Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні:

    Сынып: 1

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Оянамыз,ән айтамыз

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.1.3.2 қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспаптарының дыбыс бояуын және дауыс бояуын ажырату

    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

    Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

    Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

    Жетістік критерийлері

    Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Өнер, ана тілі сабағы

    АКТ қолдану дағдылары

    Аудиожазба , таныстырылым.

    Тілдік құзыреттілік

    Тазалық чистота cleanliness

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    5 минут

    Бала, бала, балапан

    Қане, қайсы, алақан.

    Саусақтарың әйбат,

    Былай-былай ойнат.

    Бала, бала, балапан

    Қане, қайсы, алақан.

    Саусақтарың әйбат,

    Былай-былай ойнат.

    – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!


    Шаттық шебері











    Сабақтың ортасы

    8 минут



    «Мазақтама» әніндегі Таңатқан мен әңгімедегі Жалқаубекті салыстырып ұқсас жақтарын айтып бер.


    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

    Сергіту сәті

    1 минут

    Тарсылдатпай едендi

    Орнымыздан тұрып ап

    Жүгiрейiк бiр уақ.

    Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

    Аяқты алға созайық

    Тiк көтерiп, қозғайық.

    Тым сылбыр да болмайық

    Алға қарай озбайық.

    Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

    Сергіту сәтіне арналған жинақ

    Қызықты тапсырма

    8 минут

    Қазақ тілінде «тазалық» деген сөз бар. Қазақ тілінің түсіндірме сөздігінде ол екі түрлі мағына береді. Бірінші мағынасы – кір, лас болмай, яғни адамның өз денесін таза ұстап, киетін киімін таза кие білу. Бұл–мәдениеттіліктің белгісі. Бірақ қазір сол мәдениетті қоғамдық орындарда сақтай алмай келеміз. Әдемі, таза киінгенмен қоғамдық жерлерде тазалықты сақтамау-мәдениетсіздіктің белгісі. Сондықтан да біздер өз денемізге, киімдерімізге келгенде мәдениетті бола қаламыз да, ал қоғамдық жерлерде мәдениетсіздігімізді көрсетіп аламыз. Қоқыстарды жинайтын адамдар бар ғой деп кез келген жерге қоқыстарды лақтырамыз. Қаламызды қоқыстарды тазартатын «Тазалық» мекемесінің жұмысшылары үнемі сыпырып, тазалап жүреді. Бірақ солай екен деп олардың бұл еңбегін құрметтемеу жөн болмайды. Бұл мәдениетсіздік әрі қарай жалғаса бермеуі керек. «Тазалықты сақтай білу» тек «Тазалық» мекемесі жұмысшыларының ғана міндеті емес. Осы қалада тұратын барша тұрғындардың міндетіне айналуы керек. Өз тазалығы мен үй, аула, қоғамдық орындар тазалығын сақтай білу қала тұрғындарының өмірге деген қарым — қатынасының қандай деңгейде екенін көрсетеді.


    «Тазалық» сөзінің ауыспалы мағынасы — ақниеттілікті, адалдықты, пәктікті білдіреді. Адалдық — адам бойындағы таза ниет, имандылық қасиет. Ол адам өзгенің жетістігіне көре алмаушылық жасамайды. Біреулерге сыртынан ғайбат айтып, болмағанды болды, естімегенді естідім деп жеке ұпайын арттыруға тырысатындар да бар арамызда. Бұл — жан тазалығы емес.

    Түрлі тапсырмалар

    Аяқталуы


    16 минут








    Оқулық, дәптерлер.


    Сабақтың соңы

    2 минут


    Рефлексия

    Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.


    Бас бармақтар

    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


    Пәнаралық байланыс

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    АКТ
    Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

    Қолдау көрсету.

    Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


    Өнер, ана тілі сабағы

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.





    Педагогтің аты-жөні:


    Пән/Сынып:

    Математика 1 сынып

    Күні:


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


    Тағам және сусын.Дені саудың – жаны сау

    Сабақтың тақырыбы:№

    Комбинациялау


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

    1.4.4.1 қоршаған ортадағы заттардан «екі-екіден» комбинациялар жиынын құрастыру


    Сабақ мақсаты:

    заттарды әртүрлі тәсілмен біріктіруге арналған тапсырма құрастырады.


    Саралап оқыту тапсырмалары


    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    3минут

    Басы

    1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    Топқа бөлу«Таңдау» әдісі арқылы жүреді. Оқушылар шеңберде тұрған бойында геометриялық фигуралар таңдап алып топқа бірігеді.

    «Миға шабуыл» әдісіарқылыоқу мақсаттары ашылады.

    - Өткен сабақтарда қандай тапсырмалар орындап үйрендік?

    -Қазір фигуралар түрлеріне қарай топтасыңдар.

    -Қайта шашырап тұрыңдар.

    -Енді фигуралардың түсіне қарай топтасыңдар.

    - Біз топқа қандай белгі арқылы топтастық?

    - Заттардың орнын алмастыруға, оларды әртүрлі тәсілмен таңдап, топтастыруға, жинақтауға болады. Бұны комбинациялау деп атайды.

    - Ендеше бүгінгі сабақтағы мақсатымыз не болмақ?




    Оқушылар сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысады.








    Мадақтау

    Оқулық,



    25

    минут



    Ортасы


    (Т) 1 - тапсырма «Топтастыр» әдісі арқылы жүреді.

    Оқулықтың 114 - бетіндегі тапсырмамен жұмыс.

    А) Сүйікті ойыншықтар

    - Сөреде 3 ойыншық тұр: қуыршақ, доп, пирамида. Әнел 2 ойыншықты жақсы көрді. Олар қандай ойыншық болуы мүмкін?

    А) қуыршақ, доп,

    Ә) қуыршақ, пирамида

    Б) доп, пирамида

    Ә) Фотосуреттер.

    -Мұратта 3 фотосурет бар. Альбомның 1 бетіне тек 2 фотосурет қана сыяды. Оларды альбомға қалай орналастыра алады?

    -Әр қатарды толықтыр.

    А) ит, мысық

    Ә) мысық, ұл

    Б) ұл, ит

    В) мысық, ит,

    Г) ұл, мысық,

    Ғ) ит, ұл.

    Т) 2 - тапсырма «Орындап көр» әдісі арқылы жүреді.

    Оқулықтың 115 - бетіндегі тапсырмамен жұмыс.

    А) Жаңа киім

    -Ләззаттың көгілдір және қызғылт баскиімі, сондай-ақ көгілдір және қызғылт мойынорағышы бар. Ләззат оларды қалай кие алады? Қанша нұсқа шықты?

    Ж: 4 түрлі тәсілмен: қызғылт баскиім-қызғылт мойынорағыш, қызғылт баскиім-көгілдір мойынорағыш, көгілдір баскиім-қызғылт мойынорағыш, көгілдір баскиім-көгілдір мойынорағыш

    ә) Орындап көр.

    Қаламды, сызғышты және қарындашты үстелге әртүрлі тәсілмен орналастыр. Неше тәсілмен орналастыраныңды сана.

    Сергіту сәті «Қызыл гүлім» әуеніне сәйкес қимылдармен жасалады.

    Дескриптор:

    - Сүйікті ойыншықтарды екі-екіден анықтайды.

    - Салынуы мүмкін фотосуреттерді екі-екіден анықтайды.

















    Дескриптор:

    - Ләззаттың баскиім мен мойынорағышты 4 түрлі тәсілмен киетінін анықтайды.

    - Оқу құралдарын үстелге орналастыру тәсілдерін анықтайды.

    Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

    Қарқынды оқушыға:

    - Қаламсауытта 4 жай және 2 түрлі түсті қарындаш жатыр. Қолдағы қарындаш жай қарындаш болуы үшін ең аз дегенде қанша қарындаш алу керек?


    ҚБ: « Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды.

    Үлкен – ойыншықтар мен фотосуреттерді екі-екіден анықтай алса;

    Орташа - ойыншықтар мен фотосуреттерді екі-екіден анықтауда көмек қажет етсе;

    Кіші - ойыншықтар мен фотосуреттерді екі-екіден анықтай алмаса.


    ҚБ: « Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

    Көк –комбинациялау тәсілдерін дұрыс анықтай алса;

    Сары - комбинациялау тәсілдерін дұрыс анықтауда көмек қажет етсе;

    Қызыл - комбинациялау тәсілдерін дұрыс анықтай алмаса.


    Оқулық,









    Жұмыс дәптері



    5 минут



    бекіту

    (Д) 3 - тапсырма тақтамен және дәптермен жұмыс.

    Баланың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру:

    - тапсырманы мұқият орындауға үйрету;


    Дескриптор: тапсырмаларды орындайды.

    Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

    Қарқынды оқушыға:

    - қосымша тапсырмалар беріледі.

    Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі

    ҚБ: «Жалауша» әдісі

    Жасыл - тапсырманы дұрыс орындай алса;

    Сары - тапсырманы орындауда аздаған қателіктер болса.

    Қызыл - тапсырманы орындай алмаса

    Жұмыс дәптері


    2минут

    Кері байланыс

    Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.

    - Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

    - Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

    Үй тапсырмасы: 107 - беттегі «Жабайы аңдар» тапсырмасы.








    Мұғалімнің аты-жөні:


    Пән/Сынып:

    Жаратылыстану 1 сынып

    Күні


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


    Дыбыс

    Сабақтың тақырыбы:

    Табиғи дыбыс көздері дегеніміз не

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байдуллаева Нургуль Берекетовна
    09 Мамыр 2021
    519
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді жоспар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді жоспар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материал 1 сынып мұғалімдеріне қажет
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні:

    Сынып: 1

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Оянамыз,ән айтамыз

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.1.3.2 қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспаптарының дыбыс бояуын және дауыс бояуын ажырату

    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

    Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

    Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

    Жетістік критерийлері

    Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Өнер, ана тілі сабағы

    АКТ қолдану дағдылары

    Аудиожазба , таныстырылым.

    Тілдік құзыреттілік

    Тазалық чистота cleanliness

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    5 минут

    Бала, бала, балапан

    Қане, қайсы, алақан.

    Саусақтарың әйбат,

    Былай-былай ойнат.

    Бала, бала, балапан

    Қане, қайсы, алақан.

    Саусақтарың әйбат,

    Былай-былай ойнат.

    – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!


    Шаттық шебері











    Сабақтың ортасы

    8 минут



    «Мазақтама» әніндегі Таңатқан мен әңгімедегі Жалқаубекті салыстырып ұқсас жақтарын айтып бер.


    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

    Сергіту сәті

    1 минут

    Тарсылдатпай едендi

    Орнымыздан тұрып ап

    Жүгiрейiк бiр уақ.

    Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

    Аяқты алға созайық

    Тiк көтерiп, қозғайық.

    Тым сылбыр да болмайық

    Алға қарай озбайық.

    Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

    Сергіту сәтіне арналған жинақ

    Қызықты тапсырма

    8 минут

    Қазақ тілінде «тазалық» деген сөз бар. Қазақ тілінің түсіндірме сөздігінде ол екі түрлі мағына береді. Бірінші мағынасы – кір, лас болмай, яғни адамның өз денесін таза ұстап, киетін киімін таза кие білу. Бұл–мәдениеттіліктің белгісі. Бірақ қазір сол мәдениетті қоғамдық орындарда сақтай алмай келеміз. Әдемі, таза киінгенмен қоғамдық жерлерде тазалықты сақтамау-мәдениетсіздіктің белгісі. Сондықтан да біздер өз денемізге, киімдерімізге келгенде мәдениетті бола қаламыз да, ал қоғамдық жерлерде мәдениетсіздігімізді көрсетіп аламыз. Қоқыстарды жинайтын адамдар бар ғой деп кез келген жерге қоқыстарды лақтырамыз. Қаламызды қоқыстарды тазартатын «Тазалық» мекемесінің жұмысшылары үнемі сыпырып, тазалап жүреді. Бірақ солай екен деп олардың бұл еңбегін құрметтемеу жөн болмайды. Бұл мәдениетсіздік әрі қарай жалғаса бермеуі керек. «Тазалықты сақтай білу» тек «Тазалық» мекемесі жұмысшыларының ғана міндеті емес. Осы қалада тұратын барша тұрғындардың міндетіне айналуы керек. Өз тазалығы мен үй, аула, қоғамдық орындар тазалығын сақтай білу қала тұрғындарының өмірге деген қарым — қатынасының қандай деңгейде екенін көрсетеді.


    «Тазалық» сөзінің ауыспалы мағынасы — ақниеттілікті, адалдықты, пәктікті білдіреді. Адалдық — адам бойындағы таза ниет, имандылық қасиет. Ол адам өзгенің жетістігіне көре алмаушылық жасамайды. Біреулерге сыртынан ғайбат айтып, болмағанды болды, естімегенді естідім деп жеке ұпайын арттыруға тырысатындар да бар арамызда. Бұл — жан тазалығы емес.

    Түрлі тапсырмалар

    Аяқталуы


    16 минут








    Оқулық, дәптерлер.


    Сабақтың соңы

    2 минут


    Рефлексия

    Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.


    Бас бармақтар

    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


    Пәнаралық байланыс

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    АКТ
    Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

    Қолдау көрсету.

    Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


    Өнер, ана тілі сабағы

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.





    Педагогтің аты-жөні:


    Пән/Сынып:

    Математика 1 сынып

    Күні:


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


    Тағам және сусын.Дені саудың – жаны сау

    Сабақтың тақырыбы:№

    Комбинациялау


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

    1.4.4.1 қоршаған ортадағы заттардан «екі-екіден» комбинациялар жиынын құрастыру


    Сабақ мақсаты:

    заттарды әртүрлі тәсілмен біріктіруге арналған тапсырма құрастырады.


    Саралап оқыту тапсырмалары


    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Жеке жұмыс

    Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

    Уақыты

    Кезеңдері

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    3минут

    Басы

    1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    Топқа бөлу«Таңдау» әдісі арқылы жүреді. Оқушылар шеңберде тұрған бойында геометриялық фигуралар таңдап алып топқа бірігеді.

    «Миға шабуыл» әдісіарқылыоқу мақсаттары ашылады.

    - Өткен сабақтарда қандай тапсырмалар орындап үйрендік?

    -Қазір фигуралар түрлеріне қарай топтасыңдар.

    -Қайта шашырап тұрыңдар.

    -Енді фигуралардың түсіне қарай топтасыңдар.

    - Біз топқа қандай белгі арқылы топтастық?

    - Заттардың орнын алмастыруға, оларды әртүрлі тәсілмен таңдап, топтастыруға, жинақтауға болады. Бұны комбинациялау деп атайды.

    - Ендеше бүгінгі сабақтағы мақсатымыз не болмақ?




    Оқушылар сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысады.








    Мадақтау

    Оқулық,



    25

    минут



    Ортасы


    (Т) 1 - тапсырма «Топтастыр» әдісі арқылы жүреді.

    Оқулықтың 114 - бетіндегі тапсырмамен жұмыс.

    А) Сүйікті ойыншықтар

    - Сөреде 3 ойыншық тұр: қуыршақ, доп, пирамида. Әнел 2 ойыншықты жақсы көрді. Олар қандай ойыншық болуы мүмкін?

    А) қуыршақ, доп,

    Ә) қуыршақ, пирамида

    Б) доп, пирамида

    Ә) Фотосуреттер.

    -Мұратта 3 фотосурет бар. Альбомның 1 бетіне тек 2 фотосурет қана сыяды. Оларды альбомға қалай орналастыра алады?

    -Әр қатарды толықтыр.

    А) ит, мысық

    Ә) мысық, ұл

    Б) ұл, ит

    В) мысық, ит,

    Г) ұл, мысық,

    Ғ) ит, ұл.

    Т) 2 - тапсырма «Орындап көр» әдісі арқылы жүреді.

    Оқулықтың 115 - бетіндегі тапсырмамен жұмыс.

    А) Жаңа киім

    -Ләззаттың көгілдір және қызғылт баскиімі, сондай-ақ көгілдір және қызғылт мойынорағышы бар. Ләззат оларды қалай кие алады? Қанша нұсқа шықты?

    Ж: 4 түрлі тәсілмен: қызғылт баскиім-қызғылт мойынорағыш, қызғылт баскиім-көгілдір мойынорағыш, көгілдір баскиім-қызғылт мойынорағыш, көгілдір баскиім-көгілдір мойынорағыш

    ә) Орындап көр.

    Қаламды, сызғышты және қарындашты үстелге әртүрлі тәсілмен орналастыр. Неше тәсілмен орналастыраныңды сана.

    Сергіту сәті «Қызыл гүлім» әуеніне сәйкес қимылдармен жасалады.

    Дескриптор:

    - Сүйікті ойыншықтарды екі-екіден анықтайды.

    - Салынуы мүмкін фотосуреттерді екі-екіден анықтайды.

















    Дескриптор:

    - Ләззаттың баскиім мен мойынорағышты 4 түрлі тәсілмен киетінін анықтайды.

    - Оқу құралдарын үстелге орналастыру тәсілдерін анықтайды.

    Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

    Қарқынды оқушыға:

    - Қаламсауытта 4 жай және 2 түрлі түсті қарындаш жатыр. Қолдағы қарындаш жай қарындаш болуы үшін ең аз дегенде қанша қарындаш алу керек?


    ҚБ: « Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды.

    Үлкен – ойыншықтар мен фотосуреттерді екі-екіден анықтай алса;

    Орташа - ойыншықтар мен фотосуреттерді екі-екіден анықтауда көмек қажет етсе;

    Кіші - ойыншықтар мен фотосуреттерді екі-екіден анықтай алмаса.


    ҚБ: « Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

    Көк –комбинациялау тәсілдерін дұрыс анықтай алса;

    Сары - комбинациялау тәсілдерін дұрыс анықтауда көмек қажет етсе;

    Қызыл - комбинациялау тәсілдерін дұрыс анықтай алмаса.


    Оқулық,









    Жұмыс дәптері



    5 минут



    бекіту

    (Д) 3 - тапсырма тақтамен және дәптермен жұмыс.

    Баланың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру:

    - тапсырманы мұқият орындауға үйрету;


    Дескриптор: тапсырмаларды орындайды.

    Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

    Қарқынды оқушыға:

    - қосымша тапсырмалар беріледі.

    Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі

    ҚБ: «Жалауша» әдісі

    Жасыл - тапсырманы дұрыс орындай алса;

    Сары - тапсырманы орындауда аздаған қателіктер болса.

    Қызыл - тапсырманы орындай алмаса

    Жұмыс дәптері


    2минут

    Кері байланыс

    Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.

    - Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

    - Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

    Үй тапсырмасы: 107 - беттегі «Жабайы аңдар» тапсырмасы.








    Мұғалімнің аты-жөні:


    Пән/Сынып:

    Жаратылыстану 1 сынып

    Күні


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


    Дыбыс

    Сабақтың тақырыбы:

    Табиғи дыбыс көздері дегеніміз не

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Сынып жетекші Сабақ жоспары 1 сынып
    09.05.2021
    519
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байдуллаева Нургуль Берекетовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации