І.Мұғалімдерге
психологиялық ахуал туғызу
|
Коучтың
іс-әрекеті
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
(3
мин)
|
«Айна»
ойыны Мұғалімдер қарама-қарсы тұрып,
«айна» және оған «қарау шы» адам рөлін атқарады. Коуч бұл ойынның
қандай мақсатқа негізделгенін айтады
|
Мұғалімдер ортаға екі-екіден
қарама-қарсы тұрып, бір комплимент, бір ұсыныс
айтады.
|
Топқа
бөлу
(3
мин)
|
1.Рөлдер бойынша топқа
бөлінеді.
2.Топтың «Алтын ережесін» еске
түсіру
-
Біреу сөйлеп жатқанда, сөзін
бөлме. Өз кезегіңді күт.
-
Ұялы телефонды дыбыссыз
режиміне қойып, қолданбаймыз.
-
Адамды емес, олардың айтқан
идеясын сына.
|
«Айна» және «айнаға қараушы»
болып топқа бөлінеді.
Суреттерге
қарап
|
«Миға шабуыл»
әдісі
Проблеманы
айқындау:
|
«Көбелек сабағы» бейнебаянын
қарау
Тәлім алушылар бейнероликтегі
көргенін,сыни ойлай отырып, ойларын, пікірлерін ортаға
салады.
|
Бейнебаянды қарау арқылы
ұстаздардың қиыншылығы мол жұмыстарында шығарма –шылықпен жұмыс
жасау қажеттігін өздері тұжырымдап айтады
|
Ой
шақыру
Проблеманы шешу:
|
Жетектеуші
сұрақтар:
1.Блум
таксономиясы туралы не білесіздер? 2.Сабақта Блум таксономиясы әдісін қолданасыз
ба?
3.Оның
маңызы қандай? Блум таксономиясы(теориялық
білім)
Бұл
жүйеде мұғалімнің
іс-әрекеті-жеке тұлғаға қарай
бағытталған тапсырмалар ұсынушы,нақты мақсат қоюшы,бағыт-бағдар
беруші, кеңесші,ынталандырушы,
мақсаттарға
жетелеуші. Оқушы
іс-әрекеті -
мақсатқа дербес өзінің іс-әрекетімен жетуші
белсенді субъект,өзін-өзі және бірін-бірі оқытушы,өз ізденісімен
табысқа жетуші.
|
Алдарына
стикерлер үлестірілген, сол стикерлерге өз ойларын
жазады
Тәлім
алушылар топта әдіс-тәсілдерді талқылап, жұмыс тәжірибесінде қалай
қолдану керектігін көрсетеді.
|
Әдіс-тәсілдердің тиімділігін және қолданылу аясын
талқылау
|
-
- Бұл
әдісті сіз қалай түрлендіріп қолданар
едіңіз?
-
Блум
таксономиясы бойынша оқу тапсырмаларының алты деңгейі
бар.
-
1.«Білу»деңгейінде терминдерді, фактілерді,негізгі
түсініктерді,ережелер мен принциптерді
білу.
2. «Түсіну»деңгейі
3. «Қолдану»деңгейі
4. «Талдау» деңгейі
5. «Жинақтау»
деңгейі
6. «Бағалау»деңгейі
|
Мұғалімдер
өз идеяларымен, ойларымен бөліседі
Блум
таксономиясы бойынша «пирамида арқауы»білімді қабылдау
қабілеттерінің сатылары ретінде қарастыраты- нын түсінеді,әр
деңгейдің атқаратын қызметін түсінеді, тұжырымдайды,ой елегінен
өткізеді, дамытады, ажыратады, саралайды,
зерделейді.
|
Ақпарлама
|
Слайд арқылы Блум таксономиясы
туралы мәліметтер беру.
|
Мәтінді түсіндіру жұмысы
бойынша өзара бағалайды.
|
Топтық
жұмыс
Проблеманың шешімін
қолдану:
|
Тапсырма: әр топтың алдына үлестірілген
заттарды Блум таксономиясына
салу. 1- топ:
қант 2-топ:
тұз 3-топ:
су 1.Білу: Осы затты пайдаланудың маңызы
қандай? 2.Түсіну: Осы затты дәл осындай жиі
пайдаланылатын затпен қатар қойып, пайдасын
салыстырыңыз. 3.Қолдану: Осы заттың қандай түрлері белгілі,
ең пайдалысы қайсы?
Неге? 4.Талдау: Осы затты әр түрлі нұсқада
пайдалануды сипаттаңыз және олардың қайсысы анағұрлым пайдалы
екенін көрсетіңіз. Сөздеріңізді айғақтайтын сілтемелер жасаңыз
... 5.Жинақтау: Осы заттың зияндылығы да болуы
мүмкін, оны қалай өзгерту арқылы зиянсыз түрге айналдыруға болады?
Нақты дәлелдермен
түсіндіріңіз. 6. Бағалау: Тамақтануда осы затты үнемі
пайдалану дұрыс деп ойлайсыз ба?
«Иә»-неге?
«Жоқ»- неге?
|
Топ бірлесе жұмыс
жасайды Әр топқа осы заттар қойылады және осы заттар
бойынша тақырыпқа негіздемелер үлестіріледі. Топ мүшелері тақырып
бойынша негіздемелермен танысып, Блум таксономиясының 6 қадамына
салып түсіндіреді, постер
қорғайды.
Топтар бір-бірін
бағалайды
|
Рефлексия
Кері байланыс
|
1.Бүгінгі коучинг сабағынан қандай әсер
алдыңыз?
2.Бүгінгі сабақ тақырыбы сіз үшін өзекті
ме?
3.Сіз
үшін жаңа ақпарат байқалды ма?
4.Сізге
қай жұмыс көбірек ұнады?
|
Мұғалімдер коучинг сабағынан алған әсерлерін, тиімді
жақтарын,айтар ұсыныстарын жазып
қалдырады.
|
Тренинг
«Майшам»
|
Майшамды жағып, бірінші
тұрған мұғалімге ұсынамын, ол мұғалім қасындағы жолдасына тілегін
білдіріп, сөйтіп майшам бір - біріне жалғасады. Соңында майшамның
жарық екенін, жарық нәрсенің жақсы екенін, жұмысымызда сәттілік
болсын, алдымыз ашық, жарқын болсын деп тілек
білдіремін.
|
Мұғалімдер бір – біріне жақсы тілектерін айтып, майшамды
беріп отырады.
|