Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
2 мин
Өткен білімді еске
түсіру
5 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
-Балалар, күн шуағын шашқанда,
біздің көңіл күйіміз қандай болады?
(Қуанамыз)
- Біздің түрімізден қалай
бақылауға болады? - Біз жымиямыз, иә? Қане, бір-бірімізге
жымиялық
Өткен тақырыпқа шолу
Артикуляциялық жаттығулар жасау
«ат шауып
келеді»
«тәтті
тосап»
«сағат»
«тісті
тазалау»
|
-
Жымия жаттығу
жасайды.
Өткен тақырыпқа қатысты
артикуляция
лық жаттығулар
жасайды.
|
Оқу тапсырмасын орындаған
оқушыны «қол шапалақтау» әдісімен бағалау.
|
Айна
|
Жаңа
білім
10
мин
Бекіту
10
мин
|
Жұмбақ
жасыру: Гүлге
қонады, Шырынын
сорады. Түр – түсі сары
ала Бұл
не? Балалар:
«Ара»
--
Ара сөзінің ортасында қандай дыбыс орналасқан
екен? – сұрақ қойып, жауап
алу.
Алдымен «Р» дыбысының артикуляциясына назар
аударамыз.
-
ерін аздап дөңгеленіп тұрады
-
жоғарғы төменгі тістер арасы алшақ келеді
-
тілдің ұшы қатты таңдайға көтеріледі
-
тіл мен таңдай арасында ауа толқыны еркін өтеді.
-
тілдің шет жақтары азу тістерге жабысып тұрады.
-
жұмсақ таңдай көтеріңкі жұтқыншақтың артқы
қабырғасына
жабысып, ауаның мұрын қуысына өту жағын жауып
тұрады.
-
дауыс шымылдықтары қатайып, бір-біріне жақындап, діріл арқылы дыбыс
шығады.
-
ауа ағысы дем шығару сәтте ауыз қуысына толып, қатайып тұрған тіл
ұшын қозғалтып дірілдетеді.
Тілге арналған артикуляциялық жаттығуларды
айна алдында орындату;
«Мотоцикл
айдау» - тілді жоғарғы тіске қарай
көтеріп, «Дррррың-дррррың» деп
айтқызу.
Мотор» - тілді қатты таңдайға
жабыстырып, мұрынмен тез тыныс алып, тілдің ұшына
үрлеу.
«Барабан»
- Д-Д-Д деп айтқызу арқылы тіл
ұшын зондпен оңға-солға қозғау
Тапсырма-1:
Р дыбысын буында, сөзде,
сөйлемде айжырата білуге үйрету;
Ар - ар - ар –
жауды аппақ қар. Ре - ре - ре –
кітап толы сөре.
Ра - ра - ра –
ұшып жүр ара!
Буындардың жалғасын суреттен көру арқылы
айтады.
Тапсырма-2:«Р» дыбысын сөздің басында, ортасында, соңында
орналасуын анықтау
.
|
Балалар жұмбақтың жауабын
табады.
дыбыстық талдау
жасайды
артикуляция
лық жаттығулар
жасайды.
артикуляциялық жаттығуларды айна алдында
орындайды
.
|
Бағалау
критерийі:
Р дыбысын буында, сөзде,
сөйлемде айжырата біледі.
Дескриптор:
-Буындарды
айтады
-буындардан бірнеше сөздер
құрастырады
-Сөздерден сөйлем құрап
жазады
Бағалау
критерийі:
Сөздегі Р дыбысының орынын
табу
Дескриптор:
-Р дыбысына басталатын сөздерді
табады.
-Р дыбысының орнын
анықтайды.
-Сөздерді тауып
жазады.
|
суреттер
айна
суреттер
Жұмыс
дәптері
|