Материалдар / қысқа мерзімді жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
hjfytegiuhijkiuyrytrytfhgijpoikp[ipyuitgufdfghjklkjhgfdfghjkllkjhgfdwertyuiop[poiuytwertykl;lkjhgfdsasdvbnm,mnbvcxxcvbnm,kjhgfddfghjkl;iuytrewwertyl;';lkjhgfdsascvbnm,.,mnbvc
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2021
352
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК

«Бекітемін»___________

Колледж әдіскері: Сахариева З.Д. «Келісемін» ___________

Сынып жетекшісі:



Қазақ тілі пәнінен сабақ жоспары



Тақырыбы: «Я әрпінің жазылуы»

Өтетін орыны: №4 ЖОББМ КММ

Сынып: 2 «В»

Мерзімі: 21.09.21ж

Тобы: 401

Машықкер: Сагадиева Арайлым

Баға: «___» ___________________









Семей 2021

қазақ тілі

Мұғалімнің аты-жөні:Сагадиева А.М.

Күні: 21.09.2021ж

Сабақтың тақырыбы: Я әрпінің жазылуы


СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.4.1.1.Я әріптерінің емлесін сақтап жазу

2.1.4.1.Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау.

2.3.5.1.Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді тауып, түзету және құраған сөйлемді толықтыру.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Я әріптерінің емлесін сақтап жазуды біледі

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді тауып, түзетеді және құраған сөйлемді толықтырады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау.

Бағалау критерийі

Сөздегі и әрпінен соң а жазылмайды, я жазылады

Пәнаралық байланыс

әдебиеттік оқу

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Басталуы


Сәлемдесу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Өткен тақырыпты қайталау.

Ереже


СShape1 өзде йа дыбыстары естілгенімен, жазуда олардың орнына я әрпі жазылады: мая, сая, таяқ.









Жаңа білім















Ортасы

Shape2

Білу және түсіну

Оқылым.

51-жаттығу. Мәтінді мәнерлеп оқы.

Жақсы бала

  Аян тәтесінің баласы екеуі саябаққа барды. Олар жолда Әлиямен кездесіп қалды.
  Әлия қасындағы кісінің қолынан ұстап алыпты. Ал қарт кісі таяғының ұшымен жерді сипалап келеді. Аян бірден «Е-е, мына кісінің көзі көрмейді екен ғой» деп ойлады.
– Атаң ба? – деп сұрады Аян қартты иегімен нұсқап.
– Иә, көрші тұрамыз, – деп, Әлия басын изеді.
  Осы кезде қария:
– Бұл қай бала? – деп құлағын тосты. Аян сасып қалып:
– Ассалаумағалейкүм, ата! – деді дауыстап.
– Аман бол, балам, көп жаса! – деді қария.
– Шамасы Әлияны білесің ғой деймін.
– Иә, ата, – деді Әлия. – Біздің сыныпта оқиды. Жақсы бала.
  «Жақсы бала» деген сөз Аянның құлағына жағып кетті.


•  Мәтіндегі негізгі ойды анықта.
•  Мәтіннің неше бөліктен тұратынын айт.
•  Мәтіннен мәндес сөздерді тап.

Дескриптор:

  • Барлық оқушылар мәтінді мәнерлеп оқи алады;

  • Сұрақтарға жауап бере алады.

ҚБ: «бас бармақ» әдісі


52-жаттығу. Оқыған мәтіннің мазмұнына сәйкес келетін мақалды көшіріп жаз.

1. Әдепті бала – арлы бала.
2. Ақылды қария – ағып жатқан дария.
3. Сәлем – сөздің анасы.


•  Жазған мақалдағы дыбыс саны мен әріп саны бірдей сөздерді бір бөлек, дыбыс саны мен әріп саны бірдей емес сөздерді бір бөлек топтастыр

Дескриптор:

  • Мәтінге сәйкес мақалды көшіріп жаза алады.

ҚБ: жұлдызша тарату арқылы бағалау


Есіңе сақта! Сөздегі и әрпінен соң а жазылмайды, я жазылады: мия, тақия, Әлия


Сергіту сәті:

 Оңға, солға бұрылдық,
Алға, артқа иілдік.
Тіземізді бүктіріп,
Қолды создық тік тұрып.

53. Берілген тірек сөздерді пайдаланып, мәтін құрап жаз.

Әдепті қыз, қария, Сая, ұят, үлкен кісі, сыйлайды..

Дескриптор:

  • Мәтін құрай алады.


ҚБ: жұлдызша тарату арқылы бағалау


54. Саяның себетінде я әрпі кездесетін сөздер бар ма?

ҚБ: жұлдызша тарату арқылы бағалау


55- жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Неше бөлімнен тұратынын айт.

  Алдияр атасынан сұрамайтын нәрсесі жоқ.
– Ата, осы ертегіде айтылатын желмая дегеніңіз немене?
– Е, балам, желмая – жүйріктің жүйрігі ғой. Мына біздің жалғыз өркешті нар түйені көрдің бе? Осының ұрғашысын қазақ мая деп те атайды. Осылардың ішінде желдей ескен жүйріктері болады, балам.

•  Мәтіннен я әрпі бар сөздерді тап.


Дескриптор:

  • Мәтінді түсініп оқи алады;

  • Неше бөлімнен тұратынын айта алады:

  • Я әрпі бар сөздерді таба алады.

ҚБ: жұлдызша тарату арқылы бағалау






Оқулық






Оқулық, дәптермен

жұмыс




Аяқталуы

Сабақты бекіту


Шығармашылық тапсырма:Ребусты шешіп, жауабы болатын сөзді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасату.

Шешуі: тақия


Бағалау


Кері байланыс


«Рефлексиялық шеңбер»

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

1.Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

2.Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

3.Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

4.Сабақта қандай қиындықтар туындады?

5.Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?



Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады

Үйге тапсырма: ережені жаттау

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

Байланыс



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!