Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: |
|||||
Сабақ тақырыбы: Қорытындылау |
Пән:математика |
||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Тәжібай Эльмира |
||||
Сынып:4 |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
4.5.1.3 Бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру,шығару 4.5.1.2 Есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт,атқарылған жұмыс; өнімділік/егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, ара қашықтық, уақыт шамалары арасындағы тәуелділікті пайдалану |
||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Шеңбер мен дөнгелекті радиусы бойынша сыза алады; Оқушылардың басым бөлігі: Бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру,шығаруды біледі Кейбір оқушылар: есептерді талдап, шығара алады. |
||||
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
жай бөлшектермен өрнектелген сандар тізбектерінің заңдылықтарын анықтап атай алады; есептерді талдап, шығара алады. |
||||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: Жазбаша тапсырма: • Кестені толтырыңыз. • Есеп шартын жазыңыз. • Жауапты жазыңыз. |
||||
Терминология: Шеңбер және дөңгелек Шеңбер мен дөнгелектің радиусы |
|||||
Сөз тіркестері: • Есеп сұрағына бірден жауап беруге бола ма? • Неліктен есеп сұрағына біз бірден жауап бере алмаймыз? • Неліктен шамалар арасында тәуелділік бар? • Неліктен есепті шығарудың алгебралық тәсілін таңдау ыңғайлы? |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
Адамгершілік, еңбекқорлық. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, көркем еңбек, жаратылыстану. |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Электронды тапсырмалар. |
||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Пайыздар. Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру |
||||
Жоспар |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Сергіту жаттығуы «Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Жаңа топ құру Топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер» Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
|||
Ортасы |
Топтық жұмыс2 тапсырмаСызба бойынша есептер құрастыр және оларды шығар. a) Тапсырма:
Жауабы: км. ә) Тапсырма:
Жауабы: км. Дескрипторы: есептерді талдап, шығара алады. ОҚУЛЫҚТАҒЫ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ОРЫНДАУ. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|||
Аяқталуы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ойтолғаныс кезеңі. Сен зерттеушісің Рефлексия «Жұлдыздар шеруі» әдісі.
|
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс«Жұлдыз дар шеруі» әдісі тапсырмалары арқылы білдіре алады. |
Мектеп: №172 мектеп- гимназия |
|||||
Сабақ тақырыбы: №80 -сабақ. Бақылау мазмұндамасы |
|||||
Күні:19.03.2020 |
Мұғалімнің есімі:Изетай А |
Пән:қазақ тілі |
|||
Сынып:4 |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
4.1.2.1 – мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу |
||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі. Көптеген оқушылар: тыныс белгілері үйретіледі, жасалу жолдары танытылады. Кейбір оқушылар:топтық,жұптық, жеке жұмыстарды орындайды. |
||||
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі. |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Адамгершілік, еңбекқорлық. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
«Мәдени мұра» лексикалық ортақ тақырыбы аясында қарастырылады. «Мәдени мұра дегеніміз не?», «Абайдың қара сөздері-ұрпаққа мәңгі мұра», «Мәдени ескерткіштер сыр шертеді», «Мақала жазамын» тақырыптарындағы мәтіндермен жұмыс «Дүниетану», «Музыкамен» пәнаралық байланыста жүзеге асыруды мүмкін етеді. |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Электронды тапсырмалар. |
||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Оқушылар алдыңғы сыныптарда көркем шығарма және ғылыми-көпшілік мәтіндермен таныс. Мәтін түрлері мен жанрын ажырата алады. Сөз мағынасымен жұмыс істеуде дереккөздерді дұрыс пайдалана алады. Аудио жазбалары арқылы ойын ауызша және жазбаша жеткізеді. |
||||
Жоспар |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
Басталуы |
(Ұ) «Сиқырлы қапшық» Қапшыққа салынған саны бірдей қызыл,сары,жасыл шариктер таңдап алуды ұсынамын. Осы түстер бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін: 1-топ: «Мергендер» (қызыл түсті) 2-топ: « Ептілер » (сары түсті) 3-топ: « Жүйріктер» (жасыл түсті) Шаттық шеңбері Дене мүшелерімен амандасу (көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен амандасу) Мұғалім: — Екі көз не үшін керек? Оқушы: — Жақсыларды көру үшін. Мұғалім: — Екі құлақ не үшін керек? Оқушы: — Ақыл – кеңес тыңдау үшін. Мұғалім: — Екі қол не үшін керек? Оқушы: — Елге көмек беру үшін. Мұғалім: — Екі аяқ не үшін қажет? Оқушы: — Шетте жүрсең, Туған жерге жету үшін Мүғалім: — Ал басың не үшін керек? Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау үшін. Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) (Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын. ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
|||
Ортасы |
(Ө,Т) Мәтіналды тапсырма: «Еркін жазу» әдісі. Жаңа тақырып туралы білетін мәліметтерін жазу. Топта идея алмасып, мәліметтерін толықтыру. Бақылау мазмұндамасын өткізу. Жазба жұмысына дайындық жұмыстарын
жүргізу Дескрипторы: Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі. «Сия жұмсаушы» тәсілі бойынша жұмыс ұйымдастырылады. Бір минуттың ішінде мүмкіндігінше көбірек тақырыпты ашатын сөздерін жазып шығу. |
Тапсырма ны орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
|||
Аяқталуы |
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |