5 минут
|
Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Рационал сандарды салыстыру тақырыптарын қарастырамыз
Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:
- бүтін сандарды
салыстыру;
-рационал сандарды салыстыру -санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін
табу;
1.Ұйымдастыру. «Жақсы тілек» 2. Үй жұмысын тексеру. «Сен
маған. Мен саған» әдісі
Жаңа сабақты
бастамас бұрын оқушыларға сұрақ қою.
-
Оң сандар
дегеніміз не? Тұрмыста қолданылуы?
-
Координаталық
түзу дегеніміз не?
-
Санақ
басы
-
Теріс сандар
деп қандай сандарды айтамыз? Олар қай кезде қолданылады?
-
Қарама-қарсы
сандар деп қандай сандарды айтамыз
-
Рационал санның
модулі дегеніміз не?
-
Оң санға да,
теріс санға да жатпайтын сан бар ма?
-
Рационал сандар жиынына қандай сандар
кіреді?
|
Амандасады.
Үй
жұмысын айтады.
|
Ынталандыру
сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
Оқулық
|
10
мин
|
Жаңа
сабақ
|
Жаңа сабақ. Оқулықты пайдалана отырып, жаңа тақырыпты өз
беттерінше меңгереді.
І. Координаталық түзу
бойында үлкен сан . . . жақта, ал одан кіші сан . . . жақта
кескінделеді.
Мысалы: -5 ... 5;
1 ... -3.
ІІ. Кез келген оң сан нөлден ...және кез келген теріс саннан
...
Мысалы: 2,5 ... 0;
2,5 ... -5;
... 0;
1,7 ... -8.
ІІІ. Кез келген теріс сан 0-ден ...және кез келген оң
саннан... Мысалы: - 4 ...
0; -5 ... 2; -3 ... 2,5; -2 ...
Рационал сандарды салыстыруды пайдаланғанда:
1) Егер а – ...сан болса, ол жалпы түрде былай жазылады: а >
0.
2) Егер b – ...сан болса, ол жалпы түрде былай жазылады: b =0
немесе а = 0 болса
|
Сұрақтарға жауап
береді
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады
|
|
Оқулық
|
20
минут
|
Бекіту
тапсырмасы
|
Тапсырмалар. Топтық
жұмыс. .«Тыңдап отырған
үштік» әдісі арқылы оқушылар алған
білімдерін қолданып, тұжырымдайды.
a)
Координаталық түзуде 0-ден оңға қарай бағытта сан кеми ме? әлде өсе
ме?
б)
Координаталық түзуде 0-ден солға қарай бағытта сандар қалай
өзгереді?
в) А(-2),
B(3,5), C( ), D(6), E(-2,3), F( ) нүктелерін
координаталық түзуде белгіле.
с).AжәнеB, CжәнеD, EжәнеF нүктелеріне сәйкес сандарды салыстырыңдар.
№306
1)8,7 мен 7,8 ; 4)
-6 мен -11 ;
2) -4,1 мен 2 ; 5)
-18 бен -1,8 ;
3) 2,9 бен -920 ;
6) -100 бен 0 .
Оқулықтан №307,308
|
Рационал сандарды координаталық түзуде кескіндеп
салыстырады
Жұптық
жұмыс. Салыстырыңдар:
1) 8,7 мен 7,8;
2) -4,1 мен 2;
3) 2,9 бен -920 ;
4) -6 мен -11;
5) -18 бен -1,8;
6) -100 бен 0
|
Дескриптор:
-рационал сандардың анықтама ларын тұжырым
дайды.
-Координата лық түзуде рационал сандарды салыстыра
ды.
ҚБ:
«Бағдаршам» әдісімен бағалау
Дескриптор:
-Рационал сандарды салыстыруды
орындай алады
|
|
5 минут
|
|
Бүгінгі
сабақта:
- бүтін сандарды
салыстыру;
-рационал сандарды салыстыру санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін
табу;
Рефлексия
Бүгінгі сабақ
қандай пәнмен байланысты болды?
Қандай қосымша
жаңа сөздермен таныстыңыз?
Сабақтан қандай
әсер алдыңыз?
Сабаққа бір
ұсыныс.
Үйге тапсырма.
№309,310
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау
|
|
Презентация
|