Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мектеп:

    Сабақ тақырыбы: Қорытындылау

    Пән:математика

    Күні:

    Мұғалімнің есімі: Тәжібай Эльмира


    Сынып:4

    Қатысқандар саны

    Қатыспағандар саны


    Сабаққа негізделген оқу мақсаты


    4.5.1.3 Бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру,шығару

    4.5.1.2 Есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт,атқарылған жұмыс; өнімділік/егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, ара қашықтық, уақыт шамалары арасындағы тәуелділікті пайдалану

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Шеңбер мен дөнгелекті радиусы бойынша сыза алады;

    Оқушылардың басым бөлігі: Бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру,шығаруды біледі

    Кейбір оқушылар: есептерді талдап, шығара алады.

    Бағалау критерийлері:

    (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

    жай бөлшектермен өрнектелген сандар тізбектерінің заңдылықтарын анықтап атай алады;

    есептерді талдап, шығара алады.

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік дағдылар:

    Жазбаша тапсырма:

    • Кестені толтырыңыз.

    • Есеп шартын жазыңыз.

    • Жауапты жазыңыз.

    Терминология:

    Шеңбер және дөңгелек

    Шеңбер мен дөнгелектің радиусы

    Сөз тіркестері:

    • Есеп сұрағына бірден жауап беруге бола ма?

    • Неліктен есеп сұрағына біз бірден жауап бере алмаймыз?

    • Неліктен шамалар арасында тәуелділік бар?

    • Неліктен есепті шығарудың алгебралық тәсілін таңдау ыңғайлы?

    Құндылықтарды дарыту

    Адамгершілік, еңбекқорлық.

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ тілі, көркем еңбек, жаратылыстану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Электронды тапсырмалар.

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    Пайыздар. Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басталуы

    Сергіту жаттығуы

    «Кездесу» ойыны

    Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.

    Жаңа топ құру

    Топтарға бөлу.

    Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

    1-топ «Сары кәмпиттер»

    2-топ «Көк кәмпиттер»

    3-топ «Қызыл кәмпиттер»

    Жұмыс ережесін келісу

    Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

    Ортасы

    Топтық жұмыс

    2 тапсырма

    Сызба бойынша есептер құрастыр және оларды шығар.

    a) Тапсырма: 

    Жауабы:     км.

    ә) Тапсырма: 

    Жауабы:     км.

    Дескрипторы:

    есептерді талдап, шығара алады.

    ОҚУЛЫҚТАҒЫ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАУ.


    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    Аяқталуы


    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

    Ойтолғаныс кезеңі.

    Сен зерттеушісің

    Рефлексия «Жұлдыздар шеруі» әдісі.







    Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс«Жұлдыз

    дар шеруі» әдісі тапсырмалары арқылы білдіре алады.
















    Мектеп: №172 мектеп- гимназия

    Сабақ тақырыбы: №80 -сабақ. Бақылау мазмұндамасы

    Күні:19.03.2020

    Мұғалімнің есімі:Изетай А


    Пән:қазақ тілі


    Сынып:4

    Қатысқандар саны

    Қатыспағандар саны


    Сабаққа негізделген оқу мақсаты


    4.1.2.1 – мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі.

    Көптеген оқушылар: тыныс белгілері үйретіледі, жасалу жолдары танытылады.

    Кейбір оқушылар:топтық,жұптық, жеке жұмыстарды орындайды.

    Бағалау критерийлері:

    (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

    Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі.


    Құндылықтарды дарыту

    Адамгершілік, еңбекқорлық.

    Пәнаралық байланыстар

    «Мәдени мұра» лексикалық ортақ тақырыбы аясында қарастырылады. «Мәдени мұра дегеніміз не?», «Абайдың қара сөздері-ұрпаққа мәңгі мұра», «Мәдени ескерткіштер сыр шертеді», «Мақала жазамын» тақырыптарындағы мәтіндермен жұмыс «Дүниетану», «Музыкамен» пәнаралық байланыста жүзеге асыруды мүмкін етеді.

    АКТ қолдану дағдылары

    Электронды тапсырмалар.

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    Оқушылар алдыңғы сыныптарда көркем шығарма және ғылыми-көпшілік мәтіндермен таныс. Мәтін түрлері мен жанрын ажырата алады. Сөз мағынасымен жұмыс істеуде дереккөздерді дұрыс пайдалана алады. Аудио жазбалары арқылы ойын ауызша және жазбаша жеткізеді.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басталуы

    (Ұ) «Сиқырлы қапшық»

    Қапшыққа салынған саны бірдей қызыл,сары,жасыл шариктер таңдап алуды ұсынамын. Осы түстер бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін:

    1-топ: «Мергендер» (қызыл түсті)

    2-топ: « Ептілер » (сары түсті)

    3-топ: « Жүйріктер» (жасыл түсті)

    Шаттық шеңбері

    Дене мүшелерімен амандасу (көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен амандасу)

    Мұғалім: — Екі көз не үшін керек?

    Оқушы: — Жақсыларды көру үшін.

    Мұғалім: — Екі құлақ не үшін керек?

    Оқушы: — Ақыл – кеңес тыңдау үшін.

    Мұғалім: — Екі қол не үшін керек?

    Оқушы: — Елге көмек беру үшін.

    Мұғалім: — Екі аяқ не үшін қажет?

    Оқушы: — Шетте жүрсең,

    Туған жерге жету үшін

    Мүғалім: — Ал басың не үшін керек?

    Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау үшін.

    Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    (Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын.

    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау



    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

    Ортасы

    (Ө,Т) Мәтіналды тапсырма: «Еркін жазу» әдісі.

    Жаңа тақырып туралы білетін мәліметтерін жазу.

    Топта идея алмасып, мәліметтерін толықтыру.

    Бақылау мазмұндамасын өткізу.

    Жазба жұмысына дайындық жұмыстарын жүргізу
    1. Суретпен жұмыс. Берілген сурет бойынша көктем мезгілі жайлы әңгіме жүргізу.
    - Бұл қай жыл мезгілі? Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады?
    - Құстар қалай, қайдан ұшып келеді?
    - Жыл құстары деп қандай құстарды айтамыз?
    - Отырықшы құстар деген ше?
    - Көктемде ең алғаш қандай құс ұшып келеді?
    - Мынау қандай құс? (қараторғай) т. б. сұрақтар арқылы әңгімелесу.
    Бүгінгі жазба жұмысымыз осы қараторғай туралы болады. Қараторғайды сипаттау.
    2. Мазмұндаманы екі рет мәнерлеп оқу, мазмұнын талдау.
    Балапан мен мысық
    Наурыз айы келді. Балалар қараторғайға ұя жасады. Асан да құстарға ұя дайындады. Бір күні ұяда үш балапан пайда болды. Шешелері тамақ әкелуге кеткенде аш балапандардың біреуі жерге құлап түсті. Оны көріп ала мысық балапанға жақындай түсті. Қараторғайлар балапанын айнала шырылдай ұшып, Асаннан көмек сұрағандай болды. Ол қолына шыбық ала салып мысықты біраз жерге дейін қуып тастады. Жерде жатқан балапанды апарып ұясына салды. Қараторғайлар шат - шадыман болып әсем әуенге басты.
    3. Мәтін мазмұнын 2 - 3 оқушыға айтқызу. Сөздік жұмысын жүргізу.
    4. Сұрақтар қою, әңгімедегі негізгі ойды тапқызу.
    - Көктемнің қай айы туды? Балалар не жасады?
    - Кім құстарға ұя дайындады?
    - Ұяда неше балапан пайда болды? Аш балапан қайтті?
    - Не балапанға жақындай түсті?
    - Қараторғайлар қайтті? Олар кімнен көмек сұрағандай болды?
    - Асан не істеді?
    5. Мәтінге жоспар құру
    Жоспар:
    1. Ұя жасау
    2. Балапанға төнген қауіп
    3. Араша түскен Асан
    Тіректі сөздер мен сөз тіркестерін жазу: аш балапан, шыбық, шат - шадыман, әсем әуенге

    Дескрипторы:

    Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі.

    «Сия жұмсаушы» тәсілі бойынша жұмыс ұйымдастырылады. Бір минуттың ішінде мүмкіндігінше көбірек тақырыпты ашатын сөздерін жазып шығу.


    Тапсырма

    ны орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.




    Аяқталуы


    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тәжібай Эльмира
    30 Сәуір 2020
    1352
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді жоспар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді жоспар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сынып мұғалімдеріне, пед.колледж студенттеріне ҚМЖ құрастыруға әдістемелік көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мектеп:

    Сабақ тақырыбы: Қорытындылау

    Пән:математика

    Күні:

    Мұғалімнің есімі: Тәжібай Эльмира


    Сынып:4

    Қатысқандар саны

    Қатыспағандар саны


    Сабаққа негізделген оқу мақсаты


    4.5.1.3 Бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру,шығару

    4.5.1.2 Есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт,атқарылған жұмыс; өнімділік/егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, ара қашықтық, уақыт шамалары арасындағы тәуелділікті пайдалану

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Шеңбер мен дөнгелекті радиусы бойынша сыза алады;

    Оқушылардың басым бөлігі: Бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру,шығаруды біледі

    Кейбір оқушылар: есептерді талдап, шығара алады.

    Бағалау критерийлері:

    (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

    жай бөлшектермен өрнектелген сандар тізбектерінің заңдылықтарын анықтап атай алады;

    есептерді талдап, шығара алады.

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік дағдылар:

    Жазбаша тапсырма:

    • Кестені толтырыңыз.

    • Есеп шартын жазыңыз.

    • Жауапты жазыңыз.

    Терминология:

    Шеңбер және дөңгелек

    Шеңбер мен дөнгелектің радиусы

    Сөз тіркестері:

    • Есеп сұрағына бірден жауап беруге бола ма?

    • Неліктен есеп сұрағына біз бірден жауап бере алмаймыз?

    • Неліктен шамалар арасында тәуелділік бар?

    • Неліктен есепті шығарудың алгебралық тәсілін таңдау ыңғайлы?

    Құндылықтарды дарыту

    Адамгершілік, еңбекқорлық.

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ тілі, көркем еңбек, жаратылыстану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Электронды тапсырмалар.

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    Пайыздар. Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басталуы

    Сергіту жаттығуы

    «Кездесу» ойыны

    Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.

    Жаңа топ құру

    Топтарға бөлу.

    Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

    1-топ «Сары кәмпиттер»

    2-топ «Көк кәмпиттер»

    3-топ «Қызыл кәмпиттер»

    Жұмыс ережесін келісу

    Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

    Ортасы

    Топтық жұмыс

    2 тапсырма

    Сызба бойынша есептер құрастыр және оларды шығар.

    a) Тапсырма: 

    Жауабы:     км.

    ә) Тапсырма: 

    Жауабы:     км.

    Дескрипторы:

    есептерді талдап, шығара алады.

    ОҚУЛЫҚТАҒЫ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАУ.


    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    Аяқталуы


    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

    Ойтолғаныс кезеңі.

    Сен зерттеушісің

    Рефлексия «Жұлдыздар шеруі» әдісі.







    Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс«Жұлдыз

    дар шеруі» әдісі тапсырмалары арқылы білдіре алады.
















    Мектеп: №172 мектеп- гимназия

    Сабақ тақырыбы: №80 -сабақ. Бақылау мазмұндамасы

    Күні:19.03.2020

    Мұғалімнің есімі:Изетай А


    Пән:қазақ тілі


    Сынып:4

    Қатысқандар саны

    Қатыспағандар саны


    Сабаққа негізделген оқу мақсаты


    4.1.2.1 – мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі.

    Көптеген оқушылар: тыныс белгілері үйретіледі, жасалу жолдары танытылады.

    Кейбір оқушылар:топтық,жұптық, жеке жұмыстарды орындайды.

    Бағалау критерийлері:

    (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

    Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі.


    Құндылықтарды дарыту

    Адамгершілік, еңбекқорлық.

    Пәнаралық байланыстар

    «Мәдени мұра» лексикалық ортақ тақырыбы аясында қарастырылады. «Мәдени мұра дегеніміз не?», «Абайдың қара сөздері-ұрпаққа мәңгі мұра», «Мәдени ескерткіштер сыр шертеді», «Мақала жазамын» тақырыптарындағы мәтіндермен жұмыс «Дүниетану», «Музыкамен» пәнаралық байланыста жүзеге асыруды мүмкін етеді.

    АКТ қолдану дағдылары

    Электронды тапсырмалар.

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    Оқушылар алдыңғы сыныптарда көркем шығарма және ғылыми-көпшілік мәтіндермен таныс. Мәтін түрлері мен жанрын ажырата алады. Сөз мағынасымен жұмыс істеуде дереккөздерді дұрыс пайдалана алады. Аудио жазбалары арқылы ойын ауызша және жазбаша жеткізеді.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басталуы

    (Ұ) «Сиқырлы қапшық»

    Қапшыққа салынған саны бірдей қызыл,сары,жасыл шариктер таңдап алуды ұсынамын. Осы түстер бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін:

    1-топ: «Мергендер» (қызыл түсті)

    2-топ: « Ептілер » (сары түсті)

    3-топ: « Жүйріктер» (жасыл түсті)

    Шаттық шеңбері

    Дене мүшелерімен амандасу (көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен амандасу)

    Мұғалім: — Екі көз не үшін керек?

    Оқушы: — Жақсыларды көру үшін.

    Мұғалім: — Екі құлақ не үшін керек?

    Оқушы: — Ақыл – кеңес тыңдау үшін.

    Мұғалім: — Екі қол не үшін керек?

    Оқушы: — Елге көмек беру үшін.

    Мұғалім: — Екі аяқ не үшін қажет?

    Оқушы: — Шетте жүрсең,

    Туған жерге жету үшін

    Мүғалім: — Ал басың не үшін керек?

    Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау үшін.

    Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    (Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын.

    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау



    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

    Ортасы

    (Ө,Т) Мәтіналды тапсырма: «Еркін жазу» әдісі.

    Жаңа тақырып туралы білетін мәліметтерін жазу.

    Топта идея алмасып, мәліметтерін толықтыру.

    Бақылау мазмұндамасын өткізу.

    Жазба жұмысына дайындық жұмыстарын жүргізу
    1. Суретпен жұмыс. Берілген сурет бойынша көктем мезгілі жайлы әңгіме жүргізу.
    - Бұл қай жыл мезгілі? Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады?
    - Құстар қалай, қайдан ұшып келеді?
    - Жыл құстары деп қандай құстарды айтамыз?
    - Отырықшы құстар деген ше?
    - Көктемде ең алғаш қандай құс ұшып келеді?
    - Мынау қандай құс? (қараторғай) т. б. сұрақтар арқылы әңгімелесу.
    Бүгінгі жазба жұмысымыз осы қараторғай туралы болады. Қараторғайды сипаттау.
    2. Мазмұндаманы екі рет мәнерлеп оқу, мазмұнын талдау.
    Балапан мен мысық
    Наурыз айы келді. Балалар қараторғайға ұя жасады. Асан да құстарға ұя дайындады. Бір күні ұяда үш балапан пайда болды. Шешелері тамақ әкелуге кеткенде аш балапандардың біреуі жерге құлап түсті. Оны көріп ала мысық балапанға жақындай түсті. Қараторғайлар балапанын айнала шырылдай ұшып, Асаннан көмек сұрағандай болды. Ол қолына шыбық ала салып мысықты біраз жерге дейін қуып тастады. Жерде жатқан балапанды апарып ұясына салды. Қараторғайлар шат - шадыман болып әсем әуенге басты.
    3. Мәтін мазмұнын 2 - 3 оқушыға айтқызу. Сөздік жұмысын жүргізу.
    4. Сұрақтар қою, әңгімедегі негізгі ойды тапқызу.
    - Көктемнің қай айы туды? Балалар не жасады?
    - Кім құстарға ұя дайындады?
    - Ұяда неше балапан пайда болды? Аш балапан қайтті?
    - Не балапанға жақындай түсті?
    - Қараторғайлар қайтті? Олар кімнен көмек сұрағандай болды?
    - Асан не істеді?
    5. Мәтінге жоспар құру
    Жоспар:
    1. Ұя жасау
    2. Балапанға төнген қауіп
    3. Араша түскен Асан
    Тіректі сөздер мен сөз тіркестерін жазу: аш балапан, шыбық, шат - шадыман, әсем әуенге

    Дескрипторы:

    Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі.

    «Сия жұмсаушы» тәсілі бойынша жұмыс ұйымдастырылады. Бір минуттың ішінде мүмкіндігінше көбірек тақырыпты ашатын сөздерін жазып шығу.


    Тапсырма

    ны орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.




    Аяқталуы


    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    30.04.2020
    1352
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тәжібай Эльмира
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации