1.5 - берілген периметрі бойынша жазық фигуралар сазайту, олардың пішіндері өзгеруіне қарай периметрдің қалай өзгеретінін түсіндіру

1




24

Геометриялық мазмұндағы есептерді шығару.

2.3.1.4 - фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу

2.3.1.5 - берілген периметрі бойынша жазық фигуралар сазайту, олардың пішіндері өзгеруіне қарай периметрдің қалай өзгеретінін түсіндіру

1




25

Логикалық есептер шығару

2.5.1.5** - көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға; ұзындық, ені, периметрді табуға берілген есептерді; тура және жанама тұжырымдармен берілген есептерді (айырмалық салыстыруға қатысты) талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және шығару

1




26

Логикалық есептер шығару. Өзенге саяхат.

2.5.1.5** - көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға; ұзындық, ені, периметрді табуға берілген есептерді; тура және жанама тұжырымдармен берілген есептерді (айырмалық салыстыруға қатысты) талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және шығару

1




27

Өткенді бекіту

2.5.1.5** - көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға; ұзындық, ені, периметрді табуға берілген есептерді; тура және жанама тұжырымдармен берілген есептерді (айырмалық салыстыруға қатысты) талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және шығару

1




28

Өткенді бекіту

2.5.1.5** - көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға; ұзындық, ені, периметрді табуға берілген есептерді; тура және жанама тұжырымдармен берілген есептерді (айырмалық салыстыруға қатысты) талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және шығару

1




29

Өзіңді тексер!

2.5.1.5** - көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға; ұзындық, ені, периметрді табуға берілген есептерді; тура және жанама тұжырымдармен берілген есептерді (айырмалық салыстыруға қатысты) талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және шығару

1




30

Мен не білемін?

2.5.1.5** - көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға; ұзындық, ені, периметрді табуға берілген есептерді; тура және жанама тұжырымдармен берілген есептерді (айырмалық салыстыруға қатысты) талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және шығару

1




31

Көбейту кестесін есте сақтауға арналған ойын

2.5.1.5** - көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға; ұзындық, ені, периметрді табуға берілген есептерді; тура және жанама тұжырымдармен берілген есептерді (айырмалық салыстыруға қатысты) талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және шығару

1




32

Бақылау жұмыс

2.5.1.5** - көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға; ұзындық, ені, периметрді табуға берілген есептерді; тура және жанама тұжырымдармен берілген есептерді (айырмалық салыстыруға қатысты) талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және шығару

1
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2019
585
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі