Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2023
100
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Мектеп:

36 Қ.Х.Тоқмұхамедов атындағы жом кмм

Мұғалімнің аты-жөні:

Боханова М.Н мен Ағабек А.Б

Пән/Сынып:

6 сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:

16.10.2023ж

Тарау немесе бөлім атауы:

6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарды салыстыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.1.2.8 бүтін сандарды салыстыру;

6.1.2.12 рационал сандарды салыстыру

Сабақтың мақсаты:

Рационал сандарды салыстыруды, координаталық түзуде суреттеуді біледі.

Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйымдастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Рационал сандарды салыстыру тақырыптарын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- бүтін сандарды салыстыру;

-рационал сандарды салыстыру -санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу;

1.Ұйымдастыру. «Жақсы тілек» 2. Үй жұмысын тексеру. «Сен маған. Мен саған» әдісі

Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларға сұрақ қою.

  1. Оң сандар дегеніміз не? Тұрмыста қолданылуы?

  2. Координаталық түзу дегеніміз не?

  3. Санақ басы

  4. Теріс сандар деп қандай сандарды айтамыз? Олар қай кезде қолданылады?

  5. Қарама-қарсы сандар деп қандай сандарды айтамыз

  6. Рационал санның модулі дегеніміз не?

  7. Оң санға да, теріс санға да жатпайтын сан бар ма?

  8. Рационал сандар жиынына қандай сандар кіреді?

Амандасады.


Үй жұмысын айтады.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»




Оқулық


10 мин

Жаңа сабақ

Жаңа сабақ. Оқулықты пайдалана отырып, жаңа тақырыпты өз беттерінше меңгереді.

І. Координаталық түзу бойында үлкен сан . . . жақта, ал одан кіші сан . . . жақта кескінделеді.
Мысалы: -5 ... 5;
1 ... -3.
ІІ. Кез келген оң сан нөлден ...және кез келген теріс саннан ...
Мысалы: 2,5 ... 0;
2,5 ... -5;
... 0;
1,7 ... -8.
ІІІ. Кез келген теріс сан 0-ден ...және кез келген оң саннан...
Мысалы: - 4 ... 0; -5 ... 2; -3 ... 2,5; -2 ...
Рационал сандарды салыстыруды пайдаланғанда:
1) Егер а – ...сан болса, ол жалпы түрде былай жазылады: а > 0.
2) Егер b – ...сан болса, ол жалпы түрде былай жазылады: b =0 немесе а = 0 болса


Сұрақтарға жауап береді




Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады






Оқулық





20

минут
















Бекіту тапсырмасы

Тапсырмалар. Топтық жұмыс. .«Тыңдап отырған үштік» әдісі арқылы оқушылар алған білімдерін қолданып, тұжырымдайды.

a) Координаталық түзуде 0-ден оңға қарай бағытта сан кеми ме? әлде өсе ме?

б) Координаталық түзуде 0-ден солға қарай бағытта сандар қалай өзгереді?

в) А(-2), B(3,5), C( ), D(6), E(-2,3), F( ) нүктелерін координаталық түзуде белгіле.

с).AжәнеB, CжәнеD, EжәнеF нүктелеріне сәйкес сандарды салыстырыңдар.


306

1)8,7 мен 7,8 ; 4) -6 мен -11 ;

2) -4,1 мен 2 ; 5) -18 бен -1,8 ;

3) 2,9 бен -920 ; 6) -100 бен 0 .


Оқулықтан №307,308












Рационал сандарды координаталық түзуде кескіндеп салыстырады








Жұптық жұмыс. Салыстырыңдар:

1) 8,7 мен 7,8;
2) -4,1 мен 2;
3) 2,9 бен -920 ;
4) -6 мен -11;
5) -18 бен -1,8;
6) -100 бен 0

Дескриптор:

-рационал сандардың анықтама ларын тұжырым дайды.

-Координата лық түзуде рационал сандарды салыстыра ды.

ҚБ: «Бағдаршам» әдісімен бағалау



Дескриптор:

-Рационал сандарды салыстыруды орындай алады













5мин

Жеке жұмыс

Сандарды салыстырыңыз:

  1. 15 және 28;

  2. 13,7 және 8,6;

  3.  және  ;

  4. 12,3 және 12,29;

  5. - 8 және 6.

Тапсырманы орындайды


5 минут








Бүгінгі сабақта:

- бүтін сандарды салыстыру;

-рационал сандарды салыстыру санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу;

Рефлексия

Бүгінгі сабақ қандай пәнмен байланысты болды?

Қандай қосымша жаңа сөздермен таныстыңыз?

Сабақтан қандай әсер алдыңыз?

Сабаққа бір ұсыныс.


Үйге тапсырма. №309,310


Тақырыпты меңгергенін анықтау






Презентация








Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- бүтін сандарды салыстыру;

-рационал сандарды салыстыру -санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу;



Тапсырмалар. Топтық жұмыс. .«Тыңдап отырған үштік» әдісі арқылы оқушылар алған білімдерін қолданып, тұжырымдайды.

a) Координаталық түзуде 0-ден оңға қарай бағытта сан кеми ме? әлде өсе ме?

б) Координаталық түзуде 0-ден солға қарай бағытта сандар қалай өзгереді?

в) А(-2), B(3,5), C( ), D(6), E(-2,3), F( ) нүктелерін координаталық түзуде белгіле.

с).AжәнеB, CжәнеD, EжәнеF нүктелеріне сәйкес сандарды салыстырыңдар.







Дескриптор:

-рационал сандардың анықтама ларын тұжырым дайды.

-Координата лық түзуде рационал сандарды салыстыра ды.

ҚБ: «Бағдаршам» әдісімен бағалау

І. Координаталық түзу бойында үлкен сан . . . жақта, ал одан кіші сан . . . жақта кескінделеді.
Мысалы: -5 ... 5;
1 ... -3.
ІІ. Кез келген оң сан нөлден ...және кез келген теріс саннан ...
Мысалы: 2,5 ... 0;
2,5 ... -5;
... 0;
1,7 ... -8.
ІІІ. Кез келген теріс сан 0-ден ...және кез келген оң саннан...
Мысалы: - 4 ... 0; -5 ... 2; -3 ... 2,5; -2 ...
Рационал сандарды салыстыруды пайдаланғанда:
1) Егер а – ...сан болса, ол жалпы түрде былай жазылады: а > 0.
2) Егер b – ...сан болса, ол жалпы түрде былай жазылады: b =0 немесе а = 0 болса



Сандарды салыстырыңыз:

15 және 28;

13,7 және 8,6;

 және  ;

12,3 және 12,29;

- 8 және 6.







Рефлексия

Бүгінгі сабақ қандай пәнмен байланысты болды?

Қандай қосымша жаңа сөздермен таныстыңыз?

Сабақтан қандай әсер алдыңыз?

Сабаққа бір ұсыныс.




Shape4 Shape3 Shape2 Shape1



Shape11 Shape10 Shape9 Shape8 Shape12 Shape5 Shape6 Shape7

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!