Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК

«Бекітемін»___________
Колледж әдіскері: Сахариева З.Д. «Келісемін» ___________
Сынып жетекшісі:
Қазақ тілі пәнінен сабақ жоспары

Тақырыбы: «Я әрпінің жазылуы»
Өтетін орыны: №4 ЖОББМ КММ
Сынып: 2 «В»
Мерзімі: 21.09.21ж
Тобы: 401
Машықкер: Сагадиева Арайлым
Баға: «___» ___________________
Семей 2021
|
қазақ тілі |
Мұғалімнің аты-жөні:Сагадиева А.М. Күні: 21.09.2021ж |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Я әрпінің жазылуы |
|
||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.4.1.1.Я әріптерінің емлесін сақтап жазу 2.1.4.1.Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау. 2.3.5.1.Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді тауып, түзету және құраған сөйлемді толықтыру. |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Я әріптерінің емлесін сақтап жазуды біледі Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді тауып, түзетеді және құраған сөйлемді толықтырады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Сөздегі и әрпінен соң а жазылмайды, я жазылады |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
әдебиеттік оқу |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
|||||
|
Басталуы |
Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Өткен тақырыпты қайталау. Ереже С |
|
|||||
|
Жаңа білім Ортасы
|
Білу және түсіну Оқылым. 51-жаттығу. Мәтінді мәнерлеп оқы. Жақсы бала Аян тәтесінің баласы екеуі
саябаққа барды. Олар жолда Әлиямен кездесіп қалды. • Мәтіндегі негізгі ойды
анықта. Дескриптор:
ҚБ: «бас бармақ» әдісі 52-жаттығу. Оқыған мәтіннің мазмұнына сәйкес келетін мақалды көшіріп жаз. 1. Әдепті бала – арлы
бала. • Жазған мақалдағы дыбыс саны мен әріп саны бірдей сөздерді бір бөлек, дыбыс саны мен әріп саны бірдей емес сөздерді бір бөлек топтастыр Дескриптор:
ҚБ: жұлдызша тарату арқылы бағалау Есіңе сақта! Сөздегі и әрпінен соң а жазылмайды, я жазылады: мия, тақия, Әлия Сергіту сәті: Оңға, солға бұрылдық, 53. Берілген тірек сөздерді пайдаланып, мәтін құрап жаз. Әдепті қыз, қария, Сая, ұят, үлкен кісі, сыйлайды.. Дескриптор:
ҚБ: жұлдызша тарату арқылы бағалау 54. Саяның себетінде я әрпі кездесетін сөздер бар ма?
ҚБ: жұлдызша тарату арқылы бағалау 55- жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Неше бөлімнен тұратынын айт. Алдияр атасынан сұрамайтын нәрсесі жоқ. • Мәтіннен я әрпі бар сөздерді тап. Дескриптор:
ҚБ: жұлдызша тарату арқылы бағалау |
Оқулық Оқулық, дәптермен жұмыс |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Шығармашылық тапсырма:Ребусты шешіп, жауабы болатын сөзді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасату. Шешуі: тақия |
|
|||||
|
Бағалау Кері байланыс |
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. 1.Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? 2.Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? 3.Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? 4.Сабақта қандай қиындықтар туындады? 5.Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен? |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады |
|||||
|
Үйге тапсырма: ережені жаттау |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||||
|
|
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
қысқа мерзімді жоспар
қысқа мерзімді жоспар
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК

«Бекітемін»___________
Колледж әдіскері: Сахариева З.Д. «Келісемін» ___________
Сынып жетекшісі:
Қазақ тілі пәнінен сабақ жоспары

Тақырыбы: «Я әрпінің жазылуы»
Өтетін орыны: №4 ЖОББМ КММ
Сынып: 2 «В»
Мерзімі: 21.09.21ж
Тобы: 401
Машықкер: Сагадиева Арайлым
Баға: «___» ___________________
Семей 2021
|
қазақ тілі |
Мұғалімнің аты-жөні:Сагадиева А.М. Күні: 21.09.2021ж |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Я әрпінің жазылуы |
|
||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.4.1.1.Я әріптерінің емлесін сақтап жазу 2.1.4.1.Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау. 2.3.5.1.Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді тауып, түзету және құраған сөйлемді толықтыру. |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Я әріптерінің емлесін сақтап жазуды біледі Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді тауып, түзетеді және құраған сөйлемді толықтырады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Сөздегі и әрпінен соң а жазылмайды, я жазылады |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
әдебиеттік оқу |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
|||||
|
Басталуы |
Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Өткен тақырыпты қайталау. Ереже С |
|
|||||
|
Жаңа білім Ортасы
|
Білу және түсіну Оқылым. 51-жаттығу. Мәтінді мәнерлеп оқы. Жақсы бала Аян тәтесінің баласы екеуі
саябаққа барды. Олар жолда Әлиямен кездесіп қалды. • Мәтіндегі негізгі ойды
анықта. Дескриптор:
ҚБ: «бас бармақ» әдісі 52-жаттығу. Оқыған мәтіннің мазмұнына сәйкес келетін мақалды көшіріп жаз. 1. Әдепті бала – арлы
бала. • Жазған мақалдағы дыбыс саны мен әріп саны бірдей сөздерді бір бөлек, дыбыс саны мен әріп саны бірдей емес сөздерді бір бөлек топтастыр Дескриптор:
ҚБ: жұлдызша тарату арқылы бағалау Есіңе сақта! Сөздегі и әрпінен соң а жазылмайды, я жазылады: мия, тақия, Әлия Сергіту сәті: Оңға, солға бұрылдық, 53. Берілген тірек сөздерді пайдаланып, мәтін құрап жаз. Әдепті қыз, қария, Сая, ұят, үлкен кісі, сыйлайды.. Дескриптор:
ҚБ: жұлдызша тарату арқылы бағалау 54. Саяның себетінде я әрпі кездесетін сөздер бар ма?
ҚБ: жұлдызша тарату арқылы бағалау 55- жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Неше бөлімнен тұратынын айт. Алдияр атасынан сұрамайтын нәрсесі жоқ. • Мәтіннен я әрпі бар сөздерді тап. Дескриптор:
ҚБ: жұлдызша тарату арқылы бағалау |
Оқулық Оқулық, дәптермен жұмыс |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Шығармашылық тапсырма:Ребусты шешіп, жауабы болатын сөзді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасату. Шешуі: тақия |
|
|||||
|
Бағалау Кері байланыс |
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. 1.Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? 2.Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? 3.Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? 4.Сабақта қандай қиындықтар туындады? 5.Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен? |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады |
|||||
|
Үйге тапсырма: ережені жаттау |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||||
|
|
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз














